Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
JakeWest
Ballenjongen
Posts: 11
Joined: 27 Jul 2023, 16:35
FOOTB_REM_S: No

Een andere naam om maar even te noemen; Danilho Doekhi.
Nederlands, groot, snel, sterk, aardig aan de bal. Daarnaast heeft hij Bundesliga ervaring en was hij vooral vorig seizoen erg goed bij Union Berlin.
Zal ook wel een prijskaartje om z'n nek hebben hangen, maar misschien omdat Union Berlin afgelopen jaar minder seizoen had dat hij niet voor de hoofdprijs weghoeft, 12,5 miljoen?
Ik zou hem persoonlijk liever zien dan Van den Berg. Al komt dat misschien omdat Doekhi bekender is voor mij dan Sepp.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Armada wrote: 04 Jul 2024, 20:31 Laten we op momenten als deze, ook in retrospect een kaarsje branden 🕯️

Image
Inderdaad.

Jan, houd even dit kaarsje vast.

Image
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

JakeWest wrote: 04 Jul 2024, 21:07 Een andere naam om maar even te noemen; Danilho Doekhi.
Nederlands, groot, snel, sterk, aardig aan de bal. Daarnaast heeft hij Bundesliga ervaring en was hij vooral vorig seizoen erg goed bij Union Berlin.
Zal ook wel een prijskaartje om z'n nek hebben hangen, maar misschien omdat Union Berlin afgelopen jaar minder seizoen had dat hij niet voor de hoofdprijs weghoeft, 12,5 miljoen?
Ik zou hem persoonlijk liever zien dan Van den Berg. Al komt dat misschien omdat Doekhi bekender is voor mij dan Sepp.
Dat laatste zal het zijn want Sepp is echt een stuk beter dan Doekhi. Beter in verdedigen en comfortabeler aan de bal. Sepp heeft ook simpelweg meer potentie.
These users thanked the author Standbeeld for the post:
Ardbeg
PsvBmg
Vaste waarde in elftal
Posts: 566
Joined: 14 Jul 2021, 21:41
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Olai wrote: 04 Jul 2024, 20:26 Bizar sterke selectie krijgen we straks met upgrades op onze zwakke plekken (centraal achterin, flank). Bakayoko zal vervangen moeten worden. Maar we hebben straks een selectie met kwaliteit en kapitaal. Ik geniet met teugen na die jaren van bestuurlijke middelmaat en dito aankoopbeleid.
De komst van Flamingo en Tillman is geweldig, verlengen Dest ook, Driouch vind ik veel te duur, 1 jaar contract KKD club.
Vd Berg ook prima echter valt alles met het aanblijven van Schouten en/of Veerman.
Bakayoko is te vervangen denk ik
BarryBanaan
Basisspeler
Posts: 446
Joined: 31 Aug 2023, 11:26
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey Veerman
FOOTB_REM_S: No

Mochten Sepp, Driouech en Flamingo komen is de start van transferperiode sterk. Wel blijf ik van mening dat we een linksback moeten halen die basiswaardig is. Dest mits weer fit/oude niveau speelt zich toch wel in de basis, links of rechts. Maar ook rechts achter Teze zie ik geen alternatief momenteel. Het overige zal sterk af gaan hangen van de uitgaande transfers.
Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
FOOTB_REM_S: No

Ik denk dat Bosz dat statement ook vooral maakt om Oppegard en Mauro gemotiveerd te maken. Na het trainingskamp worden normaal gesproken dat soort keuzes toch pas gemaakt. Plus het is niet echt geweldig voor je onderhandelingspositie om in Juli al te zeggen dat je graag een back erbij wil.
These users thanked the author Mvogoat for the post (total 4):
BarryBanaanSmeets14ArdbegTyyne
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
BarryBanaan
Basisspeler
Posts: 446
Joined: 31 Aug 2023, 11:26
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey Veerman
FOOTB_REM_S: No

Mvogoat wrote: 04 Jul 2024, 21:23 Ik denk dat Bosz dat statement ook vooral maakt om Oppegard en Mauro gemotiveerd te maken. Na het trainingskamp worden normaal gesproken dat soort keuzes toch pas gemaakt. Plus het is niet echt geweldig voor je onderhandelingspositie om in Juli al te zeggen dat je graag een back erbij wil.
Ja volledig eens, Oppegard zullen ze willen lozen zonder korting, althans dat was mijn gevoel ook.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

BarryBanaan wrote: 04 Jul 2024, 21:18Mochten Sepp, Driouech en Flamingo komen is de start van transferperiode sterk.
Vergeet Dest en Tillman niet! De start is uitstekend.
These users thanked the author Standbeeld for the post (total 3):
BarryBanaanTyynefritske
Cas
Meervoudig international
Posts: 1426
Joined: 29 Jun 2022, 12:27
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 04 Jul 2024, 21:27
BarryBanaan wrote: 04 Jul 2024, 21:18Mochten Sepp, Driouech en Flamingo komen is de start van transferperiode sterk.
Vergeet Dest en Tillman niet! De start is uitstekend.
Ik moet heel eerlijk zijn dat ik nooit had verwacht dat we zo sterk van start zouden gaan…..chapeau Earnie!
These users thanked the author Cas for the post (total 2):
NotoriousBIG046fritske
AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20
FOOTB_REM_S: No

Wieffer 30 miljoen en kan door bonussen nog oplopen. Dan is Veerman 50, Schouten 60 en Bakayoko rond de 70 miljoen waard. Tijd dat Rikkie de prijzen in de media eens wat gaat opschroeven.
These users thanked the author AddoCultheld for the post:
Razzaa
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Ittot wrote: 04 Jul 2024, 20:39 Heeft iemand meer info over van den Berg? Ik heb hem zelf niet zien spelen en ben we benieuwd hoe we hem moeten inschalen qua kwaliteit. De vorige spelers uit de Bundesliga zoals Max en Baumgartl waren niet echt heel goed dus dat zegt me niet direct alles.
https://www.vi.nl/pro/analyse/sepp-van- ... itief-door

Mocht je geen Pro hebben:
- trainer bij Mainz noemde hem een leider en de baas in de as
- uitblinker bij Mainz wat een fanatiek jagende ploeg is, wordt gezegd dat hij Slot moet kunnen overtuigen met het spel wat hij in die tactiek vertoond
- kan door zijn snelheid (gemeten topsnelheid 35 km/u) prima 1-op-1 achterin spelen
- doordat Mainz zo fanatiek jaagt hanteren tegenstanders vaak de lange bal richting fysiek sterke spitsen om er onderuit te komen. Die hadden tegen Sepp een slechte dag, won van alle verdedigers in de Bundesliga de meeste kopduels. Niet alleen vanwege zijn lengte maar ook slimmigheid. Als voorbeeld van die slimmigheid wordt een moment genoemd waarbij hij te laat lijkt, maar door een klein zetje zijn tegenstander uit balans brengt en alsnog het kopduel wint.
- hierdoor ook een belangrijk wapen bij standaardsituaties, zowel aanvallend als verdedigend
- nog een slimmigheidje, veel sterke spitsen leunen graag een beetje tegen de verdediger aan zodat ze voelen waar die is en daardoor de duels kunnen winnen. Sepp blijft daarom juist een beetje weg uit die situatie maar zodra de bal komt is hij er als de kippen bij. Bij lange ballen is dat extra handig omdat hij dan de snelheid kan omzetten in sprongkracht waardoor hij in de lucht sterker is dan spitsen die vanuit een statische positie moeten springen
- gaat in 1-op-1 tegen kleinere wendbare spelers vaak diep door de knieën waardoor hij zelf ook behoorlijk wendbaar is voor een speler van zijn lengte.
- stapt niet snel in, meer het type die tegenstanders richting moeilijke posities dwingt

Verbeterpunt wat genoemd wordt zijn de kwaliteiten aan de bal maar lastig te zeggen of dat aan hem ligt of aan de tactiek van Mainz.

Maar daarin vertrouw ik Bosz en Stewart, die hebben dan echt wel gezien dat hij op dat vlak voldoet of dat er aanknopingspunten zijn om hem daarin te trainen.

Eén ding staat vast, dit is een verdediger die, zeker op ED niveau, elke spits het leven zuur maakt

Edit:

Ik blijf deze stats bijzonder vinden, zoals eerder gepost:

Kijk ff deze verdedigende stats, besef dat dit is afgezet tegen verdedigers uit de top 5 competities van Europa.

Image
These users thanked the author Sensation for the post (total 15):
DeBruyneSmeets14De RealistOntbijtkoekSKERLATijnDonyellMalenNotoriousBIG046AraavosRazzaaMithrasRen HöekRomario040WolfArouna Koné
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 04 Jul 2024, 21:51
Ittot wrote: 04 Jul 2024, 20:39 Heeft iemand meer info over van den Berg? Ik heb hem zelf niet zien spelen en ben we benieuwd hoe we hem moeten inschalen qua kwaliteit. De vorige spelers uit de Bundesliga zoals Max en Baumgartl waren niet echt heel goed dus dat zegt me niet direct alles.
https://www.vi.nl/pro/analyse/sepp-van- ... itief-door

Mocht je geen Pro hebben:
- trainer bij Mainz noemde hem een leider en de baas in de as
- uitblinker bij Mainz wat een fanatiek jagende ploeg is, wordt gezegd dat hij Slot moet kunnen overtuigen met het spel wat hij in die tactiek vertoond
- kan door zijn snelheid (gemeten topsnelheid 35 km/u) prima 1-op-1 achterin spelen
- doordat Mainz zo fanatiek jaagt hanteren tegenstanders vaak de lange bal richting fysiek sterke spitsen om er onderuit te komen. Die hadden tegen Sepp een slechte dag, won van alle verdedigers in de Bundesliga de meeste kopduels. Niet alleen vanwege zijn lengte maar ook slimmigheid. Als voorbeeld van die slimmigheid wordt een moment genoemd waarbij hij te laat lijkt, maar door een klein zetje zijn tegenstander uit balans brengt en alsnog het kopduel wint.
- hierdoor ook een belangrijk wapen bij standaardsituaties, zowel aanvallend als verdedigend
- nog een slimmigheidje, veel sterke spitsen leunen graag een beetje tegen de verdediger aan zodat ze voelen waar die is en daardoor de duels kunnen winnen. Sepp blijft daarom juist een beetje weg uit die situatie maar zodra de bal komt is hij er als de kippen bij. Bij lange ballen is dat extra handig omdat hij dan de snelheid kan omzetten in sprongkracht waardoor hij in de lucht sterker is dan spitsen die vanuit een statische positie moeten springen
- gaat in 1-op-1 tegen kleinere wendbare spelers vaak diep door de knieën waardoor hij zelf ook behoorlijk wendbaar is voor een speler van zijn lengte.
- stapt niet snel in, meer het type die tegenstanders richting moeilijke posities dwingt

Verbeterpunt wat genoemd wordt zijn de kwaliteiten aan de bal maar lastig te zeggen of dat aan hem ligt of aan de tactiek van Mainz.

Maar daarin vertrouw ik Bosz en Stewart, die hebben dan echt wel gezien dat hij op dat vlak voldoet of dat er aanknopingspunten zijn om hem daarin te trainen.

Eén ding staat vast, dit is een verdediger die, zeker op ED niveau, elke spits het leven zuur maakt
Ok. Ik ben overtuigd. Koop maar!
User avatar
Lente
Meervoudig international
Posts: 1031
Joined: 22 Jul 2023, 17:18
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

PsvBmg wrote: 04 Jul 2024, 21:18Vd Berg ook prima echter valt alles met het aanblijven van Schouten en/of Veerman.
Bakayoko is te vervangen denk ik
Ik zou hier heel graag Boscagli aan toe willen voegen naast Schouten / Veerman. Essentieel voor het spel van Bosz. Zeker omdat je Dest ook al niet hebt komend jaar en je daarmee voetbal van achteruit mist en bij Vd Berg als verbeterpunt het spel aan de bal is (bron post van Sensation ). Boscagli op korte termijn verlengen zou het helemaal af maken. Boscagli kent Bosz en het spel dat verlangt wordt, kan hij mooi vd Berg onder z’n hoede nemen, lijkt me een heel complementair duo. Daarnaast is Ollie gewoon een geweldig persoon die qua normen en waarden precies bij ons past.
These users thanked the author Lente for the post (total 2):
SKERLARomario040
Oh PSV wat je met me doet…
DE MADERA 76
Regelmatige invaller
Posts: 349
Joined: 12 Apr 2021, 22:46
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 04 Jul 2024, 20:27
Lente wrote: 04 Jul 2024, 19:59 Filmpjes van Krasdorp met rare drugsogen incoming in three seconds……..
Ja die jongen is hard achteruit gegaan.
Image
Dacht dat Rick zei dat hij nog nooit bij een concert was geweest :wonder:
User avatar
Ontbijtkoek
International
Posts: 870
Joined: 27 May 2023, 13:57
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
FOOTB_REM_S: No

User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

User avatar
Balinho
Internationale topspeler
Posts: 3875
Joined: 08 Apr 2018, 11:33
FOOTB_REM_S: No

Ittot wrote: 04 Jul 2024, 18:44
Standbeeld wrote: 04 Jul 2024, 17:44 Boven Driouech in de verkiezing.

https://excelsiorrotterdam.nl/2024/05/a ... -het-jaar/
Kut dan hebben we de verkeerde gekozen!!
Hoezo, had je liever die ShovingNE2 look-a-like rechts op de foto gehad?
These users thanked the author Balinho for the post:
psvelmejores1
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
FOOTB_REM_S: No

Balinho wrote: 04 Jul 2024, 22:31
Ittot wrote: 04 Jul 2024, 18:44

Kut dan hebben we de verkeerde gekozen!!
Hoezo, had je liever die @ShovingNE2 look-a-like rechts op de foto gehad?
Nu je het zegt! :lol:
User avatar
NotoriousBIG046
Nationale topspeler
Posts: 2243
Joined: 22 Jan 2019, 13:12
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 04 Jul 2024, 21:51
Ittot wrote: 04 Jul 2024, 20:39 Heeft iemand meer info over van den Berg? Ik heb hem zelf niet zien spelen en ben we benieuwd hoe we hem moeten inschalen qua kwaliteit. De vorige spelers uit de Bundesliga zoals Max en Baumgartl waren niet echt heel goed dus dat zegt me niet direct alles.
https://www.vi.nl/pro/analyse/sepp-van- ... itief-door

Mocht je geen Pro hebben:
- trainer bij Mainz noemde hem een leider en de baas in de as
- uitblinker bij Mainz wat een fanatiek jagende ploeg is, wordt gezegd dat hij Slot moet kunnen overtuigen met het spel wat hij in die tactiek vertoond
- kan door zijn snelheid (gemeten topsnelheid 35 km/u) prima 1-op-1 achterin spelen
- doordat Mainz zo fanatiek jaagt hanteren tegenstanders vaak de lange bal richting fysiek sterke spitsen om er onderuit te komen. Die hadden tegen Sepp een slechte dag, won van alle verdedigers in de Bundesliga de meeste kopduels. Niet alleen vanwege zijn lengte maar ook slimmigheid. Als voorbeeld van die slimmigheid wordt een moment genoemd waarbij hij te laat lijkt, maar door een klein zetje zijn tegenstander uit balans brengt en alsnog het kopduel wint.
- hierdoor ook een belangrijk wapen bij standaardsituaties, zowel aanvallend als verdedigend
- nog een slimmigheidje, veel sterke spitsen leunen graag een beetje tegen de verdediger aan zodat ze voelen waar die is en daardoor de duels kunnen winnen. Sepp blijft daarom juist een beetje weg uit die situatie maar zodra de bal komt is hij er als de kippen bij. Bij lange ballen is dat extra handig omdat hij dan de snelheid kan omzetten in sprongkracht waardoor hij in de lucht sterker is dan spitsen die vanuit een statische positie moeten springen
- gaat in 1-op-1 tegen kleinere wendbare spelers vaak diep door de knieën waardoor hij zelf ook behoorlijk wendbaar is voor een speler van zijn lengte.
- stapt niet snel in, meer het type die tegenstanders richting moeilijke posities dwingt

Verbeterpunt wat genoemd wordt zijn de kwaliteiten aan de bal maar lastig te zeggen of dat aan hem ligt of aan de tactiek van Mainz.

Maar daarin vertrouw ik Bosz en Stewart, die hebben dan echt wel gezien dat hij op dat vlak voldoet of dat er aanknopingspunten zijn om hem daarin te trainen.

Eén ding staat vast, dit is een verdediger die, zeker op ED niveau, elke spits het leven zuur maakt

Edit:

Ik blijf deze stats bijzonder vinden, zoals eerder gepost:

Kijk ff deze verdedigende stats, besef dat dit is afgezet tegen verdedigers uit de top 5 competities van Europa.

Image
Binnenhalen Ernie.
We can't change the world until we change ourselves.
User avatar
NotoriousBIG046
Nationale topspeler
Posts: 2243
Joined: 22 Jan 2019, 13:12
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 04 Jul 2024, 22:30
En door.

Veel beter dan die Mokio.
We can't change the world until we change ourselves.
Massimo
Legende
Posts: 13814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Olai wrote: 04 Jul 2024, 20:26 Bizar sterke selectie krijgen we straks met upgrades op onze zwakke plekken (centraal achterin, flank). Bakayoko zal vervangen moeten worden. Maar we hebben straks een selectie met kwaliteit en kapitaal. Ik geniet met teugen na die jaren van bestuurlijke middelmaat en dito aankoopbeleid.
Yep. Dat is het voordeel van een club dat sportief en financieel in de lift zit. Beetje bij beetje krijgt PSV ook weer meer spelers met langdurige contracten. Er is nog werk aan de winkel, maar ook dat gaat de goede kant op.

Het vervangen van Bakayoko is waar ik me het minste zorgen om maak. Buitenspelers zijn over het algemeen het makkelijkst vervangbaar. Ik zit meer met hoe eventueel Schouten en/of Veerman vervangen gaan worden en of het PSV lukt om Teze en/of Boscagli te verlengen en te behouden. Desalniettemin zijn we met vervangende namen tot nu toe onder Stewart niet teleurgesteld.
These users thanked the author Massimo for the post:
Razzaa
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

DE MADERA 76 wrote: 04 Jul 2024, 22:25
Grasmat wrote: 04 Jul 2024, 20:27
Ja die jongen is hard achteruit gegaan.
Image
Dacht dat Rick zei dat hij nog nooit bij een concert was geweest :wonder:
Rick? :think:
Madueke
Legende
Posts: 10870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Monamay dus mogelijk de opvolger van CJ en hopelijk de broodnodige versterking achterin. Zou dan ook betekenen dat v/d Blaak zich op rechts(wing)back blijft richten.

Monamay heeft als het goed is ook in hetzelfde team als Steur gespeeld bij Leverkusen, dus die kennen elkaar al.
These users thanked the author Madueke for the post:
Jordi
Massimo
Legende
Posts: 13814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Madueke wrote: 04 Jul 2024, 23:17 Monamay dus mogelijk de opvolger van CJ en hopelijk de broodnodige versterking achterin. Zou dan ook betekenen dat v/d Blaak zich op rechts(wing)back blijft richten.

Monamay heeft als het goed is ook in hetzelfde team als Steur gespeeld bij Leverkusen, dus die kennen elkaar al.
Ik vind Van de Blaak op basis van de keren dat ik hem in Jong PSV heb zien spelen niet goed genoeg op dit moment en ik twijfel of hij dat in de komende jaren ook gaat worden. Ik vind zijn oriëntatie en zijn positionering vaak niet goed en met name dat eerste is lastig om aan te leren.

Of hij de volgende stappen gaat maken geen idee, maar ik denk dat als hij een kans heeft om alsnog door te breken of op zijn minst door te stoten naar het eerste dat als rechtsback is. Dus wat mij betreft krijgt hij op die positie de kans komend seizoen en dan zien we wel hoe hij zich gaat ontwikkelen.
These users thanked the author Massimo for the post:
Romario040
User avatar
Balinho
Internationale topspeler
Posts: 3875
Joined: 08 Apr 2018, 11:33
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 04 Jul 2024, 20:27
Lente wrote: 04 Jul 2024, 19:59 Filmpjes van Krasdorp met rare drugsogen incoming in three seconds……..
Ja die jongen is hard achteruit gegaan.
Image
Fak it, dan ga ik ook geen rekening meer houden met al de minderjarigen hier.

Image
Post Reply