Hij zet de strategie uit. Hij zit daar echt niet vanwege zijn commerciële of financiële kennis.
Transferwindow 2024/25
- ShovingNE2
- Site Admin
Brands zet op technisch vlak helemaal de strategie niet uit. Hoe kom je daarbij?
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 4):
- Smeets14 • Ykhim • ForestForest • Ardbeg
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Dat biedt mogelijkheden voor Bram van Polen…
- These users thanked the author Thijs for the post (total 2):
- TylerDurdn • Harminator
-
- Nationale topspeler
Hij zet de strategie uit algemene zin voor de organisatie maar niet op transferbeleid dat ligt bij Earnie.
- Armada
- Internationale topspeler
Denk eerder het 'kader'.ShovingNE2 wrote: ↑01 Jul 2024, 20:50Brands zet op technisch vlak helemaal de strategie niet uit. Hoe kom je daarbij?
-
- Legende
Hij staat achter Konaté, Gomez en Quansah in de pikorde, heeft geen schijn van kans op speeltijd. Kunnen ze nog zo goed Zwolse matties zijn, maar die jongen wil spelen.
-
Zou geweldige aanwinst zijn. Logische keuze ook, had het al voorspeld en was niet bepaald de enige. Benieuwd of we dit voor elkaar krijgen.
- ShovingNE2
- Site Admin
Dat wellicht. Maar ook dat doet hij niet alleen maar in samenspraak met de hele directie en de RvC. Dat een aanmerkelijk deel van de selectie Nederlands(talig) moet zijn dateert al uit de tijd van voor Brands overigens.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Leuk meegedraaid heeft?Hij heeft daar praktisch alles gespeeld, en bijna alles 90min. Zijn trainer: ‘Hij is een leider en hij is de baas in de as. Hij wordt alleen maar beter en beter’, zegt Bo Henriksen over zijn centrale verdediger.Grasmat wrote: ↑01 Jul 2024, 20:11Ik ook niet hoor, baseer me vooral op dat hij "al" 22 is maar alleen bij een degradatiekandidaad als Mainz één seizoen leuk meegedraaid heeft. Bij Liverpool er niet tussen gekomen. Natuurlijk kan het er uiteindelijk in zitten, maar dit is toch niet de sterkhouder en verdedigingsleider die er direct zal staan? Daar doel ik meer op.Hatseflats wrote: ↑01 Jul 2024, 20:05
Ik heb hem niet zien voetballen, maar waarom vind je hem niet goed genoeg? Half Europa schijnt achter hem aan te zitten, dus dan lijkt mij dat hij zeker goed genoeg is voor PSV. Baseer ik dus alleen maar op de interesse in deze speler.
Zeker in combinatie met het af te tikken bedrag is het tricky.
Maar goed, ik laat me graag verrassen.
Dus juist wél een leider!
Zie VI pro artikel: https://www.vi.nl/pro/analyse/sepp-van- ... f-door#_=_
In alles ook een Bosz voetballer, razendsnel, goed in 1-op-1 situaties (wanneer tegenstander omschakeld), één van de beste koppers in Bundesliga afgelopen seizoen (tegenstanders hanteerden vaak de lange bal omdat Mainz hoog druk zet), verbeterpunt is wel het voetballende gedeelte, maar als Bosz aanknopingspunten ziet om hem dit te leren dan heb ik daar vertrouwen in!
Kijk ff deze verdedigende stats, besef dat dit is afgezet tegen verdedigers uit de top 5 competities van Europa.
Bijzonder grote vis dit!
- These users thanked the author Sensation for the post (total 14):
- Robson de Souza • Grasmat • Hatseflats • Standbeeld • Voormalig KG • Ykhim • mateja • ForestForest • FritskePhilips • Tijn • NotoriousBIG046 • Ardbeg • Tyyne • Ren Höek
-
- Vedette
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Zeer flauw dit, ja ik weet het.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- Fritske12
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Groot voordeel is dat je nu Schouten als voorbeeld kan gebruiken, die jaren bij Bologna in de Serie A speelde en na 1 jaar PSV opeens basisspeler is bij NL op het EK. Kan toch bepaalde jongens over de streep trekken die normaliter mss voor een buitenlands avontuur bij pakweg Bologna of Wolfsburg zouden kiezen maar nu met dit voorbeeld allicht meer/eerder openstaan voor PSV gezien de kansen die dit biedt voor NL elftal én natuurlijk de zekerheid van CL voetbal komend seizoen.
-
- Bankzitter
- Favoriete speler: Simons
Zou het een sterke aankoop vinden. Jongen is goed gegroeid door zijn uitleen beurten. Zou hier perfect passen.
-
- Jeugdinternational
Dat is inderdaad wel een perfect voorbeeld. Ben benieuwd of dit lukt. Heb hem eerlijk gezegd niet zien spelen de afgelopen seizoenen, dus kan er geen zinnig woord over zeggen.Sensation wrote: ↑01 Jul 2024, 21:09Groot voordeel is dat je nu Schouten als voorbeeld kan gebruiken, die jaren bij Bologna in de Serie A speelde en na 1 jaar PSV opeens basisspeler is bij NL op het EK. Kan toch bepaalde jongens over de streep trekken die normaliter mss voor een buitenlands avontuur bij pakweg Bologna of Wolfsburg zouden kiezen maar nu met dit voorbeeld allicht meer/eerder openstaan voor PSV gezien de kansen die dit biedt voor NL elftal én natuurlijk de zekerheid van CL voetbal komend seizoen.
- Balinho
Daar komt Sepp van den Berg.
- These users thanked the author Balinho for the post (total 12):
- Tim1999 • Bossche bol • Ricopsv • FieseFriedrich • Heissenberrug • Maria-Franciscus • Maax • Bram • Lorenzo von Matterhorn • Mithras • grasveld • Wolf
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Basisspeler
Als je dan wil verbeteren in het opbouwen vanuit achteruit heb je in Boscagli ook wel een van de beste leermeesters, misschien wel van EuropaSensation wrote: ↑01 Jul 2024, 21:02Leuk meegedraaid heeft?Hij heeft daar praktisch alles gespeeld, en bijna alles 90min. Zijn trainer: ‘Hij is een leider en hij is de baas in de as. Hij wordt alleen maar beter en beter’, zegt Bo Henriksen over zijn centrale verdediger.Grasmat wrote: ↑01 Jul 2024, 20:11
Ik ook niet hoor, baseer me vooral op dat hij "al" 22 is maar alleen bij een degradatiekandidaad als Mainz één seizoen leuk meegedraaid heeft. Bij Liverpool er niet tussen gekomen. Natuurlijk kan het er uiteindelijk in zitten, maar dit is toch niet de sterkhouder en verdedigingsleider die er direct zal staan? Daar doel ik meer op.
Zeker in combinatie met het af te tikken bedrag is het tricky.
Maar goed, ik laat me graag verrassen.
Dus juist wél een leider!
Zie VI pro artikel: https://www.vi.nl/pro/analyse/sepp-van- ... f-door#_=_
In alles ook een Bosz voetballer, razendsnel, goed in 1-op-1 situaties (wanneer tegenstander omschakeld), één van de beste koppers in Bundesliga afgelopen seizoen (tegenstanders hanteerden vaak de lange bal omdat Mainz hoog druk zet), verbeterpunt is wel het voetballende gedeelte, maar als Bosz aanknopingspunten ziet om hem dit te leren dan heb ik daar vertrouwen in!
Kijk ff deze verdedigende stats, besef dat dit is afgezet tegen verdedigers uit de top 5 competities van Europa.
Bijzonder grote vis dit!
Anel Ahmedhodzic komt eraan!
-
- Geselecteerd voor Oranje
Lijkt me wel een glasbak.
Voor zo’n jongen is een stap naar PSV interessant. Het is normaliter een tussenstap voor de echte top (waar hij nu nog niet aan toe is). En hij gaat nergens anders zoveel kansen en vertrouwen krijgen als bij PSV, dat ook nog eens CL speelt.
20mln is wel te gortig voor deze positie; want er zijn nog meer spelers nodig. Als ze maar goed nadenken over de voordelen en nadelen van clausules.
Voor zo’n jongen is een stap naar PSV interessant. Het is normaliter een tussenstap voor de echte top (waar hij nu nog niet aan toe is). En hij gaat nergens anders zoveel kansen en vertrouwen krijgen als bij PSV, dat ook nog eens CL speelt.
20mln is wel te gortig voor deze positie; want er zijn nog meer spelers nodig. Als ze maar goed nadenken over de voordelen en nadelen van clausules.
- Standbeeld
- Mister PSV
Hot take: Van den Berg kiest voor PSV en zit binnen 3 maanden bij het Nederlands Elftal.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- DonyellMalen
- Armada
14 miljoen euro in enen!?!
Doen?
Doen?
- These users thanked the author Armada for the post:
- Flabbergast