Met Rice hebben ze zichzelf in de voet geschoten, als Man Utd met Anthony. Zo achterlijk veel betalen dat verkoop niet meer mogelijk als het tegenvalt, enkel met extreem verlies. En dan nog Jerdy moeten kopen voor 60 miljoen.11 Tinus wrote: ↑08 Jul 2024, 12:18Mijn hoop is gericht op dat PSV hem niet hoeft te verkopen en dat de vraagprijs daarmee zo hoog wordt dat enkel de elite het kan betalen en die komen niet voor Schouten. Bayern Munchen, Real Madrid, PSG, City of Arsenal. Hoewel die laatste niet onlogisch zou zijn als je die Rice ziet spelen dit EK.PSV90 wrote: ↑08 Jul 2024, 10:01 Mijn hoop voor langer verblijf is vooral gevestigd op het feit dat hij vader wordt en heerlijk kan voetballen onder Bosz. Heeft in principe alles waarvoor hij terugkwam al bereikt.
Maar misschien realiseert hij zich wel dat hij al bij de mooiste club ter wereld speelt.
Jerdy Schouten
-
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Vedette
-
- Lid 2e elftal
- Favoriete speler: Boscagli
Rice valt gelukkig 0,0% tegen bij Arsenal.Doldenaar wrote: ↑08 Jul 2024, 12:27Met Rice hebben ze zichzelf in de voet geschoten, als Man Utd met Anthony. Zo achterlijk veel betalen dat verkoop niet meer mogelijk als het tegenvalt, enkel met extreem verlies. En dan nog Jerdy moeten kopen voor 60 miljoen.11 Tinus wrote: ↑08 Jul 2024, 12:18
Mijn hoop is gericht op dat PSV hem niet hoeft te verkopen en dat de vraagprijs daarmee zo hoog wordt dat enkel de elite het kan betalen en die komen niet voor Schouten. Bayern Munchen, Real Madrid, PSG, City of Arsenal. Hoewel die laatste niet onlogisch zou zijn als je die Rice ziet spelen dit EK.
Bij Engeland wel, net als de rest van hun selectie.
Schouten zou overigens prima mét Rice kunnen spelen.
Krijg je wel het duurste middenveld ter wereld
- Juancho
- Mister PSV
Horrorsituatie voor PSV is idd dat Jerdy woensdag en in de finale (Spanje) weer echt uitblinkt en heerst op het middenveld. Dat zijn 2, op papier, absolute topwedstrijden waar de hele wereld naar zal kijken. Blink je daaruit... En dat gekoppeld aan de interesse die er blijkbaar voor Jerdy was. Ik houd mn hart vast en hoop eigenlijk op het ideale scenario: hij helpt Oranje aan een EK winst en laat dan ook gelijk maar weten heel bewust voor nog een seizoen PSV te kiezen. Win win!
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Hatseflats
- Vedette
-
- Basisspeler
Jemig er wordt hier gesproken over een horrorsituatie voor PSV, dit is toch juist een geweldige situatie voor PSV? PSV is niet verplicht Jerdy te verkopen als die goed speelt hè? Hij heeft een contract t/m 2028, dus mocht een club hem willen moeten ze een buitensporig groot bedrag betalen, wat naar mijn mening alleen maar positief is. Heb liever dat PSVers uitblinken met lang contract, dan dat er totaal geen interesse voor ze is en we ze aan de straatstenen niet kwijtraken. Maar ik merk dat angst regeert bij sommigen hier, terwijl dit juist de tijden zijn waar je van moet genieten als PSV fan.
- These users thanked the author slowflow for the post (total 5):
- Ardbeg • NotoriousBIG046 • RIO • 29.04.2007 • Trixm
- Juancho
- Mister PSV
Ik geniet oprecht enorm van Schouten dus geen idee waarom je die relatie legt slowflow . En je weet toch ook wel, als je een beetje een tijdje meeloopt in de voetbalwereld, dat PSV ook gewoon een topspeler laat gaat als er zulke grote clubs gaan komen waar ook de speler geen nee tegen zegt. Ookzal waren ze eigenlijk niet van plan om na 1 jaar alweer te vertrekken.
Dat is voor mij de horrosituatie, dat je hem na 1 jaar alweer kwijt raakt terwijl een 2de seizoen na zoveel succes nog wel eens lastiger wil zjin. Verder ben ik vooral heel trots en blij wat met name Schouten allemaal laat zien op het EK. Wat een formidabele speler.
Dat is voor mij de horrosituatie, dat je hem na 1 jaar alweer kwijt raakt terwijl een 2de seizoen na zoveel succes nog wel eens lastiger wil zjin. Verder ben ik vooral heel trots en blij wat met name Schouten allemaal laat zien op het EK. Wat een formidabele speler.
- Ardbeg
- Mister PSV
Maar het is wel enigszins apart te noemen om van een "horrorsituatie te spreken als een PSV speler op het EK uitblinkt. Da's alleen maar mooi, toch? Als hij onhoudbaar is, dan is dat erg jammer maar ik hoop dat hij hartstikke uitblinkt (en blijft). Als hij het erg goed doet, is dat ook goede PR voor onze club.
- These users thanked the author Ardbeg for the post (total 2):
- NotoriousBIG046 • RIO
- Juancho
- Mister PSV
Ik had verwacht dat het wel duidelijk was, maar horrorsituatie VOOR PSV duidt natuurlijk op het feit dat er ondertussen een hele grote kans is dat we onze beste/belangrijkste speler gaan verliezen voor prima wedstrijden op een EK. Een speler die er bovendien pas 1 jaartje is en juist komend seizoen een wellicht nog belangrijkere rol zal moeten gaan spelen.
Dat vind ik voor PSV een horrorsituatie ja. Elke speler is vervangbaar, ook voor PSV. Maar voor sommige spelers geldt voor mij dat het net ff wat lastiger is vanwege hele specifieke zaken.
Verder zeg ik er ook bij dat ik geniet van Jerdy en dat het een geweldige uitkomst zou zijn als hij met Oranje de EK winst pakt en daarna bewust zelf kiest om nog een seizoen te blijven. Zou een geluksmomentje zijn.
Dat vind ik voor PSV een horrorsituatie ja. Elke speler is vervangbaar, ook voor PSV. Maar voor sommige spelers geldt voor mij dat het net ff wat lastiger is vanwege hele specifieke zaken.
Verder zeg ik er ook bij dat ik geniet van Jerdy en dat het een geweldige uitkomst zou zijn als hij met Oranje de EK winst pakt en daarna bewust zelf kiest om nog een seizoen te blijven. Zou een geluksmomentje zijn.
- Ardbeg
- Mister PSV
Als clubs hem willen, is dat echt niet alleen maar gebaseerd op die laatste paar wedstrijden. Als hij onhoudbaar is, dan is hij onhoudbaar. Dan kun je beter een uitblinkende Jerdy hebben dan eentje die niet in die wedstrijden opvalt. Dan kun je (nog) hoger in de boom gaan zitten en heb je dus meer geld om hem te vervangen.
-
- Basisspeler
Jij ziet het dus als horrorsituatie, terwijl ik ook de situatie waarin we Schouten zouden verliezen na 1 seizoen, niet als horrosituatie beschouw. Zoals je zelf ook al zegt, als je even meeloopt in de voetbalwereld, dan weet je dat PSV niet het eindstation is van de spelers die hier uitblinken. Dat is voor mij geen horror. Tuurlijk hoop je dat Schouten nog een seizoen blijft, maar mocht hij voor 50 miljoen vertrekken (en ik ga er maar even vanuit dat Earnie op dit moment niet gaat praten voor een bedrag daaronder) dan is óók Schouten vervangbaar. Zoals Xavi, Sangaré en noem er zo nog maar een hele lijst op, ook vervangbaar bleken. Vooralsnog zijn de clubs met interesse ook nog niet de clubs die dat bedrag zouden neerleggen (Dortmund).Juancho wrote: ↑08 Jul 2024, 13:52 Ik geniet oprecht enorm van Schouten dus geen idee waarom je die relatie legt @slowflow . En je weet toch ook wel, als je een beetje een tijdje meeloopt in de voetbalwereld, dat PSV ook gewoon een topspeler laat gaat als er zulke grote clubs gaan komen waar ook de speler geen nee tegen zegt. Ookzal waren ze eigenlijk niet van plan om na 1 jaar alweer te vertrekken.
-
- Bankzitter
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Horrorsituatie? "The horror, the horror" Het zou buitengewoon jammer zijn als Schouten vertrekt. Voor mij mag hij een contract voor het leven krijgen. Maar zoals altijd komt er ook na zijn verkoop weer een nieuwe tijd. En weer wat waarmee die nieuwe periode kan worden ingekleurd
-
- Legende
Horrorscenario is natuurlijk wel wat dramatisch, maar het is erg vervelend om de volgende redenen:Juancho wrote: ↑08 Jul 2024, 14:02 Ik had verwacht dat het wel duidelijk was, maar horrorsituatie VOOR PSV duidt natuurlijk op het feit dat er ondertussen een hele grote kans is dat we onze beste/belangrijkste speler gaan verliezen voor prima wedstrijden op een EK. Een speler die er bovendien pas 1 jaartje is en juist komend seizoen een wellicht nog belangrijkere rol zal moeten gaan spelen.
1. jerdy is een cruciale pilaar voor het spel van Bosz. Ik kan geen kant en klare vervanger opnoemen die je zo zou kunnen inpassen. Dus kwa spel moet Bosz enorm gaan puzzelen waarschijnlijk.
2. Jerdy heeft nog een 4 jaar contract. Voor PSV was het veel gunstiger geweest als Bakayoko en Veerman hadden gestreden om MVP van het toernooi, aangezien die nog maar 2 jaar contracten hebben en waar een vertrek voor PSV veel logischer is. Juist de spelers met een lang contract wil je nog even behouden voor PSV voor de continuiteit.
Wel is het waar wat Adberg zegt: voor PSV's reputatie is het natuurlijk goed als er een PSV speler richting de Europese top gaat. En als het dan voor een zak geld is dat buiten proportioneel is, dan is het moeilijk om nee te zeggen natuurlijk.
Maar het liefst zie ik hem echt gewoon nog 1 jaartje blijven. Voor een nieuwe titel en Europees succes zo belangrijk.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Ik wil er echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelemaal niet aan denken, maar serieuze vervanger van Schouten zou ik Hojberg vinden, 1-jarig contract bij Tottenham en speelde weliswaar veel wedstrijden afgelopen seizoen, weinig basisplaatsen. Totaal 0 idee of hij een overstap ziet zitten, maar qua type speler en niveau tenminste nog iets van een serieuze vervanger.
Maar hoop dat Jerdy gewoon blijft!
- Juancho
- Mister PSV
Overigens reden waarom ik horror situatie ook aangeeft is omdat ik denk dat de positie van Jerdy een heel stuk lastiger opnieuw in te vullen is met, jawel, een glasbak dan bijv. Veerman of Bakayoko. Bovendien gewoon te vroeg, na 1 seizoen + een EK.
Vandaar ook mijn eerdere reactie: acceptabel transferbedrag is een "Frenkie transferom". Alles daaronder, gewoon afslaan. Direct.
Vandaar ook mijn eerdere reactie: acceptabel transferbedrag is een "Frenkie transferom". Alles daaronder, gewoon afslaan. Direct.
- Koenjo
- Meervoudig international
Hoijberg mag Schoutens veters niet eens strikken, vond hem trouwens ook erg slecht dit EK en zal ookwel een godsvermogen willen verdienen.Sensation wrote: ↑08 Jul 2024, 14:22 Ik wil er echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelemaal niet aan denken, maar serieuze vervanger van Schouten zou ik Hojberg vinden, 1-jarig contract bij Tottenham en speelde weliswaar veel wedstrijden afgelopen seizoen, weinig basisplaatsen. Totaal 0 idee of hij een overstap ziet zitten, maar qua type speler en niveau tenminste nog iets van een serieuze vervanger.
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
-
- Ballenjongen
- Favoriete speler: Noa Lang
Mijn persoonlijke favoriete speler van 't afgelopen seizoen.
Niet de meest 'opvallende' speler wat betreft goals en assist, maar och wat kan die jongen fantastisch mooi voetballen.
Werkt keihard en staat ook altijd klaar voor 't elftal; al zet je 'm centraal.
Voor de clubs die hem daadwerkelijk over willen nemen; 60miljoen, niks minder!
Niet de meest 'opvallende' speler wat betreft goals en assist, maar och wat kan die jongen fantastisch mooi voetballen.
Werkt keihard en staat ook altijd klaar voor 't elftal; al zet je 'm centraal.
Voor de clubs die hem daadwerkelijk over willen nemen; 60miljoen, niks minder!
-
- Nationale topspeler
-
- Vedette
Maar PSV wil deze zomer de huid zo duur verkopen, dat een prijs van 40 of 50 miljoen euro misschien wel aan de onderkant van de verwachtingen ligt. Dat betekent dat pakweg tien tot twaalf clubs hem misschien kunnen betalen. In Engeland en Spanje een paar, in Duitsland, Frankrijk en Italië een enkeling. En ze moeten maar net het type speler nodig hebben dat Schouten is.
Veel aannemelijker - op dit moment nog - is dat PSV gaat proberen om Schouten met een verbeterd contract te verleiden om langer te blijven.