Johan Bakayoko

Spelers A-selectie.
Post Reply
DonyellMalen
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Ittot wrote: 02 Jul 2024, 15:21Ik heb geen insta..
  • These users thanked the author DonyellMalen for the post:
    Mithras
    Ittot
    Internationale topspeler

Mooi man!!
    Bram
    Nationale topspeler

Lekker thuis blijven met Joey én Jerdy….
    DonyellMalen
    Legende

Ittot wrote: 02 Jul 2024, 22:17Mooi man!!
    100%. Johan gaat nu even twee weken op vakantie en zal op trainingskamp in Duitsland weer aansluiten. Ik verwacht een zeer getergde Baka bij terugkomst; die wil zich echt laten zien na zo’n zuur verlopen EK.
    Standbeeld
    Mister PSV

The Blues have a shortlist of alternative options to the two mentioned above and one man on that list is Johan Bakayoko from PSV Eindhoven. football.london understands Chelsea hold a keen interest in the 21-year-old winger, who made his way into the PSV first-team in February 2022 after starring for the club's reserve side Jong PSV.
    Bakayoko, who featured twice at the Euros before Belgium crashed out against France on Monday evening, has just two years remaining on his contract with the Dutch club. Chelsea have previous with PSV after bringing Noni Madueke from the Philips Stadion to Stamford Bridge about 18 months ago.
    Ironically, though, bringing Bakayoko to SW6 could spell bad news for Madueke. The former PSV winger showed glimpses of his undeniable talent in a Chelsea shirt last season but equally he has not done enough to convince club officials that he is the man for the right wing spot.
    Jeronimo
    Vaste waarde in elftal

Pfff wat een beleid daar dan bij Chelsea.

Ten eerste was het inderdaad zo dat Madueke aan het eind van het seizoen steeds beter werd en ten tweede is de kans dat Baka er meteen staat niet erg groot natuurlijk, die moet ook eerst aan het tempo gaan wennen.

Wat gaan ze dan doen, in de winter maar weer een nieuwe rechtsbuiten halen?

Ver van wegblijven Johan
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

ComeOnPSV wrote: 07 Jul 2024, 22:41
    Al Hilal geïnteresseerd in #Bakayoko, ster van #PSV Eindhoven. Voor de vleugelspeler geboren in 2003 zijn er ook peilingen uit de Premier League
    Cute dat ze geïnteresseerd zijn. Ik denk dat ze over een jaartje of tien mogen aankloppen bij d'n Bakayook en dat hij het dan nog steeds niet doet.
    DonyellMalen
    Legende

Baka is echt de laatste die naar de zandbak gaat.
    Jwoeloe
    Moderator

Laat ze maar een mega aanbieding doen van 60 miljoen. Mogen de Engelse clubs dat matchen. ;)
    CZ_Code
    Nationale topspeler

Jwoeloe wrote: 07 Jul 2024, 22:47 Laat ze maar een mega aanbieding doen van 60 miljoen. Mogen de Engelse clubs dat matchen. ;)
    Dat vind je mega? Voor die oliestaat?
  • These users thanked the author CZ_Code for the post:
    Mikelvb
    Mvogoat
    Basisspeler

Voor de oliestaat is het een Chelsea bod * 2.

Miljoentje of 150 dus
    Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Laten we Baka meer gunnen dan een zandbak met veel poen, ja?
  • These users thanked the author psvgouda for the post:
    Noosa
    Hatseflats
    Vedette

Ik gun Baka het allerbeste, maar als zo'n achterlijke club 90 mil wel betalen, dan zwaai ik hem direct uit.
    Mr.Unibet
    Meervoudig international

Bakayoko loopt naar de zandbak als hij een miljoen of 30 netto kan verdienen daar en dat is niet eens gek als je als grote aankoop gehaald wordt.
    Menno1
    Legende

psvgouda wrote: 07 Jul 2024, 23:03 Laten we Baka meer gunnen dan een zandbak met veel poen, ja?
    100%, maar ik gun PSV wel olie geld, in 1 keer afgetikt. Dat zijn unieke mogelijkheden om asociaal veel te cashen. Baka gun ik meer en ik zie het hem never nooit niet doen, maar voor PSV zou het een geweldige zegen zijn.
    B. Dzsudzsak
    Regelmatige invaller
    Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Zandbaka
  • These users thanked the author B. Dzsudzsak for the post (total 3):
    psvgoudaQuinn98FritskePhilips
    “Keep your friends close, keep your enemies closer”.
    mateja
    Internationale topspeler

Het straalt op de lange termijn ook gewoon enorm goed af op PSV als Baka de PL aan gort speelt over 2/3 jaar. En dan niet met een tussenstap naar de zandbank.
    Standbeeld
    Mister PSV

Massimo
    Legende

Die gaat waarschijnlijk ergens in augustus een dikke transfer naar de PL maken.
    Rikkert1234
    Vedette

Naar Liverpool met een ruildeal met Sepp plus een flinke som geld zou ideaal zijn
    Jwoeloe
    Moderator

Vandaag een post op z'n Insta story met een foto van Neymar, nu spelende bij Al Hilal, de club waar hij van de week zelf mee in verband werd gebracht. Kan niet anders dan dat het opzet is om de geruchten een beetje te voeden en er daarna zelf heel hard om te lachen.
    DonyellMalen
    Legende

Zou kunnen, maar eerder dat hij het postte omdat Neymar z’n idool is. En Ganso, de andere speler op de foto, vindt hij ook een hele toffe speler, heb ik hem eerder in interviews horen zeggen.
    Klapstoel
    Basisspeler

Ik vraag mezelf af of hij vertrekt. Zou me niet verassen als hij na het EK heeft gesloten nog een jaar te blijven. Op het EK toch weinig gespeeld en een jaartje PSV zou hem wel eens goed kunnen doen. Hij heeft vaker verstandige keuzes gemaakt
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Klapstoel wrote: 11 Jul 2024, 07:46 Ik vraag mezelf af of hij vertrekt. Zou me niet verassen als hij na het EK heeft gesloten nog een jaar te blijven. Op het EK toch weinig gespeeld en een jaartje PSV zou hem wel eens goed kunnen doen. Hij heeft vaker verstandige keuzes gemaakt
    Wees niet bang, ik zal je niet cremeren, of Baka nou blijft of sluit te gaan.
    Post Reply