Jerdy Schouten
-
- Jeugdspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Ik kan me niet voorstellen dat PSV Jerdy laat gaan, ook niet bij 40, 50 miljoen euro. Vooral qua leeftijdsopbouw van de selectie krijg je dan moeilijkheden, zeker als Veerman ook z'n stap maakt. Ramalho is dan al weg. Stel, dan krijg je Vranckx er voor terug, en haal je ook Flamingo en Van den Bergh, heb je eigenlijk alleen de keuze uit gasten begin 20 op de sleutelposities in je elftal. Is geen wenselijke situatie. Bovendien is het maar de vraag of Schouten zelf wil, had vorig seizodm nl ook al bij AC Milan kunnen zitten.
- Armada
- Internationale topspeler
Laten we het hopen. Ik denk dat hij onhoudbaar gaat worden. Clubs & data…. Jerdy’s data zijn vrij duidelijk.Maria-Franciscus wrote: ↑02 Jul 2024, 21:41 Ik kan me niet voorstellen dat PSV Jerdy laat gaan, ook niet bij 40, 50 miljoen euro. Vooral qua leeftijdsopbouw van de selectie krijg je dan moeilijkheden, zeker als Veerman ook z'n stap maakt. Ramalho is dan al weg. Stel, dan krijg je Vranckx er voor terug, en haal je ook Flamingo en Van den Bergh, heb je eigenlijk alleen de keuze uit gasten begin 20 op de sleutelposities in je elftal. Is geen wenselijke situatie. Bovendien is het maar de vraag of Schouten zelf wil, had vorig seizodm nl ook al bij AC Milan kunnen zitten.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Tchouameni zit daar op de bank. Camavinga vaak ook.
- Armada
Yup.
- Standbeeld
- Mister PSV
Dat zijn wel veel mitsen, maren, "als" en "stel" in je post. Misschien blijft Veerman wel gewoon. En misschien haalt PSV een gozer van 27 voor het vertrek van Schouten. Who knows.Maria-Franciscus wrote: ↑02 Jul 2024, 21:41 Ik kan me niet voorstellen dat PSV Jerdy laat gaan, ook niet bij 40, 50 miljoen euro. Vooral qua leeftijdsopbouw van de selectie krijg je dan moeilijkheden, zeker als Veerman ook z'n stap maakt. Ramalho is dan al weg. Stel, dan krijg je Vranckx er voor terug, en haal je ook Flamingo en Van den Bergh, heb je eigenlijk alleen de keuze uit gasten begin 20 op de sleutelposities in je elftal. Is geen wenselijke situatie. Bovendien is het maar de vraag of Schouten zelf wil, had vorig seizodm nl ook al bij AC Milan kunnen zitten.
- Ardbeg
- Mister PSV
Nee, dat vind jij. Waarom vind je dat eigenlijk? Wat mist hij daarvoor, onderbouwd?
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Maar eens met Sensation. Laten we vooral trots zijn op wat een geweldenaar Jerdy is geworden en hoe hij als dé veldheer de lijnen leek uit te zetten zowel met als zonder bal. Lijkt alsof Koeman en co een lesje hebben geleerd dat je ook op het middenveld een leider moet hebben en zeker een tactisch leider nodig hebt en Jerdy die rol nu kreeg. En dat werkte zo goed dat plots Xavi en Reijnders ook in hun kracht konden komen. Klasse.
- Juancho
- Mister PSV
Betrekken we 1 van die 2 toch lekker bij de deal? Dan ga zelfs ik overstag wbt een realistische transfersom voor Schouten
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Standbeeld
- Mister PSV
Zoek anders even de selectie/basis van Real op. Die halen alleen de allerbeste spelers. Dat is Jerdy niet. Daar hoef ik geen data voor op te zoeken. Neem het maar van mij aan.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- Maikel
- Qwazi a Dodo
- Lid 2e elftal
- Favoriete speler: Lozano
Daar gaat iig heel veel interesse voor komen. Speelt gewoon een geweldig wk. zo goed dat een onopvallende speler als Schouten ineens op gaat vallen..
Ben benieuwd of deze te houden zal zijn voor ons PSV
Ben benieuwd of deze te houden zal zijn voor ons PSV
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Investeren in hele goede spelers ;)
- These users thanked the author Heruone for the post (total 2):
- Tyyne • DonyellMalen
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Jij bent af. Volgend jaar kun je er best ook een leuk bedrag voor krijgen, MAAR HIJ BLIJFT MOOI HIER! (ook dan, ja)
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Real Madrid gaat geen 50 miljoen voor Schouten neer leggen. Als je dat denkt dan is een discussie mijn inziens volledig onnodig.
- Ardbeg
- Mister PSV
Dus niet onderbouwd. Duidelijk.
Nee
- These users thanked the author Ardbeg for the post (total 2):
- StratumZuid • ghetaldus
- Standbeeld
- Mister PSV
De onderbouwing zal je vanzelf toekomen met de volgende stap van Jerdy en het feit dat clubs als City en Real nooit interesse hadden.
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Natuurlijk is dat onrealistisch. Hij heeft vandaag goed gespeeld tegen een team dat vergelijkbaar is met Feyenoord of AZ. Prima gedaan, maar bij Real Madrid ligt de lat een heel stuk hoger.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
-
- Vedette
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
- Armada
Moeder van God en Maagd, wees gegroet, Maria vol van genade, de Heer is met u. Gij zijt de gezegende onder de vrouwen en gezegend is de vrucht van uw schoot, want gij hebt de Redder Jerdy van onze zielen gebaard.
-
- Legende
Voor Real Madrid heeft hij echt wat meer nodig. meer power, dynamiek, loopvermogen. Voor PSV en Oranje absolute buitencategorie, met name door zijn intelligentie en inzicht. Dat is echt wel top level. Voor Madrid heb je dat nodig en nog wat meer. Helemaal niet erg, want zo blijft Jerdy lekker bij ons om nog een paar keer ene titel te pakken.