Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Mama Vertessen een scheve schaats over de grens gepakt?
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Als Obispo, Ramalho ook vertrekken naast Van Aanholt. Dan is een ervaren speler huren die multi inzetbaar is zoals Van Aanholt wel ideaal.
Mooi was ook dat hij in de Premier League had gespeeld op het hoogste niveau, Nederlands en hij een rol in de kleedkamer en tijdens de trainingen op zich kon nemen.

Ik het jaar onder Ruud was hij een belangrijke aanjager toen hij werd gehuurd van Galatasaray. Ineens stond er weer iemand met de juiste instelling, drive en mentaliteit achterin.
Bram
Nationale topspeler
Posts: 2,067
Joined: 04 Nov 2020, 14:40
FOOTB_REM_S: No

Ergens baal ik er wel van dat PSV weinig lekken heeft. Het transfertopic heeft meer nieuws nodig. Nu hebben we het over Oppegard
User avatar
Tyyne
Vaste waarde in elftal
Posts: 595
Joined: 24 Jun 2022, 11:12
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Couhaib Driouech
FOOTB_REM_S: No

Vraag me af of PSV Dest zijn toekomst nog op linksback ziet. Zou het niet kunnen dat ze gewoon een nieuwe topper voor linksback halen? En dat Teze na dit seizoen zou vertrekken en dat Dest dan op zijn favoriete positie kan spelen?

Volgens mij heeft Teze een paar keer aangegeven dat hij graag nog eens stap naar het buitenland zou willen maken.
These users thanked the author Tyyne for the post:
Doperwt11
Benitez040
Vaste waarde in elftal
Posts: 510
Joined: 22 Jun 2022, 11:10
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Tyyne wrote: 30 Jun 2024, 12:16 Vraag me af of PSV Dest zijn toekomst nog op linksback ziet. Zou het niet kunnen dat ze gewoon een nieuwe topper voor linksback halen? En dat Teze na dit seizoen zou vertrekken en dat Dest dan op zijn favoriete positie kan spelen?

Volgens mij heeft Teze een paar keer aangegeven dat hij graag nog eens stap naar het buitenland zou willen maken.
Of Teze centraal
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Benitez040 wrote: 30 Jun 2024, 12:21Of Teze centraal
Dat is niet goed bevallen onder Schmidt.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 30 Jun 2024, 12:30
Benitez040 wrote: 30 Jun 2024, 12:21Of Teze centraal
Dat is niet goed bevallen onder Schmidt.
Dat is juist heel goed bevallen onder Schmidt. Teze Boszcagli werkte heel goed. Het werd minder met Teze toen Ramalho werd gehaald.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Dan heb ik het wellicht verkeerd in mijn geheugen zitten, maar ik vond hem als RCV helemaal niet zo goed en als RB veel beter.
These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
Mvogoat
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
FOOTB_REM_S: No

Teze is onder 2 coaches niet als CB gebruikt en ook Schmidt heeft hem vervangen voor Ramalho. Overigens denk ik dat Dest naar RB volgend seizoen niet echt gek is. Blijft een rechtspoot. Probleem is wel dat je dan waarschijnlijk nog een defensief ingestelde LB moet halen wil je je tactiek behouden in the long run. Dan heb je met Teze en nog een defensief sterke back wel weinig wat Dest zo belangrijk maakte.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
FOOTB_REM_S: No

Persoonlijk zou ik een vervanger op links voorlopig huren en volgende zomer kijken wat je met de situatie doet (ervan uitgaande dag Teze dit seizoen nog blijft)
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
User avatar
Doperwt11
Regelmatige invaller
Posts: 316
Joined: 06 Jun 2023, 21:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik zou ook een topper als linksback halen en niks tijdelijks.
Als Teze blijft is rechts prima ingevuld met daarachter straks Mauro en Dest die links en rechts kunnen. Lijkt me een uitstekende bezetting als Dest weer 100% fit is.
Hoe het tegen die tijd ingevuld gaat worden zien we dan wel weer.
Je hoeft in mijn ogen geen vervangers te halen voor PvA, Sambo en Oppegard.
In nood kan vast boscagli of Flamingo wel even back staan tot Dest fit is.
Last edited by Doperwt11 on 30 Jun 2024, 13:00, edited 2 times in total.
Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
FOOTB_REM_S: No

Wat ik zelf logisch zou vinden is

LB - (tijdelijke) vervanger / Dest / Mauro
RB - Teze / Mauro / talentpool speler

In feite is Mauro dan de vervanger van PvA. Daarnaast lijkt me een volwaardige vervanger van Sambo niet heel erg van noodzaak. Jong PSV kan met de talentenpool wel iemand gebruiken die dan ook met 1 meekan.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 30 Jun 2024, 12:40 Dan heb ik het wellicht verkeerd in mijn geheugen zitten, maar ik vond hem als RCV helemaal niet zo goed en als RB veel beter.
Voor mij is het juist precies omgedraaid. Het is dat Bosz hem aan de praat heeft gekregen als rechtsback, maar dat is onder 2 eerdere coaches een mislukt experiment geweest. Als je het mij voor begin afgelopen seizoen had gevraagd, had de toekomst van Teze zeker centraal gelegen. Als centrale verdediger onder Schmidt zelfs nog even Oranje gehaald.
These users thanked the author Jwoeloe for the post (total 8):
ShovingNE2rjg1992ChuckySKERLAfritskeTylerDurdnMenno1Rolano
Smeets14
Nationale topspeler
Posts: 1,732
Joined: 25 Aug 2017, 23:00
FOOTB_REM_S: No

Doperwt11 wrote: 30 Jun 2024, 12:52 Ik zou ook een topper als linksback halen.
Als Teze blijft is rechts prima ingevuld met daarachter straks Mauro en Dest die links en rechts kunnen. Lijkt me een uitstekende bezetting als Dest weer 100% fit is.
Hoe het tegen die tijd ingevuld gaat worden zien we dan wel weer.
Je hoeft in mijn ogen geen vervangers te halen voor PvA, Sambo en Oppegard.
In nood kan vast boscagli of Flamingo wel even back staan tot Dest fit is.
Je kan echt niet het seizoen in gaan met 2 backs waarbij Mauro fysiek ook zeker geen zekerheidje is. Je wil niet constant moeten gaan schuiven met je centrum. Boscagli als linksback is sowieso al een no-go gebleken.
User avatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Posts: 4,308
Joined: 17 Oct 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård
FOOTB_REM_S: No

Mvogoat wrote: 30 Jun 2024, 12:59 Wat ik zelf logisch zou vinden is

LB - (tijdelijke) vervanger / Dest / Mauro
RB - Teze / Mauro / talentpool speler

In feite is Mauro dan de vervanger van PvA. Daarnaast lijkt me een volwaardige vervanger van Sambo niet heel erg van noodzaak. Jong PSV kan met de talentenpool wel iemand gebruiken die dan ook met 1 meekan.
Ik heb liever een talentzweed of talentduitser.
Ex unitate vires
User avatar
Doperwt11
Regelmatige invaller
Posts: 316
Joined: 06 Jun 2023, 21:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Zijn toch ook 3 backs. Teze, Mauro en een volwaardige aankoop op linksback. Mauro kan dan voorlopig back up zijn voor allebei de posities.
Is inderdaad een beetje krap, maar onnodig opvulling huren ben ik ook niet zo'n voorstander van. Dan graag een talent erbij voor de toekomst.
PSV90
Nationale topspeler
Posts: 2,965
Joined: 05 Dec 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Jwoeloe wrote: 30 Jun 2024, 12:59
ShovingNE2 wrote: 30 Jun 2024, 12:40 Dan heb ik het wellicht verkeerd in mijn geheugen zitten, maar ik vond hem als RCV helemaal niet zo goed en als RB veel beter.
Voor mij is het juist precies omgedraaid. Het is dat Bosz hem aan de praat heeft gekregen als rechtsback, maar dat is onder 2 eerdere coaches een mislukt experiment geweest. Als je het mij voor begin afgelopen seizoen had gevraagd, had de toekomst van Teze zeker centraal gelegen. Als centrale verdediger onder Schmidt zelfs nog even Oranje gehaald.
Bedankt dat je deze geschiedvervalsing recht hebt gezet.

Ter aanvulling, in de jonge jeugd was Teze meer centrale verdediger later in de jeugd meer rechtsback. Uiteindelijk in 20/21 onder Schmidt (verrassend) doorgebroken als centrale verdediger met Boscagli. Individueel presteerden zij beiden prima, maar in het seizoen erop toch gekozen om hem als rechtsback te laten starten. Enerzijds doordat PSV meer sturing van achteruit nodig had (Ramalho) en anderzijds doordat Dumfries vertrok.

Op rechtsback viel hij tegen, een veelgehoorde uitspraak was destijds 'Teze is geen back'. Na een blessure van Ramalho kwam hij weer centraal achter te spelen waar hij ook Oranje haalde. Onder RvN begon hij dan ook centraal achterin, maar verhuisde uiteindelijk weer naar rechts.

Bosz heeft hem echter voor het eerst echt aan de praat gekregen als rechtsback (mede doordat hij ook als 3e centrale verdediger kan spelen).

Hopelijk blijft Teze hier nog minimaal een seizoen met Flamingo als alternatief.
These users thanked the author PSV90 for the post:
SKERLA
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

PSV90 wrote: 30 Jun 2024, 13:23
Jwoeloe wrote: 30 Jun 2024, 12:59

Voor mij is het juist precies omgedraaid. Het is dat Bosz hem aan de praat heeft gekregen als rechtsback, maar dat is onder 2 eerdere coaches een mislukt experiment geweest. Als je het mij voor begin afgelopen seizoen had gevraagd, had de toekomst van Teze zeker centraal gelegen. Als centrale verdediger onder Schmidt zelfs nog even Oranje gehaald.
Bedankt dat je deze geschiedvervalsing recht hebt gezet.

Ter aanvulling, in de jonge jeugd was Teze meer centrale verdediger later in de jeugd meer rechtsback. Uiteindelijk in 20/21 onder Schmidt (verrassend) doorgebroken als centrale verdediger met Boscagli. Individueel presteerden zij beiden prima, maar in het seizoen erop toch gekozen om hem als rechtsback te laten starten. Enerzijds doordat PSV meer sturing van achteruit nodig had (Ramalho) en anderzijds doordat Dumfries vertrok.

Op rechtsback viel hij tegen, een veelgehoorde uitspraak was destijds 'Teze is geen back'. Na een blessure van Ramalho kwam hij weer centraal achter te spelen waar hij ook Oranje haalde. Onder RvN begon hij dan ook centraal achterin, maar verhuisde uiteindelijk weer naar rechts.

Bosz heeft hem echter voor het eerst echt aan de praat gekregen als rechtsback (mede doordat hij ook als 3e centrale verdediger kan spelen).

Hopelijk blijft Teze hier nog minimaal een seizoen met Flamingo als alternatief.
Teze zag zichzelf ook als rechtsback destijds. Toen Dumfries vertrok werd Teze door Schmidt naar voren geschoven als diens vervanger maar in die speelstijl kwam hij totaal niet uit de verf. Teze mist de technische vaardigheid en het vermogen om de hele rechterflank te bespelen zoals moderne wingbacks doen. Als Dest eigenlijk. Maar zoals je al benoemd past hij geweldig in het systeem van Bosz en heeft hij zijn beste jaar achter de rug. Ik hoop dat hij dat zelf ook inziet en nog een paar jaar blijft.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
FOOTB_REM_S: No

PSV90 wrote: 30 Jun 2024, 13:23
Jwoeloe wrote: 30 Jun 2024, 12:59

Voor mij is het juist precies omgedraaid. Het is dat Bosz hem aan de praat heeft gekregen als rechtsback, maar dat is onder 2 eerdere coaches een mislukt experiment geweest. Als je het mij voor begin afgelopen seizoen had gevraagd, had de toekomst van Teze zeker centraal gelegen. Als centrale verdediger onder Schmidt zelfs nog even Oranje gehaald.
Bedankt dat je deze geschiedvervalsing recht hebt gezet.

Ter aanvulling, in de jonge jeugd was Teze meer centrale verdediger later in de jeugd meer rechtsback. Uiteindelijk in 20/21 onder Schmidt (verrassend) doorgebroken als centrale verdediger met Boscagli. Individueel presteerden zij beiden prima, maar in het seizoen erop toch gekozen om hem als rechtsback te laten starten. Enerzijds doordat PSV meer sturing van achteruit nodig had (Ramalho) en anderzijds doordat Dumfries vertrok.

Op rechtsback viel hij tegen, een veelgehoorde uitspraak was destijds 'Teze is geen back'. Na een blessure van Ramalho kwam hij weer centraal achter te spelen waar hij ook Oranje haalde. Onder RvN begon hij dan ook centraal achterin, maar verhuisde uiteindelijk weer naar rechts.

Bosz heeft hem echter voor het eerst echt aan de praat gekregen als rechtsback (mede doordat hij ook als 3e centrale verdediger kan spelen).

Hopelijk blijft Teze hier nog minimaal een seizoen met Flamingo als alternatief.
Volgens mij klopt dit als een bus, exact mijn herinnering. Eerste kennismaking met hem was tijdens de Ottencup in tweeduizend zoveel, toen hij centraal achterin speelde. En vervolgens het pad zoals jij dat schetst. Als het woord half back niet een andere betekenis in een andere sport had, zou je die, analoog aan de 9 1/2, kunnen gebruiken voor Jordan. Hoop ook dat hij blijft :hartjes:
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No



Het Nederlandse PSV Eindhoven bereidt zich voor om 9 miljoen € te bieden aan Beşiktaş voor Semih Kılıçsoy.
These users thanked the author Robson de Souza for the post:
Flabbergast
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

Hij werd rechtsback omdat Soulas centraal speelde.
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
FOOTB_REM_S: No

Robson de Souza wrote: 30 Jun 2024, 14:33

Het Nederlandse PSV Eindhoven bereidt zich voor om 9 miljoen € te bieden aan Beşiktaş voor Semih Kılıçsoy.
Sjaak Zwart nu ook bij PSV aan het leuren?
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1,166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
FOOTB_REM_S: No

Ja kwam deze ook tegen op X. Maar heb eerst Marca maar even afgestruind voordat ik het hier ging plaatsen. Kon helaas niets vinden.

Heeft wel keurige stats en speelt zijn meeste wedstrijden als linkeraanvaller. Stond idd ook in de belangstelling van onze Amsterdamse 'vrienden'
These users thanked the author DeBruyne for the post:
7Koentjuh7
User avatar
M.Delgado
Vaste waarde in elftal
Posts: 601
Joined: 04 Nov 2020, 14:41
FOOTB_REM_S: No

Robson de Souza wrote: 30 Jun 2024, 14:33

Het Nederlandse PSV Eindhoven bereidt zich voor om 9 miljoen € te bieden aan Beşiktaş voor Semih Kılıçsoy.
Geen idee hoe serieus dit gerucht is, aardig talent wel.

Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Talentvolle jongen wel. Lijkt me wel echt een moderne centrumspits en niet echt een flankspeler, al kan hij er wel uit de voeten. Maakt een technisch vaardig en doelgerichte indruk, flink aantal goals gemaakt ook ondanks dat hij pas 18 is.

Verwacht niet dat er iets waar is van het gerucht, al zal hij ongetwijfeld bekend zijn en als interessant beschouwd worden, maar sowieso leuk om aan dit soort spelers gelinkt te worden.
Post Reply