Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
XaviS7mons
Vaste waarde in elftal
Posts: 532
Joined: 06 Jun 2023, 10:10
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hopelijk wachten we niet tot Veerman vertrekt, anders zijn we waarschijnlijk te laat. Voor 6 miljoen kan je zo’n gozer toch nu al oppikken?
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Doperwt11 wrote: 26 Jun 2024, 20:06 Stewart en Brands roepen continue dat ze de selectie zoveel mogelijk intact willen laten.
Dat kan ik me niet voorstellen dat ze meer spelers met een meerjarig contract laten gaan dan Baka en Veerman.
Dus nee tegen Schouten tenzij er een top 10 club komt maar dat lijkt me niet. En dan nog lijkt me dat Schouten niet iemand is die moeilijk gaat doen als PSV nee zegt.
Wel te hopen dat er nog een aantal contracten verlengd worden.
Ik help het je hopen, maar Schouten heeft een niveau betrouwbaarheid en passnauwkeurigheid dat ver boven de norm ligt die je bij PSV verwacht. Ik weet niet of jij Borussia Dortmund, Atletico Madrid, Arsenal, Tottenham Hotspur en Inter tot de top 10 rekent, maar ik zie Schouten in staat om daar op basisniveau mee te kunnen en in die hoek ook de interesse wekken. Zeker wanneer Oranje, geheel vertekend, ver in het EK komt met hem als vaste basisspeler:

Wat ons dan nog rest is de hoop dat PSV eens niet onder zijn eigen duiven schiet wat betreft de transfersom. Je beste speler op een leeftijd dat hij de piek in zijn carrière zou moeten bereiken, die tot medio 2028 vastligt zou echt niet voor minder dan €60m weg mogen.
Kezmania
Meervoudig international
Posts: 1,336
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
FOOTB_REM_S: No

Daar is hij weer hoor: het jaarlijkse Astor-gerucht.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Kezmania wrote: 27 Jun 2024, 08:23 Daar is hij weer hoor: het jaarlijkse Astor-gerucht.
Je doet net alsof dat raar is.
These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 3):
Mikke15ArdbegKingfisher
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Kezmania
Meervoudig international
Posts: 1,336
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
FOOTB_REM_S: No

Nee joh zeker niet, ik hoop alleen dat het nu eindelijk gaat lukken. Vorig jaar was dat hele welles-nietes maar waardeloos.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Ah zo. Ja, ben benieuwd. Denk dat hij ook welkom is als Veerman en Schouten blijven.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Hmm idd nergens terug te vinden, en als dit serieus van de T komt had ik wel wat van Kapteijns op twitter verwacht
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 27 Jun 2024, 08:39 Hmm idd nergens terug te vinden, en als dit serieus van de T komt had ik wel wat van Kapteijns op twitter verwacht
Maar maakt dat het nu geloofwaardiger of juist niet?
These users thanked the author Thijs for the post (total 2):
matejaBalinho
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

De ene knip en plak site (VZ) neemt het over van de andere (VP). Zijn wij nu blind of wat is er gaande? Staat het alleen in de papieren versie? :tear:
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik zat gisteren eigenlijk al een beetje te wachten op een reactie vanuit Rik. Wellicht wordt het nu wel tijd gezien die plaksites erover berichten?
BarryBanaan
Basisspeler
Posts: 446
Joined: 31 Aug 2023, 11:26
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey Veerman
FOOTB_REM_S: No

Ze gaan toch niet weer voor die Vranx, was zo blij dat ze verstandig voor Schouten kozen verleden jaar.. Deze gast kan gewoon niet zo goed voetballen, is vooral lomp. Totaal geen Bosz speler. Komop Earnie, dat moet beter.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Komkommertijd bij Voetbalprimeur.

Het was een klein bericht van een niet al te grote Italiaanse krant waarvan het bericht hier gisteren door iemand is geplaatst. Behalve dat er tegenstrijdige berichten zijn m.b.t. Fiorentina zie je ook dat er fouten in het bericht zitten zoals dat hij zijn contract verlengd had.

Bron erbij verzinnen en klaar.
These users thanked the author Massimo for the post:
Duiven1973
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
FOOTB_REM_S: No

Kezmania wrote: 27 Jun 2024, 08:23 Daar is hij weer hoor: het jaarlijkse Astor-gerucht.
De nieuwe Saviola ;)
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
FOOTB_REM_S: No

O Goleiro Grande wrote: 27 Jun 2024, 08:17
Doperwt11 wrote: 26 Jun 2024, 20:06 Stewart en Brands roepen continue dat ze de selectie zoveel mogelijk intact willen laten.
Dat kan ik me niet voorstellen dat ze meer spelers met een meerjarig contract laten gaan dan Baka en Veerman.
Dus nee tegen Schouten tenzij er een top 10 club komt maar dat lijkt me niet. En dan nog lijkt me dat Schouten niet iemand is die moeilijk gaat doen als PSV nee zegt.
Wel te hopen dat er nog een aantal contracten verlengd worden.
Ik help het je hopen, maar Schouten heeft een niveau betrouwbaarheid en passnauwkeurigheid dat ver boven de norm ligt die je bij PSV verwacht. Ik weet niet of jij Borussia Dortmund, Atletico Madrid, Arsenal, Tottenham Hotspur en Inter tot de top 10 rekent, maar ik zie Schouten in staat om daar op basisniveau mee te kunnen en in die hoek ook de interesse wekken. Zeker wanneer Oranje, geheel vertekend, ver in het EK komt met hem als vaste basisspeler:

Wat ons dan nog rest is de hoop dat PSV eens niet onder zijn eigen duiven schiet wat betreft de transfersom. Je beste speler op een leeftijd dat hij de piek in zijn carrière zou moeten bereiken, die tot medio 2028 vastligt zou echt niet voor minder dan €60m weg mogen.
Eens. Hij vertrekt dus wss voor 17m?
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ittot wrote: 27 Jun 2024, 09:50
O Goleiro Grande wrote: 27 Jun 2024, 08:17

Ik help het je hopen, maar Schouten heeft een niveau betrouwbaarheid en passnauwkeurigheid dat ver boven de norm ligt die je bij PSV verwacht. Ik weet niet of jij Borussia Dortmund, Atletico Madrid, Arsenal, Tottenham Hotspur en Inter tot de top 10 rekent, maar ik zie Schouten in staat om daar op basisniveau mee te kunnen en in die hoek ook de interesse wekken. Zeker wanneer Oranje, geheel vertekend, ver in het EK komt met hem als vaste basisspeler:

Wat ons dan nog rest is de hoop dat PSV eens niet onder zijn eigen duiven schiet wat betreft de transfersom. Je beste speler op een leeftijd dat hij de piek in zijn carrière zou moeten bereiken, die tot medio 2028 vastligt zou echt niet voor minder dan €60m weg mogen.
Eens. Hij vertrekt dus wss voor 17m?
Dat zijn prijzen waarvoor we zelf toppers haalden, dus ik gok eerder 12 + 3 aan haalbare bonus.
Teletubby
Nationale topspeler
Posts: 2,234
Joined: 06 Jun 2023, 10:03
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

PSV speelt dus een pokerspelletje voor Driouech en Flamingo. Toch wel fijn dat meteen plaatsen voor de CL, zo kan je dus wachten op de eerste keus voor bepaalde posities en hoef je niet snel door te schakelen naar B keuzes
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

https://www.ed.nl/PSV/driouech-wacht-op ... haring_web

Korte conclusie: Earnie houdt zijn poot voorlopig stijf, ook wat betreft Flamingo. Geen haast.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

SKERLA wrote: 27 Jun 2024, 10:45 Korte conclusie: Earnie houdt zijn poot voorlopig stijf, ook wat betreft Flamingo.
Scheelt dat Flamingo's daar zelf ook heul erg goed in zijn.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 27 Jun 2024, 10:50
SKERLA wrote: 27 Jun 2024, 10:45 https://www.ed.nl/PSV/driouech-wacht-op ... haring_web

Korte conclusie: Earnie houdt zijn poot voorlopig stijf, ook wat betreft Flamingo. Geen haast.
Scheelt dat Flamingo's daar zelf ook heul erg goed in zijn.
Bedankt voor het inkoppen :whistle:
These users thanked the author SKERLA for the post:
Woerden.1913
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Always here to help!
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

SKERLA wrote: 27 Jun 2024, 10:45 https://www.ed.nl/PSV/driouech-wacht-op ... haring_web

Korte conclusie: Earnie houdt zijn poot voorlopig stijf, ook wat betreft Flamingo. Geen haast.
Prima van Earnie. We hebben de tijd en ruimte om het rustig aan te doen. Niet overhaast meer gaan betalen dan nodig is. En ook niet meer gaan betalen omdat de clubs zien dat we de wind in de zeilen hebben op financieel gebied.
These users thanked the author Standbeeld for the post:
Grasmat
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No



Iemand met best veel volgers, maar kan nergens vinden of dit nou waar is.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

En hij wordt gevolgd door David Ornstein. Alleen zou je zeggen dat de sporting director van Arsenal met de sporting director van PSV praat. Natuurlijk zal Brands er ook bij betrokken zijn, maar het is toch vooral Earnie zijn werk.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Madueke wrote: 27 Jun 2024, 22:52 En hij wordt gevolgd door David Ornstein. Alleen zou je zeggen dat de sporting director van Arsenal met de sporting director van PSV praat. Natuurlijk zal Brands er ook bij betrokken zijn, maar het is toch vooral Earnie zijn werk.
Marcel heeft natuurlijk in Engeland gewerkt (zal dus het nummer van Brands hebben). Dus het is best logisch dat een td van Arsenal eerst naar Brands belt om vervolgens verder met Earnie en Marcel te gaan
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Madueke wrote: 27 Jun 2024, 22:52 En hij wordt gevolgd door David Ornstein. Alleen zou je zeggen dat de sporting director van Arsenal met de sporting director van PSV praat. Natuurlijk zal Brands er ook bij betrokken zijn, maar het is toch vooral Earnie zijn werk.
Allicht kort lijntje met Brands, die zullen elkaar vast wel kennen uit Brands Everton periode
Post Reply