Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 10 Jul 2024, 11:36 maar transfervrij kunnen we je niet laten gaan.
PSV heeft helemaal niets te willen in deze. Als spelers transfervrij willen vertrekken volgend jaar dan doen ze dat. Hoe lastig is het om dat te begrijpen? Ieder aanbod van PSV kunnen zij terzjide schuiven.
These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 3):
StandbeeldBalinhoKolkmania
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 10 Jul 2024, 11:39
Juancho wrote: 10 Jul 2024, 11:36 maar transfervrij kunnen we je niet laten gaan.
PSV heeft helemaal niets te willen in deze. Als spelers transfervrij willen vertrekken volgend jaar dan doen ze dat. Hoe lastig is het om dat te begrijpen? Ieder aanbod van PSV kunnen zij terzjide schuiven.
Alhoewel PSV natuurlijk wel het volste recht heeft om het te kunnen zeggen. Het is alleen op niks gebaseerd. ;)
These users thanked the author Standbeeld for the post (total 3):
GrasmatDonyellMalenSKERLA
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Dat.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 10 Jul 2024, 11:41Alhoewel PSV natuurlijk wel het volste recht heeft om het te kunnen zeggen. Het is alleen op niks gebaseerd. ;)
Precies, met goede communicatie is er veel mogelijk.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 10 Jul 2024, 11:36
Grasmat wrote: 10 Jul 2024, 10:21 In theorie wel, maar ze hebben natuurlijk het volste recht om gewoon hun contract uit te dienen.
Klopt maar PSV heeft het volste recht om ze eerder aan te geven: je krijgt een geweldige verlenging van 2 jaar, volgend seizoen kan je die stap nog steeds maken maar transfervrij kunnen we je niet laten gaan. Geldt voor Teze als Boscagli. Dat zijn a. te belangrijke basisspelers en b. vertegenwoordigen gewoon te veel waarde.

Ik ga er zelf vanuit dat 1 van de 2 bijtekent en de ander zal vertrekken.
En wat ga je dan doen als ze niet verlengen maar ook niet vertrekken? Met Jong mee laten trainen? Die spelers hebben het volste recht om zich aan het contract te houden maar niet te verlengen.

Verwacht overigens dat zowel Teze als Boscagli dit niet gaan doen, die gaan of dit seizoen weg, of verlengen met eventueel goede afspraken. Durf ik mijn hand voor in het vuur te steken.
Kezmania
Meervoudig international
Posts: 1336
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
FOOTB_REM_S: No

Wat levert Teze op ongeveer? 15?!
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 10 Jul 2024, 11:44
Juancho wrote: 10 Jul 2024, 11:36

Klopt maar PSV heeft het volste recht om ze eerder aan te geven: je krijgt een geweldige verlenging van 2 jaar, volgend seizoen kan je die stap nog steeds maken maar transfervrij kunnen we je niet laten gaan. Geldt voor Teze als Boscagli. Dat zijn a. te belangrijke basisspelers en b. vertegenwoordigen gewoon te veel waarde.

Ik ga er zelf vanuit dat 1 van de 2 bijtekent en de ander zal vertrekken.
En wat ga je dan doen als ze niet verlengen maar ook niet vertrekken? Met Jong mee laten trainen? Die spelers hebben het volste recht om zich aan het contract te houden maar niet te verlengen.

Verwacht overigens dat zowel Teze als Boscagli dit niet gaan doen, die gaan of dit seizoen weg, of verlengen met eventueel goede afspraken. Durf ik mijn hand voor in het vuur te steken.
Er zit gelukkig een enorm gebied tussen rondjes laten lopen bij jong PSV of gewoon in goede harmonie het gesprek aan gaan. Als ik iets wel geloof is dat het bij PSV zo kan. Gewoon netjes en eerlijk naar elkaar toe. Of daar nu een eenjarige verlenging uitrolt of dat je samen besluit nu al uit elkaar te gaan... ik vertrouw erop dat het bij PSV netjes en in goede harmonie kan.

Wij zijn PSV he, geen Ajax. De spelers die transfervrij vertrokken bij ons waarbij PSV wel verder mee wilde waren vooral de "probleemgevallen" om zo maar te zeggen. En ik zie jongens als Oliver en Jordan aan voor clubjongens die prima zullen begrijpen dat PSV het geld nodig heeft. 100% van overtuigd.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Kezmania
Meervoudig international
Posts: 1336
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
FOOTB_REM_S: No

Bij iedere zakelijke overeenkomst geldt: ‘what’s in it for me?’

Ze zullen moeten zoeken naar compromissen.
These users thanked the author Kezmania for the post:
Maax
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 10 Jul 2024, 11:51
Sensation wrote: 10 Jul 2024, 11:44

En wat ga je dan doen als ze niet verlengen maar ook niet vertrekken? Met Jong mee laten trainen? Die spelers hebben het volste recht om zich aan het contract te houden maar niet te verlengen.

Verwacht overigens dat zowel Teze als Boscagli dit niet gaan doen, die gaan of dit seizoen weg, of verlengen met eventueel goede afspraken. Durf ik mijn hand voor in het vuur te steken.
Er zit gelukkig een enorm gebied tussen rondjes laten lopen bij jong PSV of gewoon in goede harmonie het gesprek aan gaan. Als ik iets wel geloof is dat het bij PSV zo kan. Gewoon netjes en eerlijk naar elkaar toe. Of daar nu een eenjarige verlenging uitrolt of dat je samen besluit nu al uit elkaar te gaan... ik vertrouw erop dat het bij PSV netjes en in goede harmonie kan.

Wij zijn PSV he, geen Ajax. De spelers die transfervrij vertrokken bij ons waarbij PSV wel verder mee wilde waren vooral de "probleemgevallen" om zo maar te zeggen. En ik zie jongens als Oliver en Jordan aan voor clubjongens die prima zullen begrijpen dat PSV het geld nodig heeft. 100% van overtuigd.
En als ze dat niet accepteren en gewoon hun contract uit willen zitten, om zo volgend jaar zelf extra te cashen met tekengeld? Je kan praten als een brugman als PSV zijnde, maar in dit geval bepaalt de speler. Niet meer, niet minder.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hatseflats wrote: 10 Jul 2024, 11:58
Juancho wrote: 10 Jul 2024, 11:51

Er zit gelukkig een enorm gebied tussen rondjes laten lopen bij jong PSV of gewoon in goede harmonie het gesprek aan gaan. Als ik iets wel geloof is dat het bij PSV zo kan. Gewoon netjes en eerlijk naar elkaar toe. Of daar nu een eenjarige verlenging uitrolt of dat je samen besluit nu al uit elkaar te gaan... ik vertrouw erop dat het bij PSV netjes en in goede harmonie kan.

Wij zijn PSV he, geen Ajax. De spelers die transfervrij vertrokken bij ons waarbij PSV wel verder mee wilde waren vooral de "probleemgevallen" om zo maar te zeggen. En ik zie jongens als Oliver en Jordan aan voor clubjongens die prima zullen begrijpen dat PSV het geld nodig heeft. 100% van overtuigd.
En als ze dat niet accepteren en gewoon hun contract uit willen zitten, om zo volgend jaar zelf extra te cashen met tekengeld? Je kan praten als een brugman als PSV zijnde, maar in dit geval bepaalt de speler. Niet meer, niet minder.
En wat denk je dat een speler doet als je Olly nu zegt: we halen een vervanger voor je en je gaat een jaar lang rondjes lopen op de Herdgang. Dan is het eerste wat Olly gaat doen zn zaakwaarnemer aan het werk zeten en vertrekt hij.

Extreem voorbeeld en zoals ik al aangaf geloof ik in PSV en haar handelen in dit soort zaken. Spelers voelen zich hier fijn, daar komen ze wel uit. Of het nu verlenging is of toch een transfer deze zomer. Bij PSV kan dat gewoon in goede harmonie. Tenzij je Bakkali, Labyad of Aisatti heet.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 10 Jul 2024, 12:02En wat denk je dat een speler doet als je Olly nu zegt: we halen een vervanger voor je en je gaat een jaar lang rondjes lopen op de Herdgang. Dan is het eerste wat Olly gaat doen zn zaakwaarnemer aan het werk zeten en vertrekt hij.
Gast, jij weet ook wel dat PSV dit nooit zal gaan doen. En stel dat ze dat gaan doen, dan gaat PSV zich aardig in de voeten schieten met toekomstige transfers als je zo omgaat met spelers. PSV heeft zelf ook het contract getekend he. Daarmee hebben ze het financieel gewoon gedekt.
Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
FOOTB_REM_S: No

Boscagli en Teze zijn er ook twee die ik totaal niet zie als ‘troublemakers’. Zie ook geen scenario waar ze beide vertrekken want dan heb je een mega grote klus om alles weer in te passen. Als ik een gokje moet wagen zal er een herenakkoord zijn dat ze volgend seizoen voor een schappelijk bedrag mogen gaan.
These users thanked the author Mvogoat for the post:
Juancho
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hatseflats wrote: 10 Jul 2024, 12:06
Juancho wrote: 10 Jul 2024, 12:02En wat denk je dat een speler doet als je Olly nu zegt: we halen een vervanger voor je en je gaat een jaar lang rondjes lopen op de Herdgang. Dan is het eerste wat Olly gaat doen zn zaakwaarnemer aan het werk zeten en vertrekt hij.
Gast, jij weet ook wel dat PSV dit nooit zal gaan doen.
Uhm volgens mij leg ik nu al 2x uit dat ik juist in het handelen van PSV vertrouw en dat club en speler daar wel uitkomen. Met je gast...
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

Hatseflats wrote: 10 Jul 2024, 12:06
Juancho wrote: 10 Jul 2024, 12:02En wat denk je dat een speler doet als je Olly nu zegt: we halen een vervanger voor je en je gaat een jaar lang rondjes lopen op de Herdgang. Dan is het eerste wat Olly gaat doen zn zaakwaarnemer aan het werk zeten en vertrekt hij.
Gast, jij weet ook wel dat PSV dit nooit zal gaan doen. En stel dat ze dat gaan doen, dan gaat PSV zich aardig in de voeten schieten met toekomstige transfers als je zo omgaat met spelers. PSV heeft zelf ook het contract getekend he. Daarmee hebben ze het financieel gewoon gedekt.
Alleen al vanwege de salarissen zullen ze het nooit doen.
Maar ook omdat we PSV zijn inderdaad.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 10 Jul 2024, 12:08
Hatseflats wrote: 10 Jul 2024, 12:06

Gast, jij weet ook wel dat PSV dit nooit zal gaan doen.
Uhm volgens mij leg ik nu al 2x uit dat ik juist in het handelen van PSV vertrouw en dat club en speler daar wel uitkomen. Met je gast...
Dude, jij geeft een rare stelling over Bosca die rondjes moet rennen op de Herdgang en daar reageer ik op.
Dus nogmaals kan PSV praten wat ie wil, maar als de spelers nee zeggen, dan is het gewoon nee.
These users thanked the author Hatseflats for the post:
ShovingNE2
Peer71
Lid 2e elftal
Posts: 150
Joined: 27 Apr 2021, 18:25
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Met een beetje pech zijn ze alle 3 weg...
Boscagli - Teze - Mauro
PSV is niet van de deadlines...maar op een gegeven moment moet je wel, verkopen of verlengen!!
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

En als ze niet naar een andere club gaan en niet verlengen?

Blijft moeilijk te begrijpen....
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Peer71
Lid 2e elftal
Posts: 150
Joined: 27 Apr 2021, 18:25
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Dan heeft PSV een probleem!!
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Dan uit de selectie! Naar Jong PSV! Trapjes op en neer laten lopen!
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Peer71 wrote: 10 Jul 2024, 12:21 Dan heeft PSV een probleem!!
Waarom?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
FOOTB_REM_S: No

Persepolis wrote: 10 Jul 2024, 12:30 Dan uit de selectie! Naar Jong PSV! Trapjes op en neer laten lopen!
Kleedkamer 2!
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 10 Jul 2024, 12:56
Peer71 wrote: 10 Jul 2024, 12:21 Dan heeft PSV een probleem!!
Waarom?
Kane monnie.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Iemand zei het laatst best goed en dat is dat het bij uitgaande transfers ook vaak draait om timing. Misschien nog wel belangrijker dan de transfersom die wordt betaald. In dit geval wil PSV het liefst heel de selectie bij elkaar houden, wat kleingeld laten gaan en 1 grote uitgaande transfer doen. Maar als je sportief zo'n succesvol jaar hebt moet je het ook durven verzilveren. Ten eerste omdat run it back echt niet meer garantie geeft op succes dan verversing maar ook omdat je spelers dan verkoopt tegen goede transfersommen. Nu hebben we met Benitez Teze Boscagli en Mauro er eigenlijk net iets te veel tegelijk. De window is nog 7 weken open maar de macht ligt wel enigszins bij de spelers die nu min of meer hopen hun status te verzilveren. Bakayoko en Veerman eigenlijk idem dito ondanks dat ze nog een jaar langer vast liggen maar ook een hogere waarde vertegenwoordigen.

We weten nu niet hoe onze verdediging eruit ziet over pakweg 4 weken als we tegen Feyenoord spelen voor de eerste prijs, en de 4e JCS op rij, in eigen huis. Benitez, Teze, Boscagli, Mauro en Obispo kunnen alle 5 nog makkelijk weg in de tussentijd. De enige vacature die we concreet hebben is vooralsnog enkel opgevuld met een 'back-up'. Dat afhankelijk zijn van mogelijke vertrekkers is wel een slechte zaak maar het hoort ook bij sportief succes. PSV gaat in ieder geval geen spelers halen voor er spelers weg gaan dus we kunnen er ook niet echt op voorsorteren ofzo. Het beste nieuws wat we nu dus kunnen krijgen is een verlenging van bv Teze/Boscagli waardoor je relatief iets meer zekerheid hebt.

Om nu iedereen te behouden is ook weer niet zaligmakend want dan is het lijstje met vertrekkers volgende zomer 2x zo lang. Maar zolang de contracten goed zijn heb je daar iets meer regie over.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Het is de keerzijde van succes inderdaad.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hatseflats wrote: 10 Jul 2024, 12:12
Juancho wrote: 10 Jul 2024, 12:08

Uhm volgens mij leg ik nu al 2x uit dat ik juist in het handelen van PSV vertrouw en dat club en speler daar wel uitkomen. Met je gast...
Dude, jij geeft een rare stelling over Bosca die rondjes moet rennen op de Herdgang en daar reageer ik op.
Dus nogmaals kan PSV praten wat ie wil, maar als de spelers nee zeggen, dan is het gewoon nee.
Dude of gast of whatever...

Het ene extreme, de club heeft geen ruk in te brengen, heeft nou eenmaal het andere extreme, rondje rennen, nodig. Beide zijn idioot. En wat ik dus wel zie gebeuren heb ik je 2x geprobeerd uit te leggen. Een manier die je veel vaker bij PSV ziet en wat bij onze mooie club hoort.

Daar vertrouw ik op. En daarin heeft de club wat te zeggen, de speler en samen komen ze daar wel uit. Maar no way dat Teze of Olly transfervrij gaan vertrekken. Ik geloof er geen ruk van dat 1 van beide partijen daarvoor perse en ten koste van heel veel wil gaan kiezen.
These users thanked the author Juancho for the post:
Nummer 6
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Post Reply