Lucassen kreeg bij ons ook elk jaar “de kans” in de voorbereiding.
Natuurlijk krijgt Sepp de kans, halve selectie van Slot zit nog op het EK.
Zegt allemaal nul.
Sepp van den Berg
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV
- Hatseflats
- Vedette
Dan kan hij daar CV nummer 5 zijn achter Dijk, Konate, Gomez en Quansah. Dan hebben ze ook nog Nathaniel Phillips en Williams nog, maar die acht ik slechter dan dan from the Mountain.
- These users thanked the author Hatseflats for the post:
- Voormalig KG
- ShovingNE2
- Site Admin
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
ShovingNE2 wrote: ↑09 Jul 2024, 11:24 Ben benieuwd hoe Sepp hier intern op reageert. Alweer de kans ja? Lekker een middelvinger appen en zeggen dat je er nul vertrouwen in hebt. Nieuwe trainer of niet.
- These users thanked the author SKERLA for the post:
- ShovingNE2
-
- Legende
Het is het standaard verhaal met een kans in de voorbereiding of een trainer die alle spelers wil zien. Dan gaan ze met 40 man naar Amerika of Azië. Snel zullen er diverse spelers afvallen. Als Van den Berg naar PSV wil dan wordt de kans al een stuk groter, alleen duurt het wat langer. Waar Liverpool hem nu nog niet 'vrij'' wil geven kan dat later in augustus als de selectie van Liverpool zelf ook wat meer vorm krijgt wel. Nog steeds geen garantie, want Liverpool kan ook zijn poot stijf houden of bijvoorbeeld alleen willen verhuren, maar nu zit PSV voorlopig in de wachtkamer. Dat is hoe het spel gespeeld wordt als je als kleinere club een speler van een grotere club wil halen. Andersom gaat het vaak wat makkelijker.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
PSV wist ook wel dat dergelijke spelers niet nu beschikbaar zijn maar minimaal pas na de promotietours en trainingskampen als de selecties enigszins compleet zijn. Zoals hierboven terecht gezegd zit half Liverpool aan de vooravond van hun verdiende vakantie dus dat duurt nog minimaal tot half augustus. Overigens zal dat ook de reden zijn waarom ze Flamingo nu zo snel binnen hebben geharkt.
-
- Geselecteerd voor Oranje
Wat een laf gedoe Shoving. Ik zou Slot gewoon een knieschot geven en hem dan in zijn gezicht pissen.ShovingNE2 wrote: ↑09 Jul 2024, 11:24 Ben benieuwd hoe Sepp hier intern op reageert. Alweer de kans ja? Lekker een middelvinger appen en zeggen dat je er nul vertrouwen in hebt. Nieuwe trainer of niet.
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Basisspeler
Ik vind dit totaal geen gekke ontwikkeling. Staat als Liverpool heel zwak in je schoenen door in begin Juli al te zeggen dat Sepp niet in de plannen voorkomt, zeker als Konate, VVD en Gomez nog op het EK zijn. Na het EK valt die achter minimaal Konate en Quansah en misschien ook wel achter Gomes. Dan ben je op je eigen positie 3e keuze.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!
- Juancho
- Mister PSV
Slot kent Sepp al heel goed he. Dus nu even een week of 2 mee laten trainen zal wel voldoende moeten zijn. Als Slot Sepp echt niet nodig heeft of pas als 5de of 6de keuze, dan komen ze daar echt wel snel genoeg uit in goed overleg. Dan zal Sepp net als Jerdy echt moeten aangeven alleen maar naar PSV te willen. Dan komt zo'n deal hopelijk alsnog snel goed en daarmee bedoel ik voor of in de eerste fase van het trainingskamp. Voor Slot toch ook weer een zak geld die hij mag uitgeven aan andere spelers.Massimo wrote: ↑09 Jul 2024, 11:33 Het is het standaard verhaal met een kans in de voorbereiding of een trainer die alle spelers wil zien. Dan gaan ze met 40 man naar Amerika of Azië. Snel zullen er diverse spelers afvallen. Als Van den Berg naar PSV wil dan wordt de kans al een stuk groter, alleen duurt het wat langer. Waar Liverpool hem nu nog niet 'vrij'' wil geven kan dat later in augustus als de selectie van Liverpool zelf ook wat meer vorm krijgt wel. Nog steeds geen garantie, want Liverpool kan ook zijn poot stijf houden of bijvoorbeeld alleen willen verhuren, maar nu zit PSV voorlopig in de wachtkamer. Dat is hoe het spel gespeeld wordt als je als kleinere club een speler van een grotere club wil halen. Andersom gaat het vaak wat makkelijker.
Maar aan de andere kant, het zou mij ook echt niks verbazen als Slot meer plannen met Sepp heeft en dat hij alsnog bij Liverpool blijft.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Hatseflats
- Vedette
- SKERLA
- Legende
-
- Vedette
Het lijkt mij juist dat hij in eerder stadium al gesproken heeft met Slot over zijn toekomst. Anders laat je niet al blijken dat je naar PSV wilt maar ga je nog voor je kans.
- These users thanked the author Robson de Souza for the post:
- Maria-Franciscus
-
- Legende
Precies. Dit gaan een transfer van de lange adem worden. Slot is net nieuw en wil weten wat voor spelers hij heeft. Plus zijn er nog genoeg op het EK; stel dat VVD geblesseerd terug komt bijvoorbeeld?Mvogoat wrote: ↑09 Jul 2024, 12:40 Ik vind dit totaal geen gekke ontwikkeling. Staat als Liverpool heel zwak in je schoenen door in begin Juli al te zeggen dat Sepp niet in de plannen voorkomt, zeker als Konate, VVD en Gomez nog op het EK zijn. Na het EK valt die achter minimaal Konate en Quansah en misschien ook wel achter Gomes. Dan ben je op je eigen positie 3e keuze.
Daarnaast is Liverpool ook niet gek: waarom gelijk 15 miljoen van PSV accepteren in begin Juli als je er begin/half Augustus misschien 20-25 miljoen voor kan krijgen van een Duitse/Engelse subtopper? Het is nou niet alsof alleen PSV interesse in hem heeft.
- 11 Tinus
- Legende
Denk je dat Slot liever Sepp of Geertruida heeft als hoofdtrainer van Liverpool?
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Vind beide nog te jong om hoofdtrainer te worden, laat ze eerst maar eens de papieren halen!
- 11 Tinus
- Legende
- SKERLA
- Legende
Ik weet nu oprecht niet wat je bedoelt
1. Denk je dat Slot liever Sepp of Geertruida heeft als centrale verdediger van Liverpool?
2. Denk je dat Sepp of Geertruida liever Slot heeft als hoofdtrainer van Liverpool?
3. Anders, nl Klumpke.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Lekker sappig en mals. Als een vers gewassen en gewaxte kut.
- 11 Tinus
- Legende
Haha uiteraard bedoelde ik dat Slot (als hoofdtrainer) liever Geertruida heeft dan Sepp.
- 11 Tinus
- Legende
Ideaal als 4e/5e verdediger zou ik zeggen.
Natuurlijk zal Slot benieuwd zijn maar als Sepp wil vertrekken dan kan ik me niet voorstellen dat Liverpool daar (tegen het einde van de transferzomer) heel erg voor gaat liggen.
- SKERLA
- Legende