Jerdy Schouten
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Ik kan me voorstellen dat clubs die Xavi Simons willen kopen ook naar Jerdy kijken. Het is Jerdy die zorgt voor de spaarzame sterke momenten van Xavi dit EK.
-
- Bankzitter
- Clubvoorkeur: PSV
Als PSV maar geen flauwe afspraak heeft gemaakt wat betreft jerdy. Als jerdy woensdag weer een degelijke/ goeie pot durft te spelen is ie weg. Zeker met die Engelse scouts op de tribune
-
- Bankzitter
De hamvraag is uiteindelijk, moet PSV Schouten verkopen als bijv de Engelse topclubs echt met gigantische bedragen komen? ( 40 miljoen + )
Ik denk dat je dat niet kan laten lopen namelijk. De hype gaat niet nog groter worden
Ik denk dat je dat niet kan laten lopen namelijk. De hype gaat niet nog groter worden
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
Jerdy is geen hype, Jerdy staat voor klasse op elk niveau.
- These users thanked the author NotoriousBIG046 for the post (total 3):
- vak kk 1988 • FritskePhilips • RIO
We can't change the world until we change ourselves.
-
- Bankzitter
Ik denk dat jerdy iets speciaals is. enige min punt wat ie voor mijn heeft is scorend vermogen
- Hatseflats
- Vedette
Daar heb je andere spelers voor natuurlijk.vak kk 1988 wrote: ↑07 Jul 2024, 08:54 Ik denk dat jerdy iets speciaals is. enige min punt wat ie voor mijn heeft is scorend vermogen
- These users thanked the author Hatseflats for the post:
- Vanthaman18
-
- Nationale topspeler
Als hij naar de PL gaat moet hij wel heel goed kijken maar welke club/trainer dan.vak kk 1988 wrote: ↑07 Jul 2024, 07:58 Als PSV maar geen flauwe afspraak heeft gemaakt wat betreft jerdy. Als jerdy woensdag weer een degelijke/ goeie pot durft te spelen is ie weg. Zeker met die Engelse scouts op de tribune
-
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Dat had ik nou ook met Benitez afgelopen seizoenvak kk 1988 wrote: ↑07 Jul 2024, 08:54 Ik denk dat jerdy iets speciaals is. enige min punt wat ie voor mijn heeft is scorend vermogen
-
- Bankzitter
mensen pakken het nu verkeerd op jerdy mist voor mijn idee echt het scorende vermogen. maar dit komt ook omdat jerdy een team speler is en dus een bal eerder breed geeft dan zelf schiet. dat vind ik persoonlijk jammer maar als ie dit wel zou hebben speelde hij niet voor ons mooie club
- Armada
Heb altijd gezegd dat als Johann Vogel één niveautje hoger kon aantikken, hij wereldtop zou zijn.vak kk 1988 wrote: ↑07 Jul 2024, 10:19 mensen pakken het nu verkeerd op jerdy mist voor mijn idee echt het scorende vermogen. maar dit komt ook omdat jerdy een team speler is en dus een bal eerder breed geeft dan zelf schiet. dat vind ik persoonlijk jammer maar als ie dit wel zou hebben speelde hij niet voor ons mooie club
Nou ja, Schouten doet dat dus.
- ShovingNE2
- Site Admin
Dat heeft niets te maken met het feit dat het een teamspeler is, maar alles met zijn positie op het veld.vak kk 1988 wrote: ↑07 Jul 2024, 10:19 mensen pakken het nu verkeerd op jerdy mist voor mijn idee echt het scorende vermogen. maar dit komt ook omdat jerdy een team speler is en dus een bal eerder breed geeft dan zelf schiet. dat vind ik persoonlijk jammer maar als ie dit wel zou hebben speelde hij niet voor ons mooie club
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Trixm
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Dat heb ik ook met Caicedo en in een bepaalde mate met Rodri. Missen echt het scorende vermogen om bij de top van Europa te komen...vak kk 1988 wrote: ↑07 Jul 2024, 10:19 mensen pakken het nu verkeerd op jerdy mist voor mijn idee echt het scorende vermogen. maar dit komt ook omdat jerdy een team speler is en dus een bal eerder breed geeft dan zelf schiet. dat vind ik persoonlijk jammer maar als ie dit wel zou hebben speelde hij niet voor ons mooie club
alsof je een vis gaat beoordelen op zijn/haar kwaliteit om in een boom te kunnen klimmen
- Riffii
- Geselecteerd voor Oranje
Kijk jij voetbal of normaliter een andere sport? Wat een vergelijkingvak kk 1988 wrote: ↑07 Jul 2024, 10:19 mensen pakken het nu verkeerd op jerdy mist voor mijn idee echt het scorende vermogen. maar dit komt ook omdat jerdy een team speler is en dus een bal eerder breed geeft dan zelf schiet. dat vind ik persoonlijk jammer maar als ie dit wel zou hebben speelde hij niet voor ons mooie club
Sanga are u dead ???? NO MAN!
- Persepolis
- Vedette
Schouten is een verdedigende middenvelder die door zijn positie en rol nauwelijks in een situatie komt om te scoren. Dan is het onzinnig om hem daarop te beoordelen. Alsof je zegt dat Gakpo geweldig is, maar toch het echte mandekken niet onder de knie heeft. Kijk maar hoe vaak een Kanté, toch bekend als misschien wel de beste in hun soort de afgelopen jaren, jaarlijks scoort.vak kk 1988 wrote: ↑07 Jul 2024, 10:19 mensen pakken het nu verkeerd op jerdy mist voor mijn idee echt het scorende vermogen. maar dit komt ook omdat jerdy een team speler is en dus een bal eerder breed geeft dan zelf schiet. dat vind ik persoonlijk jammer maar als ie dit wel zou hebben speelde hij niet voor ons mooie club
-
- Vaste waarde in elftal
Helaas gaan we Schouten missen door dit EK, de interesse gaat er komen, Veerman en Schouten weg, dat is toch wel het belangrijkste gedeelte van ons elftal, hopelijk toveren Ernie en Marcel enkele goede vervangers uit de hoge hoed
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Of jij ziet/snapt niet wat veel anderen wel zien/snappen?
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
-
- Bankzitter
- Favoriete speler: Veerman
Jerdy heeft vorig jaar met zn volle verstand voor 5 jaar getekend.
Nu dus gewoon aan zn contract houden. Als je Bakayoko en evt Veerman verkoop is de noodzaak er ook totaal niet.
Dus nog 1 jaar shinen bij PSV en dan is die interesse er echt nog wel hoor.
Nu dus gewoon aan zn contract houden. Als je Bakayoko en evt Veerman verkoop is de noodzaak er ook totaal niet.
-
- Vaste waarde in elftal
Flamingo heeft 2 maanden geleden ook met zijn volle verstand bij Utrecht getekend.psveindhoven_vakW wrote: ↑07 Jul 2024, 11:32 Jerdy heeft vorig jaar met zn volle verstand voor 5 jaar getekend.
Het zegt niks. Welkom in de voetbalwereld.
- ShovingNE2
- Site Admin
Flamingo had geen keus door de optie. Wel eens verder.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Als hij gaat, casht PSV natuurlijk gewoon enorm goed. Die gaat voor niets minder dan de hoofdprijs weg. Is natuurlijk momenteel wel erg lastig te vervangen.