Neem van iedereen hier maar aan dat die gozert een nobody is die interessant wil doen. Laat mij een twitteraccount voor PSV nieuws starten en ik durf mijn hand ervoor in het vuur te steken dat ik het vaker juist heb.
Transferwindow 2024/25
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- Captain(C)
- ShovingNE2
- Site Admin
- DeBruyne
- Meervoudig international
Ik hoop nog steeds op Martin Vitik! Ook een grote vis toch met zijn 1 meter 93..
-
- Jeugdspeler
-
- Vaste waarde in elftal
- Armada
- Internationale topspeler
- These users thanked the author Armada for the post (total 2):
- FritskePhilips • Bram
- Lorenzo von Matterhorn
- Internationale topspeler
- DonyellMalen
- Legende
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Allesbehalve een grote vis. Dat account zat dus inderdaad volledig uit de dikke duim te zuigen.
Hopelijk mikken we wat hoger dan dit. Deze jongen heeft nog in alles te bewijzen een fatsoenlijk niveau aan te kunnen.
https://www.vi.nl/nieuws/PSV-denkt-aan- ... n-den-berg
Hopelijk mikken we wat hoger dan dit. Deze jongen heeft nog in alles te bewijzen een fatsoenlijk niveau aan te kunnen.
- These users thanked the author Grasmat for the post:
- De Realist
- trouwepsvfan
- Vedette
Er is interesse vanuit heel Europa volgens Rik. En Liverpool schijnt in te zetten op 20 miljoen.
Earnie moet wel iets bijzonders gaan cooken nu
Earnie moet wel iets bijzonders gaan cooken nu
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- Legende
Goed om te lezen dat de interesse in st. Juste op dit moment niet meer actueel is..
- These users thanked the author milansandro for the post (total 3):
- PSV_Haarlem • Razzaa • De Realist
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
-
- Vaste waarde in elftal
Dan zullen we weer veel tegendoelpunten moeten slikken.
- These users thanked the author Den Bondskoots for the post:
- Grasmat
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
11 Tinus wrote: ↑01 Jul 2024, 13:22 Ik denk dat PSV een CV gaat huren om het samen met Flamingo uit te zoeken. Iemand waarvan het niet erg is dat die naar de bank verdwijnt als Flamingo beter is. Iemand die aan het einde van het jaar weer weg is zodat die niemand in de weg zit. Of wellicht goedkoop overgenomen kan worden.
Indien hij zijn contract verlengt bij Liverpool zou dat Sepp van den Berg kunnen zijn. Speelde vorig jaar een heel jaar bij Mainz mee en speelde sinds 3 december elke minuut. Topfit, lang, snel, comfortabel met de bal aan de voet, Nederlands, kent de ED, 22 jaar met nu nog 1 jaar contract en een marktwaarde van 12 miljoen. We waren al geinteresseerd in hem voor hij naar Liverpool ging en we houden dit soort jongens altijd wel lang op de radar. Met Obispo en Boscagli heb je wat oudere jongens op LCV.
► Show SpoilerZit overigens geen woord Spaans tussen. Maar als die club nu niet komt zou een jaar bij PSV in de Eredivisie niet slecht voor hem zijn. Dan is het voor hem ook een stap opzij om er later één of twee vooruit kan zetten.Toch geniet een nieuw buitenlands avontuur de voorkeur van Van den Berg. "Het buitenland vind ik leuker. Het niveau is hoger. Niks ten nadele van de Eredivisie. PSV draait aardig goed op dit moment, alleen het basisniveau in Duitsland is hoger. Daarvoor doe ik het."
Last edited by 11 Tinus on 01 Jul 2024, 20:05, edited 1 time in total.
-
- Basisspeler
Had deze al een keer gecalled in het St Juste topic. Goede speler waar we al best een aantal jaar achteraan zitten, lijkt me een speler die er meteen staat gezien de ervaring die die opgedaan heeft de afgelopen jaren. Iets wat we nodig hebben achterin
- Hatseflats
- Vedette
Ik heb hem niet zien voetballen, maar waarom vind je hem niet goed genoeg? Half Europa schijnt achter hem aan te zitten, dus dan lijkt mij dat hij zeker goed genoeg is voor PSV. Baseer ik dus alleen maar op de interesse in deze speler.Grasmat wrote: ↑01 Jul 2024, 20:01 Allesbehalve een grote vis. Dat account zat dus inderdaad volledig uit de dikke duim te zuigen.
- These users thanked the author Hatseflats for the post:
- Ardbeg
-
- Bankzitter
https://www.psvfans.nl/stewart-reageert ... 94k-i_oqKQ
Snapt iemand deze uitspraak?
Wij hebben zijn wens gehonoreerd? PSV had dus een optie?
Snapt iemand deze uitspraak?
Wij hebben zijn wens gehonoreerd? PSV had dus een optie?
- These users thanked the author rjg1992 for the post:
- Achterhoekpsv