Land lekker bezig. Schiks lijkt niet echt een afgetraind lijf te hebben, misschien iets te lang vakantie gehad. Til moet blijven tot einde carrière, voor de sfeer. Luuk being Luuk, al vol in de focus. Zo oneindig veel zin in komend seizoen
Sensation wrote: ↑04 Jul 2024, 09:01
De eerste paar seconden van de Inside aangezet en vraag mij nu al af waar ik mij kan opgeven voor zo'n medische check
Het staat letterlijk met grote letters op het gebouw in de eerste paar seconden. Dan weet je waar je naartoe moet voor wat je daarna ziet
Sensation wrote: ↑04 Jul 2024, 09:01
De eerste paar seconden van de Inside aangezet en vraag mij nu al af waar ik mij kan opgeven voor zo'n medische check
Het staat letterlijk met grote letters op het gebouw in de eerste paar seconden. Dan weet je waar je naartoe moet voor wat je daarna ziet
Volgens mij wil Sensation de dame in het filmpje keihard het hof maken.
ruuddevil wrote: ↑03 Jul 2024, 23:03
Schiks was al wat pafferig, staat los van de vakantie.
Ik blijf dat frappant vinden. Ook bij keepers. Je bent toch een topsporter. Dan is zo’n lichaam echt een no go. Als je een beetje normaal eet ben je als voetballer of keeper van zelf afgetrained door het vele trainen.
Zo niet moet je je voeding aanpassen of wat extra trainen.
Als je op de tweet alleen klikt (op de titel bijvoorbeeld) dan kom je bij een clip van 35 seconde uit. Als je op het filmpje in de tweet klikt dan kom je bij YouTube uit.