John de Jong
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Lid 2e elftal
- Hatseflats
- Vedette
- Ren Höek
- Vedette
Het is al veel vaker gezegd, maar het blad VI is niet te vergelijken met VI Pro.Dutch Cowboy wrote: ↑06 May 2021, 14:04 Ben ik helemaal met je eens, maar journalistiek behoort wel objectief te zijn, en geen verkapt Ajax clubblad met een supporter als hoofdredacteur.
Dit laatste biedt namelijk vooral kwaliteit, in tegenstelling tot het eerste.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
- Trixm
- Vedette
Cherry Picking noemen ze dat . Logisch dat de journalistiek daar niet in mee kan gaan toch?
Saibari is underrated.
-
- Vedette
Daar heeft Ardbeg wel een klein punt. Bij andere sites kun je ook betalen per artikel, volgens mij kan dat bij VI niet. Daar moet je direct een abonnement afsluiten.
Al vermoed ik dat het gros ook voor dat ene artikel niet had betaald als die mogelijkheid er was
Al vermoed ik dat het gros ook voor dat ene artikel niet had betaald als die mogelijkheid er was
- Ardbeg
- Mister PSV
Da's het vervelende idd. Ik ben echt de beroerdste niet om voor materie te betalen. Ik heb immers ook gigantisch veel cd's, lp's, boeken en films. Ik hou er van om dingen echt te hebben. Als ik direct een abonnement moet afsluiten voor de paar artikelen die ik bij toeval eens wil lezen..Nou nee.
- Heissenberrug
- Internationale topspeler
Wat zal ik blij zijn als hij Rosario weet te verkopen zeg. Werk aan de winkel, eerst alle rommel eruit:
- Rigo
- Luckassen
- Piroe
- Thomas
- Mauro
- Rosario
- Dumfries
- Guti
- Viergever
- Baumgartl
- Bruma
- Doan
Stuk voor stuk niet goed genoeg.
- Rigo
- Luckassen
- Piroe
- Thomas
- Mauro
- Rosario
- Dumfries
- Guti
- Viergever
- Baumgartl
- Bruma
- Doan
- ruuddevil
- Legende
Je vergeet Mvogo, Zahavi, Ihattaren, Fein en Sadilek. Fein en Mvogo gehuurd, maar weg ermee. Romero is geblesseerd, anders stond die ook op het lijstje.Heissenberrug wrote: ↑13 May 2021, 17:00 Wat zal ik blij zijn als hij Rosario weet te verkopen zeg. Werk aan de winkel, eerst alle rommel eruit:
- Rigo
- Luckassen
- Piroe
- Thomas
- Mauro
- Rosario
- Dumfries
- Guti
- Viergever
- Baumgartl
- Bruma
- Doan
- Heissenberrug
Mvogo hoeft voor mij niet perse weg, je hebt twee gelijkwaardige keepers nodig dus dat is prima met hem en Drommel. Beide geen toppers maar voldoende. Zahavi hou ik er graag bij. Ihattaren was ik inderdaad vergeten, zegt genoeg. Wegwezen met hem. Fein gaat sowieso terug geloof ik en Romeo wil ik ook nog wel eens zien al kan ik me bijna niet voorstellen dat die nog goed terecht gaat komen. Al met al veel werk aan de winkel voor John.
- ShovingNE2
- Site Admin
Ik zou graag een rijtje met spelers maken, maar de deadline voor de transferpool is nog niet verlopen en ik wil dat shirt winnen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Lid 2e elftal
Mauri, Thomas en Viergever kun je erbij houden als reserve, Rosario en Dumfries zijn toe aan iets nieuws.
Doan weet ik niet. De rest verkopen
Doan weet ik niet. De rest verkopen
-
Ach ik ben zelf gekleurd. En ik bedoelde dat het een kliekje is. Mo is het kutjoch, dat matties is met de aanvoerder, die er zelf niks van bakt en alleen maar dom lacht als het over Mo gaat. Dan ook nog mattie Rosario, reserve-aanvoerder, mede-prutser. En dan nog Malen. Allemaal Bommel-proteges.
Deze gasten en alle meuk eruit.
Deze gasten en alle meuk eruit.