Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
FOOTB_REM_S: No

SKERLA wrote: 30 Jun 2024, 11:14
Armada wrote: 30 Jun 2024, 11:04 Ik zou inzetten op het aantrekken van een speler die links en rechtsback kan spelen.
Een vervanger van Sambo die ook linksback kan. Prima optie ook.
Ik denk eerder aan een jongen die op beide posities uit de voeten kan, gearriveerd is maar bij zijn club niet aan bod komt. Huren met optie tot koop, dat is dan nooit weg aangezien, mocht het een succes zijn, je zo'n target aan kunt trekken en ook in 2025/26 mogelijk samen met Dest kunt laten spelen.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Koenjo wrote: 30 Jun 2024, 10:17 Het is misschien vloeken in de kerk maar ik was altijd zeer gecharmeerd van Tagliafico, lijkt mij ook goed in Bosz voetbal passen. In iedergeval er moet nog een goede back komen.
Alleen is Tagliatelle niet goed genoeg voor PSV. Ja, als back-up wel, maar niet voor de basis. Moest het in zijn tijd bij onze Amsterdamse vrienden al voornamelijk hebben van zijn harde werken. Wordt nu 32. Nee nee, aflopende zaak. Dat wordt niks.
These users thanked the author Standbeeld for the post (total 2):
JeronimoDonyellMalen
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
FOOTB_REM_S: No

Armada wrote: 30 Jun 2024, 11:04 Ik zou inzetten op het aantrekken van een speler die links en rechtsback kan spelen.
#WelcomeBackJoshua?
Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
FOOTB_REM_S: No

Doen wij Mauro niet iets te kort? Is dat niet precies die LB/RB voor erachter? Sambo heeft geen seconde gespeeld dus lijkt me ook niet dat je daar direct een aankoop voor hoeft te doen. Misschien iemand als in die categorie als Mokio die tussen 1 en jong zou vallen. Buiten een (tijdelijke) vervanger van Dest zie ik niet de noodzaak van een Sambo vervanger.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
FOOTB_REM_S: No

Mvogoat wrote: 30 Jun 2024, 11:31 Doen wij Mauro niet iets te kort? Is dat niet precies die LB/RB voor erachter? Sambo heeft geen seconde gespeeld dus lijkt me ook niet dat je daar direct een aankoop voor hoeft te doen. Misschien iemand als in die categorie als Mokio die tussen 1 en jong zou vallen. Buiten een (tijdelijke) vervanger van Dest zie ik niet de noodzaak van een Sambo vervanger.
Mauro als basis in afwachting van Dest?

Ik zie dat niet direct zitten.
Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
FOOTB_REM_S: No

Armada wrote: 30 Jun 2024, 11:32
Mvogoat wrote: 30 Jun 2024, 11:31 Doen wij Mauro niet iets te kort? Is dat niet precies die LB/RB voor erachter? Sambo heeft geen seconde gespeeld dus lijkt me ook niet dat je daar direct een aankoop voor hoeft te doen. Misschien iemand als in die categorie als Mokio die tussen 1 en jong zou vallen. Buiten een (tijdelijke) vervanger van Dest zie ik niet de noodzaak van een Sambo vervanger.
Mauro als basis in afwachting van Dest?

Ik zie dat niet direct zitten.
Dat staat hier toch niet?😅
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
FOOTB_REM_S: No

Die schele tbs'er met Lang vergelijken, tja ergens heel ver kan ik het nog een soort van begrijpen, maar eigenlijk helemaal niet.
Lang is in het veld nooit echt iets op aan te merken geweest. Die tbs'er is juist binnen het veld een klapmongool en bovendien ook super onsympathiek.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
FOOTB_REM_S: No

Mvogoat wrote: 30 Jun 2024, 11:33
Armada wrote: 30 Jun 2024, 11:32

Mauro als basis in afwachting van Dest?

Ik zie dat niet direct zitten.
Dat staat hier toch niet?😅
Ik wil mijn excuses aanbieden voor het verkeer interpreteren van jouw goed verzorgde post.

Het is volledig mijn schuld dat ik hier de verkeerde conclusies trek. Nogmaals mijn excuses hiervoor.

Twijfel niet aan jezelf dat jouw post multi-interpretabel is, het is juist mijn interpretatievermogen wat hier ernstig tekort schiet.

Mea culpa. Mea mea culpa.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Desalniettemin kan Mauro, zie zowel links- als rechtsback kan, ook de back-up zijn mocht Teze blijven (en verlengen) en is een linksback voor de basis waarvan dat echt zijn positie is ook wel voldoende. (En ik sluit niet uit dat als de nood echt aan de man is en PSV haalt Flamingo Bosz er een soort van Teze rol van gaat maken)

Van Oppegard verwacht ik niet zoveel. Ik verwacht dat hij vertrekt of anders de eerste seizoenshelft de 'Sambo' rol zal krijgen.
Smeets14
Nationale topspeler
Posts: 1,732
Joined: 25 Aug 2017, 23:00
FOOTB_REM_S: No

Mvogoat wrote: 30 Jun 2024, 11:31 Doen wij Mauro niet iets te kort? Is dat niet precies die LB/RB voor erachter? Sambo heeft geen seconde gespeeld dus lijkt me ook niet dat je daar direct een aankoop voor hoeft te doen. Misschien iemand als in die categorie als Mokio die tussen 1 en jong zou vallen. Buiten een (tijdelijke) vervanger van Dest zie ik niet de noodzaak van een Sambo vervanger.
Naast Sambo is natuurlijk ook van Aanholt vertrokken en ligt Dest er tot minimaal de winterstop uit en die zal niet direct weer zijn oude vorm hebben. Alles wat Dest volgend seizoen speelt zie ik als mooi meegenomen. Mauro heeft ook zo nu en dan last van een blessure en is wel een risico om daar op te bouwen, zeker met het zware programma met de CL wedstrijden tot de winter.

Ik zou het niet gek vinden als er zelfs 2 backs gehaald gaan worden. Zowel een rechtsback als vervanger van Sambo en een linksback als vervanger van PvA. Dat Sambo niet speelde heeft ook te maken met zijn kwaliteit en met het feit/geluk dat Teze een heel jaar fit is gebleven.
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Oppergard is in werkelijk niets het niveau dat PSV zou moeten nastreven. Nog niet eens als reserve. Die zou ik gewoon weg proberen te doen
These users thanked the author trouwepsvfan for the post (total 3):
Smeets14ShovingNE2Koenjo
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
FOOTB_REM_S: No

De Realist wrote: 30 Jun 2024, 11:34 Die schele tbs'er met Lang vergelijken, tja ergens heel ver kan ik het nog een soort van begrijpen, maar eigenlijk helemaal niet.
Lang is in het veld nooit echt iets op aan te merken geweest. Die tbs'er is juist binnen het veld een klapmongool en bovendien ook super onsympathiek.
Mwa, Lang pakt voor een aanvaller ook wel heel erg veel kaarten vind ik.
Smeets14
Nationale topspeler
Posts: 1,732
Joined: 25 Aug 2017, 23:00
FOOTB_REM_S: No

trouwepsvfan wrote: 30 Jun 2024, 11:39 Oppergard is in werkelijk niets het niveau dat PSV zou moeten nastreven. Nog niet eens als reserve. Die zou ik gewoon weg proberen te doen
Ik denk ook niet dat hij een serieuze kans krijgt of kandidaat is ondanks een prima half jaar in de Eredivisie. Maar je hebt er ieder jaar spelers bij zitten die zogenaamd een kans krijgen maar die eigenlijk al gewoon afgeschreven zijn.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

trouwepsvfan wrote: 30 Jun 2024, 11:39 Oppergard is in werkelijk niets het niveau dat PSV zou moeten nastreven. Nog niet eens als reserve. Die zou ik gewoon weg proberen te doen
Bij PSV weten ze dat ook. We hebben alleen geen ongelimiteerde resources. Even afwachten wie we kunnen verlengen, hoeveel spelers we voor hoeveel geld moeten halen, etc. Kan goed zijn dat ze dus Oppegard erbij houden voor de bank.
Smeets14
Nationale topspeler
Posts: 1,732
Joined: 25 Aug 2017, 23:00
FOOTB_REM_S: No

Chucky wrote: 30 Jun 2024, 11:41
De Realist wrote: 30 Jun 2024, 11:34 Die schele tbs'er met Lang vergelijken, tja ergens heel ver kan ik het nog een soort van begrijpen, maar eigenlijk helemaal niet.
Lang is in het veld nooit echt iets op aan te merken geweest. Die tbs'er is juist binnen het veld een klapmongool en bovendien ook super onsympathiek.
Mwa, Lang pakt voor een aanvaller ook wel heel erg veel kaarten vind ik.
Niet door smerige overtredingen, Tagliafico wel.
These users thanked the author Smeets14 for the post:
De Realist
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Armada wrote: 30 Jun 2024, 11:04 Ik zou inzetten op het aantrekken van een speler die links en rechtsback kan spelen.
Hm, maar als linksback heb je een totaal andere rol dan als rechtsback in ons team. Ik snap je opmerking wel, maar zo gemakkelijk is dat nog niet. Om een voorbeeld te noemen: Teze zou de rol die Dest heeft op links minder gemakkelijk kunnen invullen. Dest is op links meer de wingback en Teze op rechts de inverted back. Dest - Lang is dan ook een gouden combinatie op links. Dan heeft Dest de ruimte om eroverheen te komen omdat Noa als creatieve linksbuiten meer aan de binnenkant speelt. Op rechts excelleert Teze juist aan de binnenkant doordat Baka vrijwel altijd aan het krijt staat.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

De Realist wrote: 30 Jun 2024, 11:34 Lang is in het veld nooit echt iets op aan te merken geweest.
Dat is ook niet helemaal waar. Ook Lang wil weleens uit de bocht vliegen op het veld. Het verschil met Tagliafico is dat het bij Lang incidentele uitbarstingen van woede zijn, terwijl het bij Tagliafico deel uitmaakt van z'n spel. Haal de belachelijke acties er bij Tagliafico uit en er blijft weinig meer over. Bovendien inderdaad op z'n retour, dus lekker weg laten.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 30 Jun 2024, 11:42
trouwepsvfan wrote: 30 Jun 2024, 11:39 Oppergard is in werkelijk niets het niveau dat PSV zou moeten nastreven. Nog niet eens als reserve. Die zou ik gewoon weg proberen te doen
Bij PSV weten ze dat ook. We hebben alleen geen ongelimiteerde resources. Even afwachten wie we kunnen verlengen, hoeveel spelers we voor hoeveel geld moeten halen, etc. Kan goed zijn dat ze dus Oppegard erbij houden voor de bank.
En laten we eerlijk zijn: je kan Oppegard prima opstellen tegen alles onder de top van de Eredivisie, onder voorwaarde dat de rest van de basis wel gewoon toplevel is.
These users thanked the author Standbeeld for the post:
Maria-Franciscus
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
FOOTB_REM_S: No

Tagliafico is een idioot. Laat die ajb weg. Bij Ajax kom je nog weg met die achterlijke acties zoals natrappen. Bij PSV gaat hij geheid de helft van de tijd geschorst zijn. Niet aan beginnen, wij zijn hopelijk beter dan dat
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ittot wrote: 30 Jun 2024, 11:46 Tagliafico is een idioot. Laat die ajb weg. Bij Ajax kom je nog weg met die achterlijke acties zoals natrappen. Bij PSV gaat hij geheid de helft van de tijd geschorst zijn. Niet aan beginnen, wij zijn hopelijk beter dan dat
KNJB!!!
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 30 Jun 2024, 11:44
Standbeeld wrote: 30 Jun 2024, 11:42
Bij PSV weten ze dat ook. We hebben alleen geen ongelimiteerde resources. Even afwachten wie we kunnen verlengen, hoeveel spelers we voor hoeveel geld moeten halen, etc. Kan goed zijn dat ze dus Oppegard erbij houden voor de bank.
En laten we eerlijk zijn: je kan Oppegard prima opstellen tegen alles onder de top van de Eredivisie, onder voorwaarde dat de rest van de basis wel gewoon toplevel is.
Oppegard kan er niet zoveel van. Matige speler, meer iets voor Go Ahead. Ik verwacht dat ze hem laten gaan en dat ze óf een jonge speler halen óf iemand gaan huren.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Armada wrote: 30 Jun 2024, 11:04 Ik zou inzetten op het aantrekken van een speler die links en rechtsback kan spelen.
Hebben we die niet al in Mauro? Ik zou daarom juist een pure linksback halen. Bij Dortmund vind ik Tom Rothe een interessant profiel om een huur met koopoptie eens te onderzoeken, als zijn perspectief bij BVB nog steeds beperkt is. Wanneer Teze blijft zijn dat je basisopties, met Mauro en Flamingo als mogelijke stand-ins.

https://www.transfermarkt.nl/tom-rothe/ ... ler/798043
These users thanked the author O Goleiro Grande for the post (total 2):
ArmadaFritskePhilips
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 30 Jun 2024, 11:47
Ittot wrote: 30 Jun 2024, 11:46 Tagliafico is een idioot. Laat die ajb weg. Bij Ajax kom je nog weg met die achterlijke acties zoals natrappen. Bij PSV gaat hij geheid de helft van de tijd geschorst zijn. Niet aan beginnen, wij zijn hopelijk beter dan dat
KNJB!!!
Wil jij zo’n debiel in ons shirt zien? Ik niet. Los daarvan zou ik maar eens kijken naar de overtredingen die hij heeft begaan, zonder rood als gevolg.
These users thanked the author Ittot for the post:
De Realist
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ittot wrote: 30 Jun 2024, 11:59
Standbeeld wrote: 30 Jun 2024, 11:47
KNJB!!!
Wil jij zo’n debiel in ons shirt zien? Ik niet. Los daarvan zou ik maar eens kijken naar de overtredingen die hij heeft begaan, zonder rood als gevolg.
Was maar een grapje, kerel. Ik heb mijn mening hier eerder al gegeven vandaag.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
FOOTB_REM_S: No

O Goleiro Grande wrote: 30 Jun 2024, 11:55
Armada wrote: 30 Jun 2024, 11:04 Ik zou inzetten op het aantrekken van een speler die links en rechtsback kan spelen.
Hebben we die niet al in Mauro? Ik zou daarom juist een pure linksback halen. Bij Dortmund vind ik Tom Rothe een interessant profiel om een huur met koopoptie eens te onderzoeken, als zijn perspectief bij BVB nog steeds beperkt is. Wanneer Teze blijft zijn dat je basisopties, met Mauro en Flamingo als mogelijke stand-ins.

https://www.transfermarkt.nl/tom-rothe/ ... ler/798043
Ziet er redelijk ideale-schoonzoon uit. En hij heeft (nog) geen haarband in: kopuh!
Post Reply