Ik heb zo'n vermoeden dat een Ajax shirtje of een Duits shirtje voor Deninho meer dan genoeg istezzyunited wrote: ↑26 Jun 2024, 15:57Waar moet een speler volgens jou dan aan voldoen om een niveau hoger aan te kunnen? De beste speler van de eredivisie zijn is niet genoeg?
Joey Veerman
- Juancho
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Vaste waarde in elftal
Hij heeft inderdaad een paar goede wedstijden gespeeld in de CL en ik vind het ook een goede speler he.
Maar een heel seizoen bij een topclub in een zware competitie zie ik gewoon nog niet voor me.
Misschien zou het kunnen zoals Wijnaldum heeft gedaan door eerst bij een middenmoter te spelen en daar aan alles te wennen.
Maar een heel seizoen bij een topclub in een zware competitie zie ik gewoon nog niet voor me.
Misschien zou het kunnen zoals Wijnaldum heeft gedaan door eerst bij een middenmoter te spelen en daar aan alles te wennen.
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Sowieso moet hij sneller kunnen handelen onder druk. Speler van het jaar wil niet altijd wat zeggen (Al is Veerman niet verkozen dit seizoen). El Amhadi, El Hamdaoui, Klaasen, Heitinga, Bony, Kezman, Alves. Kwamen allemaal tekort voor de grote competities.tezzyunited wrote: ↑26 Jun 2024, 15:57Waar moet een speler volgens jou dan aan voldoen om een niveau hoger aan te kunnen? De beste speler van de eredivisie zijn is niet genoeg?
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Nogmaals. PSV MET Joey wint van dit Oostenrijk. Dit Oostenrijk is niet beter dan de gemiddelde CL deelnemer.
Sterker nog. Ons PSV wint van dit Oranje, zelfs met Frenkie in de basis. Uiteraard spelen Schouten en Veerman dan in ons shirt.
Sterker nog. Ons PSV wint van dit Oranje, zelfs met Frenkie in de basis. Uiteraard spelen Schouten en Veerman dan in ons shirt.
- These users thanked the author RIO for the post (total 10):
- koetje • Maria-Franciscus • Maax • AddoCultheld • loginnaam • Lorenzo von Matterhorn • TomPSV023 • guus • De Realist • JoJo
-
- Legende
Ken er nog meer. Ziyech, Blind, vdBeek, deLigt, Entennie. Coaches natuurlijk ook. Waarom hebben we dan een Nederlandse bondscoach en geen buitenlandse?deninho32 wrote: ↑26 Jun 2024, 16:33Sowieso moet hij sneller kunnen handelen onder druk. Speler van het jaar wil niet altijd wat zeggen (Al is Veerman niet verkozen dit seizoen). El Amhadi, El Hamdaoui, Klaasen, Heitinga, Bony, Kezman, Alves. Kwamen allemaal tekort voor de grote competities.tezzyunited wrote: ↑26 Jun 2024, 15:57
Waar moet een speler volgens jou dan aan voldoen om een niveau hoger aan te kunnen? De beste speler van de eredivisie zijn is niet genoeg?
- Mr. Spock
- Internationale topspeler
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Van Hanegem.... die als speler in 1974 letterlijk op het veld stond te janken omdat de boze duitsers gewonnen hadden.Joenepsv wrote: ↑26 Jun 2024, 12:34 https://www.vi.nl/nieuws/van-hanegem-kr ... ijn-niveau
Willem vind er ook iets van. Nu hebben we iedereen wel gehad denk ik?
Heerlijk moment. (dat krijg je, als je Beef en Willy wegpest)
Daarom für immer: Danke Franz, danke Gerd.
- These users thanked the author Mr. Spock for the post:
- milansandro
- IvanNielsen
- Lid 2e elftal
- Clubvoorkeur: PSV nondeju!
Dit is zelfs voor jouw doen echt totale bullshit. En da's best knap.
- These users thanked the author IvanNielsen for the post:
- mateja
Een goede loodgieter is beter dan een verre vriend
- ShovingNE2
- Site Admin
En dan heb jij hem nog niet eens op WhatsAppIvanNielsen wrote: ↑26 Jun 2024, 17:37Dit is zelfs voor jouw doen echt totale bullshit. En da's best knap.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Anthony en v.d. Beek zijn nooit speler van het jaar geweest volgens mij. De Ligt doet het overigens prima bij Bayern.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
- TylerDurdn
- Internationale topspeler
-
- Geselecteerd voor Oranje
-
- Legende
Kun je nagaan, die zijn nog slechter.
Mattie niet onomstreden en mag daarom ook weg. Bayern heeft al een nieuwe CV gehaald en is op zoek naar nog eentje (Tah). 30 Wedstrijden, gemiddeld 60 minuten per wedstrijd.
Hij houdt lekker de bank warm in ieder geval bij Oranje.
-
- Geselecteerd voor Oranje
Ik hoop wel dat Veerman wegkomt voor 20-25mln. Je wilt niet in een situatie komen dat je na volgend seizoen zowel Schouten, Veerman, Saibari (en Lang en Luuk en Benitez) moet vervangen.
Ik weet dus niet of met 1 seizoen verlengen voorkeur heeft boven verkoop + nieuwe speler. Maar uitgaande transfers managen is wel lastig natuurlijk.
Ik weet dus niet of met 1 seizoen verlengen voorkeur heeft boven verkoop + nieuwe speler. Maar uitgaande transfers managen is wel lastig natuurlijk.
- ShovingNE2
- Site Admin
Ik niet. Dat is echt te weinig. Dan verlengen en houden.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 6):
- Grasmat • Sensation • Vanthaman18 • Bossche bol • DonyellMalen • JoJo
-
- Nationale topspeler
Die komt er niet eens meer in als wissel, dan zou Koeman namelijk toegeven dat het deels zijn eigen schuld is.
- DonyellMalen
- Legende
Roemenië is op papier een goede tegenstander voor Joey. Die zetten namelijk minder fel druk dan de Oostenrijkers waardoor het tactische onvermogen van Rooie Ronnie ook niet direct op de proef gesteld wordt.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- Menno1
- ShovingNE2
- Site Admin
En als Koeman dan zorgt dat de middenvelders niet tegen een overmacht staan dan kan hij volledig in zijn kracht benut worden.
-
- Nationale topspeler
Joey krijgt nog wel een kans. De concurrentie is ook niet geweldig. Iemand afrekenen op 30 minuten terwijl hij een uitstekend seizoen heeft gedraaid en het in de CL heeft laten zien zou heel bekrompen zijn. Het kan prima dat iemand een off-day heeft. Dit heeft Koeman ook aangegeven dat hij dit niet van Joey herkent. Als hij de juiste instelling laat zien op de trainingen en laat zien dat hij zich wel revancheren dan zal Koeman hem een kans moeten geven
-
- Legende
Ik zie het liefst Schouten Veerman Xavi, haal Lionel Reijnders eruit.
- These users thanked the author RIO for the post (total 4):
- Menno1 • De Realist • Woodenshoes • JoJo
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Het is wellicht wishfull thinking vanuit een PSV supporterperspectief maar als hij tegen Roemenië gewoon begint zoals tegen Ijsland dan kan hij Joey ook weer snel 'fixen'. Dan zeg je gewoon 'haha het is niet dat Joey het voetballen verleerd is ofzo en we kunnen zijn creativiteit en dode spelmomenten goed gebruiken'. En dan strooit ie met een paar mooie passes en dan wordt het de comeback kid van dit EK.
Realistisch gezien gaat hij gewoon Reijnders-Schouten aanhouden en wordt het iets meer puzzelen op 10. Ligt er een beetje aan of hij met Dumfries wil spelen want dan zie ik Xavi gewoon weer op rechts starten.
-
- Regelmatige invaller