Succes met de huidige licentiecommissie.VeresRivne wrote: ↑05 Jul 2024, 17:51Jij weet wat er gebeurt als er een faillissement bij Ajax dreigt dan staat er een suikeroom of buitenlandse investeerder op en die koopt de boel, goede kans dat zo'n partij dan nog een hele berg gaat investeren ook. Nee ik hoop er niet op maar dat zouden jullie ook niet moeten doen.
Ajax deel II
- ShovingNE2
- Site Admin
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Noosa
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- VeresRivne
- Vedette
Het voetbal was i.i.g al een stuk beter dan vorig jaar onder Steijn in de voorbereiding, verder kan je niet te veel conclusies hieraan verbinden. Dies Janse stond in de beoogde basis dat was wel opvallend.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- VeresRivne
- Vedette
Er zijn drie miljoen wegen naar Rome op dat vlak, dat weet jij ook. Club kan zoveel doen, extra aandelen uitgeven, donaties, wervingsacties, etc. Als er echt financiële problemen komen dan wordt dat wel opgelost, daar maak ik me niet zo'n zorgen om.ShovingNE2 wrote: ↑05 Jul 2024, 17:51Succes met de huidige licentiecommissie.VeresRivne wrote: ↑05 Jul 2024, 17:51Jij weet wat er gebeurt als er een faillissement bij Ajax dreigt dan staat er een suikeroom of buitenlandse investeerder op en die koopt de boel, goede kans dat zo'n partij dan nog een hele berg gaat investeren ook. Nee ik hoop er niet op maar dat zouden jullie ook niet moeten doen.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Categorie 'Het kon niet slechter'? Oefencampagnes zijn idd. nietszeggend, wel interessant voor een trainer/coach, zeker een nieuwe. Èn voor overspannen supporters die ieder detail van een grootse, liefst verstrekkende conclusie willen voorzienVeresRivne wrote: ↑05 Jul 2024, 17:52Het voetbal was i.i.g al een stuk beter dan vorig jaar onder Steijn in de voorbereiding, verder kan je niet te veel conclusies hieraan verbinden. Dies Janse stond in de beoogde basis dat was wel opvallend.
-
- Geselecteerd voor Oranje
Het zou misschien ook nog beter voor de club zijn als de ledenraad minder dan 50% zou bezitten. Dan ga je waarschijnlijk iets van professionaliteit krijgen.VeresRivne wrote: ↑05 Jul 2024, 17:55Er zijn drie miljoen wegen naar Rome op dat vlak, dat weet jij ook. Club kan zoveel doen, extra aandelen uitgeven, donaties, wervingsacties, etc. Als er echt financiële problemen komen dan wordt dat wel opgelost, daar maak ik me niet zo'n zorgen om.
- ShovingNE2
- Site Admin
Wat ze ook doen. Ik heb geen angst. Ik ken geen angst en al zeker niet voor Ajax al krijgen ze een half miljard.
Saksen (zelfde als Galliërs) zijn niet snel bang. Behalve dat de hemel op ons hoofd valt, maar dat zijn we al een kleine 2000 jaar ontgroeid.
Saksen (zelfde als Galliërs) zijn niet snel bang. Behalve dat de hemel op ons hoofd valt, maar dat zijn we al een kleine 2000 jaar ontgroeid.
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Maar vorig seizoen schatte jij Ajax ook hoger in dan dat de werkelijkheid liet zien. En het jaar ervoor ook. En op momenten tussendoor ook. Enfin, om met jouw eigen woorden te eindigen; dus zal niet veel zeggen.Op weg naar nr 26 wrote: ↑05 Jul 2024, 15:29
er lijkt wel een duidelijker idee achter te zitten ivm vorog seizoen dat moet gezegd. Uiteraard ook maar een oefenpotje op vrijdagmiddag dus zal niet veel zeggen
-
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Zoals een bekende oud-speler en trainer wel eens heeft geroepenVeresRivne wrote: ↑05 Jul 2024, 17:51Jij weet wat er gebeurt als er een faillissement bij Ajax dreigt dan staat er een suikeroom of buitenlandse investeerder op en die koopt de boel, goede kans dat zo'n partij dan nog een hele berg gaat investeren ook. Nee ik hoop er niet op maar dat zouden jullie ook niet moeten doen.ShovingNE2 wrote: ↑05 Jul 2024, 17:01 Je kan niet promoveren vanuit de tweede divisie. Als ze daar überhaupt al in terecht komen na het faillissement
Zie hoe vitesse er momteneel voor staat.Ik heb nog nooit een zak geld een goal zien maken
-
- Vedette
Vast al wel voorbij gekomen hier, maar wilde het toch even delen
https://m.voetbalzone.nl/nieuws/ajax-le ... len/436941
Krijgt ShovingNE2 dan toch gelijk?!
https://m.voetbalzone.nl/nieuws/ajax-le ... len/436941
Krijgt ShovingNE2 dan toch gelijk?!
- ShovingNE2
- Site Admin
Thuis eigenlijk nooit, maar dat kan ik met gepast geweld beantwoorden natuurlijk.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Je ballen weer in de blender, ja?ShovingNE2 wrote: ↑05 Jul 2024, 19:15Thuis eigenlijk nooit, maar dat kan ik met gepast geweld beantwoorden natuurlijk.
- mr.top
https://www.vi.nl/nieuws/pec-bezorgt-aj ... -nederlaag
Je leest op meerdere plekken terug dat het geen Frank de Boer voetbal was. Benieuwd of ze dat volhouden.
Je leest op meerdere plekken terug dat het geen Frank de Boer voetbal was. Benieuwd of ze dat volhouden.
-
Ajax gaat natuurlijk nooit failliet. Er zijn veel te veel belangen en partijen gemoeid. Denk aan gemeente Amsterdam, KNVB en zelfs Ziggo / ESPN. In de alller aller aller grootste worst case scenario is er nog wel een verdwaalde Arabier te vinden.
Het zou goed zijn om deze club zonder moreel kompas af te sluiten van de wereld en opnieuw te laten beginnen door mensen met fatsoen. Gaat echter niet gebeuren.
Het zou goed zijn om deze club zonder moreel kompas af te sluiten van de wereld en opnieuw te laten beginnen door mensen met fatsoen. Gaat echter niet gebeuren.
-
Dit was totaal voetbal. Nee. Voetbal van een andere planeet. Het voetbal is zojuist opnieuw uitgevonden.mr.top wrote: ↑05 Jul 2024, 19:18 https://www.vi.nl/nieuws/pec-bezorgt-aj ... -nederlaag
-
- Geselecteerd voor Oranje
Een Arabier als eigenaar zou er wel perfect bij passen.Ittot wrote: ↑05 Jul 2024, 19:21 Ajax gaat natuurlijk nooit failliet. Er zijn veel te veel belangen en partijen gemoeid. Denk aan gemeente Amsterdam, KNVB en zelfs Ziggo / ESPN. In de alller aller aller grootste worst case scenario is er nog wel een verdwaalde Arabier te vinden.
- mateja
Of een Rus (sorry VeresRivne)Harminator wrote: ↑05 Jul 2024, 19:27Een Arabier als eigenaar zou er wel perfect bij passen.Ittot wrote: ↑05 Jul 2024, 19:21 Ajax gaat natuurlijk nooit failliet. Er zijn veel te veel belangen en partijen gemoeid. Denk aan gemeente Amsterdam, KNVB en zelfs Ziggo / ESPN. In de alller aller aller grootste worst case scenario is er nog wel een verdwaalde Arabier te vinden.
- ShovingNE2
- Site Admin
Enron kon ook niet failliet. Gebeurde toch.Ittot wrote: ↑05 Jul 2024, 19:21 Ajax gaat natuurlijk nooit failliet. Er zijn veel te veel belangen en partijen gemoeid. Denk aan gemeente Amsterdam, KNVB en zelfs Ziggo / ESPN. In de alller aller aller grootste worst case scenario is er nog wel een verdwaalde Arabier te vinden.
Alles en iedereen kan failliet. Ook Ajax. Of het waarschijnlijk is.... Ander verhaal. Maar Enron was het grootste bedrijf ter wereld destijds. Alles kan failliet.
- Ardbeg
- Mister PSV
RegressieIttot wrote: ↑05 Jul 2024, 19:22Dit was totaal voetbal. Nee. Voetbal van een andere planeet. Het voetbal is zojuist opnieuw uitgevonden.mr.top wrote: ↑05 Jul 2024, 19:18 https://www.vi.nl/nieuws/pec-bezorgt-aj ... -nederlaag
- ShovingNE2
- Site Admin
Ik lees dat het Parool Ajax ook failliet verklaard.
Ik call hem vast:
De directie is de pers aan het voorbereiden dat er slecht nieuws aankomt. Kunnen de fans er vast aan wennen dat het niet zo goed gaat.
Binnen een paar dagen een live persco waarbij Menno Geelen met tranen in zijn ogen gaat vertellen dat als hij niet zo geweldig was, Ajax allang failliet was. Alex Kroes blijft buiten schot en Ajax kondigt aan een strafrechtelijk onderzoek te willen naar bestuurders.
De boodschap blijft: als Heerenveen onze beste spelers wil kopen dan kunnen we daar weinig tegen doen.
En eerst moeten er 12 spelers verkocht worden voordat een nieuwe keeperstrainer kan worden aangesteld.
Ik call hem vast:
De directie is de pers aan het voorbereiden dat er slecht nieuws aankomt. Kunnen de fans er vast aan wennen dat het niet zo goed gaat.
Binnen een paar dagen een live persco waarbij Menno Geelen met tranen in zijn ogen gaat vertellen dat als hij niet zo geweldig was, Ajax allang failliet was. Alex Kroes blijft buiten schot en Ajax kondigt aan een strafrechtelijk onderzoek te willen naar bestuurders.
De boodschap blijft: als Heerenveen onze beste spelers wil kopen dan kunnen we daar weinig tegen doen.
En eerst moeten er 12 spelers verkocht worden voordat een nieuwe keeperstrainer kan worden aangesteld.
- Heissenberrug
-
- Vedette
Klopt als een bus!29.04.2007 wrote: ↑05 Jul 2024, 18:36Maar vorig seizoen schatte jij Ajax ook hoger in dan dat de werkelijkheid liet zien. En het jaar ervoor ook. En op momenten tussendoor ook. Enfin, om met jouw eigen woorden te eindigen; dus zal niet veel zeggen.Op weg naar nr 26 wrote: ↑05 Jul 2024, 15:29
er lijkt wel een duidelijker idee achter te zitten ivm vorog seizoen dat moet gezegd. Uiteraard ook maar een oefenpotje op vrijdagmiddag dus zal niet veel zeggen
-
- Vedette
Wat zegt het Parool dan?ShovingNE2 wrote: ↑05 Jul 2024, 21:11 Ik lees dat het Parool Ajax ook failliet verklaard.
Ik call hem vast:
- ShovingNE2
- Site Admin
Vergelijkbaar met de T.
Dit is heel bewust lekken naar diverse media om het slechte nieuws al te laten landen.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... altak.html
Dit is heel bewust lekken naar diverse media om het slechte nieuws al te laten landen.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... altak.html
- Heissenberrug
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Joey
Ajax is kutRobson de Souza wrote: ↑05 Jul 2024, 21:17Wat zegt het Parool dan?ShovingNE2 wrote: ↑05 Jul 2024, 21:11 Ik lees dat het Parool Ajax ook failliet verklaard.
Ik call hem vast:
-
- Nationale topspeler
Een Hollander die zich Saks noemt. In deze woke-tijd kan werkelijk alles.ShovingNE2 wrote: ↑05 Jul 2024, 18:27 Wat ze ook doen. Ik heb geen angst. Ik ken geen angst en al zeker niet voor Ajax al krijgen ze een half miljard.
- These users thanked the author Thoresen for the post:
- Smell Rock