Jerdy Schouten

Spelers A-selectie.
Post Reply
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

SKERLA wrote: 07 Jul 2024, 11:33
Thijs wrote: 07 Jul 2024, 11:29

Het is nog lang geen 2 september…
En?
Dat ik het wat vroeg vind om dan nu al jezelf te citeren daarin… en sowieso raar dat je denkt dat hij na 2 september nog weg gaat…
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Thijs wrote: 07 Jul 2024, 12:26
SKERLA wrote: 07 Jul 2024, 11:33

En?
Dat ik het wat vroeg vind om dan nu al jezelf te citeren daarin… en sowieso raar dat je denkt dat hij na 2 september nog weg gaat…
Wa? :brain:
Armada
Internationale topspeler

Het is zo lachwekkend. Iedereen die dit jaar naar PSV had gekeken, zelfs een Arsenal-PSV, had dit al lang kunnen concluderen.

https://www.voetbalzone.nl/nieuws/kraay ... top/437013

• These users thanked the author Armada for the post (total 7):
    De RealistBarryBanaanJur1913DoldenaarTylerDurdnPeeJJoJo
    Het Kanon
    Internationale topspeler

Wij PSV supporters wisten dit natuurlijk al lang. Zo'n Kraay kent PSV alleen van teletekst, dan krijg je deze reactie.

Maar goed, met een beetje geluk hebben de rijkere clubs andere prioriteiten dan een verdedigende middenvelder op dit moment. :L
  • These users thanked the author Het Kanon for the post (total 2):
    ArmadaTylerDurdn
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler
    Clubvoorkeur: PSV

Armada wrote: 07 Jul 2024, 20:11 Het is zo lachwekkend. Iedereen die dit jaar naar PSV had gekeken, zelfs een Arsenal-PSV, had dit al lang kunnen concluderen.

Nog lachwekkender vind ik de populist in Kraay sue altijd vanachter een Feyenoord-brilletje meent te moeten analyseren. Was het eerder Dumfries, nu is Schouten onderwerp van zijn verbazing dat Feyenoord hem niet uit de achtertuin bij Excelsior oppikte indertijd. Alsof die afstand ertoe doet om een speler te spotten! Dat slaat zo nergens op!

Erg benieuwd of Schouten blijft en zo niet, wat hij gaat opleveren. Ik mag toch aannemen dat met het uitblijven van de noodzaak tot verkoop (zoals bij Gakpo) PSV nu echt eens maximale ‘Ajax-bedragen’ gaat binnenharken. Me dunkt, een 27-jarige sterspeler van Oranje met nog een contract tot 2028: wanneer die de finale bereikt en evt wint en interesse van de Europese top wekt, lijkt me €70m toch een uitstekende prijs.
  • These users thanked the author O Goleiro Grande for the post:
    milansandro
    Armada
    Internationale topspeler

O Goleiro Grande wrote: 07 Jul 2024, 21:04
    Armada wrote: 07 Jul 2024, 20:11 Het is zo lachwekkend. Iedereen die dit jaar naar PSV had gekeken, zelfs een Arsenal-PSV, had dit al lang kunnen concluderen.

Nog lachwekkender vind ik de populist in Kraay sue altijd vanachter een Feyenoord-brilletje meent te moeten analyseren. Was het eerder Dumfries, nu is Schouten onderwerp van zijn verbazing dat Feyenoord hem niet uit de achtertuin bij Excelsior oppikte indertijd. Alsof die afstand ertoe doet om een speler te spotten! Dat slaat zo nergens op!

Erg benieuwd of Schouten blijft en zo niet, wat hij gaat opleveren. Ik mag toch aannemen dat met het uitblijven van de noodzaak tot verkoop (zoals bij Gakpo) PSV nu echt eens maximale ‘Ajax-bedragen’ gaat binnenharken. Me dunkt, een 27-jarige sterspeler van Oranje met nog een contract tot 2028: wanneer die de finale bereikt en evt wint en interesse van de Europese top wekt, lijkt me €70m toch een uitstekende prijs.
    Eens hoor. Schouten is in zijn categorie, Europese top.
    ShovingNE2
    Site Admin

Daarom wordt ze ook burgemeester van Rotterdam
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Koenjo
    Meervoudig international

Jongens stop, ff niet te positief doen oke, jeweet nooit welke scout er mee leest.
    Last edited by Koenjo on 07 Jul 2024, 21:15, edited 1 time in total.
    ''Top level''
    ''1000% penalty''
    ''Give the cup to Ajax!''
    Armada
    Internationale topspeler

Koenjo wrote: 07 Jul 2024, 21:12 Jongens, ff niet te positief doen oke, jeweet nooit welke scout er mee leest en dalijk vertrekt ie nog echt.
    I would never scout Schouten. Bad player. Very annoying prrsonality. Pain in the ass. Bad passing.
    Trixm
    Vedette

O Goleiro Grande wrote: 07 Jul 2024, 21:04

70m is natuurlijk totaal onrealistisch. Het is overigens ook niet alsof het nl elftal Spanje en Duitsland van de mat heeft getikt. Alleen roemenie tot nu toe.
  • These users thanked the author Trixm for the post:
    Standbeeld
    Saibari is underrated.
    Menno1
    Legende

70 miljoen is ook wat extreem. Maar als NL van Engelaar wint en wie weet, zelfs van Spanje, dan gaan er rare dingen gebeuren hoor, vooral als Schouten weer een masterclass simpel spelen weggeeft.
    GillesdelaCroquette
    Internationale topspeler

Er gaan er weer veel teleurgesteld zijn in de prijs die Scouten uiteindelijk op gaat brengen.
  • These users thanked the author GillesdelaCroquette for the post:
    29.04.2007
    When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
    Prof_napo
    Internationale topspeler
    Clubvoorkeur: v.v. UNA

Menno1 wrote: 07 Jul 2024, 21:28 70 miljoen is ook wat extreem. Maar als NL van Engelaar wint en wie weet, zelfs van Spanje, dan gaan er rare dingen gebeuren hoor, vooral als Schouten weer een masterclass simpel spelen weggeeft.
    Engelaar is ook gewoon een eindbaas behalve dat hij ondanks zijn lengte niet kan koppen. Engelaar wint nooit van een Nederlands elftal in zijn eentje.
  • These users thanked the author Prof_napo for the post:
    Quinn98
    Menno1
    Legende

GillesdelaCroquette wrote: 07 Jul 2024, 21:30 Er gaan er weer veel teleurgesteld zijn in de prijs die Scouten uiteindelijk op gaat brengen.
    Ik ga vooral teleurgesteld zijn als hij gaat. Die jongen is zo extreem belangrijk voor Boszball. Vind maar eens een vervanger. Ik ken ze niet.
  • These users thanked the author Menno1 for the post:
    Chucky
    ShovingNE2
    Site Admin

Menno1 wrote: 08 Jul 2024, 00:09Ik ga vooral teleurgesteld zijn als hij gaat. Die jongen is zo extreem belangrijk voor Boszball. Vind maar eens een vervanger. Ik ken ze niet.
    Ik ook niet, maar ik volg het internationale voetbal net zo goed als jou: niet.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Standbeeld
    Mister PSV

Uiteindelijk is iedereen vervangbaar. Of het lukt om de beste en juiste vervanger te selecteren is de vraag.
    Den Bondskoots
    Vaste waarde in elftal

Standbeeld wrote: 08 Jul 2024, 07:46 Uiteindelijk is iedereen vervangbaar. Of het lukt om de beste en juiste vervanger te selecteren is de vraag.
    Filosofisch!
    MC Hammer
    International

Menno1 wrote: 08 Jul 2024, 00:09
    GillesdelaCroquette wrote: 07 Jul 2024, 21:30 Er gaan er weer veel teleurgesteld zijn in de prijs die Scouten uiteindelijk op gaat brengen.
    Ik ga vooral teleurgesteld zijn als hij gaat. Die jongen is zo extreem belangrijk voor Boszball. Vind maar eens een vervanger. Ik ken ze niet.
    Eens, maar een jaar geleden wist ik niet eens dat Schouten goed kon voetballen, dus ik sluit niet uit dat het ze toch kan lukken om een vervanger te vinden.
    Hammertime!
    Massimo
    Legende

Als Schouten baal ik wel zoals ik dat destijds ook met het vertrek van Moreno deed. Echter werd dat destijds verschrikkelijk opgevangen met een rechtercentrale verdediger die het seizoen ervoor voornamelijk als VM gespeeld had en sowieso er geen bal van kon.

Deze keer verwacht ik dat in het geval van een vertrek van Schouten nu wel wordt op gevangen. Er zijn dan de middelen en Bosz weet dat hij een controlerende voetballer wil die kan voetballen en geen verdedigende middenvelder.
    DadOfFour
    Internationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 08 Jul 2024, 07:40
    Menno1 wrote: 08 Jul 2024, 00:09Ik ga vooral teleurgesteld zijn als hij gaat. Die jongen is zo extreem belangrijk voor Boszball. Vind maar eens een vervanger. Ik ken ze niet.
    Ik ook niet, maar ik volg het internationale voetbal net zo goed als jou: niet.
    *jij
    La vida és massa curta per no fer broma
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Wat is die Perez een vermoeiende man zeg, die heeft zich de rol aangemeten dat wanneer iemand positief is over een Nederlandse speler of over een speler in de ED dat hij dat dan moet bagatelliseren. Nu ook weer even terugkomen op die vergelijkingen met Busquets en Rodri en dan afsluiten met 'het is een leuke speler'.
    Stratumseind12
    Bankzitter
    Favoriete speler: Simons

Zou het echt verschrikkelijk vinden mocht hij vertrekken. Bij iedereen denk ik prima als er flink betaald word maar schouten is moeilijk te vervangen denk ik. Zie liever Joey gaan.
    PSV90
    Nationale topspeler

Mijn hoop voor langer verblijf is vooral gevestigd op het feit dat hij vader wordt en heerlijk kan voetballen onder Bosz. Heeft in principe alles waarvoor hij terugkwam al bereikt.

Maar misschien realiseert hij zich wel dat hij al bij de mooiste club ter wereld speelt.
    Joenepsv
    Legende

11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

PSV90 wrote: 08 Jul 2024, 10:01 Mijn hoop voor langer verblijf is vooral gevestigd op het feit dat hij vader wordt en heerlijk kan voetballen onder Bosz. Heeft in principe alles waarvoor hij terugkwam al bereikt.

Maar misschien realiseert hij zich wel dat hij al bij de mooiste club ter wereld speelt.
    Mijn hoop is gericht op dat PSV hem niet hoeft te verkopen en dat de vraagprijs daarmee zo hoog wordt dat enkel de elite het kan betalen en die komen niet voor Schouten. Bayern Munchen, Real Madrid, PSG, City of Arsenal. Hoewel die laatste niet onlogisch zou zijn als je die Rice ziet spelen dit EK.
    Post Reply