Vitesse

Clubs en andere wedstrijden uit de Eerste Divisie kunnen hier besproken worden.
Post Reply
User avatar
Balinho
Internationale topspeler
Posts: 3875
Joined: 08 Apr 2018, 11:33
FOOTB_REM_S: No

Rikkert1234 wrote: 01 Jul 2024, 15:53

Pijnlijk na dit
Wat? John vd Brom being John vd Brom?
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
FOOTB_REM_S: No

Balinho wrote: 01 Jul 2024, 17:39
Rikkert1234 wrote: 01 Jul 2024, 15:53

Pijnlijk na dit
Wat? John vd Brom being John vd Brom?
Iemand die gezond verstand veronderstelt bij een joker die eerder de FVD gefinancierd heeft :grin:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
User avatar
Balinho
Internationale topspeler
Posts: 3875
Joined: 08 Apr 2018, 11:33
FOOTB_REM_S: No

ziege maar ook zagge wrote: 01 Jul 2024, 17:40
Balinho wrote: 01 Jul 2024, 17:39

Wat? John vd Brom being John vd Brom?
Iemand die gezond verstand veronderstelt bij een joker die eerder de FVD gefinancierd heeft :grin:
Iemand die deze quote op kan laten tekenen
"Voetbal blijft in dat opzicht de allermooiste sport. Het kan van de één op de andere dag veranderen
is zelf nog achterlijker dan al verondersteld werd.

John vd Brom. De man met de holste frasen van alles dat ooit op voetbalschoenen gelopen heeft. En that's saying best wel wat, wanneer je Brian Brobbey en Steven Bergwijn meetelt.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Wat verwachten jullie wat voor een teksten de hoofdtrainer dan de wereld inslingert? Dat hij er niet veel vertrouwen in heeft.

Natuurlijk zegt hij dit. Al het andere zou het proces negatief beïnvloeden. Letterlijk zelfs.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Balinho
Internationale topspeler
Posts: 3875
Joined: 08 Apr 2018, 11:33
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 01 Jul 2024, 17:44 Wat verwachten jullie wat voor een teksten de hoofdtrainer dan de wereld inslingert? Dat hij er niet veel vertrouwen in heeft.

Natuurlijk zegt hij dit. Al het andere zou het proces negatief beïnvloeden. Letterlijk zelfs.
Hij had ook zijn mond kunnen houden. Alsof zijn woorden nu positief uitgewerkt hebben. Zelfs niet letterlijk. Ja, misschien heel even voor een paar Vitesse supporters die zich nu Roda supporters waanden in een van de leukste 10 minuten van afgelopen seizoen voor niet-Roda supporters.
Last edited by Balinho on 01 Jul 2024, 17:51, edited 1 time in total.
RIO
Legende
Posts: 14073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Gaan ze dan met een club minder in de KKD spelen?
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Tuurlijk werken positieve woorden op dat moment goed. Achteraf is het helemaal niet boeiend.

Verder kan hij moeilijk zeggen 'geen commentaar' als het gevraagd wordt.

Nee. Je leeft in een andere wereld als je serieus denkt dat hij iets anders had kunnen uitstralen dan optimisme.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Balinho
Internationale topspeler
Posts: 3875
Joined: 08 Apr 2018, 11:33
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 01 Jul 2024, 17:51
Nee. Je leeft in een andere wereld als je serieus denkt dat hij iets anders had kunnen uitstralen dan optimisme.
Image

Ok ShovingNE2.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ziege maar ook zagge wrote: 01 Jul 2024, 17:38
Standbeeld wrote: 01 Jul 2024, 17:17 Ik maak de voorspelling dat Vitesse niet failliet gaat. Er zal nu een noodplan klaarliggen die uitgevoerd zal worden. Vd Kuit en Parry kunnen ervoor zorgen dat het noodplan qua bedrijfsvoering minder erg wordt dan gedacht. Maar wat mij wel zeker lijkt is dat er een kaalslag plaats gaat vinden in de organisatie.
Ik had steeds het idee dat Kuit wacht tot het allerlaatste moment voor de - voor hem - best mogelijke omstandigheden. Maar als medewerker van de club zou ik dan toch zeggen: stik er maar in lulhannes, ga maar lekker in je eentje voetbalclubje spelen.
Uiteindelijk zijn het de crisismanagers zelf die blufpoker hebben gespeeld met een risicovol plan. Vitesse doet nu dus voor de tweede keer uit hoge nood een beroep op Vd Kuit.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Balinho wrote: 01 Jul 2024, 17:54
ShovingNE2 wrote: 01 Jul 2024, 17:51
Nee. Je leeft in een andere wereld als je serieus denkt dat hij iets anders had kunnen uitstralen dan optimisme.
Image

Ok @ShovingNE2.
Bedenk wat een uitspraak als 'geen vertrouwen in' of 'geen commentaar' op potentiële overname kandidaten heeft.

Als gezicht van de club. Als jij denkt geen dan zit je er mijlenver naast wat mij betreft. Al is het een glasharde leugen van hem: boeien.

Maar wellicht kan je anders beargumenteren?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

RIO wrote: 01 Jul 2024, 17:51 Gaan ze dan met een club minder in de KKD spelen?
Ze nemen jong ajax er ook uit om een even aantal te houden. Die deden vorig seizoen het meeste pijn aan de ogen.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Oneven is eerder gebeurd. Krijg je gewoon als club een bye af en toe.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 01 Jul 2024, 17:57
RIO wrote: 01 Jul 2024, 17:51 Gaan ze dan met een club minder in de KKD spelen?
Ze nemen jong ajax er ook uit om een even aantal te houden. Die deden vorig seizoen het meeste pijn aan de ogen.
En die moeten volgend jaar toch plaats maken, want een eerste elftal mag niet bij een Jong team in dezelfde divisie.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 01 Jul 2024, 17:58 Oneven is eerder gebeurd. Krijg je gewoon als club een bye af en toe.
Sta je als (enige?) serieuze competitie zonder degradatiemodel, een berg Jong-teams én ook nog eens oneven aantal nog meer voor lul Europees gezien.
These users thanked the author Grasmat for the post:
11 Tinus
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Kan zijn. Maar volgens mij is er niet 1 ploeg die wil promoveren op dit moment.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
RIO
Legende
Posts: 14073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 01 Jul 2024, 17:58 Oneven is eerder gebeurd. Krijg je gewoon als club een bye af en toe.
Vitesse - Bye
User avatar
Balinho
Internationale topspeler
Posts: 3875
Joined: 08 Apr 2018, 11:33
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 01 Jul 2024, 17:56
Balinho wrote: 01 Jul 2024, 17:54

Image

Ok @ShovingNE2.
Bedenk wat een uitspraak als 'geen vertrouwen in' of 'geen commentaar' op potentiële overname kandidaten heeft.

Als gezicht van de club. Als jij denkt geen dan zit je er mijlenver naast wat mij betreft. Al is het een glasharde leugen van hem: boeien.

Maar wellicht kan je anders beargumenteren?
Ja hoor. Vanuit de andere wereld: zijn eigen woorden
"Voetbal blijft in dat opzicht de allermooiste sport. Het kan van de één op de andere dag veranderen"
komen uit. Het is een ziener zelfs.

Ik heb ook nergens gezegd dat hij iets geks gezegd heeft trouwens. Ook niet dat hij geen vertrouwen uit zou mogen stralen. Alleen dat John vd Brom een hol vat is waar de echos weken later nog uit terug galmen. Oh nee, dat zeg ik nu.

Maw: je maakt mijn woorden tot iets wat ze niet zijn.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 01 Jul 2024, 18:03 Kan zijn. Maar volgens mij is er niet 1 ploeg die wil promoveren op dit moment.
Dan toch maar mijn jong ajax idee uitvoeren.
These users thanked the author Grasmat for the post:
ShovingNE2
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 01 Jul 2024, 18:03 Kan zijn. Maar volgens mij is er niet 1 ploeg die wil promoveren op dit moment.
RBC
Noosa
Meervoudig international
Posts: 1402
Joined: 26 Oct 2017, 10:45
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 01 Jul 2024, 16:52
Juancho wrote: 01 Jul 2024, 16:52Even heel extreem: zie je als fan liever dat Vitesse dood gaat of dat je een seizoen of 2 in het NEC stadion speelt? Ik zou het wel weten hoor, even los van de vraag of het natuurlijk allen kan qua planning etc. Misschien ff niet leuk, maar het clubbelang staat altijd op 1 lijkt me. Wen je snel genoeg aan.
Alsof NEC dat toe gaat staan....
Of anders de gemeente Nijmegen...
These users thanked the author Noosa for the post:
ShovingNE2
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 01 Jul 2024, 18:03 Kan zijn. Maar volgens mij is er niet 1 ploeg die wil promoveren op dit moment.
Jong Feyenoord, ik denk dat Feyenoord dat wel zal gaan proberen nu.
These users thanked the author Maikel for the post:
Balinho
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 01 Jul 2024, 16:52
Josef Dettelbacher wrote: 01 Jul 2024, 16:50

Hoe dan ook heeft die vd Kuit een veel te dominante rol in dit verhaal. Het enige dat hij hoeft te doen om elke overnamekandidaat weg te pesten is vasthouden aan 2,4 miljoen huur in KKD. De enige partij waar hij dit voor laat varen is vd Kuit zelf, en aangezien hij meermaals heeft geklaagd over de loonlijst van Vitesse, denk ik dat straks 95% kan fluiten naar zijn/haar baan. Sowieso iedereen bij marketing, hr, receptie, financiële administratie, etc. Wordt gewoon overgeheveld naar zijn personeel bij Gelredome. Spelers zijn straks gewoon vaste artiesten in zijn theater, en dan het liefst zo goedkoop mogelijk.
Ik opteerde het al eerder maar waarom gaat Vitesse gewoon niet een tijdje in een ander stadion voetballen tot de boel een beetje beter op zijn poten staat? Even heel extreem: zie je als fan liever dat Vitesse dood gaat of dat je een seizoen of 2 in het NEC stadion speelt? Ik zou het wel weten hoor, even los van de vraag of het natuurlijk allen kan qua planning etc. Misschien ff niet leuk, maar het clubbelang staat altijd op 1 lijkt me. Wen je snel genoeg aan. En bovendien vindt iedereen het stiekem ook gewoon mooi he, dat er concurrentiestrijd is. Haal dat weg en er valt een bepaalde charme weg. Ook voor de andere partij.

Je kan nog 100x roepen dat de stadionhuur te hoog is maar iedereen weet dat. Ook geïnteresseerde kopers. Vind je dat te veel geld, dan wordt het niks. Dat blijkt nu wel keer op keer. Ik verbaas me er dus over dat je ook niks hoort over onderzoeken naar andere stadions. Fuck het Gelredome, ga lekker ergens anders verder zodat je iig nog in leven bent en kijk vervolgens eens naar wat de opties voor de toekomst zijn.
Even een lesje Gelderland: Wanneer je in Gelderland woont en je bent niet voor Vitesse of je komt niet uit Arnhem. Dan heb je een hekel aan Vitesse. Dat is het Ajax van deze provincie.(even vanuit Doetinchems perspectief).
Reactie van een vriend van me(die hard graafschap supporter) over het naderende eind van Vitesse: 'Mooi, nu Barca en Ajax nog'.


Zowel NEC als De Graafschap zouden zoiets nooit doen. Want dan is het elke wedstrijd knokken geblazen.
En dan heb je ook nog de mensen die in de wijk van de stadions wonen(waaronder ik zelf). Denk je dat ik zit te wachten op Vitesse supporters om de week hier? Dat is vragen om problemen. Ik woon hier rustig en hou dat graag zo.
Dus laat ze dan maar omvallen.

Vitesse heeft lang genoeg aan de beademing gelegen.
These users thanked the author Maikel for the post:
Standbeeld
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
FOOTB_REM_S: No

Harminator wrote: 01 Jul 2024, 17:11Toen ze tweede werden jaaaren geleden zat het nog niet eens vol.
Dat komt, omdat ze ook nooit tweede zijn geworden. Één keer derde, en dat was het seizoen waarin ze in maart naar het Gelredome verhuisden.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Josef Dettelbacher wrote: 01 Jul 2024, 17:29
Grasmat wrote: 01 Jul 2024, 17:27

Dancefeesten zijn dan ook wel meteen het meest extreme uitersten. Concerten en (wat je ook steeds vaker ziet in grote concerthallen) internationale stand-up comedians kunnen prima tot een uur of 23:00/23:30 uur duren, dat is nu al meestal het geval. En met evenementen als monstertrucks en nitro-circus e.d. kun je ook prima overdag vooruit. Vooral als je geen Vitesse meer hebt in de weekenden kun je overdag meer fixen. In theorie uiteraard.
Kamasutra, postzegels, boeken, in Duitsland populaire artiesten, dinershows, musicals, genoeg opties..
En toevallig of niet... Dat is allemaal nog leuker ook dan kijken naar Vitesse 😁
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Maikel wrote: 01 Jul 2024, 18:34
Juancho wrote: 01 Jul 2024, 16:52

Ik opteerde het al eerder maar waarom gaat Vitesse gewoon niet een tijdje in een ander stadion voetballen tot de boel een beetje beter op zijn poten staat? Even heel extreem: zie je als fan liever dat Vitesse dood gaat of dat je een seizoen of 2 in het NEC stadion speelt? Ik zou het wel weten hoor, even los van de vraag of het natuurlijk allen kan qua planning etc. Misschien ff niet leuk, maar het clubbelang staat altijd op 1 lijkt me. Wen je snel genoeg aan. En bovendien vindt iedereen het stiekem ook gewoon mooi he, dat er concurrentiestrijd is. Haal dat weg en er valt een bepaalde charme weg. Ook voor de andere partij.

Je kan nog 100x roepen dat de stadionhuur te hoog is maar iedereen weet dat. Ook geïnteresseerde kopers. Vind je dat te veel geld, dan wordt het niks. Dat blijkt nu wel keer op keer. Ik verbaas me er dus over dat je ook niks hoort over onderzoeken naar andere stadions. Fuck het Gelredome, ga lekker ergens anders verder zodat je iig nog in leven bent en kijk vervolgens eens naar wat de opties voor de toekomst zijn.
Even een lesje Gelderland: Wanneer je in Gelderland woont en je bent niet voor Vitesse of je komt niet uit Arnhem. Dan heb je een hekel aan Vitesse. Dat is het Ajax van deze provincie.(even vanuit Doetinchems perspectief).
Reactie van een vriend van me(die hard graafschap supporter) over het naderende eind van Vitesse: 'Mooi, nu Barca en Ajax nog'.


Zowel NEC als De Graafschap zouden zoiets nooit doen. Want dan is het elke wedstrijd knokken geblazen.
En dan heb je ook nog de mensen die in de wijk van de stadions wonen(waaronder ik zelf). Denk je dat ik zit te wachten op Vitesse supporters om de week hier? Dat is vragen om problemen. Ik woon hier rustig en hou dat graag zo.
Dus laat ze dan maar omvallen.

Vitesse heeft lang genoeg aan de beademing gelegen.
Ze kunnen toch gewoon fuseren? Dan spelen ze alle drie Eredivisie... :whistle:
Post Reply