https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... maakt.html
Als Veerman dit had gedaan, had ik het wel kunnen begrijpen... maar Xavi moet zich niet zo aanstellen.
Xavi Simons
- PSVerDenBosch
- Basisspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik vind Xavi een hele goede voetballer. Maar dit (het boycotten van de Nederlandse pers) straalt echt heel erg slecht af op de speler. Zeer kinderachtig.PSVerDenBosch wrote: ↑11 Jul 2024, 09:20 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... maakt.html
Als Veerman dit had gedaan, had ik het wel kunnen begrijpen... maar Xavi moet zich niet zo aanstellen.
- mr.top
- Internationale topspeler
Het is wel grappig hoe hier weer twee à drie man opstaan om een rekening te vereffenen.
Weet je wat zo grappig is? Hij heeft gewoon gelijk.
Joey Veerman mag zeuren over de pers. Xavi Simons is met fluwelen handschoenen aangepakt. En als er dan een keer wat gezegd wordt dan is Xavi in het kruis getrapt. De kleine meid acteert dat ze een top voetballer is maar ze wil wel graag aangepakt worden alsof ze voor het eerst met haar parmantige voetjes op het veld staat.
Zo werkt het natuurlijk niet.
Joey Veerman mag zeuren over de pers. Xavi Simons is met fluwelen handschoenen aangepakt. En als er dan een keer wat gezegd wordt dan is Xavi in het kruis getrapt. De kleine meid acteert dat ze een top voetballer is maar ze wil wel graag aangepakt worden alsof ze voor het eerst met haar parmantige voetjes op het veld staat.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Het slaat ook nergens op om de pers te boycotten omdat ze iets negatiefs zeggen, maar wat heeft dat in vredesnaam met 'HOMOO!' te maken?mr.top wrote: ↑11 Jul 2024, 09:48 Het is wel grappig hoe hier weer twee à drie man opstaan om een rekening te vereffenen.
- ShovingNE2
- Site Admin
Klaar nu. deninho32 kappen met verder provoceren. Discussie klaar. Verder mag het prima over het janken van Xavi gaan. Terechte kritiek. Maar deze bewoordingen horen er niet bij.
Verder was het schreeuwen dat wij dit toe zouden staan: dat was behoorlijk prematuur. Sommigen hebben af en toe grote mensen werk en zitten niet iedere seconde in ieder topic. We gaan weer verder over Xavi.
Verder was het schreeuwen dat wij dit toe zouden staan: dat was behoorlijk prematuur. Sommigen hebben af en toe grote mensen werk en zitten niet iedere seconde in ieder topic. We gaan weer verder over Xavi.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 5):
- Ardbeg • Maikel • IvanNielsen • OmeAad • Thijs
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- trouwepsvfan
- Vedette
Jij hebt op Zuid toch altijd nachos met verse guacamole?
Op West is het echt veel erger.
- These users thanked the author trouwepsvfan for the post:
- NewKid
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- Standbeeld
- Mister PSV
Overigens gaat Xavi Simons er wel gewoon komen hoor. Speelde nu als jonge gozer zijn eerste EK op de 10 positie in Oranje. Dan is de druk ook meteen erg hoog. Er wordt veel van je verwacht. Het was helaas niet zijn EK. Een paar jaar ontwikkelen bij bijvoorbeeld Bayern en dan zal hij tijdens het WK in 2026 een stuk sterker voor de dag komen. Hopelijk is hij dan wat meer volwassen, in zijn spel en in de media. Komt vast goed.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- NotoriousBIG046
- Armada
Ja. Maar kan niet zeggen dat dat er nu zo goed uitziet. Maar terecht.trouwepsvfan wrote: ↑11 Jul 2024, 10:01Jij hebt op Zuid toch altijd nachos met verse guacamole?
Op West is het echt veel erger.
Echter, moet er geinvesteerd worden in de catering.
- Maikel
- Site Admin
Wanneer jullie mijn salaris betalen wil ik gerust tijdens werktijden hier non stop aanwezig zijn hoor.ShovingNE2 wrote: ↑11 Jul 2024, 10:00 Klaar nu. @deninho32 kappen met verder provoceren. Discussie klaar. Verder mag het prima over het janken van Xavi gaan. Terechte kritiek. Maar deze bewoordingen horen er niet bij.
Maar zolang dat niet het geval is en alles op vrijwillige basis is werk ik tijdens werktijd en zit ik niet 24/7 hier.
- ruuddevil
- Legende
Ik weet niet wat Deninho heeft gezegd, dus misschien is het niet toegestaan wat ik ga zeggen. In dat geval alvast mijn excuses naar Showvink. Maar is dat jankgezichtje nou helemaal van de pot gepleurd? Een tijdje terug was er al een verhaal dat ie niet met de pers wilde praten maar toen was niet helemaal duidelijk of dat echt zo was. Maar met dit verhaal blijkt dat het menneke dus echt niet tegen kritiek kan. Het enige dat is gezegd is dat hij zich in het NL elftal zich nog niet heeft weten te onderscheiden en dat hij op het EL niet sterk is. En dan zo beledigd zijn. Wat een verwende huilebalk.
- These users thanked the author ruuddevil for the post (total 2):
- mr.top • milansandro
- ShovingNE2
- Site Admin
Zo had deninho32 het ook beter kunnen verwoorden. Maar hij deed het naar eigen zeggen op zijn Noord-Brabants.ruuddevil wrote: ↑11 Jul 2024, 10:20 Ik weet niet wat Deninho heeft gezegd, dus misschien is het niet toegestaan wat ik ga zeggen. In dat geval alvast mijn excuses naar Showvink. Maar is dat jankgezichtje nou helemaal van de pot gepleurd? Een tijdje terug was er al een verhaal dat ie niet met de pers wilde praten maar toen was niet helemaal duidelijk of dat echt zo was. Maar met dit verhaal blijkt dat het menneke dus echt niet tegen kritiek kan. Het enige dat is gezegd is dat hij zich in het NL elftal zich nog niet heeft weten te onderscheiden en dat hij op het EL niet sterk is. En dan zo beledigd zijn. Wat een verwende huilebalk.
Ik ben ook zo klaar met dat eeuwige gejank van dat blaag.
-
- Lid scoutingsteam
Ik wil het gesprek best in DM's voortzetten, maar bovenstaande heb ik niet beweerd. Mijn woorden waren dat het getroll gedoogd werd en dat is al weken zo. Nu tik je je collega op de vingers, maar ondertussen is het ook duidelijk allemaal oké, want "zonder hem zou dit forum niet werken". En inderdaad: louter respect daarvoor. Maar jullie hebben als mods de verantwoordelijkheid en de taak om de fatsoensnormen te bewaken en in te grijpen waar nodig. Ondertussen mag deninho wel keer op keer blijven provoceren zonder blijvende oplossing. Op een gegeven moment moet dat ook gewoon een keer klaar zijn, wat je titel ook is. Het zuigt voor een groeiende groep vaste posters de energie uit dit forum en dan kom je op een punt dat je je niet meer kunt verschuilen achter allerlei redenen. Ik snap dat jullie hier niet elke seconde kunnen zijn, maar dat heeft niks te maken met het gedogen van provocerend gedrag.ShovingNE2 wrote: ↑11 Jul 2024, 10:00Verder was het schreeuwen dat wij dit toe zouden staan: dat was behoorlijk prematuur. Sommigen hebben af en toe grote mensen werk en zitten niet iedere seconde in ieder topic. We gaan weer verder over Xavi.
Ik wil dit forum verder ook niet vervuilen met dit soort posts, heb dat de afgelopen weken ook niet gedaan toen er aanleiding voor was, maar ik vind wel dat er inmiddels wat van gezegd mag worden en dat er iets aan gedaan moet worden.
- These users thanked the author Ykhim for the post (total 4):
- trouwepsvfan • OmeAad • DeEintovenaar • Ren Höek
-
- Bankzitter
Vind het altijd wel mooi dat we gaan zeuren over voetballers die pers boycotten,
Alsof simons ooit ook maar 1 zinvol en niet cliche achtig antwoord heeft gegeven in een interview.
Daar mis je toch helemaal niks aan als ie niet voor de camera komt?
Alsof simons ooit ook maar 1 zinvol en niet cliche achtig antwoord heeft gegeven in een interview.
Daar mis je toch helemaal niks aan als ie niet voor de camera komt?
- mr.top
Eens hoor !
Het geeft alleen een bepaalde mentaliteitsproblemen aan. Er ontbreekt een stukje hardheid wat nodig is om jezelf te kunnen handhaven op het allerhoogste niveau.
Als hij nu had uitgeblonken dan was deze discussie er natuurlijk ook niet geweest.
- Juancho
- Mister PSV
Wat mij betreft hadden ze dat na de idiote hetze tegen Veerman al mogen doen. Gewoon als team achter Veerman staan. Fuck die mafklappers die sowieso nooit wat zinnigs of inhoudelijk te melden hebben. Het niveau wordt echt ook treuriger en treuriger.
Anderzijds moet je als international ook gewoon even de pers te woord staan, zeker na een halve finale. Dat is ook part of the job. In goede tijden (als we door waren zou Xavi er echt wel gestaan hebben) maar ook in mindere tijden.
Anderzijds moet je als international ook gewoon even de pers te woord staan, zeker na een halve finale. Dat is ook part of the job. In goede tijden (als we door waren zou Xavi er echt wel gestaan hebben) maar ook in mindere tijden.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- ShovingNE2
- Site Admin
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
- ShovingNE2
- Site Admin
Heeft Romano zijn dagelijkse tweet over Xavi al verzonden?
- Skuddem
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Waar haalt zo'n Mike Verweij het vandaan om Xavi Simons een 'verongelijkte kleuter' te noemen.
Dit soort typeringen horen echt niet de wereld ingeslingerd te worden, wat een niveau, het niveau van een kleuter...,
Wat je zegt ben je zelf Mike!
HAHA
Dit soort typeringen horen echt niet de wereld ingeslingerd te worden, wat een niveau, het niveau van een kleuter...,
Wat je zegt ben je zelf Mike!
HAHA
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Joey Veerman
Geen enkel probleem met een media boycot, zouden meer mensen moeten doen, die lui zijn overwegend zuigend tuig. Simons zelf heeft alleen zn gezichtsuitdrukking tegen, dat is alles. Zoals hij ook gister weer duels pakt en tomeloze inzet heeft, dit moeten we toch kennen van zn PSV jaartje. Het is maar weinig jonge spelers gegeven dat te kunnen combineren met technische kwaliteiten.
- These users thanked the author BarryBanaan for the post:
- Jur1913
- Standbeeld
- Mister PSV
Als je slecht speelt dan speel je slecht. Kan je een 110% inzet hebben of 21 jaar zijn, maar dit is topsport en dan hoort het erbij dat het journaille weleens een (zeer) kritisch stuk schrijft. Dat zijn zaken daar hoor je boven te staan als speler. Het is onderdeel van je werk. Puur de Nederlandse media boycotten vind ik dan ook ontzettend onprofessioneel.BarryBanaan wrote: ↑11 Jul 2024, 12:48 Geen enkel probleem met een media boycot, zouden meer mensen moeten doen, die lui zijn overwegend zuigend tuig. Simons zelf heeft alleen zn gezichtsuitdrukking tegen, dat is alles. Zoals hij ook gister weer duels pakt en tomeloze inzet heeft, dit moeten we toch kennen van zn PSV jaartje. Het is maar weinig jonge spelers gegeven dat te kunnen combineren met technische kwaliteiten.