Jerdy Schouten

Spelers A-selectie.
Post Reply
danko-lazovic
Meervoudig international
Clubvoorkeur: PSV

Geen idee of dit invloed heeft op de interesse die ze hebben in Schouten, maar misschien toch wel aardig om te delen.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Ah, die gaan voor een grote naam.
  • These users thanked the author Grasmat for the post (total 2):
    TylerDurdnBalinho
    Benitez040
    Vaste waarde in elftal

Standbeeld
    Mister PSV

Precies dus wat zo'n beetje iedereen hier al dacht.
    Hoe zijn toekomst eruitziet, durft Schouten niet te zeggen. "Het zou heel nep zijn als ik zou zeggen: ik blijf de rest van mijn leven bij PSV. Ik weet dat niet. Ik kan alleen maar zeggen dat ik het hartstikke naar mijn zin heb bij PSV. Dat kan ook niet anders na zo'n seizoen."

Wel zet hij de deur op een kier. Borussia Dortmund zou hem op de korrel hebben. "Er zijn altijd uitdagingen of bepaalde clubs waar je geen 'nee' tegen kan zeggen", stelt Schouten in zijn algemeenheid. "Dortmund? Ik wil het er eigenlijk niet over hebben. Wat op mijn pad komt, komt op mijn pad. Ik zit in elk geval niet op de schopstoel."
  • These users thanked the author Standbeeld for the post (total 3):
    11 TinusPSVMarJuancho
    Grasmat
    Lid van verdienste

Schandalig dat hij als oer-PSV'er niet belooft om voor altijd bij ons te blijven. :L

Wel een classic mediagetraind antwoord overigens.
    PeeJ
    Vaste waarde in elftal

Grasmat wrote: 24 Jun 2024, 12:51 Schandalig dat hij als oer-PSV'er niet belooft om voor altijd bij ons te blijven. :L

Wel een classic mediagetraind antwoord overigens.
    Ik vind het juist geen mediagetraind antwoord. Heel oprecht. Hou ik van.
  • These users thanked the author PeeJ for the post (total 4):
    SKERLApsvgoudaBarryBanaanBalinho
    Revolinho
    Internationale topspeler

Juni/juli…. niks dan slap gelul, nietszeggende interviews, domme geruchten. Het is eindelijk lekker weer, beter van de zomer genieten dan je druk te maken om wat er allemaal op het internet zwerft. Alle trolls komen tevoorschijn alsof hun leven er vanaf hangt om zoveel mogelijk nonsens rond te bazuinen en de wat meer betrouwbare insiders moeten ook wat te lullen hebben.

Vanaf 2e week augustus gaat Earnie pas de keukenapparatuur aan gooien. Voor die tijd is het tijdverspilling om je echt druk te maken.
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Revolinho wrote: 24 Jun 2024, 13:47
    Vanaf 2e week augustus gaat Earnie pas de keukenapparatuur aan gooien. Voor die tijd is het tijdverspilling om je echt druk te maken.
    En na die tijd eigenlijk ook…
  • These users thanked the author Thijs for the post (total 2):
    GrasmatSaul Goodman
    PSV90
    Nationale topspeler

Dacht ooit dat Pröpper jarenlang op zijn plek bij PSV zou zitten, bleek helaas niet helemaal te kloppen. Die liet destijds

Het zou heerlijk zijn als Schouten hier wel lang blijft.

Schouten
    Saibari
    Tillman

Met Til, Babadi, Land, Flamingo en eventueel Mauro Jr. als alternatieven lijkt me helemaal prima.
    Grasmat
    Lid van verdienste

PSV90 wrote: 25 Jun 2024, 13:17 Dacht ooit dat Pröpper jarenlang op zijn plek bij PSV zou zitten, bleek helaas niet helemaal te kloppen. Die liet destijds
    Echt vervelend als mensen hun zin
  • These users thanked the author Grasmat for the post:
    Balinho
    Massimo
    Legende

Pröpper had een geweldig eerste seizoen, maar een minder tweede seizoen. Daarnaast kon PSV het geld van Brighton heel goed gebruiken, dus werd er niet met man en macht geprobeerd hem te behouden. Met Schouten is de situatie nu zowel sportief als financieel wel anders voor PSV.
    JoJo
    Regelmatige invaller
    Favoriete speler: Joey

Grasmat wrote: 25 Jun 2024, 13:23
    PSV90 wrote: 25 Jun 2024, 13:17 Dacht ooit dat Pröpper jarenlang op zijn plek bij PSV zou zitten, bleek helaas niet helemaal te kloppen. Die liet destijds
    Niet krijgen? :)
    Maax
    Meervoudig international

JoJo wrote: 25 Jun 2024, 13:29
    Grasmat wrote: 25 Jun 2024, 13:23

Niet krijgen? :)
    Ali B ook op dit forum?
    PSV90
    Nationale topspeler

Massimo wrote: 25 Jun 2024, 13:24 Pröpper had een geweldig eerste seizoen, maar een minder tweede seizoen. Daarnaast kon PSV het geld van Brighton heel goed gebruiken, dus werd er niet met man en macht geprobeerd hem te behouden. Met Schouten is de situatie nu zowel sportief als financieel wel anders voor PSV.
    Als ik het me goed herinner liet Pröpper destijds in een interview weten dat hij zich hier best jarenlang zag spelen. Om vervolgens bij interesse van een Russische club de kont te krib te gooien...
    ShovingNE2
    Site Admin

PSV90 wrote: 25 Jun 2024, 13:34Om vervolgens bij interesse van een Russische club de kont te krib te gooien...
    Hij moest banken tegen Osijek en toen was hij ziedend.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

https://nos.nl/l/2526117

Heel netjes hoe hij hier verwoordt dat het, in elk geval zonder bal, tactisch nergens op slaat wat Oranje doet en totaal niet in staat zijn om daarop aan te passen. Ook goed hoe hij reageert op de vragen over Veerman en duidelijk maakt dat het niet (alleen) aan Joey ligt. Ook mooi hoe hij het niet wijt aan instelling, maar duidelijk maakt dat het er zo uitziet doordat je tactisch telkens achter de feiten aanloopt.
  • These users thanked the author Thijs for the post (total 4):
    StandbeeldDe RealistYkhimRen Höek
    Balinho
    Internationale topspeler

Thijs wrote: 25 Jun 2024, 20:54 https://nos.nl/l/2526117

Heel netjes hoe hij hier verwoordt dat het, in elk geval zonder bal, tactisch nergens op slaat wat Oranje doet en totaal niet in staat zijn om daarop aan te passen. Ook goed hoe hij reageert op de vragen over Veerman en duidelijk maakt dat het niet (alleen) aan Joey ligt. Ook mooi hoe hij het niet wijt aan instelling, maar duidelijk maakt dat het er zo uitziet doordat je tactisch telkens achter de feiten aanloopt.
    Ik ga dat interview niet nu nog een keer kijken, want tijd voor ENG-SLO nu, maar was het tweede wat Jerdy zei niet letterlijk "of het staat/stond niet goed"? 'Nuff said.
    Standbeeld
    Mister PSV

Natuurlijk heeft het met de tactiek te maken. Alsof 11 topspelers zomaar collectief falen tegen een individueel veel minder Oostenrijk. Er is geen goede structuur om op terug te vallen als het niet loopt zoals gewenst.
    De Realist
    Internationale topspeler

Thijs wrote: 25 Jun 2024, 20:54 https://nos.nl/l/2526117

Ik heb verder geen interviews ofzo gezien he, maar hoezo moet Jedi dit zeggen en komt dit niet van een van Dijk?
    Dat wat ie zegt over de tweede helft is precies wat al lang duidelijk had moeten zijn na polen - verdediging stapt niet door en staat maar achterin te staan. Hoe kan Koeman of iemand in de staf dit niet al veel eerder gezien hebben?
    "Give the cup to them today" - Roger Schmidt
    StratumZuid
    Vedette

Dwight is inmiddels een oude opa en rooie een nitwit
    In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    Persepolis
    Vedette

Standbeeld wrote: 25 Jun 2024, 21:00 Natuurlijk heeft het met de tactiek te maken. Alsof 11 topspelers zomaar collectief falen tegen een individueel veel minder Oostenrijk. Er is geen goede structuur om op terug te vallen als het niet loopt zoals gewenst.
    Precies. Als niemand (behalve de keeper) ook maar in de buurt van zijn niveau komt dan ligt dat echt niet aan kwaliteit of mentaliteit hoor. Alsof deze spelers niet dolgraag een goed EK willen spelen. Zo'n Memphis heeft het bont gemaakt bij Atletico door niet snel daar zijn rentree te willen maken, zodat hij nu topfit zou zijn. Kun je alles van vinden, maar niet dat hij niet gemotiveerd is hiervoor. Zelfde geldt voor de rest van de spelers. Nee, de mentaliteit is het niet. En kwaliteit? Zet de elftallen van Nederland en Oostenrijk maar naast elkaar. Heeft Oostenrijk meer kwaliteit? Nee. Wat zij wel hebben is een trainer met een idee, die deze ook duidelijk heeft geïmplementeerd. Oranje heeft een trainer die de poppetjes wel neerzet op logische posities, maar verder weinig lijn in het spel brengt en verwacht dat het allemaal vanzelf goed gaat. Althans, dat is precies hoe het lijkt. En dan ben je afhankelijk van individuele bevliegingen van bv een Gakpo, of opportunistisch spel met een pinchhitter (Weghorst). En staat het aan de andere kant voor geen meter, en daar weet een ploeg met een fatsoenlijk plan wel raad mee.
    Lorenzo von Matterhorn
    Internationale topspeler

Niemand is verbaasd toch? We kennen Koeman en zijn spel al jaren.
    Olai
    Lid 2e elftal

Vrees met grote vrezen dat de interesse in Schouten heel erg concreet is.
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Olai wrote: 26 Jun 2024, 20:37 Vrees met grote vrezen dat de interesse in Schouten heel erg concreet is.
    Vertel...
    DeBruyne
    Meervoudig international

Olai wrote: 26 Jun 2024, 20:37 Vrees met grote vrezen dat de interesse in Schouten heel erg concreet is.
    PSV kan toch ook gewoon een keer nee zeggen en hem aan zijn nog lang lopende contract houden.
    Post Reply