Joey Veerman

Spelers A-selectie.
Post Reply
Batsu
Vaste waarde in elftal

Ardbeg wrote: 04 May 2021, 09:41
Trixm wrote: 04 May 2021, 09:37

Was Gudelj het? Ik dacht aan Vejinovic en van Ginkel, maar het kon idd ook Gudelj zijn geweest. De meningen waren in ieder geval zeer verdeeld.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik destijds ook team Gudelj was, ondanks zijn overmatig haargelgebruik. In 2018 heeft PSV weer geinformeerd.

https://www.goal.com/nl/nieuws/gudelj-k ... 94zbmry7dt

Ik sta niet op hem te wachten iig. Tenminste, zijn voetballende kwaliteiten. Mentaal gezien is het wel meer een leider/vechter dan onze Davy.
7 Miljoen per jaar... jezus
Heya Hallvar
Nationale topspeler

Gudelj was vooral in woorden een vechter, bij Ajax vond ik hem maar een zielig figuur die voetballend tekort schoot. Guardado is het gewenste profiel, met de passing skills van Pröpper.
Joenepsv
Legende

Was toen geen team Gudelj en nu nog steeds niet. Overschatte voetballer die vooral heel stoer doet maar het niet is. Een godswonder dar deze snuiter bij Sevilla zit.
Heruone
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: PSV

Voor iedereen die trouwens lag te kakken over handelingssnelheid en het alleen kan bij teveel ruimte en tijd, lik me reet :nanana:

Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Ardbeg
Mister PSV

Heruone wrote: 05 May 2021, 23:31 Voor iedereen die trouwens lag te kakken over handelingssnelheid en het alleen kan bij teveel ruimte en tijd, lik me reet :nanana:

Mijn* reet, rimfanaat. Onderbouw het eens ipv een filmpje posten ;)
Heruone
Lid scoutingsteam

Het is toch redelijk evident ;)
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Ardbeg
Mister PSV

Heruone wrote: 06 May 2021, 00:07 Het is toch redelijk evident ;)
Ja ik heb meer nodig dan een compilatie om overtuigd te raken man.
Tomm
Vedette

Ardbeg wrote: 06 May 2021, 00:16
Heruone wrote: 06 May 2021, 00:07 Het is toch redelijk evident ;)
Ja ik heb meer nodig dan een compilatie om overtuigd te raken man.
Veel plezier met het terugkijken van alle wedstrijden van heerenveen/veerman dit seizoen ;)
Menno1
Legende

Heruone wrote: 05 May 2021, 23:31 Voor iedereen die trouwens lag te kakken over handelingssnelheid en het alleen kan bij teveel ruimte en tijd, lik me reet :nanana:

No thanks. Maar vertel: zou jij Veerman boven Propper verliezen? En zo ja, waarom? Ben oprecht benieuwd wat jij zo geweldig vind aan Veerman en wat niet.
ruuddevil
Legende

In dat filmpje zie ik 3 omschakelsituaties diep vanaf eigen helft. Precies wat hier wordt gezegd, PSV voetbalt meestal op de helft van de tegenstander.
Joenepsv
Legende

Denk dat iedereen op het forum de kwaliteiten van Veerman wel ziet. Ik vraag me gewoon af of hij bij PSV zou passen en of hij de stap van prima donna bij Heerenveen naar één van de circa achttien aankan. Die twijfels gekoppeld aan de exorbitant hoge vraagprijs van Heerenveen maakt dat ik liever zie dat PSV verder kijkt.
Maikel
Site Admin

Ardbeg wrote: 05 May 2021, 23:57lik me reet
Voor het gebruik van 'me' ipv 'mijn' zou je eigenlijk al 3 maanden schorsing moeten krijgen.

Ontopic: Veerman is een no go imo. Blijf het een Feyenoord aankoop vinden.
ShovingNE2
Site Admin

Als het een keuze wordt Pröpper of Veerman dan kies ik Pröpper. Ik vond het bij ons nog mentaal aan het einde wel een probleem, maar 4 jaar Premier League waarbij vechten tegen lijfsbehoud je dagtak was heb ik er vertrouwen in dat het een stuk beter is. Pröpper heeft zich op hoger niveau bewezen.

Maar ik sluit niet uit dat Joey Veerman wel eens hoger kan eindigen dan Pröpper. Ik denk wat hij voetballend bij Heerenveen kan laten zien, hij ook bij PSV kan zien.

Maar wel een heel goed punt van Perez: waarom speelt hij niet bij Jong Oranje. Bang voor de jongens die het over geld en auto's hebben of zo?Als dat zo is heb je wel een mentaal dingetje hoor.

Als ik onderstaande compilatie zie dan denk ik dat hij beter op ons middenveld is dan Boscagli. Hij kan prima goede passes geven als hij onder druk wordt gezet. Ja PSV speelt meer op de helft van de tegenstander, maar hij heeft echt inzicht en prima overzicht.

Over kleine ruimtes gesproken en op de helft van de tegenstander: 1,17 / 1,45 / 2,09 / 6,42

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Menno1
Legende

Jou werd niks gevraagd. Maar wel eens verder ;)
ShovingNE2
Site Admin

Regent het al raketbrokstukken bij jou de Menno. :nanana:
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Wat mij opvalt bij die filmpjes en dan zeker bij die eerste van [mention]Heruone[/mention] is dat van Bergen het succes van zijn pass mede bepaald en dat hij zondag tegen ons ook. Maar hoeveel spelers hebben wij die zo de ruimte in duiken en hoe vaak is er überhaupt die ruimte achter de laatste linie om in te lopen?

Toch verwacht ik dat Veerman op halftien ook die oplossingen kan vinden en dat maakt me wel nieuwsgierig. Tegelijk baart het me zorgen dat hij wellicht helemaal niet te porren is voor een buitenlands avontuur dus dan kun je zijn transfersom ook niet direct terugverdienen.

Ik ben best positief over zowel Pröpper als Veerman halen.
loginnaam
Internationale topspeler

Het zou mij niets verbazen als hij vliegangst heeft en daarom niet met Jong Oranje mee wil. Zou dan wel een probleem zijn met Europese uitwedstrijden...
Josef Dettelbacher
Legende

Moet zeggen dat ik Veerman nauwelijks heb zien spelen, maar wat ik in die filmpjes zie vind ik wel erg mooi om te zien.

Propper vind ik uiteraard ook een hele mooie voetballer, mét ervaring op het hoogste niveau, het is alleen wel weer een complete afschrijving. Die ga je nooit meer verkopen. Veerman heeft nog jaren voor zich, wat op de lange termijn ook gewoon belangrijk is om een goede opvolger te kunnen halen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Johnnie Walker
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: Philips

Ik sluit niet uit dat PSV ze allebei wil halen: Veerman én Pröpper. Als PSV Guti, Rosario en Ihattaran laat vertrekken, dan kan dat prima.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Zoveel tijd en ruimte bij Heerenveen voor die lange pass en steekbal. Krijgt ie niet bij ons.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

loginnaam wrote: 06 May 2021, 09:12 Het zou mij niets verbazen als hij vliegangst heeft en daarom niet met Jong Oranje mee wil. Zou dan wel een probleem zijn met Europese uitwedstrijden...
Er is nog altijd de palingboot
koetje
Legende

“Ik kan me voorstellen dat Veerman een interessante speler voor PSV is. Joey Veerman moet gewoon in Nederland blijven”, zo begint Driessen in een video-item van De Telegraaf. Veerman behoorde voorlopig nog niet tot de selectie van Jong Oranje, naar eigen zeggen omdat hij ‘vanwege privéredenen zijn tijd in interlandperiodes anders wilde besteden’. “Hij heeft nogal snel last van heimwee. Dat is een van de redenen waarom hij nooit wordt geselecteerd voor Jong Oranje.”
Heimwee is volgens Valentijn Driessen dus de reden.

Als Heerenveen hem niet kan verkopen aan buitenlandse clubs kun je helemaal de prijs drukken en kun je daarnaast ook vraagtekens zetten bij de eventuele doorverkoopwaarde later voor PSV.
El Sordo
Vedette

Kan ook zomaar zijn dat Valentijntje een mogelijke reden uit zijn dikke duim heeft zitten zuigen en zijn verzinsel weer eens het als feit presenteert.
Trixm
Vedette

Ik snap de sepsis wel, maar aan de andere kant, hij blinkt nu uit bij heerenveen. De volgende stap om door te ontwikkelen is de Nederlandse top. Dan zou PSV toch een logische stap zijn? Pröpper moest het na vitesse ook nog maar laten zien. Het is dan afwachten of hij zich doorontwikkelt of niet. Aan de hand van de vraagprijs maak je dan een risico analyse. Daarbij valt het kwartje nu naar niet doen, omdat de prijs te hoog is.

De uitspraken zoals "we moeten spelers halen die er gelijk staan" is volgens mij gelul in de marge. Er zijn geen garanties binnen het topvoetbal, ook niet voor Pröpper die een dramatisch laatste seizoen speelde (miss wat subjectief, maar ik vond het slappe hap). De meeste gruwelijke opmerking binnen het forum "een type guardado". Het lijkt me een volledig open deur om te stellen dat we een topvoetballer, met ervaring, kwaliteit en leiderschap willen binnenhalen, maar wat is realistisch? Zijn deze voetballers altijd beschikbaar of zijn het de parels die eens in de zoveel tijd gevonden worden? Je moet er uiteraard naar zoeken en naar streven, maar om het als norm te stellen is singulier.
Saibari is underrated.
Post Reply