Voorbereiding seizoen 24/25
-
- Regelmatige invaller
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Vaste waarde in elftal
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Klinkt echt als muziek in mijn oren dat Bosz geen toestemming geeft om mee te doen aan de OS. Als je bij PSV wil presteren dan moet iedereen weer gretig en hongerig zijn vanaf dag 1 omdat je het in 2 weken ook weer verkloot kunt hebben. Kijk hoe Feyenoord begon vorig jaar en die hebben heel het jaar achter de feiten aangelopen. Geen voorronde CL want direct geplaatst en dan de JCS verliezen in eigen huis en 2x puntverlies en daar ga je al.
Wel opvallend als PSV Driouech haalt in de wetenschap dat hij wel naar de OS wil. Ben benieuwd of ze die dan ook tegen gaan houden.
Wel opvallend als PSV Driouech haalt in de wetenschap dat hij wel naar de OS wil. Ben benieuwd of ze die dan ook tegen gaan houden.
- Juancho
- Mister PSV
Zou voor mij zelfs een reden te zijn om te zeggen, ok dan niet. Zeker als er toch al wat twijfels zijn of hij komt voor het bedrag dat PSV max voor hem wil betalen. Graag of niet. Zo geweldig is hij nou ook weer niet he.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Internationale topspeler
Na jaren van weelde vanuit de jeugd met Memphis, Malen, Gakpo, Madueke, Bakayoko en zelfs Vertessen, Ihattaren en Bakkali is de hele reden van het halen van middelmaat als Driouch eigenlijk ook gewoon dat er geen talent klaarstaat vanuit de jeugd om in te stromen op de vleugel. Blijf het armoe vinden. Hopelijk komt er snel iemand aan vanuit de jeugd, maar de beste vorig seizoen was Simons he? Die heeft ook het niveau niet.
- These users thanked the author Eindhovenvoetbal for the post:
- Juancho
- Juancho
- Mister PSV
Eens maar daar hebben we het vaker over gehad natuurlijk. Na Madueke is het stil blijven liggen qua grotere aankopen voor Jong PSV en ook vanuit PSV zelf is er niemand meer doorgebroken behalve Baka. Je zit nu ff met een gat wat erg zonde is.Eindhovenvoetbal wrote: ↑02 Jul 2024, 15:01Na jaren van weelde vanuit de jeugd met Memphis, Malen, Gakpo, Madueke, Bakayoko en zelfs Vertessen, Ihattaren en Bakkali is de hele reden van het halen van middelmaat als Driouch eigenlijk ook gewoon dat er geen talent klaarstaat vanuit de jeugd om in te stromen op de vleugel. Blijf het armoe vinden. Hopelijk komt er snel iemand aan vanuit de jeugd, maar de beste vorig seizoen was Simons he? Die heeft ook het niveau niet.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Ardbeg
- Mister PSV
Ik weet niet wat jij realistisch acht voor een speler in de breedte als er geen aanwas vanuit de jeugd is? Het is een speler met een wapen wat we na het vertrek van De Rode Snapchat niet meer hebben. Gewoon een heel interessant profiel. Ging ie naar pakweg Brugge en daarna naar PSV riepen mensen waarschijnlijk "zo'n speler moet je oppikken voordat!"Eindhovenvoetbal wrote: ↑02 Jul 2024, 15:01Na jaren van weelde vanuit de jeugd met Memphis, Malen, Gakpo, Madueke, Bakayoko en zelfs Vertessen, Ihattaren en Bakkali is de hele reden van het halen van middelmaat als Driouch eigenlijk ook gewoon dat er geen talent klaarstaat vanuit de jeugd om in te stromen op de vleugel. Blijf het armoe vinden. Hopelijk komt er snel iemand aan vanuit de jeugd, maar de beste vorig seizoen was Simons he? Die heeft ook het niveau niet.
Je begrijpt me verkeerd. Ik doel op dat ik blij ben dat PSV op voorhand niet zegt "ok dan niet". Elke speler wil op de OS uitkomen. Hoe per sé Driehoek dat wil praat je samen over.
Last edited by Ardbeg on 02 Jul 2024, 15:08, edited 2 times in total.
-
- Legende
Dat was ook mijn krititiek op Faber. Prima kerel, maar kreeg sterk het idee dat de opleiding stil stond onder hem, of in ieder geval niet genoeg progressie. de opleiding heeft echt wel fris bloed nodig: kwa spelers, maar ook kwa staf en visie.Juancho wrote: ↑02 Jul 2024, 15:04Eens maar daar hebben we het vaker over gehad natuurlijk. Na Madueke is het stil blijven liggen qua grotere aankopen voor Jong PSV en ook vanuit PSV zelf is er niemand meer doorgebroken behalve Baka. Je zit nu ff met een gat wat erg zonde is.Eindhovenvoetbal wrote: ↑02 Jul 2024, 15:01
Na jaren van weelde vanuit de jeugd met Memphis, Malen, Gakpo, Madueke, Bakayoko en zelfs Vertessen, Ihattaren en Bakkali is de hele reden van het halen van middelmaat als Driouch eigenlijk ook gewoon dat er geen talent klaarstaat vanuit de jeugd om in te stromen op de vleugel. Blijf het armoe vinden. Hopelijk komt er snel iemand aan vanuit de jeugd, maar de beste vorig seizoen was Simons he? Die heeft ook het niveau niet.
-
- Legende
https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-sp ... %2Ft.co%2F
De onderstaande oefenwedstrijden zijn bij Ziggo Sport exclusief live bij Ziggo Sport te bekijken
Zaterdag 13 juli 13.00 uur | PSV – Club Brugge
Zaterdag 27 juli 18.00 uur | PSV – Valencia
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Schavuit dat je bent!Standbeeld wrote: ↑02 Jul 2024, 17:26 Mooi. Ik heb de Ziggo App met inlog van iemand anders op mijn telefoon staan.
- DonyellMalen
- Legende
-
- Geselecteerd voor Oranje