Feyenoord

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Post Reply
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Wordt daar naar gekeken ja? Wat het record van een club is? Of staat een speler als individu los in de markt tegen waarde van kwaliteit, vraag en aanbod?
Ex unitate vires
Standbeeld
Mister PSV

Ik verwacht maximaal 30mln inclusief de bonussen. En dan mogen ze in hun handjes wrijven.
Robson de Souza
Vedette

https://www.telegraaf.nl/sport/12335905 ... r-brighton

Dus Slot zou hem nog naar Liverpool willen halen. Dan zou Slot ook meteen af zijn zeg....

Edit: 30 miljoen plus bonussen wordt gezegd.
Johann Vogel
Vedette

Interessante transfer, mooie transfersom voor de Rotterdammers. Hancko en Gimenez zullen ook wel vertrekken. De miljoenen stromen daar binnen maar het zal voor hun ook een puzzel worden om weer een goed elftal neer te zetten.
Standbeeld
Mister PSV

Robson de Souza wrote: 04 Jul 2024, 14:19 https://www.telegraaf.nl/sport/12335905 ... r-brighton

Dus Slot zou hem nog naar Liverpool willen halen. Dan zou Slot ook meteen af zijn zeg....

Veel geld voor zo'n beperkte speler.
DonyellMalen
Legende

30 miljoen + bonussen dus.

Breur
Internationale topspeler

Paco Casal wrote: 04 Jul 2024, 13:59 Het vorige transferrecord van Feyenoord ligt op 25 mil, met Kokcu. No way dat daar ineens 15 mil bovenop gaat. Feyenoord zal 30 miljoen beuren, misschien richting de 35 (met e.e.a. aan lastig haalbare bonussen) en dan hebben ze een geweldige deal gemaakt. Volgens mij ligt het transferrecord voor buitenlandse spelers (lees: niet afkomstig van een Engelse club en dus zonder de binnenlandse bonis) bij Brighton op 28 miljoen. Ook daar gaan ze echt niet ineens 30-40% boven zitten.

Conclusie blijft, rond de 30 miljoen. En dat is een geweldige deal voor een imo vrij beperkte voetballer.
Goed gegokt. Volgens Fabrizio € 30 miljoen (in- of excl?) bonussen. Weet even niet hoe de plus geinterpreteerd moet worden.
Standbeeld
Mister PSV

Breur wrote: 04 Jul 2024, 14:52
Paco Casal wrote: 04 Jul 2024, 13:59 Het vorige transferrecord van Feyenoord ligt op 25 mil, met Kokcu. No way dat daar ineens 15 mil bovenop gaat. Feyenoord zal 30 miljoen beuren, misschien richting de 35 (met e.e.a. aan lastig haalbare bonussen) en dan hebben ze een geweldige deal gemaakt. Volgens mij ligt het transferrecord voor buitenlandse spelers (lees: niet afkomstig van een Engelse club en dus zonder de binnenlandse bonis) bij Brighton op 28 miljoen. Ook daar gaan ze echt niet ineens 30-40% boven zitten.

Conclusie blijft, rond de 30 miljoen. En dat is een geweldige deal voor een imo vrij beperkte voetballer.
Goed gegokt. Volgens Fabrizio € 30 miljoen (in- of excl?) bonussen. Weet even niet hoe de plus geinterpreteerd moet worden.
30mln en daar komen nog bonussen bij. Plus is dus letterlijk plus.
Joenepsv
Legende

Vind het echt bizar veel geld voor een imo vrij beperkte speler. Ik zie het in elk geval niet. Wieffer is geen slechte voetballer maar ook niet iemand die 30 miljoen waard is. Engelse gekte. Wel mooie transfer voor Feyenoord natuurlijk en geeft aan dat actief en goed scouten in de KKD loont.
Cas
Meervoudig international

DonyellMalen wrote: 04 Jul 2024, 14:48 30 miljoen + bonussen dus.

Paco Casal
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Breur wrote: 04 Jul 2024, 14:52
Gegokt? Zit een wetenschappelijke onderbouwing bij en al :nuts:
#FreeGeneratie4
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Toch heb ik 100x liever Jerdy. Sterker nog, wij met Wieffer en zij met Jerdy had waarschijnlijk in een kampioenschap van Fey geresulteerd.
Madueke
Legende

Tuurlijk meldt de Telegraaf weer dat een ander de deal wil kapen. Als dat zo was dan zou het allemaal niet zo snel rondkomen met Brighton, alsof Swiffer nee zegt tegen Liverpool en een coach waarbij hij gaat spelen.
Trixm
Vedette

Wieffer wordt wel onderschat hier (whats new), was de motor voor het feyenoord onder slot. Zonder Wieffer wordt het echt een stuk minder een rotterdam zuid.
  • These users thanked the author Trixm for the post:
    Mikelvb
    Saibari is underrated.
    Breur
    Internationale topspeler

Als er een team is wat aangetoond heeft dat ze wel goed scouten afgelopen jaar dan is het Brighton wel. Dat wil niet zeggen wat Wieffer zo maar een succes gaat worden, maar hij is nu zeker interessant genoeg voor zo'n stap.
    Ittot
    Internationale topspeler

Prima speler hoor. Maar uiteraard zwaar gehyped. Ik denk dat zo'n middenmoter in de PL prima past bij hem. 30m is misschien wat aan de hoge kant. Maar aan de andere kant is dat ook een mooie vergelijking met Veerman en Schouten die dus meer kunnen gaan opleveren.

Belangrijkste is en blijft, wie gaan ze halen om hem te vervangen.
    D_98
    Jeugdspeler

Trixm wrote: 04 Jul 2024, 15:05 Wieffer wordt wel onderschat hier (whats new), was de motor voor het feyenoord onder slot. Zonder Wieffer wordt het echt een stuk minder een rotterdam zuid.
    Ben ik het toch ook wel mee eens, waar ik hem voetballend niet eens zo heel bijzonder vond (voor ED begrippen wel natuurlijk) was hij vooral de aanjager bij Feyenoord. In de fases waar Feyenoord het moeilijker had was hij vaak degene die op het randje ging spelen waarna de Kuip er weer achter ging staan. Denk inderdaad dat de waarde van Wieffer hierin onderschat is.
    Trixm
    Vedette

D_98 wrote: 04 Jul 2024, 15:12
    Trixm wrote: 04 Jul 2024, 15:05 Wieffer wordt wel onderschat hier (whats new), was de motor voor het feyenoord onder slot. Zonder Wieffer wordt het echt een stuk minder een rotterdam zuid.
    Ben ik het toch ook wel mee eens, waar ik hem voetballend niet eens zo heel bijzonder vond (voor ED begrippen wel natuurlijk) was hij vooral de aanjager bij Feyenoord. In de fases waar Feyenoord het moeilijker had was hij vaak degene die op het randje ging spelen waarna de Kuip er weer achter ging staan. Denk inderdaad dat de waarde van Wieffer hierin onderschat is.
    6 posts tot nu toe, en eigenlijk allemaal correct. Ga zo door :P
    Saibari is underrated.
    Massimo
    Legende

Robson de Souza wrote: 04 Jul 2024, 14:19 https://www.telegraaf.nl/sport/12335905 ... r-brighton

Als er dit soort berichten komen dan wordt de druk nog even opgevoerd voor de laatste onderhandelingen en is een definitieve transfer naar in dit geval Brighton erg dichtbij. Zal uiterlijk morgen wel bekend worden gemaakt.
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Laten we gewoon hopen dat we er komend seizoen achter komen hoe goed Wieffer eigenlijk was en dat Feyenoord hem enorm mist ;)
    Bram
    Nationale topspeler

De grapjes zijn natuurlijk leuk, maar Wieffer was wel echt belangrijk voor Feyenoord
    Massimo
    Legende

Ik vond de verheerlijking overdreven en op het moment dat het tempo omhoog ging vond ik wel dat je kon zien dat hij moeite had, maar hij heeft zich wel goed ontwikkeld en wellicht past hij zich de komende jaren ook aan aan het niveau Brighton.
    TomPSV
    Legende

Nou van dat soort namen hoeven we niet bang te worden
    Robson de Souza
    Vedette

https://1908.nl/artikelen/feyenoord-zie ... er-wieffer

Veel Feyenoorders reppen nu over een speler die "net als Schouten" van Bologna af komt. Maar deze jongen is 23 jaar en heeft 4 of 5 basisplaatsen gehad dit jaar. Verschilletje wel dus...
    Post Reply