Transferwindow 2024/25
- ShovingNE2
- Site Admin
Voor Sepp? Doen.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Armada
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Veelbelovend talent
- ShovingNE2
- Site Admin
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
- Heissenberrug
- Internationale topspeler
Nog zonnne rooie, halen zeg ik. Die Gingers bevallen mij prima.
- These users thanked the author Heissenberrug for the post (total 3):
- Captain(C) • Zezima • NotoriousBIG046
-
- Veelbelovend talent
De bron noemde Strasbourg ook al:Standbeeld wrote: ↑29 Jun 2024, 22:13 Volgens de info hierboven zijn wij gelinkt aan deze speler:
Gaat dus naar Strasbourg.
- These users thanked the author Flabbergast for the post:
- Standbeeld
-
Sandler.... pfffff dan nog liever Ramalho onderhand achterin.
Edit: gefopt door Marco Timer ipv Marco Timmer. Kut X
Kreeg gdv al een hartverzakking en dacht dat Stewart ook ff gezopen had.
Last edited by AddoCultheld on 01 Jul 2024, 23:01, edited 1 time in total.
- Hatseflats
- Vedette
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
????AddoCultheld wrote: ↑01 Jul 2024, 22:58 Sandler.... pfffff dan nog liever Ramalho onderhand achterin.
We can't change the world until we change ourselves.
-
- Balinho
Doet die ook aan zandlopertjes?
PS iedereen die iets van- of over kvtaccounts op X post hier verdient ook een hartverzakking. Maar da's alleen mijn mening, misschien leggen anderen de lat nu eenmaal lager.
- These users thanked the author Balinho for the post (total 2):
- AddoCultheld • FTS
-
- Legende
Timmer geeft aan dat Frank Schouten ook de zaakwaarnemer van Van den Berg is, naast Jerdy Schouten.
Vorig seizoen was bij Bologna bekend dat Jerdy Schouten een stap zou gaan maken. Grote buitenlandse clubs wilden een stuk meer betalen dan PSV, alleen wilde Jerdy perse naar PSV. Van den Berg naar PSV kan dus een transfer van de lange adem worden.
Vorig seizoen was bij Bologna bekend dat Jerdy Schouten een stap zou gaan maken. Grote buitenlandse clubs wilden een stuk meer betalen dan PSV, alleen wilde Jerdy perse naar PSV. Van den Berg naar PSV kan dus een transfer van de lange adem worden.
-
- Bankzitter
Bijzonder dit. Volkomen onhaalbare transfer op het eerste gezicht. Transferrecord moet niet verbroken, maar aan diggels om de vraagprijs te voldoen, speler geeft in een recent verleden zelf aan niet te willen en de concurrentie beslaat drie A4'tjes in 10 punt letterformaat. Je zou zeggen, loop door. Maar in dat geval zou het gewoon door Rik worden ontkracht:onhaalbaar; en dat gebeurt dus niet, Ergens is er een opening. gevonden. Ik hoop alleen dat het meer is dan alleen maar een jaartje huren, je kan niet ieder jaar zo'n jongen een kruisbandblesure laten oplopen omdat het in je plaatje past....
CL deelname kan helpen maar Sepp is nog jong genoeg om dat een seizoen of twee later nog mee te maken,met de extra bagage uit een sterkere competitie in de benen. Bovendien als Halff Europa' achter hem aan zit, horen daar vast Europees spelende ploegen bij. Clausules zijn iig onvemijdelijk.
Dit kon wel eens dé transfersoap van het jaar gaan worden. Fijn dat er eindelijk weer een kandidaat voor is.
oh, en ik woon ook in Zwolle maar ik ken geen enkele Slot en teveel Van den Berg's maar geen enkele die familie is. En voor het grote pak aan criticasters hier: Juancho's behoren ook niet tot mijn kennissenkring. Vermoed ik. Denk ik. Eh...
CL deelname kan helpen maar Sepp is nog jong genoeg om dat een seizoen of twee later nog mee te maken,met de extra bagage uit een sterkere competitie in de benen. Bovendien als Halff Europa' achter hem aan zit, horen daar vast Europees spelende ploegen bij. Clausules zijn iig onvemijdelijk.
Dit kon wel eens dé transfersoap van het jaar gaan worden. Fijn dat er eindelijk weer een kandidaat voor is.
oh, en ik woon ook in Zwolle maar ik ken geen enkele Slot en teveel Van den Berg's maar geen enkele die familie is. En voor het grote pak aan criticasters hier: Juancho's behoren ook niet tot mijn kennissenkring. Vermoed ik. Denk ik. Eh...
- These users thanked the author Hartig Woordje for the post (total 4):
- Peer71 • FTS • Ren Höek • TylerDurdn
-
Exact. Hij heeft wellicht al met Bosz gesproken en dan worden ze vanzelf enthousiast. Dat Earnie er vol voor gaat, betekent dat alleen de onderhandelingen in de weg staan.
- Lorenzo von Matterhorn
- Clubvoorkeur: PSV
Ramalho -> Sepp
Vertessen -> Driouech
Lozano -> Sahraoui
Dest -> Dest
De rest houden we.
Flamingo erbij voor extra vlees op de schenken.
Vertessen -> Driouech
Lozano -> Sahraoui
Dest -> Dest
De rest houden we.
Flamingo erbij voor extra vlees op de schenken.
- These users thanked the author Lorenzo von Matterhorn for the post (total 2):
- Menno1 • DeBruyne