Jerdy Schouten
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Iedereen die 70 80 90 miljoen roept is gek. PSV gaat ook gewoon akkoord met 50 a 60 miljoen als het erop aankomt. Als je in 1 jaar tijd je geld 4x kan terug verdienen op papier dan doe je dat. We zijn jammer genoeg niet PSG die jaar in jaar uit maar kan kopen en klaarblijkelijk niks hoeft te verkopen.
-
- Legende
"Je gaat het pas zien als je het doorhebt " is zo'n Cruijff uitspraak die hier van toepassing is.
Snap je eenmaal wat voor speler Schouten is (als scout) dan zie je opeens zijn grote waarde. Een vergelijking met Busquets helpt clubs het door te hebben waarnaar ze het gaan zien.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Zou Jerdy zelf ook nog wat hierover te zeggen hebben?CZ_Code wrote: ↑09 Jul 2024, 21:35 Iedereen die 70 80 90 miljoen roept is gek. PSV gaat ook gewoon akkoord met 50 a 60 miljoen als het erop aankomt. Als je in 1 jaar tijd je geld 4x kan terug verdienen op papier dan doe je dat. We zijn jammer genoeg niet PSG die jaar in jaar uit maar kan kopen en klaarblijkelijk niks hoeft te verkopen.
- Standbeeld
- Mister PSV
Bij zulke bedragen ga je naar een miljoen of 6-8 per seizoen. Ik denk dat Jerdy nog geen seconde nodig heeft voor zijn jawoord.psvgouda wrote: ↑09 Jul 2024, 21:48Zou Jerdy zelf ook nog wat hierover te zeggen hebben?CZ_Code wrote: ↑09 Jul 2024, 21:35 Iedereen die 70 80 90 miljoen roept is gek. PSV gaat ook gewoon akkoord met 50 a 60 miljoen als het erop aankomt. Als je in 1 jaar tijd je geld 4x kan terug verdienen op papier dan doe je dat. We zijn jammer genoeg niet PSG die jaar in jaar uit maar kan kopen en klaarblijkelijk niks hoeft te verkopen.
- Skuddem
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Mag ook hopen dat Rik niet van een trapje valt
-
- Internationale topspeler
Dat vind ik wel makkelijk gedacht. Stel een Saoedische club komt met zo'n bod? Het lijkt me dat Jerdy sowieso zal willen weten wat de plannen met hem zijn.Standbeeld wrote: ↑09 Jul 2024, 21:51Bij zulke bedragen ga je naar een miljoen of 6-8 per seizoen. Ik denk dat Jerdy nog geen seconde nodig heeft voor zijn jawoord.
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik maakte de aanname in mijn hoofd dat het dan om een Europese topclub zou gaan. Saudi-Arabië heb ik eigenlijk niet eens aan gedacht. Dat zie ik Jerdy niet zo snel doen.loginnaam wrote: ↑09 Jul 2024, 22:02Dat vind ik wel makkelijk gedacht. Stel een Saoedische club komt met zo'n bod? Het lijkt me dat Jerdy sowieso zal willen weten wat de plannen met hem zijn.Standbeeld wrote: ↑09 Jul 2024, 21:51
Bij zulke bedragen ga je naar een miljoen of 6-8 per seizoen. Ik denk dat Jerdy nog geen seconde nodig heeft voor zijn jawoord.
- mr.top
Die wil nog wel serieus genomen worden in oranje.loginnaam wrote: ↑09 Jul 2024, 22:02Dat vind ik wel makkelijk gedacht. Stel een Saoedische club komt met zo'n bod? Het lijkt me dat Jerdy sowieso zal willen weten wat de plannen met hem zijn.Standbeeld wrote: ↑09 Jul 2024, 21:51
Bij zulke bedragen ga je naar een miljoen of 6-8 per seizoen. Ik denk dat Jerdy nog geen seconde nodig heeft voor zijn jawoord.
Standbeeldje heeft verder gelijk. Als een grote mensen club komt en er gaat met miljoenen gesmeten worden dan ga je. Hij heeft al in het buitenland gespeeld en je hoeft daarna nooit meer te werken en zijn kroost ook niet.
-
- Bankzitter
Hoe gek we allemaal als supporters zijn op Schouten, als er echt zulke bedragen op tafel komen moet PSV gewoon accepteren.
Je bent gewoon niet gezond bezig als je 40-50 miljoen weigert voor een 27 jarige speler.
Maar goed, eerst überhaupt maar eens zien of de mediahype rond Jerdy tot een miljoenen bod gaat leiden
Je bent gewoon niet gezond bezig als je 40-50 miljoen weigert voor een 27 jarige speler.
Maar goed, eerst überhaupt maar eens zien of de mediahype rond Jerdy tot een miljoenen bod gaat leiden
-
- Vedette
Wat wij al een heel seizoen zien, zien ze in de rest van Europa nu ook. Schouten is een uitstekende speler en zal ongetwijfeld als een van de ontdekkingen van het EK gelden. Als een club uit de top twaalf in Europa komt zal hij ongetwijfeld vertrekken. Als pak hem beet Atletico noemt zal hij ook wel aangeven dat hij zo’n kans niet wil laten lopen. Voor 25 miljoen zullen we hem niet laten gaan maar er ook bij Schouten zal er een bedrag zijn dat genoeg is om hem te laten gaan. Ondanks dat er nu gezegd wordt dat hij niet weg mag. Of dat veertig of vijftig of wellicht zestig miljoen is, dat is de vraag.
- Hammer
- Bankzitter
- Favoriete speler: Tim van den Heuvel
Dan sta je wel voor schut mocht hij onverhoopt toch wel voor die tijd vertrokken zijn, dat besef je toch wel he?
Support in difficult times
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Pure liefde is geloof jonguh
-
Hij zal hier ongetwijfeld ook al een miljoenensalaris ontvangen en er is meer in het leven dan alleen maar geld. Juist Schouten lijkt mij iemand die niet meteen ja zegt tegen een flinke salaris upgrade, maar er ook zeker van wil zijn dat die club bij hem past.mr.top wrote: ↑09 Jul 2024, 22:11Die wil nog wel serieus genomen worden in oranje.
Standbeeldje heeft verder gelijk. Als een grote mensen club komt en er gaat met miljoenen gesmeten worden dan ga je. Hij heeft al in het buitenland gespeeld en je hoeft daarna nooit meer te werken en zijn kroost ook niet.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
- Golden Stars
- Bankzitter
Schouten gaat PSV's duurste speler worden die we (dit seizoen) niet verkopen.
- These users thanked the author Golden Stars for the post:
- SKERLA
- Hammer
- Bankzitter
- Favoriete speler: Tim van den Heuvel
Ik help het je hopen
Support in difficult times
-
- Legende
Zei er iemand Jerforce One?
- These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post:
- Balinho
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- Buitenspelgoal
- Vaste waarde in elftal
Ook als hij voor 40-60m gaat heeft Stewart geweldig gekookt hoor. Milan afgetroefd om hem te halen, mede daardoor fluitend kampioen en een mooie smak geld in de CL verdiend en dan in een jaar tijd 25-45m winst maken. Dat is meer dan uitstekend. En ik vertrouw Earnie wel dat er dan een topper voor terugkomt. Misschien niet weer het exacte niveau Schouten, maar dat was dan ook een buitenkans.
En Schouten? Die is 27. Dit is zijn kans om nog even een aantal mooie jaren in de top door te brengen, financieel binnen te lopen en daarmee ook zijn status in Oranje te verstevigen. Naar SA zal hij niet gaan, maar een mooie Europese topclub en hij gaat, mits PSV een gewenst bedrag krijgt.
-
- Meervoudig international
Met die witte huid in de verschroeiende zon lijkt me sowieso niet zo'n goed idee.
- ShovingNE2
- Site Admin
Als er iemand weinig op heeft met de werkelijkheid (aangaande Schouten) ben jij het wel.O Goleiro Grande wrote: ↑09 Jul 2024, 11:58Vanuit een kelder of onder een steen heeft ie als journalist anders weinig op met de werkelijkheid, want €40m en zelfs €50m slaat natuurlijk nergens op als ondergrens. Schouten is in z’n prime, is sterspeler van de landskampioen en dragende speler bij mogelijk de finalist van dit EK. En zou nog zeker zeven jaar in de top mee kunnen. Met zijn huidige prestaties en contract tot medio 2028 heeft het, zeker als je hem überhaupt niet kwijt wil, toch totaal geen pas om iets minder dan transferbrekend dat start vanaf €70m te verwachten?
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Jeronimo
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Van Nistelrooij
Schouten verkopen en Verbruggen halen. Heb je nog genoeg geld voor een vervanger van Schouten.
- Hatseflats
- Vedette
Hou nou eens op over Verbruggen. PSV kan/gaat dat never nooit betalen voor een keeper.
- These users thanked the author Hatseflats for the post (total 3):
- Grasmat • Rikkert1234 • Ardbeg