Transferwindow 2024/25
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Lid 2e elftal
- Favoriete speler: Luuk de Jong
heb je Rodriguez zien spelen op dit EK? dat niveau zie ik heel graag komen hoor.
- These users thanked the author Boszball1913 for the post (total 6):
- Iderealist • Eindhovenvoetbal • AlexDeTank4 • danko-lazovic • 29.04.2007 • Balinho
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Volgens mij heeft hij ook prima seizoenen bij Torino gehad en was daar zelfs aanvoerder. En dan zie je hier termen als 'speler op zijn retour', dat is echt scorebordpaspoort-journalistiek (ik ga er vanuit dat die term enkel gebruikt wordt als er naar leeftijd gekeken wordt).
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik ben niet kapot van Rodriguez. Ik weet ook niet zo goed voor welke positie we hem zouden moeten halen. Als basis CV niet goed genoeg voor dit PSV en als LB een totaal ander profiel dan Dest.
- These users thanked the author Standbeeld for the post (total 2):
- Heruone • FritskePhilips
- Maax
Wel weer hetzelfde als Teze. Als je hem haalt, kan je hem ook halen met het oog op Dest rechtsback te zetten volgend seizoen.Standbeeld wrote: ↑04 Jul 2024, 13:33 Ik ben niet kapot van Rodriguez. Ik weet ook niet zo goed voor welke positie we hem zouden moeten halen. Als basis CV niet goed genoeg voor dit PSV en als LB een totaal ander profiel dan Dest.
-
- Internationale topspeler
Tenzij hij een absolute uitzondering is gaan voetballers vanaf hun 32e fysiek op z'n retour. Leuk dat hij een prima seizoen had bij Torino, maar nu miljoenen kapot gaan slaan op een speler die even een half jaartje als opvulling mag fungeren lijkt mij simpelweg domSensation wrote: ↑04 Jul 2024, 13:23 Volgens mij heeft hij ook prima seizoenen bij Torino gehad en was daar zelfs aanvoerder. En dan zie je hier termen als 'speler op zijn retour', dat is echt scorebordpaspoort-journalistiek (ik ga er vanuit dat die term enkel gebruikt wordt als er naar leeftijd gekeken wordt).
- Standbeeld
- Mister PSV
Ook niet echt hoor. Rodriguez is als back misschien sterker in de (kop)duels, maar aan de bal een stuk zwakker. Het spel van Bosz vraagt meer dan Rodriguez kan leveren, heb ik het idee. En dan heb ik het met name over de combi technische kwaliteiten, de oplossing vooruit zoeken en een hoge effectiviteit in je spel. Ik zou er niet meer aan beginnen. Ook niet transfervrij.Maax wrote: ↑04 Jul 2024, 13:40Wel weer hetzelfde als Teze. Als je hem haalt, kan je hem ook halen met het oog op Dest rechtsback te zetten volgend seizoen.Standbeeld wrote: ↑04 Jul 2024, 13:33 Ik ben niet kapot van Rodriguez. Ik weet ook niet zo goed voor welke positie we hem zouden moeten halen. Als basis CV niet goed genoeg voor dit PSV en als LB een totaal ander profiel dan Dest.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
Je weet dat hij transfervrij is?Jur1913 wrote: ↑04 Jul 2024, 13:50Tenzij hij een absolute uitzondering is gaan voetballers vanaf hun 32e fysiek op z'n retour. Leuk dat hij een prima seizoen had bij Torino, maar nu miljoenen kapot gaan slaan op een speler die even een half jaartje als opvulling mag fungeren lijkt mij simpelweg domSensation wrote: ↑04 Jul 2024, 13:23 Volgens mij heeft hij ook prima seizoenen bij Torino gehad en was daar zelfs aanvoerder. En dan zie je hier termen als 'speler op zijn retour', dat is echt scorebordpaspoort-journalistiek (ik ga er vanuit dat die term enkel gebruikt wordt als er naar leeftijd gekeken wordt).
-
- Jeugdspeler
Denk dat Rodriguez hier meteen bij de grootverdieners zal zitten en dan komt er ook nog een klap aan tekengeld bovenop.Sensation wrote: ↑04 Jul 2024, 13:59Je weet dat hij transfervrij is?Jur1913 wrote: ↑04 Jul 2024, 13:50
Tenzij hij een absolute uitzondering is gaan voetballers vanaf hun 32e fysiek op z'n retour. Leuk dat hij een prima seizoen had bij Torino, maar nu miljoenen kapot gaan slaan op een speler die even een half jaartje als opvulling mag fungeren lijkt mij simpelweg dom
-
- Internationale topspeler
Transfervrije spelers vragen ook om salaris en vaak ook om een hogere tekenbonus. En aangezien hij naar de zandbak kan zal dat niet mals zijnSensation wrote: ↑04 Jul 2024, 13:59Je weet dat hij transfervrij is?Jur1913 wrote: ↑04 Jul 2024, 13:50
Tenzij hij een absolute uitzondering is gaan voetballers vanaf hun 32e fysiek op z'n retour. Leuk dat hij een prima seizoen had bij Torino, maar nu miljoenen kapot gaan slaan op een speler die even een half jaartje als opvulling mag fungeren lijkt mij simpelweg dom
- Maax
Ik kan hem me ook niet meer mega goed herinneren hoor, daar niet van. Maar dacht juist een type Teze; prima voorzet, goede inspeelpass en verdedigend betrouwbaar. Is natuurlijk alweer even geleden dat hij hier heeft gespeeld.Standbeeld wrote: ↑04 Jul 2024, 13:52Ook niet echt hoor. Rodriguez is als back misschien sterker in de (kop)duels, maar aan de bal een stuk zwakker. Het spel van Bosz vraagt meer dan Rodriguez kan leveren, heb ik het idee. En dan heb ik het met name over de combi technische kwaliteiten, de oplossing vooruit zoeken en een hoge effectiviteit in je spel. Ik zou er niet meer aan beginnen. Ook niet transfervrij.
Maar ik geloof u als Mister PSV uiteraard meteen met deze argumenten .
- Standbeeld
- Mister PSV
Haha! Ik heb zelf even snel naar zijn stats van het afgelopen seizoen gekeken en dat vergeleken met spelers in het huidig PSV. Dan kom ik gewoon tot de conclusie dat we er beter niet meer aan kunnen beginnen. Das war einmal.Maax wrote: ↑04 Jul 2024, 14:10Ik kan hem me ook niet meer mega goed herinneren hoor, daar niet van. Maar dacht juist een type Teze; prima voorzet, goede inspeelpass en verdedigend betrouwbaar. Is natuurlijk alweer even geleden dat hij hier heeft gespeeld.Standbeeld wrote: ↑04 Jul 2024, 13:52
Ook niet echt hoor. Rodriguez is als back misschien sterker in de (kop)duels, maar aan de bal een stuk zwakker. Het spel van Bosz vraagt meer dan Rodriguez kan leveren, heb ik het idee. En dan heb ik het met name over de combi technische kwaliteiten, de oplossing vooruit zoeken en een hoge effectiviteit in je spel. Ik zou er niet meer aan beginnen. Ook niet transfervrij.
Maar ik geloof u als Mister PSV uiteraard meteen met deze argumenten .
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
- Juancho
- Mister PSV
Normaliter en vooral idealiter bespreek je bij terugkeer (zijn ze eigenlijk al terug?) hun toekomstplannen en wat ze van de aanbieding van PSV vinden (ik mag toch hopen dat PSV ze op vakantie heeft gestuurd met iets om over na te denken). En dat je dan zsm rust en duidelijkheid creëert. Voordeel is denk ik ook wel dat beide heren ook zelf snel knopen willen doorhakken want voor een speler is het ook niet prettig om midden in of zelfs einde voorbereiding pas aan te haken bij je nieuwe club.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Sensation
- Lid scoutingsteam
Zijn wie al terug? Boscagli en Teze?Juancho wrote: ↑04 Jul 2024, 15:29Normaliter en vooral idealiter bespreek je bij terugkeer (zijn ze eigenlijk al terug?) hun toekomstplannen en wat ze van de aanbieding van PSV vinden (ik mag toch hopen dat PSV ze op vakantie heeft gestuurd met iets om over na te denken). En dat je dan zsm rust en duidelijkheid creëert. Voordeel is denk ik ook wel dat beide heren ook zelf snel knopen willen doorhakken want voor een speler is het ook niet prettig om midden in of zelfs einde voorbereiding pas aan te haken bij je nieuwe club.
- Maax
- Juancho
- Mister PSV
Ja die 2 heren ja. Ik heb de laatste dagen even amper tijd gehad om alles bij te houden, PSV filmpjes te kijken etc. Dus geen idee wie allemaal al is binnengedruppeld en wie nog terug moet komenSensation wrote: ↑04 Jul 2024, 15:35Zijn wie al terug? Boscagli en Teze?Juancho wrote: ↑04 Jul 2024, 15:29
Normaliter en vooral idealiter bespreek je bij terugkeer (zijn ze eigenlijk al terug?) hun toekomstplannen en wat ze van de aanbieding van PSV vinden (ik mag toch hopen dat PSV ze op vakantie heeft gestuurd met iets om over na te denken). En dat je dan zsm rust en duidelijkheid creëert. Voordeel is denk ik ook wel dat beide heren ook zelf snel knopen willen doorhakken want voor een speler is het ook niet prettig om midden in of zelfs einde voorbereiding pas aan te haken bij je nieuwe club.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Sensation
- Lid scoutingsteam
Aah dacht al, doe maar even de inside filmpjes kijken, ze benne dr weer
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
30 spelers present:
- Benitez, Drommel, Schiks
- Teze, Boszcagli, Obispo, Mauro, Oppegard
- Land, Babadi, Til, Saibari, Ledezma
- Luuk, Duif, Lozano, Lang
Plus jeugd: Steur, Bresser, vdBlaak, Dams, Merièn, De Guzman, Fernandez, vdBerg, Bawuah, Simons, Bahaty, Thomas, Uneken.
Bakayoko, Tillman en Pepi sluiten aan als ze op trainingskamp gaan.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Tot dusver het goede nieuws
- These users thanked the author Ontbijtkoek for the post:
- NotoriousBIG046