Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Koenjo
Meervoudig international
Posts: 1058
Joined: 15 Mar 2022, 13:51
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

11 Tinus wrote: 08 Jul 2024, 16:12 Rodriguez is qua profiel wel echt ideaal maar dat lijkt me niet haalbaar.
Je bedoelt de Rodriguez die we al een keer een jaartje hebben mogen lenen en, die toen uitstekend speelde, die Rodrigues? Ik vraag mij af in hoe verre hij dat niveau nog heeft (ik heb niet alles van Zwiterland gezien) Maar als je die Rodrigues bedoelt dan denk ik wel dat het haalbaar moet zijn, speelt inmiddels bij Torino en als wij spelers bij Bologna weg kunnen halen dan kan dat daar ook.
Last edited by Koenjo on 08 Jul 2024, 16:21, edited 1 time in total.
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

danko-lazovic wrote: 08 Jul 2024, 16:19
11 Tinus wrote: 08 Jul 2024, 16:19 Als ik Bennie was dan had ik het 1e doelman wel een mooie stap gevonden, maar als reserve doelman speel je gewoon vrijwel nooit. Dan is het leuk vertoeven in Madrid maar de leukste plek (onder de lat) ga je niet terecht komen.
Geruchten gaan dat Oblak weggaat. Dus de kans is gewoon aanwezig dat hij als 1e keeper gehaald gaat worden.
Dan zou ik Atletico snappen, en Bennie ook helaas.
D_98
Jeugdspeler
Posts: 32
Joined: 06 Jun 2023, 10:29
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ontbijtkoek wrote: 08 Jul 2024, 16:15
TheSyb wrote: 08 Jul 2024, 16:13
Aha, Wellenreuther had zijn contract bij Feyenoord verlengd dacht ik. Neem aan dat ze Walter niet laten gaan
Denk dat PSV bij een marktconform bod Benitez wel laat gaan, zeker aangezien hij anders transfervrij de deur uitloopt volgend jaar. Ondanks dat ik Wellenreuther een prima vervanger had gevonden zijn er natuurlijk nog genoeg andere keepers die op het lijstje staan. Ondanks dat Benitez op de lijn zeer sterk is vond ik hem voetballend en de ruimte bestrijken buiten de 16 niet de allersterkste. Met de speelstijl van Bosz waar PSV graag wilt opbouwen en met veel ruimte in de rug speelt kun je hier flink wat winst halen met een keeper die hier sterk in is. (al is het keepende aspect natuurlijk leidend)
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Luiz Júnior van Famalicao is een goede opvolger, Famalicao verlangt wel +- 12 miljoen. Mogelijke transfer van Benitez gebruiken om deze man te financieren.
Speler staat open voor transfer en de club ook, PSV heeft hem gescout dus wie weet krijgen we weer een Braziliaanse keeper
These users thanked the author LaFoquita for the post (total 5):
matejaKingfisherJordiDe RealistDaveB
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Koenjo wrote: 08 Jul 2024, 16:20
11 Tinus wrote: 08 Jul 2024, 16:12 Rodriguez is qua profiel wel echt ideaal maar dat lijkt me niet haalbaar.
Je bedoelt de Rodriguez die we al een keer een jaartje hebben mogen lenen en die toen uitstekend speelde? Ik vraag mij af in hoe verre hij dat niveau nog heeft (ik heb niet alles van Zwiterland gezien) Maar als je die Rodrigues bedoelt dan denk ik wel dat het haalbaar moet zijn, speelt inmiddels bij Torino en als wij spelers bij Bologna weg kunnen halen dan kan dat daar ook.
Die bedoelde ik omdat hij plug and play op links zou zijn en ook prima als back-up van Boscagli uit de voeten kan. Goede leeftijd, fitheid is acceptabel en hij kent de weg naar Eindhoven.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

LaFoquita wrote: 08 Jul 2024, 16:22 Luiz Júnior van Famalicao is een goede opvolger, Famalicao verlangt wel +- 12 miljoen. Mogelijke transfer van Benitez gebruiken om deze man te financieren.
Speler staat open voor transfer en de club ook, PSV heeft hem gescout dus wie weet krijgen we weer een Braziliaanse keeper
Kijk er wordt wel naar mij geluisterd :)

Zou het wel een aderlating vinden, Benny is onze beste keeper sinds Gomes en gewoon een ervaren, betrouwbare waarde. Zou wel een mooie stap voor hem zijn als ze hem als eerste keeper zien.

Luiz Junior zou ik een prima opvolger vinden, evenals Urbig.
Tinus10
Jeugdspeler
Posts: 40
Joined: 16 May 2023, 15:36
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Wellenreuther heeft nog niet getekend.. Kan me voorstellen dat hij alsnog geïnteresseerd is indien hij bij PSV eerste keeper kan worden.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

LaFoquita wrote: 08 Jul 2024, 16:22 Luiz Júnior van Famalicao is een goede opvolger, Famalicao verlangt wel +- 12 miljoen. Mogelijke transfer van Benitez gebruiken om deze man te financieren.
Speler staat open voor transfer en de club ook, PSV heeft hem gescout dus wie weet krijgen we weer een Braziliaanse keeper
Heeft een Nederlands sprekende doelman niet de voorkeur? Gezien de laatste transfers vind ik dat veel logischer.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik acht de kans groter dat Atletico Mamardashvili gaat halen dan Benitez. Maar niet gek dat hij op het lijstje staat. Uitstekend seizoen gehad vorig jaar.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

Die van AZ is nog te jong en onervaren?
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 08 Jul 2024, 16:34
LaFoquita wrote: 08 Jul 2024, 16:22 Luiz Júnior van Famalicao is een goede opvolger, Famalicao verlangt wel +- 12 miljoen. Mogelijke transfer van Benitez gebruiken om deze man te financieren.
Speler staat open voor transfer en de club ook, PSV heeft hem gescout dus wie weet krijgen we weer een Braziliaanse keeper
Heeft een Nederlands sprekende doelman niet de voorkeur? Gezien de laatste transfers vind ik dat veel logischer.
Daarom niet gek opkijken als er een belletje gaat naar Flekken lijkt mij. Al zal die aan de dure kant zijn aangezien die vorig seizoen een transfer van 13 miljoen naar de PL heeft gemaakt.
Teletubby
Nationale topspeler
Posts: 2234
Joined: 06 Jun 2023, 10:03
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Liever geld vangen voor benitez dan hem volgend jaar transfervrij laten vertrekken. Ik ga ervan uit dat voor alle basisspelers met een een jarige contract (Benny, Boscagli en Teze) de lijstjes met potentiële opvolgers al lang en breed klaar liggen. Die zijn allemaal bij een mooie stap en bijbehorende mooi bod gewoon weg.
These users thanked the author Teletubby for the post:
Rayray
Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 08 Jul 2024, 16:34
LaFoquita wrote: 08 Jul 2024, 16:22 Luiz Júnior van Famalicao is een goede opvolger, Famalicao verlangt wel +- 12 miljoen. Mogelijke transfer van Benitez gebruiken om deze man te financieren.
Speler staat open voor transfer en de club ook, PSV heeft hem gescout dus wie weet krijgen we weer een Braziliaanse keeper
Heeft een Nederlands sprekende doelman niet de voorkeur? Gezien de laatste transfers vind ik dat veel logischer.
Heel erg veel zijn er niet toch. Heb nou niet de indruk dat Olij heel erg in beeld is bij PSV als keeper. Voorderest zit je in de categorie Verbruggen, Flekken echt in een onhaalbare categorie.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 08 Jul 2024, 16:34
LaFoquita wrote: 08 Jul 2024, 16:22 Luiz Júnior van Famalicao is een goede opvolger, Famalicao verlangt wel +- 12 miljoen. Mogelijke transfer van Benitez gebruiken om deze man te financieren.
Speler staat open voor transfer en de club ook, PSV heeft hem gescout dus wie weet krijgen we weer een Braziliaanse keeper
Heeft een Nederlands sprekende doelman niet de voorkeur? Gezien de laatste transfers vind ik dat veel logischer.
Zou zeker kunnen. Namen die ik ergens rond maart geloof ik hier al een heb gepost waren Casteels en Luiz. Van die twee weet ik dat ze gescout zijn, verder geen enkel idee.

Casteels kan een streep door dus de enige naam die verder mogelijk is die ik heb gehoord is Luiz, maar dat is al van enkele maanden terug. Na even googelen zie ik dat Aston Villa hem als 2de keeper wilt halen, bericht is van begin juni. Zou dus zomaar kunnen dat hij op PSV het wachten is :grin: :D
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Als je zoekt op Nederlandse keepers kom je inderdaad uit bij een Flekken, Bizot of Olij.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

danko-lazovic wrote: 08 Jul 2024, 16:44 Als je zoekt op Nederlandse keepers kom je inderdaad uit bij een Flekken, Bizot of Olij.
Ik mag toch hopen dat ze met iets anders op de proppen komen; Flekken gaat nog, maar die andere twee zit ik niet op te wachten.
These users thanked the author O Goleiro Grande for the post:
Jeronimo
Jeronimo
Vaste waarde in elftal
Posts: 604
Joined: 28 Aug 2023, 12:41
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

SKERLA wrote: 08 Jul 2024, 16:35 Die van AZ is nog te jong en onervaren?
Ja denk het wel, wel een groot talent vind ik.
These users thanked the author Jeronimo for the post:
SKERLA
Andman
Jeugdinternational
Posts: 148
Joined: 07 Sep 2023, 18:17
Favoriete speler: Ruud Van Nistelrooy
FOOTB_REM_S: No

Jammer dat Bayern/Kompany Daniel Peretz niet wil verhuren, zou een goede optie zijn. Deed het ook goed met Maccabi tegen PSV in de Conference League.
Last edited by Andman on 08 Jul 2024, 16:56, edited 1 time in total.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

O Goleiro Grande wrote: 08 Jul 2024, 16:51Flekken gaat nog
Heeft Brentford vorig jaar ook nog 13 miljoen voor betaald. Dat zie ik PSV niet uitgeven aan een 31-jarige doelman.
slowflow
Basisspeler
Posts: 434
Joined: 06 Jun 2023, 23:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ortega wellicht?
Madueke
Legende
Posts: 10870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Het moet gewoon een goede 1e keeper worden, welke taal hij spreekt of uit welk land hij komt is niet zo belangrijk.

Afgelopen seizoen stond er een as met Benitez, Ramalho en Boscagli, die spreken allemaal amper Nederlands.
Manolev25
Meervoudig international
Posts: 1494
Joined: 11 Sep 2019, 00:00
Clubvoorkeur: PSV und der BVB
FOOTB_REM_S: No

slowflow wrote: 08 Jul 2024, 16:56 Ortega wellicht?
Wordt eerste keeper bij City als Ederson vertrekt (en daar lijkt het wel op)
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

slowflow wrote: 08 Jul 2024, 16:56 Ortega wellicht?
https://www.mancity.com/news/mens/stefa ... d-63853429
Benitez040
Vaste waarde in elftal
Posts: 510
Joined: 22 Jun 2022, 11:10
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Loopt er in Belgie nog iets rond ?
slowflow
Basisspeler
Posts: 434
Joined: 06 Jun 2023, 23:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 08 Jul 2024, 16:59
slowflow wrote: 08 Jul 2024, 16:56 Ortega wellicht?
https://www.mancity.com/news/mens/stefa ... d-63853429
Hmm ja die is vrijwel onhaalbaar dan, ben benieuwd waar Earnie mee komt mocht Benitez echt gaan. Hij heeft me al vaker positief verrast dus heb er wel vertrouwen in dat ze een waardige opvolger vinden.
Post Reply