Sergiño Dest

Spelers A-selectie.
Post Reply
Bram
Nationale topspeler
Posts: 2067
Joined: 04 Nov 2020, 14:40
FOOTB_REM_S: No

Zolang het geen bizar percentage is maakt het niet veel uit. Als hij ooit nog een grote transfer maakt betekent dat hij goed hersteld is en dus terug op het niveau is gekomen. Dan heb je gewoon gratis een topspeler overgenomen en is elke miljoen een bonus. Je had ook miljoenen kunnen investeren en eindigen met een Gaaei, Sosa of Wijndal
These users thanked the author Bram for the post:
Mithras
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Chucky wrote: 29 Jun 2024, 17:31 ‘Niets’ geloof ik niet in. Dest zal een leuke som tekengeld krijgen neem ik aan.
Tuurlijk. Maar die moet je ook betalen aan spelers waar je ook nog eens een transfersom voor moet neerleggen. ;)
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
FOOTB_REM_S: No

Chucky wrote: 29 Jun 2024, 17:32
ShovingNE2 wrote: 29 Jun 2024, 17:30

Het percentage doorverkoop ligt lager
Je denkt dit of je weet dit?
Van ED.nl

Meedelen
De huidige prijs ligt heel ver onder de eerdere optie. Sterker nog: Dest komt voor niets naar Eindhoven en is dus transfervrij. Wel deelt FC Barcelona voor een flink deel mee in een eventueel toekomstig transferbedrag en krijgt Dest een topsalaris. Dat percentage voor de Spanjaarden ligt naar verwachting op meerdere tientallen procenten, met een maximum-bedrag. De clubs hebben het exacte getal niet naar buiten gebracht, maar aannemelijk is dat de Spaanse topclub nog flink meedeelt bij een toekomstige transfer en vele miljoenen kan verdienen.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Dest zelf stelt dat hij bij PSV enorm wordt gewaardeerd. 'Ik heb de club leren kennen als ontzettend warm, zoals ik dat nog nooit ergens heb meegemaakt. Dat zijn belangrijke aspecten voor iemand in mijn situatie en geeft me vertrouwen dat ik hier goed kan revalideren', aldus Dest. 'Als het eenmaal zo ver is, is het erg fijn dat het spel dat we hier spelen bij me past.'
:lover:
These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 2):
ComeOnPSVMithras
User avatar
Ryme
Vaste waarde in elftal
Posts: 603
Joined: 20 May 2021, 17:21
FOOTB_REM_S: No

Het zal wel maximaal de origineel afgesproken transfersom zijn wat ze meedelen. Iets in die trant.
These users thanked the author Ryme for the post:
ziege maar ook zagge
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Doodzieke transfer🔥🔥🔥. Hele goeie start van de window met Tillman en Dest die blijven.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
FOOTB_REM_S: No

Heerlijk dat Dest blijft. Een van de, zo niet beste back die we in jaren hebben gehad. Hij heeft veel lof gekregen maar in mijn ogen niet genoeg. Hij was een pilaar van het team, super dat hij vast ligt. Gewoon een topspeler man. Jammer van de blessure, maar hij brengt straks echt pure klasse in het team.
These users thanked the author Revolinho for the post (total 3):
DonyellMalenNotoriousBIG046ziege maar ook zagge
Madueke
Legende
Posts: 10870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Wat een heerlijk nieuws!

Kon me al niet voorstellen dat hij terug naar Barcelona wilde om te revalideren aangezien hij daar toch als ongewenst wordt gezien. Lekker fit worden en hopelijk weer knallen op de linkerflank met Noa!
Bram
Nationale topspeler
Posts: 2067
Joined: 04 Nov 2020, 14:40
FOOTB_REM_S: No

Madueke wrote: 29 Jun 2024, 17:37 Wat een heerlijk nieuws!

Kon me al niet voorstellen dat hij terug naar Barcelona wilde om te revalideren aangezien hij daar toch als ongewenst wordt gezien. Lekker fit worden en hopelijk weer knallen op de linkerflank met Noa!
PSV heeft mooi nog Barcelona laten betalen voor de operatie
These users thanked the author Bram for the post (total 2):
RIODonyellMalen
User avatar
NotoriousBIG046
Nationale topspeler
Posts: 2243
Joined: 22 Jan 2019, 13:12
FOOTB_REM_S: No

Yesssssssssssssss lekkaaaaaaaaaaaaaaaaa
We can't change the world until we change ourselves.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

User avatar
StratumZuid
Vedette
Posts: 6252
Joined: 18 Jul 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Jaaaaaaaa
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Topnieuws. Hele goede speler voor PSV. Nu zorgen dat ie weer fit wordt en dan gaan we weer knallen!

Overigens is de overname van het salaris wel nog fors voor PSV. Dat is 6mln bruto.
Cas
Meervoudig international
Posts: 1426
Joined: 29 Jun 2022, 12:27
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

OOST WEST SERGINIO DEST
These users thanked the author Cas for the post:
Raw85
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 2):
SKERLAdn-dieje
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 29 Jun 2024, 17:50Overigens is de overname van het salaris wel nog fors voor PSV. Dat is 6mln bruto.
Ik denk dat dat veel zegt over de aspiraties die PSV heeft en wat we mogelijk nog meer kunnen verwachten deze transferwindow ;)
These users thanked the author Heruone for the post:
Noosa
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Heruone wrote: 29 Jun 2024, 17:55
Standbeeld wrote: 29 Jun 2024, 17:50Overigens is de overname van het salaris wel nog fors voor PSV. Dat is 6mln bruto.
Ik denk dat dat veel zegt over de aspiraties die PSV heeft en wat we mogelijk nog meer kunnen verwachten deze transferwindow ;)
Niet per sé. Kan zomaar veel inleveren
JasperPSV
Bankzitter
Posts: 240
Joined: 19 Jun 2023, 14:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Prachtig nieuws. En als de constructie daadwerkelijk zo is als gemeld, dan is het al helemaal een topdeal.

Overigens benieuwd wat er gaat gebeuren met de linksback-positie tm de winter. Mauro en Oppegard is natuurlijk een beetje magertjes, ook gezien Mauro's blessuregeschiedenis, maar kan me ook niet voorstellen dat PSV de beurs gaat trekken voor een (dure) huurspeler a la Rodriguez.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Jwoeloe wrote: 29 Jun 2024, 14:07
DonyellMalen wrote: 29 Jun 2024, 14:02 Morgen loopt ook Sergiño uit zijn contract. Benieuwd of PSV vandaag danwel morgen met een update komt over het definitief binnenhengelen van Dest.
Als er iets te melden had geweest, dan hadden ze dat al wel gedaan a la Tillman. Ik verwacht een eventuele transfer pas eind augustus, aangezien Dest komend half jaar toch nog niet zal kunnen spelen. Plus Stewart weet ook dat Barcelona moet verkopen, dan is het laag inzetten, poot stijf houden en kijken wat ze doen.
Ik had er niet verder naast kunnen zitten. Wat geweldig. :heart:
These users thanked the author Jwoeloe for the post (total 2):
DonyellMalenMithras
Sparts
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 784
Joined: 07 Jan 2021, 13:34
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Wat een mooie transfer. Ziet er van buiten slim uit. Het risico is beperkt tot het salaris.
RIO
Legende
Posts: 14073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

2 jaar hier nog ballen. Dan jaartje verhuur voor 15 miljoen met daarna verplichte optie tot koop van 10 miljoen. Hier Barca, wat wisselgeld.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Heruone wrote: 29 Jun 2024, 17:55
Standbeeld wrote: 29 Jun 2024, 17:50Overigens is de overname van het salaris wel nog fors voor PSV. Dat is 6mln bruto.
Ik denk dat dat veel zegt over de aspiraties die PSV heeft en wat we mogelijk nog meer kunnen verwachten deze transferwindow ;)
Ik verwacht dat daar het tekengeld in verdisconteerd zit. Daarnaast betaalt PSV geen transfersom dus dan kan je zoiets doen. Maar los daarvan zou PSV dit eerder echt nooit hebben gedaan. Het zegt inderdaad ook veel over de huidige situatie bij PSV. Die ziet er zeer rooskleurig uit.
These users thanked the author Standbeeld for the post:
Mithras
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 29 Jun 2024, 17:35
Dest zelf stelt dat hij bij PSV enorm wordt gewaardeerd. 'Ik heb de club leren kennen als ontzettend warm, zoals ik dat nog nooit ergens heb meegemaakt. Dat zijn belangrijke aspecten voor iemand in mijn situatie en geeft me vertrouwen dat ik hier goed kan revalideren', aldus Dest. 'Als het eenmaal zo ver is, is het erg fijn dat het spel dat we hier spelen bij me past.'
:lover:
Dit zal 30-50% zijn. In die richting denk ik met een max van 15m oid.
nilssonH
Moderator
Posts: 11043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Mooi hoor! Ik was geen voorstander van zijn komst als die 10+ miljoen betaald moest worden, maar dit lijkt op het oog een goede middenweg.
Menno1
Legende
Posts: 16064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Geweldig nieuws. Gratis is natuurlijk nooit gratis. Flink tekengeld en ik verwacht (minstens) 59% van een transfersom richting Barcelona en Dest straks.

En dat maakt niks uit. Als hij zijn niveau haalt dan gaat PSV keihard genieten van hem en gaat hij voor een top bedrag weg waarbij er ook voor PSV genoeg overblijft.

Heel blij mee. Hopelijk geen terugkoop clausules ; dan liever een hoger doorverkoop %
These users thanked the author Menno1 for the post:
Juancho
Post Reply