Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Echt een bijzondere situatie en al helemaal vreemd dat die Engelse pers de reden nog niet achterhaald heeft.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Is hij daar te onbelangrijk voor?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 09 Jul 2024, 21:07 Is hij daar te onbelangrijk voor?
Het lijkt mij evident dat de lange absentie een tragedie voor de speler is. Daar hoor je enkel met respect mee om te gaan. Dat staat dan nog zelfs los van dat het om medische info gaat en dus volledig privé is.
These users thanked the author Standbeeld for the post:
Flabbergast
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
FOOTB_REM_S: No

Triest voor die jongen. Of het nu om mentale of om fysieke issues gaat.

Hopelijk herstelt hij snel.
These users thanked the author Ittot for the post (total 2):
TyyneDoubleUCoolman
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 09 Jul 2024, 21:09
ShovingNE2 wrote: 09 Jul 2024, 21:07 Is hij daar te onbelangrijk voor?
Het lijkt mij evident dat de lange absentie een tragedie voor de speler is. Daar hoor je enkel met respect mee om te gaan. Dat staat dan nog zelfs los van dat het om medische info gaat en dus volledig privé is.
Volledig eens hoor, maar normaliter heeft die Engelse roddelpers daar wel schijt aan meen ik?
TomPSV
Legende
Posts: 14764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
FOOTB_REM_S: No

Heissenberrug wrote: 09 Jul 2024, 21:25
Standbeeld wrote: 09 Jul 2024, 21:09
Het lijkt mij evident dat de lange absentie een tragedie voor de speler is. Daar hoor je enkel met respect mee om te gaan. Dat staat dan nog zelfs los van dat het om medische info gaat en dus volledig privé is.
Volledig eens hoor, maar normaliter heeft die Engelse roddelpers daar wel schijt aan meen ik?
Ik denk eerlijk gezegd dat hij daar veel te onbeduidend voor is. Niemand kent hem daar..
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Heissenberrug wrote: 09 Jul 2024, 21:25
Standbeeld wrote: 09 Jul 2024, 21:09
Het lijkt mij evident dat de lange absentie een tragedie voor de speler is. Daar hoor je enkel met respect mee om te gaan. Dat staat dan nog zelfs los van dat het om medische info gaat en dus volledig privé is.
Volledig eens hoor, maar normaliter heeft die Engelse roddelpers daar wel schijt aan meen ik?
Het is daar wel van een zeer laag allooi inderdaad. Maar hier wordt nog redelijk goed mee omgegaan. United lijkt hem ook goed in bescherming te nemen.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

TomPSV wrote: 09 Jul 2024, 21:28
Heissenberrug wrote: 09 Jul 2024, 21:25

Volledig eens hoor, maar normaliter heeft die Engelse roddelpers daar wel schijt aan meen ik?
Ik denk eerlijk gezegd dat hij daar veel te onbeduidend voor is. Niemand kent hem daar..
Bij een sterspeler zou de druk wellicht wat meer toenemen om het tot in de detail uit te zoeken. Maar goed, Malacia wordt hem dus niet. Ik stel voor dat we weer on topic gaan en dit voor het PL topic laten.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Denk dat het echte verhaal achter Malacia genoeg clicks zal opleveren hoor
koetje
Legende
Posts: 11072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
FOOTB_REM_S: No

Malacia heeft daar dezelfde status als Oppegard bij ons. Het ware verhaal is bijvangst van de bijvangst voor de Britse Rik en Marco. Heeft zich gewoon niemand in verdiept daar. Wellicht een klusje voor de stagiaire van de Manchester Evening News of zo.
TommyD085
Jeugdspeler
Posts: 41
Joined: 30 Aug 2021, 18:53
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ben hem even uit het oog verloren, maar weet dat hij bij Leipzig verhuurd is !
Ooit groot talent, maar zijn verwachtingen nog niet kunnen inlossen !
Ilaix Moriba, ooit groot talent Barcelona !
Geen idee of hij haalbaar is en hoe zijn vorm nu is !
Smeets14
Nationale topspeler
Posts: 1732
Joined: 25 Aug 2017, 23:00
FOOTB_REM_S: No

TommyD085 wrote: 09 Jul 2024, 22:37 Ben hem even uit het oog verloren, maar weet dat hij bij Leipzig verhuurd is !
Ooit groot talent, maar zijn verwachtingen nog niet kunnen inlossen !
Ilaix Moriba, ooit groot talent Barcelona !
Geen idee of hij haalbaar is en hoe zijn vorm nu is !
Vanwaar die uitroeptekens?
User avatar
Balinho
Internationale topspeler
Posts: 3875
Joined: 08 Apr 2018, 11:33
FOOTB_REM_S: No

Smeets14 wrote: 09 Jul 2024, 22:40
TommyD085 wrote: 09 Jul 2024, 22:37 Ben hem even uit het oog verloren, maar weet dat hij bij Leipzig verhuurd is !
Ooit groot talent, maar zijn verwachtingen nog niet kunnen inlossen !
Ilaix Moriba, ooit groot talent Barcelona !
Geen idee of hij haalbaar is en hoe zijn vorm nu is !
Vanwaar die uitroeptekens?
Om van de niet te missen spaties vóór de uitroeptekens nog niet eens te spreken !
En de nieuwe regel na iedere zin !
Onmiskenbaar stylish wel !
These users thanked the author Balinho for the post:
Heissenberrug
Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
FOOTB_REM_S: No

TommyD085 wrote: 09 Jul 2024, 22:37 Ben hem even uit het oog verloren, maar weet dat hij bij Leipzig verhuurd is !
Ooit groot talent, maar zijn verwachtingen nog niet kunnen inlossen !
Ilaix Moriba, ooit groot talent Barcelona !
Geen idee of hij haalbaar is en hoe zijn vorm nu is !
Dit is wel echt compleet de categorie die PSV helemaal niet meer wil. Talenten die 2/3 keer achter elkaar gefaald zijn bij uitleenbeurten.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
Søren
Meervoudig international
Posts: 1072
Joined: 06 Jun 2023, 18:33
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Balinho wrote: 09 Jul 2024, 22:57Om van de niet te missen spaties vóór de uitroeptekens nog niet eens te spreken !
En de nieuwe regel na iedere zin !
Onmiskenbaar stylish wel !
Goed dat je de taalfout in je eigen post ook nog even gecorrigeerd hebt, want dat zag er een beetje lullig uit gezien je opmerking.
Nog één taalfout te gaan en dan ben je er wel zo ongeveer.
User avatar
Balinho
Internationale topspeler
Posts: 3875
Joined: 08 Apr 2018, 11:33
FOOTB_REM_S: No

Søren wrote: 09 Jul 2024, 23:07
Balinho wrote: 09 Jul 2024, 22:57Om van de niet te missen spaties vóór de uitroeptekens nog niet eens te spreken !
En de nieuwe regel na iedere zin !
Onmiskenbaar stylish wel !
Goed dat je de taalfout in je eigen post ook nog even gecorrigeerd hebt, want dat zag er een beetje lullig uit gezien je opmerking.
Nog één taalfout te gaan en dan ben je er wel zo ongeveer.
Ik geef de beste mens een compliment voor zijn/haar/hen eigen stijl en jij doet het voorkomen alsof ik de boel naar beneden wil halen. Een ietwat laag van jou hoor, wel.
RIO
Legende
Posts: 14073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Jij bend teleurgesteldt?
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 09 Jul 2024, 21:09
ShovingNE2 wrote: 09 Jul 2024, 21:07 Is hij daar te onbelangrijk voor?
Het lijkt mij evident dat de lange absentie een tragedie voor de speler is. Daar hoor je enkel met respect mee om te gaan. Dat staat dan nog zelfs los van dat het om medische info gaat en dus volledig privé is.
Zonder meer, maar als er één pers is die daar schijt aan heeft is het de Engelse wel.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Helder. Ik hoop vooral dat Boscagli en Teze voor nog enkele jaren bijtekenen, met de stilzwijgende afspraak dat ze beide volgend jaar een stap maken en PSV er een betere som aan overhoudt dan ze bij een verkoop deze zomer zouden opbrengen. Boscagli zou achterin de gewezen leider worden voor het geval hij dat niet al is, met Flamingo of (hopelijk) Van den Berg naast hem centraal. Met het oog op de rentree van Dest in (niet onwaarschijnlijk pas) 2025/2026 zou het perfect zijn als Teze nog een jaar blijft, voor de Amerikaan om hem daarna af te lossen op die flank. Intussen lijkt het me raadzaam om voor dat moment én de magere bezetting op linksback komend seizoen, nog een echte linksback van basiskwaliteit erbij te halen; Mauro én Oppegard is gewoonweg te mager op die positie voor het zware seizoen dat komen gaat.

Obispo zou ik bij kans verkopen als die Duitse, Engelse of Spaanse club zich meldt. Ik heb niet het gevoel dat hij het gewenste niveau bij PSV gaat aantikken en denk dat je in zijn plaats - misschien alleen al met het geld dat hij op gaat brengen - een veelbelovender jongen kunt halen. Wat dat betreft was het echt een droomscenario om achter Boscagli Valentin Gomez alvast te halen voor de opvolging van de Fransman volgend jaar, maar ik denkt dat investeringstechnisch bij een droom blijft.
These users thanked the author O Goleiro Grande for the post:
60yearsofglory
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Voor al die jongens geldt: verlengen of verkopen. Ze kunnen niet volgend jaar gratis de deur uit.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

In theorie wel, maar ze hebben natuurlijk het volste recht om gewoon hun contract uit te dienen.
Madueke
Legende
Posts: 10870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ben wel benieuwd wat voor clubs dat zijn die Obispo mogelijk willen hebben. Duitse, Engelse en Spaanse clubs klinkt natuurlijk mooi, maar die hebben ook een KKD competitie. Daar is overigens niks mis mee, Burnley, HSV, of Schalke zijn ook relatief grote clubs waar je genoeg kan verdienen en in het geval van Obispo eindelijk gaat spelen.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
FOOTB_REM_S: No

Ik denk dat top Championship heel goed zou kunnen zijn voor Obispo. En dan hopelijk promoveren en op die manier naar de PL. Ik kan me voorstellen dat middenmoot DL of Spanje ook interessant is voor hem (en andersom).
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 10 Jul 2024, 10:21 In theorie wel, maar ze hebben natuurlijk het volste recht om gewoon hun contract uit te dienen.
Klopt maar PSV heeft het volste recht om ze eerder aan te geven: je krijgt een geweldige verlenging van 2 jaar, volgend seizoen kan je die stap nog steeds maken maar transfervrij kunnen we je niet laten gaan. Geldt voor Teze als Boscagli. Dat zijn a. te belangrijke basisspelers en b. vertegenwoordigen gewoon te veel waarde.

Ik ga er zelf vanuit dat 1 van de 2 bijtekent en de ander zal vertrekken.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Post Reply