Oeps
Johan Bakayoko
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Ik zou een transfer naar Newcastle echt wel vet vinden. Die kunnen dat sinds de overname door de oliegoden zeker wel betalen als ze dat willen en er zijn nou niet echt rechtsbuitens daar waar je van zegt die houdt Baka op de bank.
-
- Internationale topspeler
https://www.vi.nl/nieuws/gakpo-in-lijst ... te-spelersBrael wrote: ↑25 Jun 2024, 12:59Bij die clubs kan het iets lastiger zijn om die bedragen los te weken, maar ook een Aston Villa, Newcastle United, West Ham etc kunnen dat betalen hoor. Hebben in het verleden allemaal eerder dergelijke bedragen neergelegd.DonyellMalen wrote: ↑25 Jun 2024, 12:01
Absoluut, maar die kunnen de prijs die PSV voor Baka wil hoogstwaarschijnlijk niet betalen.
Gakpo is 17x gestart dit seizoen. Daarvan heeft hij slechts 3x de 90 minuten volgemaakt. Daarnaast 18x als invaller binnen de lijnen gekomen. Dan zit je dus behoorlijk vaak op de bank, zoals ik zei. Feitelijk speelde hij dit seizoen vaker niet dan wel.Ittot wrote: ↑25 Jun 2024, 12:08 De stap is inderdaad enorm groot. Een tussenstap zou kunnen maar dat doet natuurlijk iets met onze prijs, en dat willen we ook niet .
Rustig brengen bij een stabiele club in de top van de PL lijkt me ook een goede optie.
Gakpo heeft trouwens echt veel minuten gemaakt en ook heel vaak gestart dus die bewering klopt niet helemaal.
Hij speelt genoeg zou je zeggen.
Overigens is hij in 53 gespeelde wedstrijden van Liverpool 32 keer in de basis begonnen. Dus vaker gestart dan ingevallen.
-
- Vedette
Inderdaad in de bekercompetities is hij vaker gestart (en ook heel vaak weer gewisseld), daar start Liverpool vaker met een iets minder sterk team zodat de absolute kleppers rust krijgen voor de competitie.Ittot wrote: ↑25 Jun 2024, 14:42https://www.vi.nl/nieuws/gakpo-in-lijst ... te-spelersBrael wrote: ↑25 Jun 2024, 12:59 Bij die clubs kan het iets lastiger zijn om die bedragen los te weken, maar ook een Aston Villa, Newcastle United, West Ham etc kunnen dat betalen hoor. Hebben in het verleden allemaal eerder dergelijke bedragen neergelegd.
Gakpo is 17x gestart dit seizoen. Daarvan heeft hij slechts 3x de 90 minuten volgemaakt. Daarnaast 18x als invaller binnen de lijnen gekomen. Dan zit je dus behoorlijk vaak op de bank, zoals ik zei. Feitelijk speelde hij dit seizoen vaker niet dan wel.
Overigens is hij in 53 gespeelde wedstrijden van Liverpool 32 keer in de basis begonnen. Dus vaker gestart dan ingevallen.
Neemt niet weg dat hij zeker aan genoeg minuten komt, maar het laat wel gewoon zien dat de stap ook voor Gakpo (die ik verder achtte toen hij bij PSV vertrok dan Bakayoko nu is) erg groot is.
-
- Internationale topspeler
Die stap is zeker heel groot en ik ben het met je eens dat die voor Bakayoko groter is dan dat die van Gakpo was. Hoewel ik denk dat Bakayoko fysiek wel een stuk verder is dan Gakpo.Brael wrote: ↑25 Jun 2024, 16:02Inderdaad in de bekercompetities is hij vaker gestart (en ook heel vaak weer gewisseld), daar start Liverpool vaker met een iets minder sterk team zodat de absolute kleppers rust krijgen voor de competitie.Ittot wrote: ↑25 Jun 2024, 14:42
https://www.vi.nl/nieuws/gakpo-in-lijst ... te-spelers
Neemt niet weg dat hij zeker aan genoeg minuten komt, maar het laat wel gewoon zien dat de stap ook voor Gakpo (die ik verder achtte toen hij bij PSV vertrok dan Bakayoko nu is) erg groot is.
Gakpo doet het prima bij Liverpool. hij is gen Salah die alles speelt maar met o.a. Diaz en Nunez is hij een soort basis / rotatiespeler. Volgend jaar zou het goed zijn als hij een vaste positie krijgt, dan moet hij zelf de laatste stap zetten naar basis / onbetwiste basisspeler.
- DonyellMalen
- Legende
Klopt, Newcastle had ik ook moeten noemen. Die kunnen dat zeker lappen en wellicht de andere door jou genoemde clubs ook. Maar nog steeds is 55 miljoen ++, ook voor die clubs, een aardig hoog bedrag.
Rik meldt er nu ook wat over:
- Juancho
- Mister PSV
Spel is op de wagen! Wellicht gaat Saka wel weg / wil hij weg. Bij Arsenal doe je immers altijd een beetje voor de schijn mee en altijd sta je aan het einde van de rit weer zonder prijs .
België zie ik niet gek ver meer komen dit EK dus dan kan het wellicht hard gaan met onze Baka.
België zie ik niet gek ver meer komen dit EK dus dan kan het wellicht hard gaan met onze Baka.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Vedette
Nee precies, Liverpool heeft na het vertrek van Mané en Firmino nog niet echt onbetwiste basisspelers gevonden voor die posities. Klopp is zoekende geweest, en Gakpo heeft het gewoon degelijk gedaan. Hij stak niet boven Nunez en Diaz uit, maar deed ook niet voor ze onder. Met het speelschema van de Engelsen maak je dan gewoon genoeg minuten. Maar dat Gakpo in dit seizoen maar een paar honderd minuten méér heeft gemaakt in de premier league dan vorig seizoen (toen hij pas in de winter verkaste), geeft ook aan dat hij daar geen enorme ontwikkeling heeft doorgemaakt. In elk geval niet eentje die tot meer speelminuten heeft geleid.Ittot wrote: ↑25 Jun 2024, 16:12 Die stap is zeker heel groot en ik ben het met je eens dat die voor Bakayoko groter is dan dat die van Gakpo was. Hoewel ik denk dat Bakayoko fysiek wel een stuk verder is dan Gakpo.
Gakpo doet het prima bij Liverpool. hij is gen Salah die alles speelt maar met o.a. Diaz en Nunez is hij een soort basis / rotatiespeler. Volgend jaar zou het goed zijn als hij een vaste positie krijgt, dan moet hij zelf de laatste stap zetten naar basis / onbetwiste basisspeler.
Wat ik uiteindelijk vooral wil zeggen: ik denk dat je als speler jezelf sneller ontwikkelt door eerst een jaartje basisspeler te zijn bij de nummer 6-11 van de Premier League, om vervolgens de stap te maken naar de echte top. Een beetje de Wijnaldum-route (al degradeerde die volgens mij in zijn jaartje bij Newcastle), of van mijn part de Virgil van Dijk route. Iets minder druk, iets zekerder zijn van je basisplek, wennen aan de competitie, de intensiteit en de snelheid, en vervolgens je karretje aanhaken en je eigen kwaliteiten laten spreken.
Die stap meteen naar een topclub is vooral goed als je meteen goed genoeg bent voor een basisplek daar. Voor spelers uit de Nederlandse competitie is dat bijna onmogelijk geworden. En dat geldt ook voor Bakayoko. Genoeg potentie, maar meteen basisspeler bij de top van Engeland: nee.
-
- Vaste waarde in elftal
Feitelijk speelde hij vaker wel dan niet.Brael wrote: ↑25 Jun 2024, 12:59Bij die clubs kan het iets lastiger zijn om die bedragen los te weken, maar ook een Aston Villa, Newcastle United, West Ham etc kunnen dat betalen hoor. Hebben in het verleden allemaal eerder dergelijke bedragen neergelegd.DonyellMalen wrote: ↑25 Jun 2024, 12:01
Absoluut, maar die kunnen de prijs die PSV voor Baka wil hoogstwaarschijnlijk niet betalen.
Gakpo is 17x gestart dit seizoen. Daarvan heeft hij slechts 3x de 90 minuten volgemaakt. Daarnaast 18x als invaller binnen de lijnen gekomen. Dan zit je dus behoorlijk vaak op de bank, zoals ik zei. Feitelijk speelde hij dit seizoen vaker niet dan wel.Ittot wrote: ↑25 Jun 2024, 12:08 De stap is inderdaad enorm groot. Een tussenstap zou kunnen maar dat doet natuurlijk iets met onze prijs, en dat willen we ook niet .
Rustig brengen bij een stabiele club in de top van de PL lijkt me ook een goede optie.
Gakpo heeft trouwens echt veel minuten gemaakt en ook heel vaak gestart dus die bewering klopt niet helemaal.
Alleen niet in de basis.
-
- Vedette
Als je minder dan de helft van de minuten speelt in een seizoen, speel je feitelijk vaker niet dan wel.Den Bondskoots wrote: ↑25 Jun 2024, 17:32 Feitelijk speelde hij vaker wel dan niet.
Alleen niet in de basis.
-
- Vaste waarde in elftal
Ow je bedoelt dus eigenlijk: hij speelde minder langBrael wrote: ↑25 Jun 2024, 21:19Als je minder dan de helft van de minuten speelt in een seizoen, speel je feitelijk vaker niet dan wel.Den Bondskoots wrote: ↑25 Jun 2024, 17:32 Feitelijk speelde hij vaker wel dan niet.
Alleen niet in de basis.
Maar je zei vaker.
- These users thanked the author Den Bondskoots for the post:
- Thijs
- DonyellMalen
- Legende
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Als PSV minimaal 55 miljoen voor Bakayoko weet te krijgen, hebben ze het wat mij betreft gewoon prima gedaan.
- These users thanked the author 29.04.2007 for the post (total 2):
- Standbeeld • Jeronimo
- Juancho
- Mister PSV
Lekker bij PSV blijven dan. Scheelt PSV ook weer een speler extra inpassen. Jaartje knallen, groot talent erachter halen die daarna de rol kan overnemen en met Lozano heb je een handige backup voor beide posities.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Nationale topspeler