Sepp heeft ze keurig staande gehouden in de onderste regionen van de Bundesliga en nu is het tijd om aan zn prijzenkast en CV te gaan werken in Eindhoven.11 Tinus wrote: ↑04 Jul 2024, 22:23Maar wellicht gaat het juist niet om die topwedstrijden maar om die wedstrijden daaromheen. Uit bij Mainz of Frankfurt is geen GAE of NEC uit.29.04.2007 wrote: ↑04 Jul 2024, 21:59 @BarryBanaan bedoelt toch gewoon dat het perspectief op topwedstrijden bij PSV juist helemaal niet minder is/hoeft te zijn dan bij Mainz; eredivisie gecombineerd met CL wedstrijden (en inderdaad ook nog eens een reële kans op NL) zijn wellicht meer topwedstrijden dan enkel in de Bundesliga spelen.
Sepp van den Berg
-
- Basisspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Joey Veerman
-
- Moderator
Een CV die aan zijn CV werkt. Is dat een soort Inception?BarryBanaan wrote: ↑04 Jul 2024, 22:26Sepp heeft ze keurig staande gehouden in de onderste regionen van de Bundesliga en nu is het tijd om aan zn prijzenkast en CV te gaan werken in Eindhoven.
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Zou kunnen, ik ging slechts af op deze zin die op de vorige bladzijde stond;11 Tinus wrote: ↑04 Jul 2024, 22:23Maar wellicht gaat het juist niet om die topwedstrijden maar om die wedstrijden daaromheen. Uit bij Mainz of Frankfurt is geen GAE of NEC uit.29.04.2007 wrote: ↑04 Jul 2024, 21:59 @BarryBanaan bedoelt toch gewoon dat het perspectief op topwedstrijden bij PSV juist helemaal niet minder is/hoeft te zijn dan bij Mainz; eredivisie gecombineerd met CL wedstrijden (en inderdaad ook nog eens een reële kans op NL) zijn wellicht meer topwedstrijden dan enkel in de Bundesliga spelen.
"Want volgens mij was dat zijn punt in een interview, dat die topwedstrijden speelt in Bundesliga."
Heb zelf het interview niet gezien/gelezen, maar vandaar dat de vergelijking alleen met de topwedstrijden werd gemaakt.
Maar goed, verder ook niet zo heel belangrijk. Blijkbaar staat hij nu (wel) open voor PSV, dat is het belangrijkste.
-
- Basisspeler
Jwoeloe wrote: ↑04 Jul 2024, 22:27Een CV die aan zijn CV werkt. Is dat een soort Inception?BarryBanaan wrote: ↑04 Jul 2024, 22:26
Sepp heeft ze keurig staande gehouden in de onderste regionen van de Bundesliga en nu is het tijd om aan zn prijzenkast en CV te gaan werken in Eindhoven.
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
Thanks mate.Armada wrote: ↑04 Jul 2024, 22:22Niet per se. Als Slot Baka graag in Liverpool heeft, en PSV zit al aan tafel, gaat geven/nemen een ding worden.NotoriousBIG046 wrote: ↑04 Jul 2024, 22:18
Zou t mooi vinden als Baka nog een jaartje blijft, maar die wordt waarschijnlijk betrokken bij deze deal als ik dit goed interpreteer?
Ik gun jullie Sepp. Gunnen jullie Baka.
We can't change the world until we change ourselves.
-
- Lid 2e elftal
Ja dat de wil er is maar er is nog wel een flinke gat in vraagprijs en wat PSV wil betalen te overbruggen? Ik hoop dat het rond komt maar op basis van de berichten hier lijkt het alsnog het al (bijna) rond is. Al veel te vaak gezien dat er wat serieuze berichten in de media verschijnen, een paar forumleden er op inspringen met oneliners en dat het vervolgens op niks uit liep.
- Hatseflats
- Vedette
Ach. Je kan toch na alle berichtgeving van Rik moeilijk zeggen dat het niet mogelijk is? Als Rik het zo aangeeft dan lijkt het alsof ze al heel ver zijn.PCMVB wrote: ↑04 Jul 2024, 22:41Ja dat de wil er is maar er is nog wel een flinke gat in vraagprijs en wat PSV wil betalen te overbruggen? Ik hoop dat het rond komt maar op basis van de berichten hier lijkt het alsnog het al (bijna) rond is. Al veel te vaak gezien dat er wat serieuze berichten in de media verschijnen, een paar forumleden er op inspringen met oneliners en dat het vervolgens op niks uit liep.
Maar er is altijd die ijs en weder dienende. Dus ja, het kan ook niet doorgaan. De bal is rond enzo.
-
- Basisspeler
- Armada
- Internationale topspeler
- Hatseflats
- Vedette
Joh!
denk al een keer of 10 hier gedeeld
- These users thanked the author Hatseflats for the post (total 3):
- Ardbeg • SKERLA • LucNilisLegend
-
- Lid 2e elftal
Ja zou ik ook heel mooi vinden als ik de berichten van de kenners lees. Ik heb hem geen enkele wedstrijd zien spelen maar het klinkt goed. Wat ik wel wat vreemd vindt is dat we steeds op zoek leken te zijn naar een verdediger die voetballend extreem goed is zoals Boscagli, maar dat lijkt Van den Berg niet per se te zijn.Hatseflats wrote: ↑04 Jul 2024, 22:45Ach. Je kan toch na alle berichtgeving van Rik moeilijk zeggen dat het niet mogelijk is? Als Rik het zo aangeeft dan lijkt het alsof ze al heel ver zijn.PCMVB wrote: ↑04 Jul 2024, 22:41
Ja dat de wil er is maar er is nog wel een flinke gat in vraagprijs en wat PSV wil betalen te overbruggen? Ik hoop dat het rond komt maar op basis van de berichten hier lijkt het alsnog het al (bijna) rond is. Al veel te vaak gezien dat er wat serieuze berichten in de media verschijnen, een paar forumleden er op inspringen met oneliners en dat het vervolgens op niks uit liep.
Maar er is altijd die ijs en weder dienende. Dus ja, het kan ook niet doorgaan. De bal is rond enzo.
-
- Basisspeler
Dit is een schouten transfer 100%, wel belangrijk dat we minimaal Jerdy zelf ook binnen boord houden en het liefst ook Joey dan kunnen we oprecht een sterk team gaan bouwen komend seizoen. Helaas pakt het zelde zo mooi uit, maargoed dat is ook onderdeel van deze periode.
Last edited by BarryBanaan on 04 Jul 2024, 23:19, edited 1 time in total.
-
- Basisspeler
Kunt het maar weten!
Anel Ahmedhodzic komt eraan!
- Lorenzo von Matterhorn
- De Realist
Je schrijft rood verkeerd.
En Lorenzo von Matterhorn bedoelde natuurlijk ardberg
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- Lorenzo von Matterhorn
- Ardbeg
- Mister PSV
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Vedette
Zag al een paar comments (ook in andere topics) als ‘waanzinnige transfer’ en ‘absoluut toptalent’ voorbij komen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem zelf amper heb zien spelen sinds zijn vertrek bij Zwolle. Was daar in ieder geval een prima talent, maar het is als ik het zo inschat ook niet iemand die bij zijn eventuele komst meteen bovenaan de hiërarchie staat in de kleedkamer. Maar goed, hopelijk is het de volgende Alex, qua niveau.