Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

El Sordo wrote: 04 May 2021, 10:11
Revolinho wrote: 04 May 2021, 09:48 Je moet die jongen als captain zijnde compleet voor schut zetten voor de camera. Ik had zo graag een Roy Keane willen hebben nu, die had Mo volgens mij in een wurghouding genomen en zo de kleedkamer in gesleept. Daarna nog lekker met zn kop in de waterbak.
Ik begin je liefde voor Berghuis ineens te begrijpen, die lijkt ook fan te zijn van vernederings- en marteltechnieken.
Hagenezen houden wel een beetje van s&m. Kijk naar ADO de afgelopen jaren. Jaren op het Veluweplein gewoond geloof me.
El Sordo
Vedette

Ze martelen zichzelf al eeuwen met dat belachelijke accent.
Persepolis
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

El Sordo wrote: 04 May 2021, 10:24 Ze martelen zichzelf al eeuwen met dat belachelijke accent.
ik vind ut toch lekkerdâh klinke dan heil veil andere aksente, maah dat zal wel kaume doâhdattik d'r ben opgegroeid :D
RIO
Legende

Rrrustagh
Revolinho
Internationale topspeler

RIO wrote: 04 May 2021, 10:23
El Sordo wrote: 04 May 2021, 10:11

Ik begin je liefde voor Berghuis ineens te begrijpen, die lijkt ook fan te zijn van vernederings- en marteltechnieken.
Hagenezen houden wel een beetje van s&m. Kijk naar ADO de afgelopen jaren. Jaren op het Veluweplein gewoond geloof me.
Mwah, misschien zijn we inderdaad wat agressief van nature. Maar geen SM he, kom uit Laakkwartier. Dat was gewoon hard en mannelijk, maar wel gewoon normaal doen. Tegenover het oude stadion moet je elke 2 weken al het verzamelde tuig uit de hele stad voorbij hebben zien komen, maar dat is niet representatief voor heel Den Haag natuurlijk ;)
Menno1
Legende

Toch klopt dat artikel natuurlijk wel. En ben ik ook wel voorstander van een Berghuis. Die is 29 en gelijk een van de beste spelers. Dan dwing je meer af dan een Viergever die weliswaar 30 is, maar weinig afdwingt als middelmatige speler.

Ik kots op Ajax, maar een Blind, Tadic en Klaassen zijn en ervaren en de beste in hun team. Een Ihattaren gaat daar niet mee lopen kloten, of hij krijgt die Servier die hem verrot scheld. Love it or hate it, maar dat soort hierarchien werkt blijkbaar nog steeds zo.

En daarom zie ik een Ihattaren nog best wel slagen daar ook als hij daar heen gaat. Hij zou daar aan de bak moeten en met een langer contract heeft hij daar ook de tijd en ruimte voor.
Ren Höek
Vedette

Menno1 wrote: 05 May 2021, 00:45 en Ihattaren gaat daar niet mee lopen kloten, of hij krijgt die Servier die hem verrot scheld.
En waarom zou Mo daar ook maar iets om geven?
Alsof hij ineens zou bedenken dat hij wel moet gaan leven en trainen als een prof, want Tadic is boos op hem.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
OnsPSV
Meervoudig international

John is duidelijk. Ervaring. Focus op achterhoede. Sluit niet uit dat Schmidt zijn netwerk opnieuw wordt gebruikt. Mist gif. Denkt na over 'patrons' zoals Guardado. ''Lozano bracht altijd gif in de wedstrijd''

Quotes en onderwerpen waar John het over heeft in interview met VI.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

OnsPSV wrote: 05 May 2021, 11:03

John is duidelijk. Ervaring. Focus op achterhoede. Sluit niet uit dat Schmidt zijn netwerk opnieuw wordt gebruikt. Mist gif. Denkt na over 'patrons' zoals Guardado. ''Lozano bracht altijd gif in de wedstrijd''

John ziet er niet gezond uit op de foto.
Hopelijk gaat het beter met hem met een extra rechterhand. Goooo John!
Ardbeg
Mister PSV

Voormalig KG wrote: 05 May 2021, 11:55

John ziet er niet gezond uit op de foto.
Hopelijk gaat het beter met hem met een extra rechterhand. Goooo John!
Dit is zo'n glossy kutfilter over die foto, iedereen ziet er dan uit alsof ze net drie weken hebben gecarnavald :D
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Ok dus ervaring/leiderschap in de verdediging erbij, maar Boscagli lijkt zich op te kunnen gaan maken voor een nog een jaar LCV. Dus dan heb je op RCV een aankoop nodig anders dan Kim (die wel past in het beeld netwerk). Beide lijken me dan toch lastig.

Als ze Pröpper en/of Veerman willen dan rijmt dat niet met leiderschap. Ondanks dat Pröpper ervaring heeft hij nooit aangetoond een leider te zijn. Veerman is aanvoerder bij Heerenveen omdat hij de beste speler is maar dat is hij PSV niet. Wellicht kan Sangaré die stap maken naar 'patron' met een Pröpper en Veerman naast zich.

Misschien gaan we wel naar een periode waar niet Baumgartl/Mauro/Thomas de breedte van de basis vormen maar juist Boscagli/Teze/Veerman, en dan kun je het team wel een stuk frisser houden als je 3x in 8 dagen aan de bak moet.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

11 Sir Tinus wrote: 05 May 2021, 12:26

Ok dus ervaring/leiderschap in de verdediging erbij, maar Boscagli lijkt zich op te kunnen gaan maken voor een nog een jaar LCV. Dus dan heb je op RCV een aankoop nodig anders dan Kim (die wel past in het beeld netwerk). Beide lijken me dan toch lastig.

Als ze Pröpper en/of Veerman willen dan rijmt dat niet met leiderschap. Ondanks dat Pröpper ervaring heeft hij nooit aangetoond een leider te zijn. Veerman is aanvoerder bij Heerenveen omdat hij de beste speler is maar dat is hij PSV niet. Wellicht kan Sangaré die stap maken naar 'patron' met een Pröpper en Veerman naast zich.

Misschien gaan we wel naar een periode waar niet Baumgartl/Mauro/Thomas de breedte van de basis vormen maar juist Boscagli/Teze/Veerman, en dan kun je het team wel een stuk frisser houden als je 3x in 8 dagen aan de bak moet.
Daar zou ik voor tekenen. Waarbij ik zeker niet beweer dat de Boscagli, Teze en Veerman persé op de bank zitten.. zeker niet zelfs.
ShovingNE2
Site Admin

Voormalig KG wrote: 05 May 2021, 12:53 Waarbij ik zeker niet beweer dat de Boscagli, Teze en Veerman persé op de bank zitten.. zeker niet zelfs.
Tribune zeker :nietgoed:
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

Nee joh, in de basis!!

Hoo hoo, ik ben fan van alle drie
ShovingNE2
Site Admin

Image
deninho32
Site Admin
Favoriete speler: Vinnie Jones
Problem child :D
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

ShovingNE2 wrote: 05 May 2021, 13:15 Image
Het is jammer dat ik geen spontaan lied over Boscagli en Teze kan inzingen. Anders had ik deze graag geüpload hier.

Ik ga het met woorden proberen.
Als jonge spelers hebben Boscagli en Teze hun waarde afgelopen seizoen goed kunnen laten zien.
Wanneer dit hun ijkpunt is, dit lijkt mij een prima uitgangspunt, dan kunnen ze de aankomende jaren alleen maar gaan groeien in hun rol.
In tegenstelling tot andere spelers zie ik deze twee niet verzaken, professioneel met hun vak bezig en goed spelen. Ik ga er dus niet vanuit dat dit weg is, maar een basis is.

Wanneer er betere spelers nog worden aangetrokken die minimaal op het niveau van Boscagli en Teze van afgelopen seizoen zitten, dan wordt de selectie in zijn geheel sterker.
Teze en Boscagli zijn een jaar verder en weer gegroeid en kunnen zich aan de betere spelers ook optrekken waar hun niveau ook door omhoog kan gaan..

Al met al, niet uitgesloten dat zij zeker ook in de basis kunnen spelen.

Veerman, mocht hij hierheen komen dan hoeven we alleen maar te gaan kijken. Die past zich geruisloos aan het niveau aan en zal tot de betere voetballers behoren.
Wanneer hij kiest voor het voetbal van Schmidt dan weet hij ook dat hij moet werken en ben ik er niet bang voor dat hij zich niet weet te profileren.

Teze, jordan teze, jordan teze, Jordan moet hier wezen!
Oli, Oli Oli, Olie Olie Boscagli!
Rudie-10
Meervoudig international
Favoriete speler: Luuk de Jong

Zouden Gini en Memphis ook niet met lede ogen aanzien hoe Ajax zichzelf zo wegzet als de allergrootste van Nederland, dat ze worden gepijpt door de hele vaderlandse journalistiek en dan zichzelf bij de Europese top zien. Allebei transfervrij, samen een jaartje naar PSV, even kampioen worden en alles en iedereen weer even laten zien wat voor mooie club wij zijn. Eén jaartje maar jongens... Ach dromen mag.
Massimo
Legende

Lekker naar Feyenoord laten gaan als vervanger van Marsman. Keepte een wereldpartij tegen PSV, al zat hij bij de 1-1 niet helemaal lekker en heeft daarna weinig opzienbarends laten zien. Het zou de aloude Feyenoord fout zijn. Halen omdat die een keer goed tegen jou speelt.
ShovingNE2
Site Admin

Voormalig KG wrote: 05 May 2021, 14:30 Teze, jordan teze, jordan teze, Jordan moet hier wezen!
Oli, Oli Oli, Olie Olie Boscagli!
Image
Ardbeg
Mister PSV

Ik geloof er geen fuck van
RIO
Legende

Dat Shoving in zijn handjes kan klappen?
TomPSV
Legende

Op basis van 1 goede wedstrijd tegen ons zou ik hem niet halen. Dan kunnen we namelijk direct een heel rijtje keepers halen, want er zijn er wel meer die tegen ons opeens een wonderbaarlijk goede wedstrijd keepen en daarna vrij weinig meer laten zien.
Ardbeg
Mister PSV

RIO wrote: 05 May 2021, 16:58 Dat Shoving in zijn handjes kan klappen?
Onze Sjoof klapt zo:

Image
Locked