Voorbereiding seizoen 24/25

Bespreek hier de wedstrijden van PSV.
Post Reply
DoelbewustProvoceren
Regelmatige invaller

Volwassen gasten die zich amuseren met filmpje waar de spelers van de parkeerplaats naar herdgang lopen. Hoop voor jullie dat het seizoen snel begint.
Grasmat
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

Oehhh iemand is in een flinke ketel met azijn gevallen. :O
  • These users thanked the author Grasmat for the post:
    Mexter
    Riffii
    Geselecteerd voor Oranje

Grasmat wrote: 01 Jul 2024, 23:49 Oehhh iemand is in een flinke ketel met azijn gevallen. :O
    Das den Obelix van 1913 forum
  • These users thanked the author Riffii for the post:
    Grasmat
    Sanga are u dead ???? NO MAN!
    danko-lazovic
    Meervoudig international

• These users thanked the author danko-lazovic for the post:
    SKERLA
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Goede, logische keuzes vind ik. Of missen we nog iemand?
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Definitief:

XaviS7mons
    Vaste waarde in elftal

Gelukkig
    Juancho
    Mister PSV

SKERLA wrote: 02 Jul 2024, 13:51 Definitief:

Kiek, dat kan dus prima! :strong:
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    nilssonH
    Moderator

Fofana is dus nog altijd herstellende? Eeuwig zonde dat die jongen een lichaam heeft wat niet gemaakt is voor topsport.
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Klinkt echt als muziek in mijn oren dat Bosz geen toestemming geeft om mee te doen aan de OS. Als je bij PSV wil presteren dan moet iedereen weer gretig en hongerig zijn vanaf dag 1 omdat je het in 2 weken ook weer verkloot kunt hebben. Kijk hoe Feyenoord begon vorig jaar en die hebben heel het jaar achter de feiten aangelopen. Geen voorronde CL want direct geplaatst en dan de JCS verliezen in eigen huis en 2x puntverlies en daar ga je al.

Wel opvallend als PSV Driouech haalt in de wetenschap dat hij wel naar de OS wil. Ben benieuwd of ze die dan ook tegen gaan houden.
    fvdb
    Jeugdspeler

SKERLA wrote: 02 Jul 2024, 13:49 Goede, logische keuzes vind ik. Of missen we nog iemand?
    Wessel Kuhn?
  • These users thanked the author fvdb for the post (total 2):
    SKERLAPaco Casal
    nilssonH
    Moderator

Jammer dat ze de eerste training niet livestreamen zoals vorig seizoen.
    Juancho
    Mister PSV

11 Tinus wrote: 02 Jul 2024, 14:15 Wel opvallend als PSV Driouech haalt in de wetenschap dat hij wel naar de OS wil. Ben benieuwd of ze die dan ook tegen gaan houden.
    Zou voor mij zelfs een reden te zijn om te zeggen, ok dan niet. Zeker als er toch al wat twijfels zijn of hij komt voor het bedrag dat PSV max voor hem wil betalen. Graag of niet. Zo geweldig is hij nou ook weer niet he.
    Ardbeg
    Mister PSV

Of je gaat gewoon het gesprek aan hé. Blij dat PSV niet zo denkt
    Last edited by Ardbeg on 02 Jul 2024, 15:05, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author Ardbeg for the post:
    Razzaa
    Eindhovenvoetbal
    Internationale topspeler

Juancho wrote: 02 Jul 2024, 14:55
    11 Tinus wrote: 02 Jul 2024, 14:15 Wel opvallend als PSV Driouech haalt in de wetenschap dat hij wel naar de OS wil. Ben benieuwd of ze die dan ook tegen gaan houden.
    Zou voor mij zelfs een reden te zijn om te zeggen, ok dan niet. Zeker als er toch al wat twijfels zijn of hij komt voor het bedrag dat PSV max voor hem wil betalen. Graag of niet. Zo geweldig is hij nou ook weer niet he.
    Na jaren van weelde vanuit de jeugd met Memphis, Malen, Gakpo, Madueke, Bakayoko en zelfs Vertessen, Ihattaren en Bakkali is de hele reden van het halen van middelmaat als Driouch eigenlijk ook gewoon dat er geen talent klaarstaat vanuit de jeugd om in te stromen op de vleugel. Blijf het armoe vinden. Hopelijk komt er snel iemand aan vanuit de jeugd, maar de beste vorig seizoen was Simons he? Die heeft ook het niveau niet.
  • These users thanked the author Eindhovenvoetbal for the post:
    Juancho
    Juancho
    Mister PSV

Eindhovenvoetbal wrote: 02 Jul 2024, 15:01

Na jaren van weelde vanuit de jeugd met Memphis, Malen, Gakpo, Madueke, Bakayoko en zelfs Vertessen, Ihattaren en Bakkali is de hele reden van het halen van middelmaat als Driouch eigenlijk ook gewoon dat er geen talent klaarstaat vanuit de jeugd om in te stromen op de vleugel. Blijf het armoe vinden. Hopelijk komt er snel iemand aan vanuit de jeugd, maar de beste vorig seizoen was Simons he? Die heeft ook het niveau niet.
    Eens maar daar hebben we het vaker over gehad natuurlijk. Na Madueke is het stil blijven liggen qua grotere aankopen voor Jong PSV en ook vanuit PSV zelf is er niemand meer doorgebroken behalve Baka. Je zit nu ff met een gat wat erg zonde is.
    Chucky
    Vedette

Ardbeg wrote: 02 Jul 2024, 14:59 Of je gaat gewoon het gesprek aan hé. Blij dat PSV niet zo denkt
    PSV denkt wel zo, want Saibari, Tillman en Pepi blijven ook thuis.
    Last edited by Chucky on 02 Jul 2024, 15:05, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author Chucky for the post:
    Juancho
    Ardbeg
    Mister PSV

Ik weet niet wat jij realistisch acht voor een speler in de breedte als er geen aanwas vanuit de jeugd is? Het is een speler met een wapen wat we na het vertrek van De Rode Snapchat niet meer hebben. Gewoon een heel interessant profiel. Ging ie naar pakweg Brugge en daarna naar PSV riepen mensen waarschijnlijk "zo'n speler moet je oppikken voordat!"
    Chucky wrote: 02 Jul 2024, 15:04
    Ardbeg wrote: 02 Jul 2024, 14:59 Of je gaat gewoon het gesprek aan hé. Blij dat PSV niet zo denkt
    PSV denkt wel zo, want Saibari, Tillman en Pepi blijven ook thuis.
    Je begrijpt me verkeerd. Ik doel op dat ik blij ben dat PSV op voorhand niet zegt "ok dan niet". Elke speler wil op de OS uitkomen. Hoe per sé Driehoek dat wil praat je samen over.
    Last edited by Ardbeg on 02 Jul 2024, 15:08, edited 2 times in total.
    Menno1
    Legende

Juancho wrote: 02 Jul 2024, 15:04

Eens maar daar hebben we het vaker over gehad natuurlijk. Na Madueke is het stil blijven liggen qua grotere aankopen voor Jong PSV en ook vanuit PSV zelf is er niemand meer doorgebroken behalve Baka. Je zit nu ff met een gat wat erg zonde is.
    Dat was ook mijn krititiek op Faber. Prima kerel, maar kreeg sterk het idee dat de opleiding stil stond onder hem, of in ieder geval niet genoeg progressie. de opleiding heeft echt wel fris bloed nodig: kwa spelers, maar ook kwa staf en visie.
    Madueke
    Legende

https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-sp ... %2Ft.co%2F
    De onderstaande oefenwedstrijden zijn bij Ziggo Sport exclusief live bij Ziggo Sport te bekijken

Zaterdag 13 juli 13.00 uur | PSV – Club Brugge
    Zaterdag 27 juli 18.00 uur | PSV – Valencia
  • These users thanked the author Madueke for the post:
    Razzaa
    Standbeeld
    Mister PSV

Mooi. Ik heb de Ziggo App met inlog van iemand anders op mijn telefoon staan. :mrgreen:
    Madueke
    Legende

Ja, is sinds kort voor iedereen (gratis) te zien. Mensen zonder Ziggo moeten alleen een account maken voor die Ziggo App. Dat moet je volgens mij toch een keer doen als je komend seizoen PSV in de CL wil kijken.
    Prof_napo
    Internationale topspeler
    Clubvoorkeur: v.v. UNA

Standbeeld wrote: 02 Jul 2024, 17:26 Mooi. Ik heb de Ziggo App met inlog van iemand anders op mijn telefoon staan. :mrgreen:
    Schavuit dat je bent!
    DonyellMalen
    Legende

Duidelijk.

• These users thanked the author DonyellMalen for the post:
    Balinho
    Harminator
    Geselecteerd voor Oranje

nilssonH wrote: 02 Jul 2024, 13:56 Fofana is dus nog altijd herstellende? Eeuwig zonde dat die jongen een lichaam heeft wat niet gemaakt is voor topsport.
    Toch kun je dan nog steeds 70 miljoen waard zijn hoor :think:
    Post Reply