Ah jij was erbij begrijp ik? Wie zegt dat PSV dit niet heeft gedaan?Addo "Halbe" Cultheld.AddoCultheld wrote: ↑05 May 2021, 18:12 Had Unnerstall gewoon een contract voor een paar jaar als 2e keeper gegeven met eventueel uitzicht op concurrentie aangaan voor 1e positie.
Transferwindow 2021-2022
- Heissenberrug
- Internationale topspeler
- El Sordo
- Vedette
Tsja. Mvogo is niet zo beroerd en Unnerstall niet zo goed als hier vaak wordt voorgehouden. Uiteindelijk vergelijkbare keepers met verschillende talenten, waarbij de ene op zijn 31e nog ergens eerste keeper wil zijn en de ander flink aan de bak moet om eerste keeper te blijven. Zo moeilijk is het allemaal niet.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
- Ardbeg
- Mister PSV
Nee maar je ziet dezelfde circlejerk elkaar berichtjes liken, toch? Negeer het11 Sir Tinus wrote: ↑05 May 2021, 21:52 Inderdaad, en de een past beter bij een club als Twente en de ander bij een club als PSV. Maar dat Unnerstall een paar ballen had gehad die Mvogo niet heeft gehad zou ik als feit durven te bestempelen. Maar Unnerstall had waarschijnlijk 3 a 5 goals weggegeven door niet te kunnen trappen of passen.
- Persepolis
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
We gaan in cirkels, zo lijkt het. Schmidt zag Unnerstall niet als 1e keeper, daar is hij duidelijk in geweest. Net zoals Advocaat die Waterman boven Tyton verkoos. Kun je het mee eens zijn of niet, dat is zijn goede recht. Het volgende feit is dat Unnerstall geen 2e keeper wilde blijven en daarom niet wilde verlengen, ondanks dat PSV graag wilde. Ook zijn goede recht. Dan ga je uit elkaar, heel moeilijk is dat niet. Maar dit was 2 maanden geleden ook al bekend en besproken, blijkbaar wordt er nog steeds gedacht dat PSV bewust Unnerstall niet meer wilde houden en liet gaan, en krijgen we een exacte herhaling van de discussie van toen.
- ruuddevil
- Legende
Nieuw woordje geleerd?Ardbeg wrote: ↑05 May 2021, 23:54Nee maar je ziet dezelfde circlejerk elkaar berichtjes liken, toch? Negeer het11 Sir Tinus wrote: ↑05 May 2021, 21:52 Inderdaad, en de een past beter bij een club als Twente en de ander bij een club als PSV. Maar dat Unnerstall een paar ballen had gehad die Mvogo niet heeft gehad zou ik als feit durven te bestempelen. Maar Unnerstall had waarschijnlijk 3 a 5 goals weggegeven door niet te kunnen trappen of passen.
Negeren daar ben jij zelf erg goed in :haha:
- ShovingNE2
- Site Admin
Ik wil geen uitstekende 2e keeper. Ik wil twee uitstekende 1e keepers zoals vorig jaar. Liever een dure tweede keeper op de bank dan een goedkope mindere keeper. Stel je voor dat je eerste keeper door een blessure 4 maanden eruit ligt. Dat kost echt punten dan.Eindhovenvoetbal wrote: ↑05 May 2021, 19:17 Ik vind Fraisl een uitstekende 2e keeper. Doet het goed bij ADO, stukken beter dan Koopmans.
Heb het altijd vreemd gevonden dat keepers clubs bezuinigen op hun tweede keeper.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Legende
Idd. Waarom doen keepers dat?ShovingNE2 wrote: ↑06 May 2021, 08:15Ik wil geen uitstekende 2e keeper. Ik wil twee uitstekende 1e keepers zoals vorig jaar. Liever een dure tweede keeper op de bank dan een goedkope mindere keeper. Stel je voor dat je eerste keeper door een blessure 4 maanden eruit ligt. Dat kost echt punten dan.Eindhovenvoetbal wrote: ↑05 May 2021, 19:17 Ik vind Fraisl een uitstekende 2e keeper. Doet het goed bij ADO, stukken beter dan Koopmans.
Heb het altijd vreemd gevonden dat keepers bezuinigen op hun tweede keeper.
- ShovingNE2
- Site Admin
- Ren Höek
- Vedette
Een keeper heeft vertrouwen en speeltijd nodig, waarbij een te goede concurrent voor beide zaken problemen kan opleveren.
En waarom zou een uitstekende keeper op de bank gaan zitten?
Dit is altijd het probleem met keepers, die wissel je niet zomaar en niet even zoals met veldspelers.
Daarom kiezen veel clubs voor een goede 1e keeper en een betrouwbare 2e keeper, die vrede heeft met zijn rol maar wel de 1e keeper kan motiveren.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
- 11 Tinus
- Legende
Je kunt wel een goede 1e keeper op de bank hebben, maar het punt is dat het niet perse een goede keeper blijft als die niet speelt. Dus met andere woorden, ik vind dat je wel degelijk een onvoorwaardelijke eerste keeper moet hebben maar wel een twee keeper een plan voor moet leggen. Alleen een beker tournooi spelen is niet genoeg want dan speel je tot januari misschien 2 wedstrijden waarvan 1 of meer tegen amateurs. Je moet zo'n keeper wel aan boord houden en af en toe laten spelen. Ik vind het prima om thuis tegen Fortuna of Sparta met je 2e doelman te spelen om te zorgen je beide keepers aan boord hebt. Maar ik vind ook dat als je bv ver komt in de beker dat je niet perse de halve finale of finale met je 'beker'keeper moet spelen. Die moet dat wel verdienen down the road.
- Trixm
- Vedette
Zegt ook niet alles. Pasveer als tweede keeper werkte namelijk voor geen meter.koetje wrote: ↑05 May 2021, 18:27Volwaardige 2e keeper is Stekelenburg, Unnerstal, Pasveer dat soort keepers.Revolinho wrote: ↑05 May 2021, 18:15
Zie je wat je doet?
Hoe weet jij dat de scouting hem niet al langer kent en dat het toeval was dat ADO die jongen deze maanden toevallig huurt en dan ook nog eens een fenomenale pot tegen PSV keepte? Schmidt heeft in Oostenrijk gewerkt zeg maar, hij zal die markt wel een beetje kennen.
En wat is precies een ‘volwaardige 2e keeper’?
Trouwens: waar is Luuk Koopmans? Hij was toch de keeper bij ADO?
Deze Fraisl heeft bijna uitsluitend 2e Bundesliga of 2e Oostenrijkse liga gespeeld. Verder ook geen (jeugd) interlandcarriere. Lijkt me sterk dat Schmidt en/of scouting hem van daaruit kennen. Het zal namedropping zijn van de zaakwaarnemer. Hetzelfde wat je ziet bij Senesi en Kokcu die overal mee in verband worden gebracht.
Saibari is underrated.
-
- Legende
Hem was een worst voor gehangen dat Zoet waarschijnlijk ging vertrekken, maar ja die ging niet.
De keren dat Pasveer moest keepen was het wel een voldoende. Bij Ajax hadden ze ooit Verhoeven en later Lamprou voor die rol. Werkte niet. Die kiezen daarom ook niet voor Scherpen als 2e keeper. Een 2e keeper is of een heel groot talent of een ervaren en degelijke clubkeeper. Je moet als verdediging of supporter in ieder geval niet in de stress schieten mocht een beroep worden gedaan op de 2e keeper.
-
- Jeugdspeler
- Hatseflats
- Vedette
Met 6mil (uit mijn duim gezogen)salaris ofzo ja...Danibb09 wrote: ↑06 May 2021, 18:43 https://www.google.nl/amp/s/www.express ... celona/amp
8 miljoen maar?? Ik zeg ophalen
Edit: eventjes opgezocht. Salaris van 11,5mil!!
Last edited by Hatseflats on 06 May 2021, 21:21, edited 1 time in total.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
-
- Meervoudig international
- Ardbeg
- Mister PSV
Zo, wat een non-nieuws van onze Rik. PSV aast toch op Alderweireld?
- 11 Tinus
- Legende
- Ardbeg
- Mister PSV
PSV heeft al met Alderweireld gesproken dus het zal niet onwaarschijnlijk zijn dat de mogelijkheid er is! Let's see!11 Sir Tinus wrote: ↑11 May 2021, 10:47 Maarja wanneer is Tottenham bereid Alderweireld te laten gaan? Wellicht pas ver na het EK en dan moet PSV ook nog even flink onderhandelen want hij zal wel wat moeten kosten. Kim lijkt me nog steeds een veilige keuze om erbij te nemen afhankelijk van wat hij moet kosten.