Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Ontbijtkoek
International
Posts: 870
Joined: 27 May 2023, 13:57
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
FOOTB_REM_S: No

SKERLA wrote: 29 Jun 2024, 22:01 https://www.ed.nl/PSV/dit-zijn-nieuwe-p ... haring_web

O.a:

Aanbieding Ramalho wordt waarschijnlijk binnenkort ingetrokken.

Er is enige hoop op verlening contract Veerman.

Wijnker bijna binnen.

En @Andman : Abed gaat voor twee jaar bijtekenen (waarschijnlijk).
Als de aanbieding van Ramalho wordt ingetrokken, is PSV dan dichtbij de komst van Flamingo of een andere RCV?
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ontbijtkoek wrote: 29 Jun 2024, 22:18
SKERLA wrote: 29 Jun 2024, 22:01 https://www.ed.nl/PSV/dit-zijn-nieuwe-p ... haring_web

O.a:

Aanbieding Ramalho wordt waarschijnlijk binnenkort ingetrokken.

Er is enige hoop op verlening contract Veerman.

Wijnker bijna binnen.

En @Andman : Abed gaat voor twee jaar bijtekenen (waarschijnlijk).
Als de aanbieding van Ramalho wordt ingetrokken, is PSV dan dichtbij de komst van Flamingo of een andere RCV?
Flamingo.
User avatar
Tjompie
Internationale topspeler
Posts: 3,060
Joined: 28 Aug 2021, 18:57
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ontbijtkoek wrote: 29 Jun 2024, 22:18
SKERLA wrote: 29 Jun 2024, 22:01 https://www.ed.nl/PSV/dit-zijn-nieuwe-p ... haring_web

O.a:

Aanbieding Ramalho wordt waarschijnlijk binnenkort ingetrokken.

Er is enige hoop op verlening contract Veerman.

Wijnker bijna binnen.

En @Andman : Abed gaat voor twee jaar bijtekenen (waarschijnlijk).
Als de aanbieding van Ramalho wordt ingetrokken, is PSV dan dichtbij de komst van Flamingo of een andere RCV?
PSV heeft de aanbieding nog niet ingetrokken, maar dat kan wel ieder moment gebeuren. Als de Eindhovenaren er namelijk in slagen om Ryan Flamingo aan te trekken, verandert de bezetting en kan de leiding besluiten om voor iemand anders te gaan.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ontbijtkoek wrote: 29 Jun 2024, 22:18
SKERLA wrote: 29 Jun 2024, 22:01 https://www.ed.nl/PSV/dit-zijn-nieuwe-p ... haring_web

O.a:

Aanbieding Ramalho wordt waarschijnlijk binnenkort ingetrokken.

Er is enige hoop op verlening contract Veerman.

Wijnker bijna binnen.

En @Andman : Abed gaat voor twee jaar bijtekenen (waarschijnlijk).
Als de aanbieding van Ramalho wordt ingetrokken, is PSV dan dichtbij de komst van Flamingo of een andere RCV?
Denk dat PSV zich vooral niet aan het lijntje laat houden door het kamp Ramalho. En terecht. Aan de aanbieding van PSV gaat niet veel veranderen dus het is graag of niet. Twee nieuwe RCV's incoming dus.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
FOOTB_REM_S: No

Toch opvallend dat er verder vrij weinig naar buiten komt over eventuele verlengingen van Boscagli en Teze. Zou top zijn als zij beiden ook nog zouden verlengen.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

6 á 7 miljoen voor Flamingo gaat Utrecht toch ook van tafel vegen. Je kunt het altijd proberen natuurlijk.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

Vanthaman18 wrote: 29 Jun 2024, 22:23 Toch opvallend dat er verder vrij weinig naar buiten komt over eventuele verlengingen van Boscagli en Teze. Zou top zijn als zij beiden ook nog zouden verlengen.
Ook daar schrijft Rik over.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
FOOTB_REM_S: No

SKERLA wrote: 29 Jun 2024, 22:23
Vanthaman18 wrote: 29 Jun 2024, 22:23 Toch opvallend dat er verder vrij weinig naar buiten komt over eventuele verlengingen van Boscagli en Teze. Zou top zijn als zij beiden ook nog zouden verlengen.
Ook daar schrijft Rik over.
Oke excusez moi. Dan heb ik me alleen gebaseerd op jouw (matige) samenvatting van het stuk 😉
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

Vanthaman18 wrote: 29 Jun 2024, 22:32
SKERLA wrote: 29 Jun 2024, 22:23

Ook daar schrijft Rik over.
Oke excusez moi. Dan heb ik me alleen gebaseerd op jouw (matige) samenvatting van het stuk 😉
Ik wil niet het hele artikel weggeven 🙂

Maar het is wel de moeite waard om te lezen, komt dat zien mensen!
These users thanked the author SKERLA for the post:
ShovingNE2
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

SKERLA wrote: 29 Jun 2024, 22:33
Vanthaman18 wrote: 29 Jun 2024, 22:32
Oke excusez moi. Dan heb ik me alleen gebaseerd op jouw (matige) samenvatting van het stuk 😉
Ik wil niet het hele artikel weggeven 🙂

Maar het is wel de moeite waard om te lezen, komt dat zien mensen!
Hahaha sta je nou die niemendalletjes van Rik in de etalage te zetten? 😄
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3,382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
FOOTB_REM_S: No

Vanthaman18 wrote: 29 Jun 2024, 22:32
SKERLA wrote: 29 Jun 2024, 22:23

Ook daar schrijft Rik over.
Oke excusez moi. Dan heb ik me alleen gebaseerd op jouw (matige) samenvatting van het stuk 😉
Het is niet veel wat Rik erover schrijft:
PSV heeft nog veel meer contractverlengingen in de planning, want de club wil ook Jordan Teze, Mauro Júnior en Olivier Boscagli langer vastleggen. Of en wanneer dat gebeurt, is nog niet duidelijk.
Niks nieuws onder de zon dus.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

loginnaam wrote: 30 Jun 2024, 02:32Niks nieuws onder de zon dus.
Dan lees je te weinig van Rik. Want als je Rik langer kent dan kan je deze drie verlengingen al bijna als afgerond zien. En heel opvallend dat bepaalde namen niet genoemd worden en dus niet gaan verlengen.

Dat is zeker wat nieuws onder de zon. Je moet alleen wel kunnen lezen.
These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 2):
AddoCultheldSKERLA
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Olai
Lid 2e elftal
Posts: 187
Joined: 04 Nov 2020, 16:51
FOOTB_REM_S: No

Land, Teze, Mauro, Veerman en Boscagli

Wie zouden er nog meer moeten verlengen?
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Olai wrote: 30 Jun 2024, 06:44 Land, Teze, Mauro, Veerman en Boscagli

Wie zouden er nog meer moeten verlengen?
De contracten van Obispo, Oppegard en Luuk lopen (ook) medio 2025 af. De vraag is of je die moet verlengen. PSV wil het contract van Obispo verlengen. Luuk zal wel samen met PSV bekijken hoe fit hij nog is en wat zijn plannen zijn. De sportieve status van Oppegard is mij niet zo bekend. Daardoor kan ik niet inschatten wat PSV ermee van plan is.
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3,382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 30 Jun 2024, 06:30
loginnaam wrote: 30 Jun 2024, 02:32Niks nieuws onder de zon dus.
Dan lees je te weinig van Rik. Want als je Rik langer kent dan kan je deze drie verlengingen al bijna als afgerond zien. En heel opvallend dat bepaalde namen niet genoemd worden en dus niet gaan verlengen.

Dat is zeker wat nieuws onder de zon. Je moet alleen wel kunnen lezen.
Tja ik lees "of en wanneer dat gebeurt, is nog niet duidelijk" toch echt als dat ze mogelijk wel verlengen en mogelijk niet, en als ze verlengen dan kan dat mogelijke komende week al zijn en mogelijk pas eind augustus, en dat is wat mij betreft niets nieuws onder de zon. Want dat PSV met hen wil verlengen is allang duidelijk, en dat betreffende spelers mogelijk ook andere opties aftasten (iig Teze en Boscagli) ook. Als ze alle drie dicht bij verlenging zijn, dan verwacht ik dat Rik in ieder geval het woordje "of" weglaat.

Dat sommige andere spelers niet genoemd worden, zegt mij niet zoveel. Dat waren ook geen spelers die een belangrijke rol hebben gespeeld afgelopen seizoen (Obispo, Oppegård).
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Olai wrote: 30 Jun 2024, 06:44 Land, Teze, Mauro, Veerman en Boscagli

Wie zouden er nog meer moeten verlengen?
Benitez?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Olai
Lid 2e elftal
Posts: 187
Joined: 04 Nov 2020, 16:51
FOOTB_REM_S: No

Als ik heel eerlijk mag zijn denk ik dat Obispo vertrekt in de zomer

Benitez gaat in principe niet verlengen
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

loginnaam wrote: 30 Jun 2024, 07:25Tja ik lees "of en wanneer dat gebeurt, is nog niet duidelijk" toch echt als dat ze mogelijk wel verlengen en mogelijk niet, en als ze verlengen dan kan dat mogelijke komende week al zijn en mogelijk pas eind augustus, en dat is wat mij betreft niets nieuws onder de zon. Want dat PSV met hen wil verlengen is allang duidelijk, en dat betreffende spelers mogelijk ook andere opties aftasten (iig Teze en Boscagli) ook. Als ze alle drie dicht bij verlenging zijn, dan verwacht ik dat Rik in ieder geval het woordje "of" weglaat.

Dat sommige andere spelers niet genoemd worden, zegt mij niet zoveel. Dat waren ook geen spelers die een belangrijke rol hebben gespeeld afgelopen seizoen (Obispo, Oppegård).
Benitez?

Je hebt de knip en plaksites, daar hoef je niet echt te lezen. Dat is gewoon plat neergezet en verder niets. Bij de bronnen gaat het om veel meer dan puur feitelijk lezen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1,166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
FOOTB_REM_S: No



Waarschijnlijk naar België. Hier ook vaker genoemd
Voijke
Internationale topspeler
Posts: 3,165
Joined: 25 Aug 2017, 13:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

loginnaam wrote: 30 Jun 2024, 07:25
ShovingNE2 wrote: 30 Jun 2024, 06:30

Dan lees je te weinig van Rik. Want als je Rik langer kent dan kan je deze drie verlengingen al bijna als afgerond zien. En heel opvallend dat bepaalde namen niet genoemd worden en dus niet gaan verlengen.

Dat is zeker wat nieuws onder de zon. Je moet alleen wel kunnen lezen.
Tja ik lees "of en wanneer dat gebeurt, is nog niet duidelijk" toch echt als dat ze mogelijk wel verlengen en mogelijk niet, en als ze verlengen dan kan dat mogelijke komende week al zijn en mogelijk pas eind augustus, en dat is wat mij betreft niets nieuws onder de zon. Want dat PSV met hen wil verlengen is allang duidelijk, en dat betreffende spelers mogelijk ook andere opties aftasten (iig Teze en Boscagli) ook. Als ze alle drie dicht bij verlenging zijn, dan verwacht ik dat Rik in ieder geval het woordje "of" weglaat.

Dat sommige andere spelers niet genoemd worden, zegt mij niet zoveel. Dat waren ook geen spelers die een belangrijke rol hebben gespeeld afgelopen seizoen (Obispo, Oppegård).
Obispo zal wss zelf willen vertrekken en ik verwacht niet dat PSV dit tegen gaat houden.
Oppegard is volgens mij het 'goedkope' alternatief voor Mauro, zolang Dest nog niet fit is.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Ik vind Oppegard nog niet goed genoeg voor de KKD. Met Mauro die ook nog wel eens een duel mist is het een gruwel als alleen Oppegard erachter zit.
These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
60yearsofglory
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Voijke
Internationale topspeler
Posts: 3,165
Joined: 25 Aug 2017, 13:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 30 Jun 2024, 08:05 Ik vind Oppegard nog niet goed genoeg voor de KKD. Met Mauro die ook nog wel eens een duel mist is het een gruwel als alleen Oppegard erachter zit.
Dat ben ik met je eens.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Oppegard en Mauro dat kan inderdaad niet. Als Mauro fit is dan durf ik het wel aan met hem, maar je moet een degelijke back up hebben.
These users thanked the author ruuddevil for the post:
ShovingNE2
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3,382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 30 Jun 2024, 07:49
loginnaam wrote: 30 Jun 2024, 07:25Tja ik lees "of en wanneer dat gebeurt, is nog niet duidelijk" toch echt als dat ze mogelijk wel verlengen en mogelijk niet, en als ze verlengen dan kan dat mogelijke komende week al zijn en mogelijk pas eind augustus, en dat is wat mij betreft niets nieuws onder de zon. Want dat PSV met hen wil verlengen is allang duidelijk, en dat betreffende spelers mogelijk ook andere opties aftasten (iig Teze en Boscagli) ook. Als ze alle drie dicht bij verlenging zijn, dan verwacht ik dat Rik in ieder geval het woordje "of" weglaat.

Dat sommige andere spelers niet genoemd worden, zegt mij niet zoveel. Dat waren ook geen spelers die een belangrijke rol hebben gespeeld afgelopen seizoen (Obispo, Oppegård).
Benitez?

Je hebt de knip en plaksites, daar hoef je niet echt te lezen. Dat is gewoon plat neergezet en verder niets. Bij de bronnen gaat het om veel meer dan puur feitelijk lezen.
Benitez is ook nooit echt sprake geweest van verlenging of verkopen op dit moment, dus dat hij niet wordt genoemd, is wat mij betreft ook niets nieuws onder de zon. Het zou wat mij betreft juist nieuws zijn geweest, als hij ook in dat rijtje was genoemd. Dus volgens mij wil jij in dit geval meer lezen dan er is.

Overigens zou ik niet verbaasd zijn als Mauro en Teze komende week al verlengen. Boscagli, als hij blijft, verwacht ik pas later een verlenging van, mogelijk pas de eerste helft van augustus.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

ruuddevil wrote: 30 Jun 2024, 08:16 Oppegard en Mauro dat kan inderdaad niet. Als Mauro fit is dan durf ik het wel aan met hem, maar je moet een degelijke back up hebben.
Half jaartje Wijndal huren... :whistle:
Post Reply