Nee, dat is Thoresen Koning.
Harminator Menno1
Nee, dat is Thoresen Koning.
Zit ie op Mallorca? Ergens in het Megapark?
Niet bekend maar grote kans dat hij bij een Man City dependance gaat opduiken en we hem ineens bij bv Lommel zien.
Denk dat dit Ajax met het Ajax van toen wel een treffende vergelijking is. Waren toen Bergdolmo, Pasanen en Galasek de gewezen pilaren met ervaring, worden dat nu Weghorst, Rosario en vast nog een speler op retour als De Roon. Daaromheen is zowel de verzameling gehaalde spelers als wat uit eigen jeugd doorkwam ondermaats. Had je vroeger Vierklau, O’Brien, Ikedia, Sier, Knopper en Hersi, nu is met oa de genoemde Baas, Unuvar en ook Rensch, Gaaei, Vos, Salah-Eddine, Taylor, Van den Boomen, Hlynsson, e.v.a.het aantal spelers dat evengoed onopvallend voor pakweg FC Utrecht of SC Heerenveen zou kunnen spelen veel te groot. En het verschil met rond de eeuwwisseling is dat inmiddels AZ en FC Twente prima selecties door nog beter beleid op de been brengen die een derde plek zoals door Adriaanse een stuk lastiger te bereiken maakt.VeresRivne wrote: ↑29 Jun 2024, 07:01 Heel langzaam zijn er al wat vergezichten over deze Ajaxselectie zichtbaar. Youri Baas (NEC) en Naci Unuvar (Twente) komen als huurlingen terug, het feit dat ze door Ajax.nl al geïnterviewd werden wijst er imo wel op dat ze er toch wel bij gaan blijven dit seizoen. (Baas is sowieso 10 keer beter dan drama Martha op linksback). Sosa zou volgens de geruchten in belangstelling staan van Mislantat bij Dortmund. Ajax zou volgens Plettenberg Zvonarek van Bayern willen huren, dat zal helaas wel zonder optie tot koop worden. Ajax kan idd wel een creatieve middenvelder gebruiken, oerdom van Misehouy dat hij vertrokken is. Ik voorzie een seizoen als het eerste onder Adriaanse bij Ajax, dat was 2000-2001, het seizoen ervoor hadden we een groot fiasco gehad. Laudrup stopte, Gronyaer, Kinkladze, Verlaat, Menzo, Babangida etc. gingen allemaal wel, daar kwamen toen alleen Bergdolmo, Pasanen en Galasek voor terug en verder kon Adriaanse het doen met een erg jong team wat toen uiteindelijk derde zou worden. Ik verwacht net zoals toen een paar aankopen (Rosario + rechtsbuiten) en verder heel wat uitgaande transfers en huurspelers, goedkope transfers en jeugdspelers ter vervanging. Het zal een opbouwjaar moeten worden zoveel is duidelijk.
Dus voor de goal hangen en counteren? Als het dan een opbouwjaar gaat worden, dan is het op zich wel prettig dat je het publiek meekrijgt. Maar een verdedigend Ajax gaan ze daar nooit pikken.Het is meteen aanpoten voor de Ajacieden. "De eerste trainingssessies waren zwaar. Er was een hoop input van de trainers. Het is ook zwaar voor je brein om dat allemaal te verwerken, maar het gaat de goede kant op", aldus Ramaj. "Nieuwe oefeningen, een nieuwe manier van spelen. Een nieuwe manier van hoe het vroeger was, want Ajax staat bekend om aanvallend spel. We brengen het naar een hoger niveau. We hebben een plan voor elke situatie."
Prachtig. Simpelweg prachtig.O Goleiro Grande wrote: ↑29 Jun 2024, 08:30Dat klinkt me net zo vreemd als makelaars die van een ‘opkomende buurt’ spreken wanneer in een straat verderop acht kapperzaken gevestigd zijn die veel te weinig klandizie hebben en allemaal een voorkeur voor cashbetaling.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... diger.htmlAjax wordt in verband gebracht met Julio Soler, een negentienjarige linksback. De Amsterdammers zouden de Argentijn zelfs al een voorstel hebben gedaan, meldt sportjournalist Uriel Iugt.
Dat zou kunnen.Harminator wrote: ↑29 Jun 2024, 09:12 Is de quote van de @ShovingNE2 niet gewoon abject vertaald?
Dat hij bedoelt dat ze weer aanvallend gaan spelen omdat de betalende bezoekers dat verwachten.
Ik had de mensen een klap in hun nek gegeven als ik er als algemeen directeur weet van had gehad. Vier linkerverdedigers en geen enkele rechtsbuiten. Het is echt verschrikkelijk", wordt hij door Trouw uit het boek geciteerd
Niets zo flexibel als een Ajacied.ShovingNE2 wrote: ↑29 Jun 2024, 08:47Dus voor de goal hangen en counteren? Als het dan een opbouwjaar gaat worden, dan is het op zich wel prettig dat je het publiek meekrijgt. Maar een verdedigend Ajax gaan ze daar nooit pikken.
De mening van mijn vrouw over Baas, doe ermee wat je wilt (met de mening, voor de duidelijkheid...):VeresRivne wrote: ↑29 Jun 2024, 07:01 Heel langzaam zijn er al wat vergezichten over deze Ajaxselectie zichtbaar. Youri Baas (NEC) en Naci Unuvar (Twente) komen als huurlingen terug, het feit dat ze door Ajax.nl al geïnterviewd werden wijst er imo wel op dat ze er toch wel bij gaan blijven dit seizoen. (Baas is sowieso 10 keer beter dan drama Martha op linksback). Sosa zou volgens de geruchten in belangstelling staan van Mislantat bij Dortmund. Ajax zou volgens Plettenberg Zvonarek van Bayern willen huren, dat zal helaas wel zonder optie tot koop worden. Ajax kan idd wel een creatieve middenvelder gebruiken, oerdom van Misehouy dat hij vertrokken is. Ik voorzie een seizoen als het eerste onder Adriaanse bij Ajax, dat was 2000-2001, het seizoen ervoor hadden we een groot fiasco gehad. Laudrup stopte, Gronyaer, Kinkladze, Verlaat, Menzo, Babangida etc. gingen allemaal wel, daar kwamen toen alleen Bergdolmo, Pasanen en Galasek voor terug en verder kon Adriaanse het doen met een erg jong team wat toen uiteindelijk derde zou worden. Ik verwacht net zoals toen een paar aankopen (Rosario + rechtsbuiten) en verder heel wat uitgaande transfers en huurspelers, goedkope transfers en jeugdspelers ter vervanging. Het zal een opbouwjaar moeten worden zoveel is duidelijk.
En ze vond Baas, de van ajax door NEC gehuurde linksback, heel erg slecht