Voorbereiding seizoen 24/25
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
14-07 finale EK
04-08 Supercup PSV - Feyenoord
Stel we halen de finale, dan neem ik aan dat Joey en Jerdy het net niet halen? Zullen wel twee weken vakantie krijgen en dan wat ruimte om op te trainen. Dat lijkt mij net te kort dag worden.
Stel we halen de finale, dan neem ik aan dat Joey en Jerdy het net niet halen? Zullen wel twee weken vakantie krijgen en dan wat ruimte om op te trainen. Dat lijkt mij net te kort dag worden.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Ja, maar Geertruida en Bijlow ook niet…Standbeeld wrote: ↑07 Jul 2024, 16:56 14-07 finale EK
- DonyellMalen
- Legende
Lijkt mij net te vroeg ja. Flamingo - Saibari - Tillman op het middenveld dan. Ook niet verkeerd.Standbeeld wrote: ↑07 Jul 2024, 16:56 14-07 finale EK
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Sangare
Verwacht je dat Bijlow fit zal zijn danThijs wrote: ↑07 Jul 2024, 16:58Ja, maar Geertruida en Bijlow ook niet…Standbeeld wrote: ↑07 Jul 2024, 16:56 14-07 finale EK
- Standbeeld
- Mister PSV
Klopt. Ik verwacht niet dat Bijlow eerste keeper wordt aankomend seizoen. De mogelijke afwezigheid van Geertruida kan wel een issue zijn voor Feyenoord.Thijs wrote: ↑07 Jul 2024, 16:58Ja, maar Geertruida en Bijlow ook niet…Standbeeld wrote: ↑07 Jul 2024, 16:56 14-07 finale EK
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Mand! Ehh...Land!DonyellMalen wrote: ↑07 Jul 2024, 17:01Lijkt mij net te vroeg ja. Flamingo - Saibari - Tillman op het middenveld dan. Ook niet verkeerd.Standbeeld wrote: ↑07 Jul 2024, 16:56 14-07 finale EK
- DonyellMalen
- Legende
- Standbeeld
- Mister PSV
Het is ook de vraag hoe Feyenoord zal spelen onder Priske. Los daarvan is Flamingo - Saibari - Tillman een prima middenveld.DonyellMalen wrote: ↑07 Jul 2024, 17:01Lijkt mij net te vroeg ja. Flamingo - Saibari - Tillman op het middenveld dan. Ook niet verkeerd.Standbeeld wrote: ↑07 Jul 2024, 16:56 14-07 finale EK
- ShovingNE2
- Site Admin
Die jongens nemen vakantie, maar blijven echt wel fit. Helemaal wedstrijdfit misschien niet, maar die spelen hoor.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Standbeeld
- Mister PSV
Misschien 20 minuutjes of zo. Bosz brengt die gasten na hun vakantie meestal rustig.ShovingNE2 wrote: ↑07 Jul 2024, 17:58 Die jongens nemen vakantie, maar blijven echt wel fit. Helemaal wedstrijdfit misschien niet, maar die spelen hoor.
- ShovingNE2
- Site Admin
Het is een prijs. En de eerste tik die je de concurrentie kan uitdelen. Vorig jaar ook niet onbelangrijk. Als ze kunnen spelen starten ze denk ikStandbeeld wrote: ↑07 Jul 2024, 18:02Misschien 20 minuutjes of zo. Bosz brengt die gasten na hun vakantie meestal rustig.
- ShovingNE2
- Site Admin
Maar als we de finale halen hebben ze voor de fruitschaal een week meegetraind hé.
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik maak verder ook maar de aanname dat ze twee weken vakantie krijgen. Ik weet niet wat er daadwerkelijk afgesproken is.ShovingNE2 wrote: ↑07 Jul 2024, 18:03 Maar als we de finale halen hebben ze voor de fruitschaal een week meegetraind hé.
- ShovingNE2
- Site Admin
Nee. Die aanname klopt. Maar er zit drie weken tussen toch?
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Hoi!ShovingNE2 wrote: ↑07 Jul 2024, 18:03 Maar als we de finale halen hebben ze voor de fruitschaal een week meegetraind hé.
Rustig aan hoor wat mij betreft. Zonder JeJo winnen is nog leuker.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Komt goed. Brian Priske is nog aan het knobbelen hoe hij de rood-witte machine moet bestrijden, komt ie voor die tijd echt niet uit, met of zonder JeJoSKERLA wrote: ↑07 Jul 2024, 18:20Hoi!ShovingNE2 wrote: ↑07 Jul 2024, 18:03 Maar als we de finale halen hebben ze voor de fruitschaal een week meegetraind hé.
Rustig aan hoor wat mij betreft. Zonder JeJo winnen is nog leuker.
-
- Legende
Bij het spelen van oefenwedstrijden maakt het heel erg uit of een team al langer of korter in training is of dat je tegen Duitse teams speelt, want die kunnen niet rustig aan doen. Spelers van onderaf willen zich bewijzen en de selectiespelers zitten er totaal anders in en willen rustig wedstrijdritme opdoen. Daarom lijkt in de eerste weken alsof spelers van onderaf kunnen aanhaken en wordt er soms verontwaardig gereageerd als er spelers later aansluiten en er spelers weer naar het Jong team of O19 team worden teruggezet. Meestal zijn het er 1 of als je geluk hebt 2 die in deze weken reuzesprongen maken.
Gisteren zag je tegen een eveneens niet compleet Anderlecht wat het verschil in trainingsweken is en veel spelers die nu voor het eerst met Bosz meetrainen en opeens hele andere weerstand krijgen en dingen moeten leren. Je weet dat de basis onder Bosz goed is, dat hij niet iets nieuws hoeft te implementeren wat vorig jaar wel de vraag was hoelang dat zou duren en dus zelfs na eigen verbazing razendsnel bleek te gaan. Aan het einde van het trainingskamp moet de eerste stap een beetje vorm gaan krijgen en het is vooral de eerste wedstrijden van de competitie zorgen dat je deze goed doorkomt. Wel even wennen zo zonder Europese kwalificatiewedstrijden.
Gisteren zag je tegen een eveneens niet compleet Anderlecht wat het verschil in trainingsweken is en veel spelers die nu voor het eerst met Bosz meetrainen en opeens hele andere weerstand krijgen en dingen moeten leren. Je weet dat de basis onder Bosz goed is, dat hij niet iets nieuws hoeft te implementeren wat vorig jaar wel de vraag was hoelang dat zou duren en dus zelfs na eigen verbazing razendsnel bleek te gaan. Aan het einde van het trainingskamp moet de eerste stap een beetje vorm gaan krijgen en het is vooral de eerste wedstrijden van de competitie zorgen dat je deze goed doorkomt. Wel even wennen zo zonder Europese kwalificatiewedstrijden.
- These users thanked the author Massimo for the post (total 2):
- Doldenaar • TigTogFlip
-
- Regelmatige invaller
- Favoriete speler: Luc Nilis
Censuur hier!
- These users thanked the author Eindjehoger for the post (total 2):
- unpw07 • DoelbewustProvoceren
- ShovingNE2
- Site Admin
En terecht. Een interne mail van een bedrijf voor gratis kaarten voor personeel hier neerzetten zodat anderen kunnen profiteren van een actie die duidelijk niet voor hen bedoeld is kan niet.
Snap je zelf ook wel hoop ik. Anders gaat het niet goed.
Helemaal goed dat Jwoeloe het verwijderde.
Snap je zelf ook wel hoop ik. Anders gaat het niet goed.
Helemaal goed dat Jwoeloe het verwijderde.
- ShovingNE2
- Site Admin
En nog een keer censuur voor je Eindjehoger . Laatste keer anders kan je gaan vissen voorlopig. Wij werken er niet aan mee.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Ardbeg
-
- Regelmatige invaller