Nja 14 a 15 dan. Kon niet zien of het met of zonder bonusconstructies was.
Sepp van den Berg
-
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV
Een rechtsback lijkt mij ook nog wel noodzakelijk, gelet op vertrek Sambo. V.d. Blaak heeft wellicht het profiel, maar komt nog tekort denk ik.Robson de Souza wrote: ↑04 Jul 2024, 16:54 Als Earnie hem snel kan binnen halen dan is de selectie met Driouech en Flamingo voorlopig behoorlijk op sterkte. Dan zou je alleen moeten reageren op uitgaande transfers en in een later stadium het buitenkansje voor (huur) op linksback moeten halen. Het zou wel een kunststukje zijn.
-
- Basisspeler
Ik had zelf eigenlijk gehoopt dat Mauro zou gelden als de vervanger van Sambo/PvA en er een extra back bijkwam met iets meer ‘status’. Maar ik hoop op teveel denk ikDoldenaar wrote: ↑04 Jul 2024, 17:10Een rechtsback lijkt mij ook nog wel noodzakelijk, gelet op vertrek Sambo. V.d. Blaak heeft wellicht het profiel, maar komt nog tekort denk ik.Robson de Souza wrote: ↑04 Jul 2024, 16:54 Als Earnie hem snel kan binnen halen dan is de selectie met Driouech en Flamingo voorlopig behoorlijk op sterkte. Dan zou je alleen moeten reageren op uitgaande transfers en in een later stadium het buitenkansje voor (huur) op linksback moeten halen. Het zou wel een kunststukje zijn.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!
- Maikel
- Site Admin
Met een beetje geluk bestaan ze dan niet meer
-
- Meervoudig international
Als ook Flamingo in Eindhoven is, gaat PSV ook de transfer van Sepp van den Berg (Liverpool) snel rond proberen te maken. Hij wil graag naar Eindhoven komen en daar zit het struikelblok nu niet. Van den Berg en PSV komen er wel uit, maar Liverpool wil een enorme prijs. Als de Britten vasthouden aan 20 miljoen euro, wordt het voor PSV waarschijnlijk heel ingewikkeld om zaken te doen. Gaat er vijf miljoen of meer van de prijs af, dan kan het vermoedelijk wel.
Uit het ED.
Dat klinkt goed/vertrouwd
Uit het ED.
Dat klinkt goed/vertrouwd
- Armada
- Internationale topspeler
Sepp gaat rond komen.
- These users thanked the author Armada for the post (total 26):
- d'Oude • DonyellMalen • Flabbergast • ComeOnPSV • Ontbijtkoek • Tjompie • Tijn • BarryBanaan • Garnaal • GodyCakpo • Dutch Cowboy • mateja • FritskePhilips • psvgouda • Bram • Ardbeg • Thijs • GiveCup2day • Youneedtogotheretocomeback • NotoriousBIG046 • TylerDurdn • Lorenzo von Matterhorn • Noosa • Alex Rodrigo Dias da Costa • Ren Höek • TomV23
- Standbeeld
- Mister PSV
- Armada
Frank Schouten.
Doorverkooppercentage.
Bakayoko.
- These users thanked the author Armada for the post (total 10):
- Maikel • DeBruyne • mateja • FritskePhilips • Bram • ParkJiSung • Sensation • TylerDurdn • Noosa • TomV23
-
- Bankzitter
Kan Sepp ook een beetje passen of niet?
Verdedigend zien de filmpjes er prima uit, zowel in het duelleren als in het intercepteren door goed positioneren. Bij Mainz dan wel vooral in een 5-mans verdediging.
Weinig beeldmateriaal van het opbouwen bij Mainz, daar mocht hij vooral de bal naar voren peren volgens mij.
Verdedigend zien de filmpjes er prima uit, zowel in het duelleren als in het intercepteren door goed positioneren. Bij Mainz dan wel vooral in een 5-mans verdediging.
Weinig beeldmateriaal van het opbouwen bij Mainz, daar mocht hij vooral de bal naar voren peren volgens mij.
- Armada
Ja. Comfortabel aan de bal en in passing. Geen Boscagli. Dat niet.Asjemenou wrote: ↑04 Jul 2024, 20:35 Kan Sepp ook een beetje passen of niet?
Last edited by Armada on 04 Jul 2024, 20:37, edited 1 time in total.
- Joenepsv
- Legende
Van den Berg ziet zelf ook wel hoe een Schouten zich hier ontwikkeld heeft. En hij ziet daarnaast dat hij perfect in het Bosz systeem past. Ik hoop dat dit rond komt. Dit kan gewoon geen mismatch zijn. Alles klopt. De leeftijd, Nederlander, het profiel, de ervaring. En andersom is PSV de perfecte stap voor Sepp. Die staat binnen een jaar in Oranje.
- Vogelund
- Vaste waarde in elftal
- Old name: Vogelund
- DonyellMalen
- Legende
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Meervoudig international