Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Benitez040 wrote: 05 Jul 2024, 20:58 Staat er nog iets in het nieuwe stuk van Rik wat we nog niet wisten ?
Nee eigenlijk niet.
These users thanked the author ComeOnPSV for the post:
Duiven1973
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

Benitez040 wrote: 05 Jul 2024, 20:58 Staat er nog iets in het nieuwe stuk van Rik wat we nog niet wisten ?
Niet voor jou en mij.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

SKERLA wrote: 05 Jul 2024, 21:05
Benitez040 wrote: 05 Jul 2024, 20:58 Staat er nog iets in het nieuwe stuk van Rik wat we nog niet wisten ?
Niet voor jou en mij.
En voor mij?
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

Thijs wrote: 05 Jul 2024, 21:05
SKERLA wrote: 05 Jul 2024, 21:05

Niet voor jou en mij.
En voor mij?
Voor jou wel, maar ik zeg het lekker niet.
Madueke
Legende
Posts: 10870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Niet heel veel nieuws, uit het stuk kun je wel opmaken dat Benitez niet bepaald van plan is om te gaan verlengen.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

SKERLA wrote: 05 Jul 2024, 21:06
Thijs wrote: 05 Jul 2024, 21:05

En voor mij?
Voor jou wel, maar ik zeg het lekker niet.
Hmmm… ik heb het artikel nu drie keer gelezen, maar nog niks nieuws ontdekt…
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

Thijs wrote: 05 Jul 2024, 21:11
SKERLA wrote: 05 Jul 2024, 21:06

Voor jou wel, maar ik zeg het lekker niet.
Hmmm… ik heb het artikel nu drie keer gelezen, maar nog niks nieuws ontdekt…
Hmmm... Misschien nog drie keer lezen...
These users thanked the author SKERLA for the post:
romardo
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Madueke wrote: 05 Jul 2024, 21:10 Niet heel veel nieuws, uit het stuk kun je wel opmaken dat Benitez niet bepaald van plan is om te gaan verlengen.
Dat staat er niet toch? Enkel dat het geen absolute noodzaak is om te verlengen, omdat hij al transfervrij is gekomen. Denk dat PSV toen ook al wist dat hij transfervrij weer zou gaan vertrekken, omdat hij gewoon een klassiek voorbeeld is van een speler die gewoon zijn contract uitdient en dan verder kijkt. Maar er staat nergens dat hij minder graag zou verlengen dan bijv. een Boscagli, Teze of Mauro, die allen ook open staan voor een nieuwe uitdaging.
These users thanked the author Jwoeloe for the post (total 2):
SKERLAArdbeg
Madueke
Legende
Posts: 10870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Jwoeloe wrote: 05 Jul 2024, 21:17
Madueke wrote: 05 Jul 2024, 21:10 Niet heel veel nieuws, uit het stuk kun je wel opmaken dat Benitez niet bepaald van plan is om te gaan verlengen.
Dat staat er niet toch? Enkel dat het geen absolute noodzaak is om te verlengen, omdat hij al transfervrij is gekomen. Denk dat PSV toen ook al wist dat hij transfervrij weer zou gaan vertrekken, omdat hij gewoon een klassiek voorbeeld is van een speler die gewoon zijn contract uitdient en dan verder kijkt. Maar er staat nergens dat hij minder graag zou verlengen dan bijv. een Boscagli, Teze of Mauro, die allen ook open staan voor een nieuwe uitdaging.
Nee, het staat er niet zo specifiek, maar op de manier zoals Rik het schrijft lijkt het er op dat PSV er vrede mee heeft als hij uiteindelijk volgend jaar transfervrij gaat vertrekken. Ondanks dat ze pogingen doen of hebben gedaan om zijn contract te verlengen.
Madueke
Legende
Posts: 10870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

https://www.abola.pt/futebol/noticias/a ... 8574367879
Ajax staat in de rij om Gianluca Prestianni te contracteren, maar blijft wachten op groen licht van Benfica om de huuroverdracht af te ronden. PSV toonde , zoals A BOLA meldde, ook soortgelijke interesse, maar het zijn de Amsterdammers die erop staan ​​de ploeg te versterken met de 18-jarige buitenspeler
The Reds hebben al besloten de jonge vleugelspeler uit te lenen en zijn terugkeer naar Argentinië wordt ook geëvalueerd. Verschillende clubs in dat land werden op de hoogte gebracht van de situatie. Het vinden van een club in Argentinië zal makkelijk zijn, al twijfelen de Eagles op dit moment nog over hun eindbestemming
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Heel erg vreemd dat iemand Ajax nu boven PSV zou kiezen. Maar wellicht wordt er meer speeltijd in Amsterdam verwacht. Jammer, maar als er geen optie tot koop bijzit dan ben ik er niet rouwig om. Wij leggen wel een andere topper vast.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 06 Jul 2024, 09:13 Heel erg vreemd dat iemand Ajax nu boven PSV zou kiezen. Maar wellicht wordt er meer speeltijd in Amsterdam verwacht. Jammer, maar als er geen optie tot koop bijzit dan ben ik er niet rouwig om. Wij leggen wel een andere topper vast.
Als het toekomst perspectief beter geschetst wordt is het juist heel logisch.
Saibari is underrated.
FieseFriedrich
Basisspeler
Posts: 467
Joined: 08 Feb 2022, 20:11
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey
FOOTB_REM_S: No

Het valt mij juist op de laatste tijd dat veel talenten niet voor PSV kiezen. In juni toevallig (?) 3 dergelijke berichten;
Sean Steur die besloot dan bij Ajax te blijven ipv naar PSV te komen. Zinhagel die kiest voor Feyenoord ipv PSV. Abdalla die kiest voor een overstap van PSV naar Ajax.
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 06 Jul 2024, 09:13 Heel erg vreemd dat iemand Ajax nu boven PSV zou kiezen. Maar wellicht wordt er meer speeltijd in Amsterdam verwacht. Jammer, maar als er geen optie tot koop bijzit dan ben ik er niet rouwig om. Wij leggen wel een andere topper vast.
Ik vraag me af hoe die gesprekken dan gaan.

"Ja we hebben nog een hoop brandhout waar we nog vanaf moeten, en zolang die niet weg zijn moeten we ze natuurlijk wel laten spelen anders raken we ze helemaal niet meer aan de straatstenen kwijt"
"Ja maar jullie zijn toch ajax en krijgen toch ajaxtax?"
"Oh ja dat is waar, bijna vergeten. dat brandhout verkopen we voor boven de hoofdprijs, hier heb jij alvast een extra bonus en je krijgt veel speelminuten in het eerste komend jaar"
"Klinkt goed! En als ik dan toch geen speeltijd krijg, dan ga ik volgend jaar lopen muiten, deal?"
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 06 Jul 2024, 09:13 Heel erg vreemd dat iemand Ajax nu boven PSV zou kiezen. Maar wellicht wordt er meer speeltijd in Amsterdam verwacht. Jammer, maar als er geen optie tot koop bijzit dan ben ik er niet rouwig om. Wij leggen wel een andere topper vast.
Vind het allemaal prima. Ik zit niet meer te wachten op 18 jarige huurlingen waar je op zowel de korte als de lange termijn niks aan hebt. Benfica is geen club die cadeautjes weggeeft. Als die jongen zo goed is als gezegd wordt dan zit er een onhaalbare optie tot koop bij. PSV moet zelf spelers van deze leeftijd vastleggen en niet meer huren.
These users thanked the author Joenepsv for the post:
Garnaal
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

FieseFriedrich wrote: 06 Jul 2024, 09:36 Het valt mij juist op de laatste tijd dat veel talenten niet voor PSV kiezen. In juni toevallig (?) 3 dergelijke berichten;
Sean Steur die besloot dan bij Ajax te blijven ipv naar PSV te komen. Zinhagel die kiest voor Feyenoord ipv PSV. Abdalla die kiest voor een overstap van PSV naar Ajax.
Het valt mij op dat de talenten die wel voor PSV kiezen dan weer vergeten worden.
Standbeeld wrote: 06 Jul 2024, 09:13 Heel erg vreemd dat iemand Ajax nu boven PSV zou kiezen. Maar wellicht wordt er meer speeltijd in Amsterdam verwacht. Jammer, maar als er geen optie tot koop bijzit dan ben ik er niet rouwig om. Wij leggen wel een andere topper vast.
Ik denk dat PSV inderdaad geen kale huurconstructies meer wil. Hoeft ook niet gezien onze financiële situatie. Huren prima, maar na een jaar moet er een upside aan zitten. Zoals met Tillman, zoals met Dest (al vond ik die constructie op voorhand matig).
These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
Ardbeg
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
RIO
Legende
Posts: 14073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Wat een gejank weer over andere clubs en talenten. Men vergeet snel.
These users thanked the author RIO for the post (total 2):
GrasmatArdbeg
Drommels
Bankzitter
Posts: 232
Joined: 16 Feb 2022, 11:24
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Benieuwd of we nog een rechtsback gaan aantrekken want achter Teze zit niks. Lijkt me niet dat Flamingo daar ook voor in aanmerking komt?
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
FOOTB_REM_S: No

Zoals dat bericht hierboven staat gaat het om een kale huur. Wellicht heeft PSV zelf gewoon de stekker eruit getrokken.
Massimo
Legende
Posts: 13814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Het is jammer dat PSV niet Steur of Zinhagel heeft weten te halen, maar het is ook weer geen ramp, evenals dat degene die van PSV naar Ajax en Feyenoord zijn vertrokken dat totaal niet de spelers zijn waarvan je hoeft te balen. Het is de afgelopen weken een heel ding geweest tussen PSV, Ajax en Feyenoord, maar PSV heeft een aantal contracten in de jeugd weten af te sluiten bij spelers die ook interessant zijn voor de toekomst. Het resultaat zoals het er naar uitziet is veel minder slecht voor PSV dan dat naar aanleiding van de berichten het leek te gaan zijn.
These users thanked the author Massimo for the post:
Lente
Mr.Unibet
Meervoudig international
Posts: 1006
Joined: 05 Jun 2021, 15:48
FOOTB_REM_S: No

Bij Ajax speelt hij zo goed als basis, aangezien daar een positie in de aanval vacant is, bij PSV is dat niet zo. Dat lijkt me voor verhuur ook belangrijk.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Drommels wrote: 06 Jul 2024, 10:01 Benieuwd of we nog een rechtsback gaan aantrekken want achter Teze zit niks. Lijkt me niet dat Flamingo daar ook voor in aanmerking komt?
Jawel. In het stuk van Elfrink wordt het expliciet genoemd zelfs.
Hij kan als centrale verdediger, middenvelder en rechtsback uit de voeten. Vooral die laatste positie en de plek in het centrum van de defensie zijn momenteel onvoldoende bemand bij PSV.
These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
Ardbeg
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Ontbijtkoek
International
Posts: 870
Joined: 27 May 2023, 13:57
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
FOOTB_REM_S: No

Benitez040
Vaste waarde in elftal
Posts: 510
Joined: 22 Jun 2022, 11:10
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Zoals het er nu voor staat heb je tot Januari

Links: Lang en Driouech
Rechts Bakayoko en Lozano

PSV heeft geen haast, als ze geen goeie deal met Benfica kunnen maken doen ze het gewoon niet, laat hem dan lekker naar de Neuzen gaan
User avatar
Jordi
Basisspeler
Posts: 456
Joined: 30 Jun 2022, 10:16
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Favoriete speler: Joey Veerman
FOOTB_REM_S: No

Ik vraag me af of dit zin heeft. Die jongen zal zich toch laten verhuren om ergens te spelen. Ik zie hier weinig kansen voor hem hier.
These users thanked the author Jordi for the post:
Kezmania
Post Reply