Joey Veerman

Spelers A-selectie.
Post Reply
Juancho
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

tezzyunited wrote: 26 Jun 2024, 15:57
deninho32 wrote: 26 Jun 2024, 14:44

En dat heeft een reden. Prima speler voor PSV in Nederland, een niveau hoger kan niet.
Waar moet een speler volgens jou dan aan voldoen om een niveau hoger aan te kunnen? De beste speler van de eredivisie zijn is niet genoeg?
Ik heb zo'n vermoeden dat een Ajax shirtje of een Duits shirtje voor Deninho meer dan genoeg is :mrgreen:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Jeronimo
Vaste waarde in elftal

Hij heeft inderdaad een paar goede wedstijden gespeeld in de CL en ik vind het ook een goede speler he.

Maar een heel seizoen bij een topclub in een zware competitie zie ik gewoon nog niet voor me.

Misschien zou het kunnen zoals Wijnaldum heeft gedaan door eerst bij een middenmoter te spelen en daar aan alles te wennen.
deninho32
Site Admin
Favoriete speler: Vinnie Jones

En dat heeft een reden. Prima speler voor PSV in Nederland, een niveau hoger kan niet.
Waar moet een speler volgens jou dan aan voldoen om een niveau hoger aan te kunnen? De beste speler van de eredivisie zijn is niet genoeg?
Sowieso moet hij sneller kunnen handelen onder druk. Speler van het jaar wil niet altijd wat zeggen (Al is Veerman niet verkozen dit seizoen). El Amhadi, El Hamdaoui, Klaasen, Heitinga, Bony, Kezman, Alves. Kwamen allemaal tekort voor de grote competities.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Nogmaals. PSV MET Joey wint van dit Oostenrijk. Dit Oostenrijk is niet beter dan de gemiddelde CL deelnemer.

Sterker nog. Ons PSV wint van dit Oranje, zelfs met Frenkie in de basis. Uiteraard spelen Schouten en Veerman dan in ons shirt.
  • These users thanked the author RIO for the post (total 10):
    koetjeMaria-FranciscusMaaxAddoCultheldloginnaamLorenzo von MatterhornTomPSV023guusDe RealistJoJo
    RIO
    Legende

deninho32 wrote: 26 Jun 2024, 16:33

Sowieso moet hij sneller kunnen handelen onder druk. Speler van het jaar wil niet altijd wat zeggen (Al is Veerman niet verkozen dit seizoen). El Amhadi, El Hamdaoui, Klaasen, Heitinga, Bony, Kezman, Alves. Kwamen allemaal tekort voor de grote competities.
    Ken er nog meer. Ziyech, Blind, vdBeek, deLigt, Entennie. Coaches natuurlijk ook. Waarom hebben we dan een Nederlandse bondscoach en geen buitenlandse?
  • These users thanked the author RIO for the post:
    ReKuPSV
    Mr. Spock
    Internationale topspeler
    Old name: Skywalker
    Clubvoorkeur: Que miras bobo?
    Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Joenepsv wrote: 26 Jun 2024, 12:34 https://www.vi.nl/nieuws/van-hanegem-kr ... ijn-niveau

Willem vind er ook iets van. Nu hebben we iedereen wel gehad denk ik?
    Van Hanegem.... die als speler in 1974 letterlijk op het veld stond te janken omdat de boze duitsers gewonnen hadden.
    Heerlijk moment. (dat krijg je, als je Beef en Willy wegpest)

Daarom für immer: Danke Franz, danke Gerd.
  • These users thanked the author Mr. Spock for the post:
    milansandro
    deninho32
    Site Admin
    Paul scoorde de eerste hè ;)
    IvanNielsen
    Lid 2e elftal
    Clubvoorkeur: PSV nondeju!

Ykhim wrote: 26 Jun 2024, 14:37Koeman heeft gewoon duidelijk een probleem met het moeten oproepen van Veerman
    Dit is zelfs voor jouw doen echt totale bullshit. En da's best knap.
  • These users thanked the author IvanNielsen for the post:
    mateja
    Een goede loodgieter is beter dan een verre vriend
    ShovingNE2
    Site Admin

IvanNielsen wrote: 26 Jun 2024, 17:37Dit is zelfs voor jouw doen echt totale bullshit. En da's best knap.
    En dan heb jij hem nog niet eens op WhatsApp
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    deninho32
    Site Admin
    RIO wrote: 26 Jun 2024, 16:45
    deninho32 wrote: 26 Jun 2024, 16:33
    Ken er nog meer. Ziyech, Blind, vdBeek, deLigt, Entennie. Coaches natuurlijk ook. Waarom hebben we dan een Nederlandse bondscoach en geen buitenlandse?
    Anthony en v.d. Beek zijn nooit speler van het jaar geweest volgens mij. De Ligt doet het overigens prima bij Bayern.
    TylerDurdn
    Internationale topspeler

deninho32 wrote: 26 Jun 2024, 18:05

Anthony en v.d. Beek zijn nooit speler van het jaar geweest volgens mij. De Ligt doet het overigens prima bij Bayern.
    Half seizoen op de bank doorgebracht toch? Naast zijn blessures
    deninho32
    Site Admin
    30 wedstrijden gespeeld afgelopen seizoen.
    Harminator
    Geselecteerd voor Oranje

deninho32 wrote: 26 Jun 2024, 18:28 30 wedstrijden gespeeld afgelopen seizoen.
    21 Als je het omrekent naar minuten. En dat is in alle competities.
    RIO
    Legende

deninho32 wrote: 26 Jun 2024, 18:05

Kun je nagaan, die zijn nog slechter.

Mattie niet onomstreden en mag daarom ook weg. Bayern heeft al een nieuwe CV gehaald en is op zoek naar nog eentje (Tah). 30 Wedstrijden, gemiddeld 60 minuten per wedstrijd.

Hij houdt lekker de bank warm in ieder geval bij Oranje.
    Sparts
    Geselecteerd voor Oranje

Ik hoop wel dat Veerman wegkomt voor 20-25mln. Je wilt niet in een situatie komen dat je na volgend seizoen zowel Schouten, Veerman, Saibari (en Lang en Luuk en Benitez) moet vervangen.

Ik weet dus niet of met 1 seizoen verlengen voorkeur heeft boven verkoop + nieuwe speler. Maar uitgaande transfers managen is wel lastig natuurlijk.
    ShovingNE2
    Site Admin

Sparts wrote: 27 Jun 2024, 15:51Ik hoop wel dat Veerman wegkomt voor 20-25mln.
    Ik niet. Dat is echt te weinig. Dan verlengen en houden.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 6):
    GrasmatSensationVanthaman18Bossche bolDonyellMalenJoJo
    RIO
    Legende

Veerman is minimaal 35 miljoen waard. Kom op.
    Menno1
    Legende

Eens. Kom op zeg. Als Wieffer 30-35 miljoen moet kosten dan Joey ook. Ik hoop, misschien tegen beter weten in, dat Joey zich nog revancheert dit toernooi.
  • These users thanked the author Menno1 for the post:
    Grasmat
    CZ_Code
    Nationale topspeler

Menno1 wrote: 27 Jun 2024, 16:07 Eens. Kom op zeg. Als Wieffer 30-35 miljoen moet kosten dan Joey ook. Ik hoop, misschien tegen beter weten in, dat Joey zich nog revancheert dit toernooi.
    Die komt er niet eens meer in als wissel, dan zou Koeman namelijk toegeven dat het deels zijn eigen schuld is.
    DonyellMalen
    Legende

Menno1 wrote: 27 Jun 2024, 16:07 Eens. Kom op zeg. Als Wieffer 30-35 miljoen moet kosten dan Joey ook. Ik hoop, misschien tegen beter weten in, dat Joey zich nog revancheert dit toernooi.
    Roemenië is op papier een goede tegenstander voor Joey. Die zetten namelijk minder fel druk dan de Oostenrijkers waardoor het tactische onvermogen van Rooie Ronnie ook niet direct op de proef gesteld wordt.
  • These users thanked the author DonyellMalen for the post:
    Menno1
    ShovingNE2
    Site Admin

En als Koeman dan zorgt dat de middenvelders niet tegen een overmacht staan dan kan hij volledig in zijn kracht benut worden.
    Karfiooltje
    Nationale topspeler

Joey krijgt nog wel een kans. De concurrentie is ook niet geweldig. Iemand afrekenen op 30 minuten terwijl hij een uitstekend seizoen heeft gedraaid en het in de CL heeft laten zien zou heel bekrompen zijn. Het kan prima dat iemand een off-day heeft. Dit heeft Koeman ook aangegeven dat hij dit niet van Joey herkent. Als hij de juiste instelling laat zien op de trainingen en laat zien dat hij zich wel revancheren dan zal Koeman hem een kans moeten geven
    RIO
    Legende

Ik zie het liefst Schouten Veerman Xavi, haal Lionel Reijnders eruit.
  • These users thanked the author RIO for the post (total 4):
    Menno1De RealistWoodenshoesJoJo
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Het is wellicht wishfull thinking vanuit een PSV supporterperspectief maar als hij tegen Roemenië gewoon begint zoals tegen Ijsland dan kan hij Joey ook weer snel 'fixen'. Dan zeg je gewoon 'haha het is niet dat Joey het voetballen verleerd is ofzo en we kunnen zijn creativiteit en dode spelmomenten goed gebruiken'. En dan strooit ie met een paar mooie passes en dan wordt het de comeback kid van dit EK.

Realistisch gezien gaat hij gewoon Reijnders-Schouten aanhouden en wordt het iets meer puzzelen op 10. Ligt er een beetje aan of hij met Dumfries wil spelen want dan zie ik Xavi gewoon weer op rechts starten.
  • These users thanked the author 11 Tinus for the post:
    Menno1
    DE MADERA 76
    Regelmatige invaller

Lijkt mij ook, Wieffer is er niet eens bij dit EK
    Post Reply