Precies. Enerzijds om iedereen gemotiveerd te houden en anderzijds om zich te oriënteren op welk vlees hij in de kuip heeft (no pun intended), schrijft hij in deze fase nog niemand af. En hoewel Slot weinig middelen krijgt of vraagt om versterking bij Liverpool kan ik me niet voorstellen dat hij zijn eerste seizoen en het krediet dat hij niet wil verspelen, af laat hangen van Sepp van den Berg. Zelfs niet als deze een goede indruk maakt in de voorbereiding. Het is wachten op de EK-gangers daar en zodra die weer op stoom zijn kan het snel gaan. Maar dat die jongen eind augustus PSV’er wordt staat wel vast lijkt me.
Sepp van den Berg
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- ShovingNE2
- Site Admin
Ik hoop toch een heel stuk eerder op een basis RCV.O Goleiro Grande wrote: ↑10 Jul 2024, 06:50Maar dat die jongen eind augustus PSV’er wordt staat wel vast lijkt me.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Ik ook, maar denk dat Bosz tot die tijd op Flamingo vertrouwt en kan vertrouwen.ShovingNE2 wrote: ↑10 Jul 2024, 07:27Ik hoop toch een heel stuk eerder op een basis RCV.O Goleiro Grande wrote: ↑10 Jul 2024, 06:50Maar dat die jongen eind augustus PSV’er wordt staat wel vast lijkt me.
- ShovingNE2
- Site Admin
- trouwepsvfan
- Vedette
- ShovingNE2
- Site Admin
Jonge spelers die je ontwikkelt maken van tijd tot tijd blunders. Inherent aan het feit dat je als club spelers op de groei koopt. Overigens maken goede gearriveerde spelers ook wel eens blunders.trouwepsvfan wrote: ↑10 Jul 2024, 08:30 Ik mag hopen dat hij tegen Feyenoord niet dezelfde blunders maakt als RCV als tijdens de play-offs.
- mateja
- Internationale topspeler
Misschien is hij aanvallend wel net zo belangrijk als tijdens de playoffs. Kan ook zomaar.trouwepsvfan wrote: ↑10 Jul 2024, 08:30 Ik mag hopen dat hij tegen Feyenoord niet dezelfde blunders maakt als RCV als tijdens de play-offs.
Het blijft gewoon echt een gok om te hopen op Van de Berg aan het eind van de window.
- These users thanked the author mateja for the post:
- Vanthaman18
-
- Vaste waarde in elftal
Of anders zie je het een keer iets rooskleuriger en hoop je dat ie 2 corners achter Wellenreuther kopt.trouwepsvfan wrote: ↑10 Jul 2024, 08:30 Ik mag hopen dat hij tegen Feyenoord niet dezelfde blunders maakt als RCV als tijdens de play-offs.
Het blijft gewoon echt een gok om te hopen op Van de Berg aan het eind van de window.
Mbt je tweede zin, ja dat is een gok inderdaad maar ik neem aan dat er overleg is met kamp vd Berg en zodra het de kant van Liverpool opgaat zal er doorgeschakeld worden.
Liever de juiste/beste aan het einde van de periode dan 2e of 3e keus eerder
- These users thanked the author Jeronimo for the post (total 3):
- mateja • SKERLA • Vanthaman18
-
- Vedette
Ik hoop dat Boscagli tegen Feyenoord ook niet dezelfde blunders maakt als afgelopen thuiswedstrijd tegen Feyenoord.trouwepsvfan wrote: ↑10 Jul 2024, 08:30 Ik mag hopen dat hij tegen Feyenoord niet dezelfde blunders maakt als RCV als tijdens de play-offs.
-
- Nationale topspeler
Zeker nu we geen voorronde CL hebben zijn we in de positie om wat langer op de juiste speler te wachten.Jeronimo wrote: ↑10 Jul 2024, 08:40Of anders zie je het een keer iets rooskleuriger en hoop je dat ie 2 corners achter Wellenreuther kopt.trouwepsvfan wrote: ↑10 Jul 2024, 08:30 Ik mag hopen dat hij tegen Feyenoord niet dezelfde blunders maakt als RCV als tijdens de play-offs.
Mbt je tweede zin, ja dat is een gok inderdaad maar ik neem aan dat er overleg is met kamp vd Berg en zodra het de kant van Liverpool opgaat zal er doorgeschakeld worden.
Liever de juiste/beste aan het einde van de periode dan 2e of 3e keus eerder
- These users thanked the author DeEintovenaar for the post:
- Jeronimo
- Hatseflats
- Vedette
Ik mag toch hopen dat Luuk de bal niet overschiet 2 meter voor open doel. Het blijft gewoon echt een gok om Luuk in de spits te zetten.trouwepsvfan wrote: ↑10 Jul 2024, 08:30 Ik mag hopen dat hij tegen Feyenoord niet dezelfde blunders maakt als RCV als tijdens de play-offs.
- These users thanked the author Hatseflats for the post (total 4):
- Vanthaman18 • Ardbeg • Robson de Souza • TylerDurdn
-
- Legende
Als er eens een keer een zomer is dat het risico lager is om langer op een speler die je heel graag wil te wachten, is het deze zomer wel.
Last edited by Massimo on 10 Jul 2024, 09:23, edited 1 time in total.
- These users thanked the author Massimo for the post (total 2):
- Sensation • TylerDurdn
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Je speelt de JCS en 3 op papier makkelijke ED wedstrijden in augustus (RKC, Heracles en Almere). Wachten tot de laatste dag gaat mij wat ver, maar als het nu nog een maandje moet duren kan je dat prima hebben.
- ShovingNE2
- Site Admin
Zolang we maar niet zolang wachten dat een alternatief niet meer haalbaar is. We willen voor Sepp tot ongeveer 15 miljoen gaan als ik de berichten zo lees. Voor dat geld zijn er meer verdedigers die aan het profiel voldoen lijkt mij.
Als Slot hem lekker in de voorbereiding wil bekijken tot ergens half augustus: prima. Lekker Schouten bellen en zeggen dat we onze pijlen richten op een andere verdediger en als er snellere ontwikkelingen zijn bij Liverpool dat ze altijd mogen bellen. Maar een week of 6 de voorbereiding van Liverpool afwachten lijkt mij niet zo'n tof idee.
-
- Legende
Als het er naar uitziet dat Liverpool hem echt niet onder de 20 miljoen wil laten gaan dan wordt het inderdaad doorschakelen. Vorig jaar was PSV na het vertrek van Simons een aantal weken bezig met De Ketelaere. Toen dat onhaalbaar bleef is er doorgeschakeld naar TIllman met als mooi neveneffect dat Tillman een jaar later gekocht is kunnen worden.
Het is vooral de 'luxe' die PSV nu heeft dat het niet de druk van de Europese kwalificatiewedstrijden heeft en prettig dat Flamingo al binnen is.
Het is vooral de 'luxe' die PSV nu heeft dat het niet de druk van de Europese kwalificatiewedstrijden heeft en prettig dat Flamingo al binnen is.
- DadOfFour
- Internationale topspeler
Totaal ongerelateerde vraag, maar was de Bolle van Zwolle dezelfde persoon als het Lek van PEC?
La vida és massa curta per no fer broma
-
- Veelbelovend talent
- Juancho
- Mister PSV