Laatst tipte de clubwatcher van RTV Oost die Twente volgt Oppegard als optie. Zoiets staat mij bij. Oppegard zou het goed gedaan hebben bij Heracles. Twente heeft alleen die Salah-Edinne(?) al gehaald volgens mij. Maar wat ik eigenlijk ermee wil zeggen is dus dat Oppegard niet zo slecht is als jij doet voorkomen. Zie ik liever een betere back-up? Dat wel. Maar ik sluit niet uit dat PSV hem erbij houdt aankomend seizoen. Volgens mij schreef Rik dat vermoeden ook al in een van zijn stukjes.ShovingNE2 wrote: ↑30 Jun 2024, 08:05 Ik vind Oppegard nog niet goed genoeg voor de KKD. Met Mauro die ook nog wel eens een duel mist is het een gruwel als alleen Oppegard erachter zit.
Transferwindow 2024/25
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- Menno1
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Kan best een lekkere tandem met Tillman zijn op links.
-
- Internationale topspeler
Inderdaad, maar dat nieuws is ShovingNE2 weer vergeten te lezen.Standbeeld wrote: ↑30 Jun 2024, 08:38Volgens mij schreef Rik dat vermoeden ook al in een van zijn stukjes.
- Standbeeld
- Mister PSV
Daarmee wil ik overigens niet de indruk wekken dat hij gaat verlengen oid. Dat weet ik niet. Zijn contract loopt medio 25 af. Nu kwam die jongen volgens mij praktisch gratis en heeft hij een EU-salaris. Een goedkopere optie zal je niet zo snel vinden en daarom zou het ook niet heel erg zijn als hij straks gratis de deur uitloopt.loginnaam wrote: ↑30 Jun 2024, 08:41Inderdaad, maar dat nieuws is @ShovingNE2 weer vergeten te lezen.Standbeeld wrote: ↑30 Jun 2024, 08:38Volgens mij schreef Rik dat vermoeden ook al in een van zijn stukjes.
- Standbeeld
- Mister PSV
Even opgezocht. Dit schreef Rik eind mei:
https://www.ed.nl/PSV/PSV-werkt-de-eers ... ~a6090a9a/Het lijkt erop dat de vorig seizoen aan Heracles Almelo verhuurde Fredrik Oppegard zich in de voorbereiding kan bewijzen als back up voor de linksback-positie, waarvoor PSV nog altijd Sergiño Dest wil kopen. Eerder is al gemeld dat de Eindhovense club probeert om de vraagprijs van FC Barcelona te drukken.
- SKERLA
- Legende
Ik geloof er helemaal niets van dat Earnie BoszBrands het seizoen in wil gaan met alleen Mauro en Oppegaard als opties voor linksback.
- ShovingNE2
- Site Admin
Nee, maar dat is gewoon korsakov.loginnaam wrote: ↑30 Jun 2024, 08:41Inderdaad, maar dat nieuws is @ShovingNE2 weer vergeten te lezen.Standbeeld wrote: ↑30 Jun 2024, 08:38Volgens mij schreef Rik dat vermoeden ook al in een van zijn stukjes.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Gewoon Tagliatelle ophalen. Mag weg bij Lyon en is nog steeds een van de beste linksbacks in Zuid-Amerika en een lekkere hawk tuah op ajax.
-
- Meervoudig international
De spelers waarvan we hopen dat ze gaan verlengen zijn morgen allemaal bij de 1e training, dus er zal morgen misschien wat meer duidelijk worden over hun plannen (nog afwachten of er iets voorbij komt of op korte termijn verlengen).
- Koenjo
Het is misschien vloeken in de kerk maar ik was altijd zeer gecharmeerd van Tagliafico, lijkt mij ook goed in Bosz voetbal passen. In iedergeval er moet nog een goede back komen.
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
-
- Legende
Ja leuk, maar die heeft ze niet allemaal op een rijtje in z’n bovenkamer. Zo’n idioot moeten we niet willen hebben.
- These users thanked the author TomPSV for the post (total 4):
- De Realist • Maria-Franciscus • Dutch Cowboy • Maax
- De Realist
Zijn er serieus mensen die die tbs'er bij ons willen zien? Nee laat maar.
- These users thanked the author De Realist for the post (total 5):
- Captain(C) • Maria-Franciscus • ShovingNE2 • PeeJ • FritskePhilips
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- Koenjo
- SKERLA
- Legende
Hij heeft gewoon een moeilijke jeugd gehad:De Realist wrote: ↑30 Jun 2024, 10:24 Zijn er serieus mensen die die tbs'er bij ons willen zien? Nee laat maar.
Keesje komt bij z’n leraar. “Ik word gepest meneer, ze noemen me allemaal schele keesie” Zegt z’n leraar: “Wat kan jou dat nou toch schelen keesie”
- These users thanked the author SKERLA for the post:
- De Realist
- Klapstoel
- Basisspeler
Dat zeiden ze van Lang ook altijd. Maar denk wel dat dit soort backs in Europa een meerwaarde zijn. Ik zou het geen verkeerde versterking vinden. Samen met Mauro uitvechten op linksback
- These users thanked the author Klapstoel for the post:
- 60yearsofglory
-
- Jeugdspeler
Ik kan me niet voorstellen dat Earnie met Dest in principe als Premium+++ -optie met Mauro daarachter, nóg een linksback gaat aantrekken, dus dat zal toch Oppegård worden verwacht ik. Anders krijg je ook wel een heel brede selectie.
- SKERLA
- Legende
Sambo is weg, Teze heeft nog niet verlengd, Dest is eigenlijk rechtsback.Maria-Franciscus wrote: ↑30 Jun 2024, 10:55Ik kan me niet voorstellen dat Earnie met Dest in principe als Premium+++ -optie met Mauro daarachter, nóg een linksback gaat aantrekken, dus dat zal toch Oppegård worden verwacht ik. Anders krijg je ook wel een heel brede selectie.
Alles is nog mogelijk.
- These users thanked the author SKERLA for the post (total 2):
- VakOBommel • Doperwt11
- Klapstoel
- Basisspeler
Dest zou ook rechtsback kunnen en Mauro op het middenveld. Denk dat het afhankelijk is van wat ze eventueel willen met Vranckx en Flamingo en natuurlijk wat Veerman gaat doen.Maria-Franciscus wrote: ↑30 Jun 2024, 10:55Ik kan me niet voorstellen dat Earnie met Dest in principe als Premium+++ -optie met Mauro daarachter, nóg een linksback gaat aantrekken, dus dat zal toch Oppegård worden verwacht ik. Anders krijg je ook wel een heel brede selectie.
- ShovingNE2
- Site Admin
Je loopt een risico dat Dest pas ergens in maart inzetbaar is en voordat hij wedstrijd fit is zit je eind april.
Ik zou een huur van een linksback heel logisch vinden. En als die heel goed bevalt hou je hem en gaat Dest naar rechtsback.
Ik zou een huur van een linksback heel logisch vinden. En als die heel goed bevalt hou je hem en gaat Dest naar rechtsback.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Nationale topspeler
- trouwepsvfan
- Vedette
Ik verwacht eigenlijk dat Dest het hele seizoen 24/25 zijn oude niveau niet gaat halen dus een linksback voor een jaar huren lijkt mij een prima optie.
- These users thanked the author trouwepsvfan for the post:
- ShovingNE2
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- Armada
Ik zou inzetten op het aantrekken van een speler die links en rechtsback kan spelen.
- These users thanked the author Armada for the post:
- Maria-Franciscus
-
- Nationale topspeler
Return of the king. #theMweneWay
- These users thanked the author Teletubby for the post:
- trouwepsvfan