PSV heeft elk jaar een grote verkoop nodig.
Dat wordt ook gewoon zo gecommuniceerd.
Niet moeilijker maken dan het is.
Baka is daarvoor DE kandidaat, top seizoen gedraaid, overal gehyped, nu doorpakken want volgend seizoen kan het Baka-kaartenhuis ook zomaar weer in elkaar storten.
Jammer dat ie zich nog niet laat zien op het EK, dat zou de prijs nog wat op kunnen drijven.
Johan Bakayoko
-
- Legende
PSV heeft zeker een grote verkoop nodig ieder jaar. Zelfs met CL. Het is al een hele poos duidelijk binnen en buiten PSV dat Bakayoko dat om diverse redenen moet gaan worden. Met het succesvolle seizoen en een aantal kortlopende contracten kunnen dat er nog meer worden.
Dat was ook de hele discussie niet. Het ging om operationeel verlies wel of niet met CL gelden. Maar ik merk dat lang niet iedereen het begrip 'operationeel resultaat' begrijpen.
Dat was ook de hele discussie niet. Het ging om operationeel verlies wel of niet met CL gelden. Maar ik merk dat lang niet iedereen het begrip 'operationeel resultaat' begrijpen.
- These users thanked the author Massimo for the post (total 5):
- Sensation • Grasmat • DonyellMalen • ShovingNE2 • Ren Höek
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV
Nee, de discussie ging erover of we Baka al dan niet “moeten” verkopen.
Jij hebt daar eigenhandig een boekhoudkundig verhaal van proberen te maken om je kennis te etaleren.
En nu ga je je mede forummers nog even in de hoek zetten dat ze het allemaal “niet begrijpen”.
Niet nodig.
- Maikel
- Site Admin
Het is niet erg als je het niet begrijpt hoor.Søren wrote: ↑26 Jun 2024, 23:16Nee, de discussie ging erover of we Baka al dan niet “moeten” verkopen.
Jij hebt daar eigenhandig een boekhoudkundig verhaal van proberen te maken om je kennis te etaleren.
En nu ga je je mede forummers nog even in de hoek zetten dat ze het allemaal “niet begrijpen”.
Niet nodig.
We houden nog steeds van je.
Er is niks mis met hoe Massimo dingen uiteen zet en hoe hij discussieert.
Of heb je liever enkel oneliners ipv dat iemand met een goed inhoudelijk onderbouwde mening komt?
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Zielige reactie hierboven. Als er iemand op dit forum een gentleman is, dan is dat Massimo. Ook qua financiële kennis staat hij trouwens op eenzame hoogte ;)
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Legende
Nope, mijn initiële reactie was op Harminator op de vorige pagina.Søren wrote: ↑26 Jun 2024, 23:16 Nee, de discussie ging erover of we Baka al dan niet “moeten” verkopen.
Niet nodig.
- These users thanked the author Massimo for the post:
- ShovingNE2
-
- Vaste waarde in elftal
- DonyellMalen
- Legende
Ja, is gebaseerd op een tweet die hier enkele dagen geleden ook is gedeeld. Afwachten. Hele mooie club, maar voor Baka niet de juiste club. Gaat daar te weinig minuten krijgen achter Saka.
-
- Nationale topspeler
Als alle clubs 50 willen betalen en Arsenal 60, dan is het zeker de goeie club voor Baka hoor. Ik denk dat PSV daar ook zo over denkt.DonyellMalen wrote: ↑28 Jun 2024, 12:22 Ja, is gebaseerd op een tweet die hier enkele dagen geleden ook is gedeeld. Afwachten. Hele mooie club, maar voor Baka niet de juiste club. Gaat daar te weinig minuten krijgen achter Saka.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Ze spelen 65 wedstrijden per seizoen, die gaat er echt wel 30-35 pakken. Juist een prima club voor hem, een beetje in de luwte achter Saka. Arsenal moet ook groeien in de breedte zodat ze langer mee kunnen doen om de titel. Die kunnen makkelijk 50-55 miljoen aftikken, hebben notabene 100 betaald voor een saaie controleur die 2x klassen minder is dan Jerdy.
- These users thanked the author RIO for the post:
- Standbeeld
- DonyellMalen
- Legende
Dat Arsenal in de breedte moet groeien klopt, maar denk dat Baka voor zijn eigen ontwikkeling net te weinig minuten gaat maken dan, maargoed zou voor hem alsnog een fantastische stap zijn. Speel je mee om te titel onder een coach die goed en modern voetbal speelt.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ohnee ik denk dat Arsenal prima past bij hem. Welke club hij ook kiest, hij zal een aanloop nodig hebben want het is geen kant en klare speler. Als je in het eerste jaar tot 15 basisplaatsen en 20 invalbeurten komt bij Arsenal dan speel je echt wel genoeg in je eerste jaar. De vraag is of Arsenal 50+ miljoen gaat betalen voor een speler die maar 15 keer start maar dat is een andere discussie. Als je op straks 8 wedstrijden CL hebt dan speelt Saka daar 75% maar dan heb je de wedstrijden daaromheen waar Bakayoko zijn kansen kan krijgen. Dus zolang hij zijn fitheid door trekt bij Arsenal vind ik het een goede keuze. Het 'voordeel' is dat Bakayoko eigenlijk alleen rechtsbuiten kan dus het is niet dat ze hem nemen voor erbij. Waar Gakpo in zijn eerste jaar mijn inziens toch teveel is misbruikt als middenvelder/spits.
-
- Lid 2e elftal
- Favoriete speler: Boscagli
Het "voordeel" voor Baka is wel dat Saka onbetwist is en geen concurrentie heeft. Martinelli op rechts is het niet, Trossard op rechts idem. Als Baka naar Arsenal gaat geeft het Arteta de ruimte om meer te rouleren op rechtsvoor. Saka fitter, Baka genoeg speeltijd en genoeg luwte om te wennen aan het hoge(re) niveau. OT: Jammer dat Lacazette er niet meer speelt, een voorhoede Baka, Laca, Saka was wel leuk geweest.
- These users thanked the author Alex Rodrigo Dias da Costa for the post:
- Sensation
- Hatseflats
- Vedette
Als er een club 60 mil biedt en Baka wil daar ook naartoe, dan boeit mij de club helemaal niet. Het is geld wat telt.
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik denk dat de meeste PSV fans dat ook wel zo zien, onder aan de streep. Maar daarbovenop bekijken we rustig wat een goede leuke volgende club voor Baka zou kunnen zijn. Die twee dingen kan ik wel los van elkaar zien.Hatseflats wrote: ↑28 Jun 2024, 13:07 Als er een club 60 mil biedt en Baka wil daar ook naartoe, dan boeit mij de club helemaal niet. Het is geld wat telt.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- Hatseflats
-
- Bankzitter
Mmm niet volledig mee eens. Behalve dat Baka gewoon een goede gast lijkt, is het ook belangrijk voor PSV's uitstraling dat die ergens slaagt.Hatseflats wrote: ↑28 Jun 2024, 13:07 Als er een club 60 mil biedt en Baka wil daar ook naartoe, dan boeit mij de club helemaal niet. Het is geld wat telt.
Ik heb liever 55 miljoen bij een club waar die sneller kan slagen, dan 60 bij een club waar die niks gaat spelen. Is natuurlijk vooraf lastig te voorspellen, maar kans op speeltijd bij een Dortmund is natuurlijk groter dan bij een City.
- Standbeeld
- Mister PSV
Voor mij gaat dat persoonlijk niet op. Uiteindelijk maakt 55 vs 60 niet zo heel erg veel uit, dat verschil vind ik minimaal. Maar ik zie Baka wel het liefst naar de club vertrekken die het beste betaalt (logischerwijs dat Baka een stap ook ziet zitten). Ook als er vooraf door ons/PSV wordt ingeschat dat de kans op slagen daar misschien net wat minder is. Dat laatste is overigens ook maar vaag om in te schatten. Daarnaast zijn er meerdere wegen die naar Rome leiden. Memphis slaagde ook niet bij United, maar heeft alsnog een prima carrière opgebouwd bij Lyon, Barca en Atletico. PSV is een bewezen club in Europa. Als twee spelers van AZ niet slagen bij ons, dan geeft dat mij geen enkele reden om de derde keer dan maar geen speler van AZ te halen of te denken dat AZ een slechte club is. Dat zou onzin zijn. Iedere speler heeft zijn eigen kwaliteiten.JasperPSV wrote: ↑28 Jun 2024, 13:21Mmm niet volledig mee eens. Behalve dat Baka gewoon een goede gast lijkt, is het ook belangrijk voor PSV's uitstraling dat die ergens slaagt.Hatseflats wrote: ↑28 Jun 2024, 13:07 Als er een club 60 mil biedt en Baka wil daar ook naartoe, dan boeit mij de club helemaal niet. Het is geld wat telt.
Ik heb liever 55 miljoen bij een club waar die sneller kan slagen, dan 60 bij een club waar die niks gaat spelen. Is natuurlijk vooraf lastig te voorspellen, maar kans op speeltijd bij een Dortmund is natuurlijk groter dan bij een City.
- DonyellMalen
- Legende
Dat is ca. 10% van de transfersom, dat maakt PSV wel uit hoor.Standbeeld wrote: ↑28 Jun 2024, 13:34Uiteindelijk maakt 55 vs 60 niet zo heel erg veel uit, dat verschil vind ik minimaal.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- ShovingNE2
- Juancho
- Mister PSV
60 miljoen (vast) is een mooi bedrag. Dan leg je de lat gelijk hoger na het vertrek van Gakpo. Elke keer weer hoger, zoals het wel een keer mag.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”