Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 30 Jun 2024, 08:05 Ik vind Oppegard nog niet goed genoeg voor de KKD. Met Mauro die ook nog wel eens een duel mist is het een gruwel als alleen Oppegard erachter zit.
Laatst tipte de clubwatcher van RTV Oost die Twente volgt Oppegard als optie. Zoiets staat mij bij. Oppegard zou het goed gedaan hebben bij Heracles. Twente heeft alleen die Salah-Edinne(?) al gehaald volgens mij. Maar wat ik eigenlijk ermee wil zeggen is dus dat Oppegard niet zo slecht is als jij doet voorkomen. Zie ik liever een betere back-up? Dat wel. Maar ik sluit niet uit dat PSV hem erbij houdt aankomend seizoen. Volgens mij schreef Rik dat vermoeden ook al in een van zijn stukjes.
These users thanked the author Standbeeld for the post:
Menno1
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 30 Jun 2024, 08:29
ruuddevil wrote: 30 Jun 2024, 08:16 Oppegard en Mauro dat kan inderdaad niet. Als Mauro fit is dan durf ik het wel aan met hem, maar je moet een degelijke back up hebben.
Half jaartje Wijndal huren... :whistle:
Kan best een lekkere tandem met Tillman zijn op links.
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3,382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 30 Jun 2024, 08:38Volgens mij schreef Rik dat vermoeden ook al in een van zijn stukjes.
Inderdaad, maar dat nieuws is ShovingNE2 weer vergeten te lezen. ;)
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

loginnaam wrote: 30 Jun 2024, 08:41
Standbeeld wrote: 30 Jun 2024, 08:38Volgens mij schreef Rik dat vermoeden ook al in een van zijn stukjes.
Inderdaad, maar dat nieuws is @ShovingNE2 weer vergeten te lezen. ;)
Daarmee wil ik overigens niet de indruk wekken dat hij gaat verlengen oid. Dat weet ik niet. Zijn contract loopt medio 25 af. Nu kwam die jongen volgens mij praktisch gratis en heeft hij een EU-salaris. Een goedkopere optie zal je niet zo snel vinden en daarom zou het ook niet heel erg zijn als hij straks gratis de deur uitloopt.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Even opgezocht. Dit schreef Rik eind mei:
Het lijkt erop dat de vorig seizoen aan Heracles Almelo verhuurde Fredrik Oppegard zich in de voorbereiding kan bewijzen als back up voor de linksback-positie, waarvoor PSV nog altijd Sergiño Dest wil kopen. Eerder is al gemeld dat de Eindhovense club probeert om de vraagprijs van FC Barcelona te drukken.
https://www.ed.nl/PSV/PSV-werkt-de-eers ... ~a6090a9a/
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

Ik geloof er helemaal niets van dat Earnie BoszBrands het seizoen in wil gaan met alleen Mauro en Oppegaard als opties voor linksback.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

loginnaam wrote: 30 Jun 2024, 08:41
Standbeeld wrote: 30 Jun 2024, 08:38Volgens mij schreef Rik dat vermoeden ook al in een van zijn stukjes.
Inderdaad, maar dat nieuws is @ShovingNE2 weer vergeten te lezen. ;)
Nee, maar dat is gewoon korsakov. :pul:
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 30 Jun 2024, 08:29
ruuddevil wrote: 30 Jun 2024, 08:16 Oppegard en Mauro dat kan inderdaad niet. Als Mauro fit is dan durf ik het wel aan met hem, maar je moet een degelijke back up hebben.
Half jaartje Wijndal huren... :whistle:
Gewoon Tagliatelle ophalen. Mag weg bij Lyon en is nog steeds een van de beste linksbacks in Zuid-Amerika en een lekkere hawk tuah op ajax.
Noosa
Meervoudig international
Posts: 1,402
Joined: 26 Oct 2017, 10:45
FOOTB_REM_S: No

De spelers waarvan we hopen dat ze gaan verlengen zijn morgen allemaal bij de 1e training, dus er zal morgen misschien wat meer duidelijk worden over hun plannen (nog afwachten of er iets voorbij komt of op korte termijn verlengen).
User avatar
Koenjo
Meervoudig international
Posts: 1,058
Joined: 15 Mar 2022, 13:51
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Het is misschien vloeken in de kerk maar ik was altijd zeer gecharmeerd van Tagliafico, lijkt mij ook goed in Bosz voetbal passen. In iedergeval er moet nog een goede back komen.
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
FOOTB_REM_S: No

Koenjo wrote: 30 Jun 2024, 10:17 Het is misschien vloeken in de kerk maar ik was altijd zeer gecharmeerd van Tagliafico, lijkt mij ook goed in Bosz voetbal passen. In iedergeval er moet nog een goede back komen.
Ja leuk, maar die heeft ze niet allemaal op een rijtje in z’n bovenkamer. Zo’n idioot moeten we niet willen hebben.
These users thanked the author TomPSV for the post (total 4):
De RealistMaria-FranciscusDutch CowboyMaax
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
FOOTB_REM_S: No

Zijn er serieus mensen die die tbs'er bij ons willen zien? Nee laat maar.
These users thanked the author De Realist for the post (total 5):
Captain(C)Maria-FranciscusShovingNE2PeeJFritskePhilips
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

De Realist wrote: 30 Jun 2024, 10:24 Zijn er serieus mensen die die tbs'er bij ons willen zien? Nee laat maar.
Tbs al mn jongens zijn vervelend.
These users thanked the author ComeOnPSV for the post:
Koenjo
User avatar
Koenjo
Meervoudig international
Posts: 1,058
Joined: 15 Mar 2022, 13:51
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

TomPSV wrote: 30 Jun 2024, 10:23
Koenjo wrote: 30 Jun 2024, 10:17 Het is misschien vloeken in de kerk maar ik was altijd zeer gecharmeerd van Tagliafico, lijkt mij ook goed in Bosz voetbal passen. In iedergeval er moet nog een goede back komen.
Ja leuk, maar die heeft ze niet allemaal op een rijtje in z’n bovenkamer. Zo’n idioot moeten we niet willen hebben.
Zo ken ik er wel nog één in de selectie en die doet het vrij aardig.
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

De Realist wrote: 30 Jun 2024, 10:24 Zijn er serieus mensen die die tbs'er bij ons willen zien? Nee laat maar.
Hij heeft gewoon een moeilijke jeugd gehad:

Keesje komt bij z’n leraar. “Ik word gepest meneer, ze noemen me allemaal schele keesie” Zegt z’n leraar: “Wat kan jou dat nou toch schelen keesie”
These users thanked the author SKERLA for the post:
De Realist
User avatar
Klapstoel
Basisspeler
Posts: 491
Joined: 16 Jul 2022, 14:45
FOOTB_REM_S: No

TomPSV wrote: 30 Jun 2024, 10:23
Koenjo wrote: 30 Jun 2024, 10:17 Het is misschien vloeken in de kerk maar ik was altijd zeer gecharmeerd van Tagliafico, lijkt mij ook goed in Bosz voetbal passen. In iedergeval er moet nog een goede back komen.
Ja leuk, maar die heeft ze niet allemaal op een rijtje in z’n bovenkamer. Zo’n idioot moeten we niet willen hebben.
Dat zeiden ze van Lang ook altijd. Maar denk wel dat dit soort backs in Europa een meerwaarde zijn. Ik zou het geen verkeerde versterking vinden. Samen met Mauro uitvechten op linksback
These users thanked the author Klapstoel for the post:
60yearsofglory
Maria-Franciscus
Jeugdspeler
Posts: 55
Joined: 07 Jun 2023, 10:27
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ruuddevil wrote: 30 Jun 2024, 08:16 Oppegard en Mauro dat kan inderdaad niet. Als Mauro fit is dan durf ik het wel aan met hem, maar je moet een degelijke back up hebben.
Ik kan me niet voorstellen dat Earnie met Dest in principe als Premium+++ -optie met Mauro daarachter, nóg een linksback gaat aantrekken, dus dat zal toch Oppegård worden verwacht ik. Anders krijg je ook wel een heel brede selectie.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

Maria-Franciscus wrote: 30 Jun 2024, 10:55
ruuddevil wrote: 30 Jun 2024, 08:16 Oppegard en Mauro dat kan inderdaad niet. Als Mauro fit is dan durf ik het wel aan met hem, maar je moet een degelijke back up hebben.
Ik kan me niet voorstellen dat Earnie met Dest in principe als Premium+++ -optie met Mauro daarachter, nóg een linksback gaat aantrekken, dus dat zal toch Oppegård worden verwacht ik. Anders krijg je ook wel een heel brede selectie.
Sambo is weg, Teze heeft nog niet verlengd, Dest is eigenlijk rechtsback.

Alles is nog mogelijk.
These users thanked the author SKERLA for the post (total 2):
VakOBommelDoperwt11
User avatar
Klapstoel
Basisspeler
Posts: 491
Joined: 16 Jul 2022, 14:45
FOOTB_REM_S: No

Maria-Franciscus wrote: 30 Jun 2024, 10:55
ruuddevil wrote: 30 Jun 2024, 08:16 Oppegard en Mauro dat kan inderdaad niet. Als Mauro fit is dan durf ik het wel aan met hem, maar je moet een degelijke back up hebben.
Ik kan me niet voorstellen dat Earnie met Dest in principe als Premium+++ -optie met Mauro daarachter, nóg een linksback gaat aantrekken, dus dat zal toch Oppegård worden verwacht ik. Anders krijg je ook wel een heel brede selectie.
Dest zou ook rechtsback kunnen en Mauro op het middenveld. Denk dat het afhankelijk is van wat ze eventueel willen met Vranckx en Flamingo en natuurlijk wat Veerman gaat doen.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Je loopt een risico dat Dest pas ergens in maart inzetbaar is en voordat hij wedstrijd fit is zit je eind april.

Ik zou een huur van een linksback heel logisch vinden. En als die heel goed bevalt hou je hem en gaat Dest naar rechtsback.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1,867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
FOOTB_REM_S: No

Koenjo wrote: 30 Jun 2024, 10:17 Het is misschien vloeken in de kerk maar ik was altijd zeer gecharmeerd van Tagliafico, lijkt mij ook goed in Bosz voetbal passen. In iedergeval er moet nog een goede back komen.
Ga je mond spoelen.
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik verwacht eigenlijk dat Dest het hele seizoen 24/25 zijn oude niveau niet gaat halen dus een linksback voor een jaar huren lijkt mij een prima optie.
These users thanked the author trouwepsvfan for the post:
ShovingNE2
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
FOOTB_REM_S: No

Ik zou inzetten op het aantrekken van een speler die links en rechtsback kan spelen.
These users thanked the author Armada for the post:
Maria-Franciscus
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

Armada wrote: 30 Jun 2024, 11:04 Ik zou inzetten op het aantrekken van een speler die links en rechtsback kan spelen.
Een vervanger van Sambo die ook linksback kan. Prima optie ook.
Teletubby
Nationale topspeler
Posts: 2,234
Joined: 06 Jun 2023, 10:03
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Armada wrote: 30 Jun 2024, 11:04 Ik zou inzetten op het aantrekken van een speler die links en rechtsback kan spelen.
Return of the king. #theMweneWay
These users thanked the author Teletubby for the post:
trouwepsvfan
Post Reply