Sergiño Dest
-
- Nationale topspeler
Zolang het geen bizar percentage is maakt het niet veel uit. Als hij ooit nog een grote transfer maakt betekent dat hij goed hersteld is en dus terug op het niveau is gekomen. Dan heb je gewoon gratis een topspeler overgenomen en is elke miljoen een bonus. Je had ook miljoenen kunnen investeren en eindigen met een Gaaei, Sosa of Wijndal
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Meedelen
De huidige prijs ligt heel ver onder de eerdere optie. Sterker nog: Dest komt voor niets naar Eindhoven en is dus transfervrij. Wel deelt FC Barcelona voor een flink deel mee in een eventueel toekomstig transferbedrag en krijgt Dest een topsalaris. Dat percentage voor de Spanjaarden ligt naar verwachting op meerdere tientallen procenten, met een maximum-bedrag. De clubs hebben het exacte getal niet naar buiten gebracht, maar aannemelijk is dat de Spaanse topclub nog flink meedeelt bij een toekomstige transfer en vele miljoenen kan verdienen.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
- DonyellMalen
- Legende
Dest zelf stelt dat hij bij PSV enorm wordt gewaardeerd. 'Ik heb de club leren kennen als ontzettend warm, zoals ik dat nog nooit ergens heb meegemaakt. Dat zijn belangrijke aspecten voor iemand in mijn situatie en geeft me vertrouwen dat ik hier goed kan revalideren', aldus Dest. 'Als het eenmaal zo ver is, is het erg fijn dat het spel dat we hier spelen bij me past.'
- These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 2):
- ComeOnPSV • Mithras
- Ryme
- Vaste waarde in elftal
Het zal wel maximaal de origineel afgesproken transfersom zijn wat ze meedelen. Iets in die trant.
- These users thanked the author Ryme for the post:
- ziege maar ook zagge
-
- Vedette
-
- Internationale topspeler
Heerlijk dat Dest blijft. Een van de, zo niet beste back die we in jaren hebben gehad. Hij heeft veel lof gekregen maar in mijn ogen niet genoeg. Hij was een pilaar van het team, super dat hij vast ligt. Gewoon een topspeler man. Jammer van de blessure, maar hij brengt straks echt pure klasse in het team.
- These users thanked the author Revolinho for the post (total 3):
- DonyellMalen • NotoriousBIG046 • ziege maar ook zagge
-
- Nationale topspeler
PSV heeft mooi nog Barcelona laten betalen voor de operatie
- These users thanked the author Bram for the post (total 2):
- RIO • DonyellMalen
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
- StratumZuid
- Vedette
- Standbeeld
- Mister PSV
Topnieuws. Hele goede speler voor PSV. Nu zorgen dat ie weer fit wordt en dan gaan we weer knallen!
Overigens is de overname van het salaris wel nog fors voor PSV. Dat is 6mln bruto.
Overigens is de overname van het salaris wel nog fors voor PSV. Dat is 6mln bruto.
- DonyellMalen
- Legende
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Ik denk dat dat veel zegt over de aspiraties die PSV heeft en wat we mogelijk nog meer kunnen verwachten deze transferwindow ;)Standbeeld wrote: ↑29 Jun 2024, 17:50Overigens is de overname van het salaris wel nog fors voor PSV. Dat is 6mln bruto.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- Ardbeg
- Mister PSV
Niet per sé. Kan zomaar veel inleverenHeruone wrote: ↑29 Jun 2024, 17:55Ik denk dat dat veel zegt over de aspiraties die PSV heeft en wat we mogelijk nog meer kunnen verwachten deze transferwindowStandbeeld wrote: ↑29 Jun 2024, 17:50Overigens is de overname van het salaris wel nog fors voor PSV. Dat is 6mln bruto.
-
- Bankzitter
Prachtig nieuws. En als de constructie daadwerkelijk zo is als gemeld, dan is het al helemaal een topdeal.
Overigens benieuwd wat er gaat gebeuren met de linksback-positie tm de winter. Mauro en Oppegard is natuurlijk een beetje magertjes, ook gezien Mauro's blessuregeschiedenis, maar kan me ook niet voorstellen dat PSV de beurs gaat trekken voor een (dure) huurspeler a la Rodriguez.
Overigens benieuwd wat er gaat gebeuren met de linksback-positie tm de winter. Mauro en Oppegard is natuurlijk een beetje magertjes, ook gezien Mauro's blessuregeschiedenis, maar kan me ook niet voorstellen dat PSV de beurs gaat trekken voor een (dure) huurspeler a la Rodriguez.
-
- Moderator
Ik had er niet verder naast kunnen zitten. Wat geweldig.Jwoeloe wrote: ↑29 Jun 2024, 14:07Als er iets te melden had geweest, dan hadden ze dat al wel gedaan a la Tillman. Ik verwacht een eventuele transfer pas eind augustus, aangezien Dest komend half jaar toch nog niet zal kunnen spelen. Plus Stewart weet ook dat Barcelona moet verkopen, dan is het laag inzetten, poot stijf houden en kijken wat ze doen.DonyellMalen wrote: ↑29 Jun 2024, 14:02 Morgen loopt ook Sergiño uit zijn contract. Benieuwd of PSV vandaag danwel morgen met een update komt over het definitief binnenhengelen van Dest.
- These users thanked the author Jwoeloe for the post (total 2):
- DonyellMalen • Mithras
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik verwacht dat daar het tekengeld in verdisconteerd zit. Daarnaast betaalt PSV geen transfersom dus dan kan je zoiets doen. Maar los daarvan zou PSV dit eerder echt nooit hebben gedaan. Het zegt inderdaad ook veel over de huidige situatie bij PSV. Die ziet er zeer rooskleurig uit.Heruone wrote: ↑29 Jun 2024, 17:55Ik denk dat dat veel zegt over de aspiraties die PSV heeft en wat we mogelijk nog meer kunnen verwachten deze transferwindowStandbeeld wrote: ↑29 Jun 2024, 17:50Overigens is de overname van het salaris wel nog fors voor PSV. Dat is 6mln bruto.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- Mithras
- Armada
- Internationale topspeler
Dit zal 30-50% zijn. In die richting denk ik met een max van 15m oid.DonyellMalen wrote: ↑29 Jun 2024, 17:35Dest zelf stelt dat hij bij PSV enorm wordt gewaardeerd. 'Ik heb de club leren kennen als ontzettend warm, zoals ik dat nog nooit ergens heb meegemaakt. Dat zijn belangrijke aspecten voor iemand in mijn situatie en geeft me vertrouwen dat ik hier goed kan revalideren', aldus Dest. 'Als het eenmaal zo ver is, is het erg fijn dat het spel dat we hier spelen bij me past.'
-
- Legende
Geweldig nieuws. Gratis is natuurlijk nooit gratis. Flink tekengeld en ik verwacht (minstens) 59% van een transfersom richting Barcelona en Dest straks.
En dat maakt niks uit. Als hij zijn niveau haalt dan gaat PSV keihard genieten van hem en gaat hij voor een top bedrag weg waarbij er ook voor PSV genoeg overblijft.
Heel blij mee. Hopelijk geen terugkoop clausules ; dan liever een hoger doorverkoop %
En dat maakt niks uit. Als hij zijn niveau haalt dan gaat PSV keihard genieten van hem en gaat hij voor een top bedrag weg waarbij er ook voor PSV genoeg overblijft.
Heel blij mee. Hopelijk geen terugkoop clausules ; dan liever een hoger doorverkoop %