De transferzomer is pas net begonnen en er is al 2 pagina's paniek over een back van Excelsior. Rustig aan jongens, Earnie kookt alleen maar culinaire gerechten. Die kliekjes mogen ze in Amsterdam hebben.
Bizar sterke selectie krijgen we straks met upgrades op onze zwakke plekken (centraal achterin, flank). Bakayoko zal vervangen moeten worden. Maar we hebben straks een selectie met kwaliteit en kapitaal. Ik geniet met teugen na die jaren van bestuurlijke middelmaat en dito aankoopbeleid.
Olai wrote: ↑04 Jul 2024, 20:26
Bizar sterke selectie krijgen we straks met upgrades op onze zwakke plekken (centraal achterin, flank). Bakayoko zal vervangen moeten worden. Maar we hebben straks een selectie met kwaliteit en kapitaal. Ik geniet met teugen na die jaren van bestuurlijke middelmaat en dito aankoopbeleid.
Ge wilt het nie weten. Al eerder gezegd; PSV heeft alles nu op groen staan: meer geld, zeer solide organisatie, CL + aantrekkingskracht, vrij solide financieen.
Last edited by Armada on 04 Jul 2024, 20:28, edited 1 time in total.
Olai wrote: ↑04 Jul 2024, 20:26Bakayoko zal vervangen moeten worden.
Heb ergens nog het gevoel dat hij nog kan blijven, die heeft het echt onwijs naar zijn zin in dit team en is, terecht, extreem kritisch op een eventuele vervolgclub (moet CL spelen en kans op heel veel minuten). Joey zie ik wel gaan.
Earnie is lekker bezig. Tillman en Dest definitief vastgelegd. Saibari verlengt. En dan de selectie versterken met Driouech, Flamingo en hopelijk Sepp. Dan wordt je er op alle fronten sterker van. Dan resten nog een paar contract verlengingen, een extra rechtsback en hopelijk een reserve cvm. Worden we met twee vingers in de neus kampioen.
Heeft iemand meer info over van den Berg? Ik heb hem zelf niet zien spelen en ben we benieuwd hoe we hem moeten inschalen qua kwaliteit. De vorige spelers uit de Bundesliga zoals Max en Baumgartl waren niet echt heel goed dus dat zegt me niet direct alles.
Ittot wrote: ↑04 Jul 2024, 20:39
Heeft iemand meer info over van den Berg? Ik heb hem zelf niet zien spelen en ben we benieuwd hoe we hem moeten inschalen qua kwaliteit. De vorige spelers uit de Bundesliga zoals Max en Baumgartl waren niet echt heel goed dus dat zegt me niet direct alles.
Ittot wrote: ↑04 Jul 2024, 20:39
Olai wrote: ↑04 Jul 2024, 20:26
Ik denk dat PSV wel nog een hele lastige puzzel te leggen heeft voor de linksback positie. Ik verwacht dat ze iemand willen huren, omdat Dest in 2025 hopelijk weer terugkomt. Lijkt me lastig om iemand te vinden die er direct staat.