Tel daarbij op “misschien overschatten wij onszelf”.O Goleiro Grande wrote: ↑28 Jun 2024, 12:14Wat dat betreft vond ik het journaille even achterhaalt als Koeman: heb niemand de observatie horen maken dat Koeman tactisch volledig is overklast door een coach die echt geen beter materiaal heeft dan Oranje en dat de kans aanzienlijk was als de coaches van team hadden gewisseld. Dat De Vrij ook vooraf beweerde goed voorbereid te zijn op Oostenrijk is in retrospect volstrekt lachwekkend.VTheMan wrote: ↑28 Jun 2024, 11:41
DIt vind ik wel mooi, is een goede groep met elkaar denk ik zo. Dat paar dagen te laat vind ik op zich wel logisch, (Koeman had natuurlijk gelijk de hand in eigen boezem moeten steken met zijn kuttactiek, maar hij valt liever spelers af dat wisten we al.) Dit is volgens mij het eerste persmoment na de wedstrijd dus eerder kon dit statement ook niet gemaakt worden.
Joey Veerman
- Armada
- Internationale topspeler
-
- Nationale topspeler
Schouten had het natuurlijk ook al gedaan.
Ik ben benieuwd of Joey nog een rol gaat spelen dit EK. Echt ongelofelijk dat Koeman hem zo slachtofferde.
- Je was al door
- Het was een collectieve wanprestatie
- Je bent niet in staat het vervolgens om te draaien
- Je zit al krap in je middenvelders
- Het beeld dat Koeman het niet ziet zitten in Veerman bestond al
Als beloning krijgt Koeman nog het meest gunstige traject naar de finale ook. Ik wil daarmee niet stellen dat ik Nederland ver zie komen. Maar als we het EK winnen is het waarschijnlijk met goal van Zirkzee op aangeven van Maatsen en een voorassist van Joey.
Ik ben benieuwd of Joey nog een rol gaat spelen dit EK. Echt ongelofelijk dat Koeman hem zo slachtofferde.
- Je was al door
- Het was een collectieve wanprestatie
- Je bent niet in staat het vervolgens om te draaien
- Je zit al krap in je middenvelders
- Het beeld dat Koeman het niet ziet zitten in Veerman bestond al
Als beloning krijgt Koeman nog het meest gunstige traject naar de finale ook. Ik wil daarmee niet stellen dat ik Nederland ver zie komen. Maar als we het EK winnen is het waarschijnlijk met goal van Zirkzee op aangeven van Maatsen en een voorassist van Joey.
- These users thanked the author PSV90 for the post:
- Gerard Karnemelk
-
- Geselecteerd voor Oranje
- Clubvoorkeur: PSV
VI met Pieter Zwart heeft haarfijn uitgelegd waar Koeman’s tactiek faalde en waarom Ragnick het beter voor elkaar had.O Goleiro Grande wrote: ↑28 Jun 2024, 12:14Wat dat betreft vond ik het journaille even achterhaalt als Koeman: heb niemand de observatie horen maken dat Koeman tactisch volledig is overklast door een coach die echt geen beter materiaal heeft dan Oranje en dat de kans aanzienlijk was als de coaches van team hadden gewisseld. Dat De Vrij ook vooraf beweerde goed voorbereid te zijn op Oostenrijk is in retrospect volstrekt lachwekkend.VTheMan wrote: ↑28 Jun 2024, 11:41
DIt vind ik wel mooi, is een goede groep met elkaar denk ik zo. Dat paar dagen te laat vind ik op zich wel logisch, (Koeman had natuurlijk gelijk de hand in eigen boezem moeten steken met zijn kuttactiek, maar hij valt liever spelers af dat wisten we al.) Dit is volgens mij het eerste persmoment na de wedstrijd dus eerder kon dit statement ook niet gemaakt worden.
Alsook dat eerlijke trainers als Bosz, dan kunnen zeggen: ik had een plan gemaakt dat niet werkte, het is niet de schuld van de spelers, maar mijn foute inschatting, ik heb dan in de rust omgezet. VS. Koeman’s: Geertruida maakte foute keuzes. Nee, poeperd, jouw tactiek van een niet meelopende Malen + niet inschuivende CV zorgde voor een onmogelijke opgave voor Geertruida om 2 man tegelijk te stoppen. Schandalig om zo’n jongen dan in de persconferentie de schuld te geven van jouw falende tactiek (met je ‘tja uiteindelijk ben ik natuurlijk wel eindverantwoordelijk’)
Jouw onmogelijke combinatie van inzakken en veld klein houden + agressief druk zetten kán niet en zorgt voor een 5v3 op het middenveld.
Jouw onmogelijke combinatie van zonedekking, maar niet je mannetje mogen laten lopen, kán niet.
Vrij heldere analyse van Zwart.
- These users thanked the author Sparts for the post (total 4):
- Gerard Karnemelk • Den Bondskoots • Thijs • Ren Höek
- Standbeeld
- Mister PSV
Jerdy zei na de wedstrijd tegen Oostenrijk ook dat ze zich goed voorbereid hadden. Alleen Oostenrijk had een paar kleine aanpassingen gedaan. Nederland kwam daardoor niet met de juiste tactiek voor de dag én ze wisten het niet adequaat om te zetten. Dat laatste was het voornaamste knelpunt.O Goleiro Grande wrote: ↑28 Jun 2024, 12:14Wat dat betreft vond ik het journaille even achterhaalt als Koeman: heb niemand de observatie horen maken dat Koeman tactisch volledig is overklast door een coach die echt geen beter materiaal heeft dan Oranje en dat de kans aanzienlijk was als de coaches van team hadden gewisseld. Dat De Vrij ook vooraf beweerde goed voorbereid te zijn op Oostenrijk is in retrospect volstrekt lachwekkend.VTheMan wrote: ↑28 Jun 2024, 11:41
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
https://nos.nl/l/2526453
Goede reactie van Virgil van Dijk en Nathan Aké. Heeft Koeman inmiddels al iets gezegd om Veerman te beschermen en zijn prestatie te normaliseren?
Goede reactie van Virgil van Dijk en Nathan Aké. Heeft Koeman inmiddels al iets gezegd om Veerman te beschermen en zijn prestatie te normaliseren?
- These users thanked the author Thijs for the post:
- ShovingNE2
- ShovingNE2
- Site Admin
Haha. Koetje? Tuurlijk niet. Laffe dakhaas.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Lorenzo von Matterhorn
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
Vond het nogal zwakjes overkomen en dan op het einde nog zeggen, misschien overschatten we onszelf.Thijs wrote: ↑28 Jun 2024, 20:21 https://nos.nl/l/2526453
- Standbeeld
- Mister PSV
Koeman was niet aanwezig op de persconferentie. Ik weet eigenlijk niet waarom.Thijs wrote: ↑28 Jun 2024, 20:21 https://nos.nl/l/2526453
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Stichting Korrelatie gebeld en een fijne huilsessie met de hele groep georganiseerd. En nu maar hopen dat de spelers er psychisch niet aan onderdoor gaan hoor.Thijs wrote: ↑28 Jun 2024, 20:21 https://nos.nl/l/2526453
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Geloof je niet zo in gesprekken en psychische gezondheid?deninho32 wrote: ↑28 Jun 2024, 21:15Stichting Korrelatie gebeld en een fijne huilsessie met de hele groep georganiseerd. En nu maar hopen dat de spelers er psychisch niet aan onderdoor gaan hoor.Thijs wrote: ↑28 Jun 2024, 20:21 https://nos.nl/l/2526453
- Boktor
- Vaste waarde in elftal
Tamelijk treurige reactie moet ik zeggen.deninho32 wrote: ↑28 Jun 2024, 21:15Stichting Korrelatie gebeld en een fijne huilsessie met de hele groep georganiseerd. En nu maar hopen dat de spelers er psychisch niet aan onderdoor gaan hoor.Thijs wrote: ↑28 Jun 2024, 20:21 https://nos.nl/l/2526453
Alsof die spelers maar alles moet doorstaan en ondergaan zonder daar eventueel last van te hebben.
-
- Vedette
Jij wordt echt met de dag treuriger.deninho32 wrote: ↑28 Jun 2024, 21:15Stichting Korrelatie gebeld en een fijne huilsessie met de hele groep georganiseerd. En nu maar hopen dat de spelers er psychisch niet aan onderdoor gaan hoor.Thijs wrote: ↑28 Jun 2024, 20:21 https://nos.nl/l/2526453
- De Realist
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Jawel hoor, maar er wordt nu net gedaan alsof Veerman iets verschrikkelijks is aangedaan. Karaktermoord dat iemand de grote Zidane zo te kakken zet. Dat hij speelt is uiteraard uit nood geboren en als het dan faliekant misgaat wordt hij gewisseld. Als dat alles is.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik denk ook wel dat Veerman de benodigde weerbaarheid heeft hoor. Dat komt wel weer goed. Maar dat staat voor mij wel los van het feit dat de reacties na de wedstrijd sterk overdreven waren. Het roepen dat iemand zijn carrière over is bij Oranje vind ik heel erg ver gaan. Kritiek is meer dan prima, hoort erbij, maar roepen dat iemand zijn carrière bij Oranje nu over is vind ik zware stemmingmakerij. Echt nergens voor nodig.deninho32 wrote: ↑28 Jun 2024, 22:01Jawel hoor, maar er wordt nu net gedaan alsof Veerman iets verschrikkelijks is aangedaan. Karaktermoord dat iemand de grote Zidane zo te kakken zet. Dat hij speelt is uiteraard uit nood geboren en als het dan faliekant misgaat wordt hij gewisseld. Als dat alles is.
- Vogelund
- Vaste waarde in elftal
- Old name: Vogelund
Die jongen had zo’n sterk seizoen achter de rug. Die transfer zou er gaan komen. Dan wordt ie na 2 goede wedstrijden tijdens de EK voorbereiding ook nog de hemel ingeprezen. Hij zat op een roze wolk en die klapper van een transfer zat er aan te komen. Nu wordt hij na 2 wedstrijden weer volledig (onterecht) de grond ingeboord. Dat doet wel wat met je. Ik ben echt benieuwd hoe hij er aan toe is, want soms heb ik wel het idee dat het mentaal niet helemaal lekker zit bij hem.
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
- Standbeeld
- Mister PSV
FC Volendam speelt toch ook in het oranje?
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Knap staaltje omdenken
Ex unitate vires
-
- Meervoudig international
Ik durf inmiddels wel te stellen dat ik hoop dat we er dinsdag uitvliegen om Koeman geslacht te zien worden. Winnen doen we toch niet dus laten we dit EK dan maar met het schaamrood op de kaken verliezen zodat we van die rooie baars afzijn.
-
- Meervoudig international
En dan gaat de KNVB zeker aan onze Peter lopen trekken of wie zouden jullie als alternatief voor Koeman zien?