Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

trouwepsvfan wrote: 26 Jun 2024, 14:16 Waarom zien mensen hier in Flamingo vooral een RCV? In alles wat ik van hem gezien heb vond ik hem op 6 veel beter.
Waren volgens mij de woorden van Olai dat hij binnen PSV vooral als RCV wordt gezien.

Vind hem als CV ook erg goed, maar moet verdedigend wel stabieler worden.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 26 Jun 2024, 14:18
Sensation wrote: 26 Jun 2024, 14:08 Maargoed het zijn allemaal geruchten, het kunnen ook voorsorteer gesprekken zijn. We zien het allemaal wel. Als het middenveld blijft zoals het nu is moet ik het met je eens zijn, dan is Vranckx + Flamingo wat teveel van het goede. Maar de kans dat het middenveld blijft zoals het nu is, is klein.
Zeker maar daarom denk ik niet dat Vranckx naar PSV komt om hier op het bankje te gaan zitten achter Schouten/Veerman/Saibiari. Die lijkt me dan te komen als basisspeler en dus als vervanger van bijv. Schouten of Veerman. En dan snap ik het natuurlijk. :mrgreen:
Dan zijn we eruit! :mrgreen:
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik ben het wel eens met die Flamingo / Vranckx discussie. Zou het niet kunnen zijn dat Schouten toch weg gaat? Want Flamingo als RCV zie ik niet zo zitten om eerlijk te zijn. daarvoor is hij nog veel te laks en te dromerig. Dan krijg je een soort Obispo centraal. Zit ik niet zo op te wachten.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Menno1 wrote: 26 Jun 2024, 14:44 Ik ben het wel eens met die Flamingo / Vranckx discussie. Zou het niet kunnen zijn dat Schouten toch weg gaat? Want Flamingo als RCV zie ik niet zo zitten om eerlijk te zijn. daarvoor is hij nog veel te laks en te dromerig. Dan krijg je een soort Obispo centraal. Zit ik niet zo op te wachten.
Flamingo komt natuurlijk niet als nieuwe basis RCV he, daar komt gewoon een...jawel... glasbak voor. Met daarachter Flamingo die rustig kan wennen en zichzelf kan verbeteren ;)
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Doldenaar
Regelmatige invaller
Posts: 318
Joined: 09 Jun 2023, 11:26
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Menno1 wrote: 26 Jun 2024, 14:44 Ik ben het wel eens met die Flamingo / Vranckx discussie. Zou het niet kunnen zijn dat Schouten toch weg gaat? Want Flamingo als RCV zie ik niet zo zitten om eerlijk te zijn. daarvoor is hij nog veel te laks en te dromerig. Dan krijg je een soort Obispo centraal. Zit ik niet zo op te wachten.
Dat Schouten weggaat lijkt mij nu nog verre van een zekerheid.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

Menno1 wrote: 26 Jun 2024, 14:44 Ik ben het wel eens met die Flamingo / Vranckx discussie. Zou het niet kunnen zijn dat Schouten toch weg gaat? Want Flamingo als RCV zie ik niet zo zitten om eerlijk te zijn. daarvoor is hij nog veel te laks en te dromerig. Dan krijg je een soort Obispo centraal. Zit ik niet zo op te wachten.
Jij denkt dat een broekie (Flamingo) 'de nieuwe 10' gaat vervangen als Schouten vertrekt? Daarnaast is Vranckx ook geen '6' van oorsprong.
Dus Flamingo voor (backup) RCV en Vranckx voor het middenveld. Misschien dat Bosz wel een '6' in hem ziet zitten als backup voor Schouten of als vervanger Veerman.
Als Schouten vertrekt dan zal er, naar mijn bescheiden mening, echt wel een topper als vervanger komen. Dat zal geen Vranckx zijn neem ik aan.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hatseflats wrote: 26 Jun 2024, 15:10
Menno1 wrote: 26 Jun 2024, 14:44 Ik ben het wel eens met die Flamingo / Vranckx discussie. Zou het niet kunnen zijn dat Schouten toch weg gaat? Want Flamingo als RCV zie ik niet zo zitten om eerlijk te zijn. daarvoor is hij nog veel te laks en te dromerig. Dan krijg je een soort Obispo centraal. Zit ik niet zo op te wachten.
Jij denkt dat een broekie (Flamingo) 'de nieuwe 10' gaat vervangen als Schouten vertrekt? Daarnaast is Vranckx ook geen '6' van oorsprong.
Dus Flamingo voor (backup) RCV en Vranckx voor het middenveld. Misschien dat Bosz wel een '6' in hem ziet zitten als backup voor Schouten of als vervanger Veerman.
Als Schouten vertrekt dan zal er, naar mijn bescheiden mening, echt wel een topper als vervanger komen. Dat zal geen Vranckx zijn neem ik aan.
Flamingo de nieuwe 10? Hoe kom je daar nou bij? We komen om in spelers die op 10 kunnen, dat is wel het laatste waar we behoefte aan hebben.

Nee, ik denk eerder dat Schouten weg gaat en dat Vranckx zijn vervanger is (of Flamingo) en dat Veerman waarschijnlijk ook nog gaat. Overigens hoop ik wel dat Tygo land nu een plekje opschuift in de hierarchie want die moet echt 15 wedstrijden gaan spelen volgend jaar voor zijn ontwikkeling. Net als Babadi overigens, al zou ik ook niet opkijken als 1 van die 2 verhuurd gaat worden, want het is wel erg vol als daadwerkelijk Flamingo en Vranckx komen.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Bosz omschreef de '6' positie als 'de nieuwe 10' positie. Oftewel op die positie wil Bosz voetbal en creativiteit.
These users thanked the author Massimo for the post:
Hatseflats
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

Menno1 wrote: 26 Jun 2024, 15:17
Hatseflats wrote: 26 Jun 2024, 15:10

Jij denkt dat een broekie (Flamingo) 'de nieuwe 10' gaat vervangen als Schouten vertrekt? Daarnaast is Vranckx ook geen '6' van oorsprong.
Dus Flamingo voor (backup) RCV en Vranckx voor het middenveld. Misschien dat Bosz wel een '6' in hem ziet zitten als backup voor Schouten of als vervanger Veerman.
Als Schouten vertrekt dan zal er, naar mijn bescheiden mening, echt wel een topper als vervanger komen. Dat zal geen Vranckx zijn neem ik aan.
Flamingo de nieuwe 10? Hoe kom je daar nou bij? We komen om in spelers die op 10 kunnen, dat is wel het laatste waar we behoefte aan hebben.

Nee, ik denk eerder dat Schouten weg gaat en dat Vranckx zijn vervanger is (of Flamingo) en dat Veerman waarschijnlijk ook nog gaat. Overigens hoop ik wel dat Tygo land nu een plekje opschuift in de hierarchie want die moet echt 15 wedstrijden gaan spelen volgend jaar voor zijn ontwikkeling. Net als Babadi overigens, al zou ik ook niet opkijken als 1 van die 2 verhuurd gaat worden, want het is wel erg vol als daadwerkelijk Flamingo en Vranckx komen.
Zie reactie van Massimo .
Je komt hier iedere dag en dan heb je zoiets belangrijks gemist.
Vranckx is niet de creatieve, voetballende cvm.

Edit: en Flamingo al helemaal niet. Wellicht dat hij er naar toe kan groeien, maar hij gaat echt geen vervanger worden van Schouten.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

trouwepsvfan wrote: 26 Jun 2024, 14:16 Waarom zien mensen hier in Flamingo vooral een RCV? In alles wat ik van hem gezien heb vond ik hem op 6 veel beter.
Je hebt niet voor niks een roze kleurtje gekregen hè :fish:

Ik denk juist omdat jij hem (bij U) veel beter op 6 vond, hij voor Peet Scheefbril de 'ideale' RCV is.
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

SKERLA wrote: 26 Jun 2024, 15:30
trouwepsvfan wrote: 26 Jun 2024, 14:16 Waarom zien mensen hier in Flamingo vooral een RCV? In alles wat ik van hem gezien heb vond ik hem op 6 veel beter.
Je hebt niet voor niks een roze kleurtje gekregen hè :fish:

Ik denk juist omdat jij hem (bij U) veel beter op 6 vond, hij voor Peet Scheefbril de 'ideale' RCV is.
Wat een sneue reactie. Je kunt toch ook gewoon inhoudelijk reageren ipv mijn geslacht erbij te halen?
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

trouwepsvfan wrote: 26 Jun 2024, 15:36
SKERLA wrote: 26 Jun 2024, 15:30

Je hebt niet voor niks een roze kleurtje gekregen hè :fish:

Ik denk juist omdat jij hem (bij U) veel beter op 6 vond, hij voor Peet Scheefbril de 'ideale' RCV is.
Wat een sneue reactie. Je kunt toch ook gewoon inhoudelijk reageren ipv mijn geslacht erbij te halen?
Was maar een grapje, ik ben zo feministisch als wat. Misschien moet ik toch maar het advies van Thijs opvolgen van onlangs... :wonder:

Inhoudelijk heb ik trouwens eronder wel gereageerd. Ik bedoelde daarmee dat als hij op 6 bij Utrecht goed is, hij bij ons juist op 3 goed zal zijn.
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

SKERLA wrote: 26 Jun 2024, 15:40
trouwepsvfan wrote: 26 Jun 2024, 15:36

Wat een sneue reactie. Je kunt toch ook gewoon inhoudelijk reageren ipv mijn geslacht erbij te halen?
Was maar een grapje, ik ben zo feministisch als wat. Misschien moet ik toch maar het advies van @Thijs opvolgen van onlangs... :wonder:

Inhoudelijk heb ik trouwens eronder wel gereageerd. Ik bedoelde daarmee dat als hij op 6 bij Utrecht goed is, hij bij ons juist op 3 goed zal zijn.
Op basis waarvan baseer je dat een goede 6 bij een middenmotor een goede 3 bij ons is? Heb je meer voorbeelden?
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hatseflats wrote: 26 Jun 2024, 15:23
Menno1 wrote: 26 Jun 2024, 15:17

Flamingo de nieuwe 10? Hoe kom je daar nou bij? We komen om in spelers die op 10 kunnen, dat is wel het laatste waar we behoefte aan hebben.

Nee, ik denk eerder dat Schouten weg gaat en dat Vranckx zijn vervanger is (of Flamingo) en dat Veerman waarschijnlijk ook nog gaat. Overigens hoop ik wel dat Tygo land nu een plekje opschuift in de hierarchie want die moet echt 15 wedstrijden gaan spelen volgend jaar voor zijn ontwikkeling. Net als Babadi overigens, al zou ik ook niet opkijken als 1 van die 2 verhuurd gaat worden, want het is wel erg vol als daadwerkelijk Flamingo en Vranckx komen.
Zie reactie van @Massimo .
Je komt hier iedere dag en dan heb je zoiets belangrijks gemist.
Vranckx is niet de creatieve, voetballende cvm.

Edit: en Flamingo al helemaal niet. Wellicht dat hij er naar toe kan groeien, maar hij gaat echt geen vervanger worden van Schouten.
Dat heb ik helaas gemist inderdaad. Ik heb ook nog een baan, moet papa spelen en sinds kort voorzie ik Stewart en Brands van adviezen ;)
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Robson de Souza wrote: 26 Jun 2024, 12:49
Standbeeld wrote: 26 Jun 2024, 12:18 Hoe serieus moeten we het nieuws over Vranckx nemen? Is Rik het al uit aan het zoeken?
Rik komt binnen een uur met een update. Dat kan niet anders.
Nog niks vernomen. Wellicht gewoonweg niet interessant genoeg om uit te zoeken? Of hij zit op het terras. Kan ook nog.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

trouwepsvfan wrote: 26 Jun 2024, 15:45
SKERLA wrote: 26 Jun 2024, 15:40

Was maar een grapje, ik ben zo feministisch als wat. Misschien moet ik toch maar het advies van @Thijs opvolgen van onlangs... :wonder:

Inhoudelijk heb ik trouwens eronder wel gereageerd. Ik bedoelde daarmee dat als hij op 6 bij Utrecht goed is, hij bij ons juist op 3 goed zal zijn.
Op basis waarvan baseer je dat een goede 6 bij een middenmotor een goede 3 bij ons is? Heb je meer voorbeelden?
Ik zei niet dat Flamingo een zes is, maar dat hij (volgens jou) goed op 6 is.

Ik vind dat hij juist op 3 bij ons een toevoeging gaat zijn vanwege zijn voetballende kwaliteiten. Niet voor niks zette Bosz soms Schouten achterin. Dat was om makkelijker, dan met Ramalho, onder de druk uit te kunnen spelen. Dat kan Flamingo ook, in ieder geval beter dan Ramalho.

Zoals ik al eerder schreef: Ik denk dat Flamingo ervoor gaat zorgen dat Schouten nooit meer hoeft te zeggen dat hij een middenvelder is.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
FOOTB_REM_S: No

Van wat ik gezien heb is Flamingo voetballend nog niet goed genoeg voor op 6 en verdedigend nog niet goed genoeg op 3. Hij zal echt nog, net als een Timber en ook een Veerman hiervoor, nog wat stappen moeten maken om op ons niveau te komen. Het is geen plug & play zoals Schouten dat was.
These users thanked the author Ittot for the post (total 2):
JeronimoStandbeeld
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Volgens mij kookt het water, Earnie.

User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

trouwepsvfan wrote: 26 Jun 2024, 15:36
SKERLA wrote: 26 Jun 2024, 15:30

Je hebt niet voor niks een roze kleurtje gekregen hè :fish:

Ik denk juist omdat jij hem (bij U) veel beter op 6 vond, hij voor Peet Scheefbril de 'ideale' RCV is.
Wat een sneue reactie. Je kunt toch ook gewoon inhoudelijk reageren ipv mijn geslacht erbij te halen?
Het visje zou je kunnen zeggen dat het een plagerijtje was natuurlijk. Maar dat kan je over het hoofd zien.
These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
SKERLA
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Benitez040
Vaste waarde in elftal
Posts: 510
Joined: 22 Jun 2022, 11:10
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

'De eerste targets zijn bekend'

Mooi.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Godverdomme Rik, ga eens werken.
These users thanked the author Grasmat for the post:
Standbeeld
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Voor het eerst in zijn leven naar een concert? Dat is best zielig… dat het dan ook nog Guus Meeuwis is maakt dat ik geneigd ben om iemand te vragen hem in contact te brengen met 113…
These users thanked the author Thijs for the post:
Grasmat
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Dat wisten wel toch al?

Flamingo, Driouech.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
User avatar
Doperwt11
Regelmatige invaller
Posts: 316
Joined: 06 Jun 2023, 21:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Stewart en Brands roepen continue dat ze de selectie zoveel mogelijk intact willen laten.
Dat kan ik me niet voorstellen dat ze meer spelers met een meerjarig contract laten gaan dan Baka en Veerman.
Dus nee tegen Schouten tenzij er een top 10 club komt maar dat lijkt me niet. En dan nog lijkt me dat Schouten niet iemand is die moeilijk gaat doen als PSV nee zegt.
Wel te hopen dat er nog een aantal contracten verlengd worden.
Post Reply