Ajax deel II

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Locked
Harminator
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 764
Joined: 30 Aug 2023, 12:13
Send Prediction League reminder to second email adress: No

VeresRivne wrote: 11 Jul 2024, 13:01 Turkse pers meldt betrokkenheid van oud Oranje-international Wesley Sneijder bij witwaspraktijken van internationale misdaadorganisatie “Comanchero”

tik deze maar in zou ik zeggen....
Bolle Jos en zijn maat Bolle Wes.
milansandro
Legende
Posts: 10,609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik juich dit toe..
A recipe for failure :lol:
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het is echt erg gesteld met de club. Ze gaan nu wel heel hard richting de afgrond. Iedere speler waaraan ze gelinkt worden is niet (meer) goed genoeg om kampioen mee te worden. Aankopen niveau plek 3/4. Moet je nagaan als ze aankomend jaar weer CL missen. Ben benieuwd wat er dan gaat gebeuren. Failliet? ShovingNE2
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zo'n speler haal je niet uit luxe zeg maar. Daar hoeven we niet bang van te worden.
Karfiooltje
Nationale topspeler
Posts: 1,812
Joined: 23 Jan 2022, 18:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ben altijd wel gecharmeerd geweest van de speler Traoré maar denk dat hij gezien hij overal is uitgekotst de laatste jaren niet meer zijn oude niveau zal halen
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Er is een reden dat hij transfervrij mocht vertrekken bij Villa en dat hij Villareal na een half jaar alweer verlaat. Laatste jaren tevens weinig gespeeld.

Wat ik van zijn jaar bij Ajax heb onthouden onder Bosz was dat hij snelheid en diepgang had, maar ook veel kansen nodig had en uiteindelijk te weinig goals/assists had.

Inderdaad een typische ''Turkse' transfer.
Demenkovets
Vaste waarde in elftal
Posts: 741
Joined: 06 Aug 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Is dit nu die befaamde Antony aankoop waar dat potje van 10M voor beschikbaar was ( en inmiddels kennelijk ongezien alweer leeg is)?

Anyway, ik voel een Atoubaatje/Kuffourtje aankomen.
Is die gast wel echt 28 of inmiddels stiekem al 38? In elk geval wordt hij begin september al 29.
RPSV94
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 792
Joined: 29 Jul 2022, 12:16
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Beuker zocht een type Neres of Antony op rechtsbuiten, komt uit bij Traoré. Dat is een beetje alsof je een picanha op de BBQ wilde bereiden, maar uiteindelijk maar voor een diepvries Hamburger van de Aldi bent gegaan.
These users thanked the author RPSV94 for the post (total 4):
RIOMenno1BramBoemBoemTheo
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Picanha, lekker man!

Ja dit zijn Bursaspor achtige aankopen. Keep it up! Mooie is dat die jongen ook weer 2-3 miljoen wilt verdienen. Als ze gekd blijven verbrassen aan Hendo, Traore, Berghuis, Rosario en Weghorst, dan kopen ze een hoop ervaring, maar spelers die over hun top heen zijn en toch een behoorlijk salaris vragen zonder restwaarde. Ga je dan weer 4e of lager worden, dan komt de natte droom van de Shoving eindelijk uit. En dat succes gunnen we hem allemaal natuurlijk.
These users thanked the author Menno1 for the post (total 3):
koetjeDe RealistBram
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 11 Jul 2024, 15:47 Picanha, lekker man!

Ja dit zijn Bursaspor achtige aankopen. Keep it up! Mooie is dat die jongen ook weer 2-3 miljoen wilt verdienen. Als ze gekd blijven verbrassen aan Hendo, Traore, Berghuis, Rosario en Weghorst, dan kopen ze een hoop ervaring, maar spelers die over hun top heen zijn en toch een behoorlijk salaris vragen zonder restwaarde. Ga je dan weer 4e of lager worden, dan komt de natte droom van de Shoving eindelijk uit. En dat succes gunnen we hem allemaal natuurlijk.
Nee nee, Basaksehir, daar heeft hij gespeeld. Kon hij ook geen potten breken overigens, 2 goals in 12 Tüter lig potjes. En ik denk dat hij wel meer dan 2-3mil wil verdienen, komt van Villa waar hij tegen de 5 aan zat dus verwacht niet dat hij tot onder de 3 gaat zakken.
These users thanked the author Sensation for the post (total 2):
Menno1Bram
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RPSV94 wrote: 11 Jul 2024, 15:40 Beuker zocht een type Neres of Antony op rechtsbuiten, komt uit bij Traoré. Dat is een beetje alsof je een picanha op de BBQ wilde bereiden, maar uiteindelijk maar voor een diepvries Hamburger van de Aldi bent gegaan.
Er staat in het artikel dat het nog als een buitenkans gezien wordt ook...

Wat dat betreft gaat het wel lekker met Beuker en Kroes met wat ze van te voren roepen en wat de daadwerkelijke uitkomst is.

Ajax wil een ervaren manager: Men komt uit bij een 35 jarige trainer met een paar jaar ervaring.
Van Ajax mag de trainer 1 eigen assistent meenemen: Op Dave Vos na zijn alle assistenten nu met Farioli meegegaan.
We willen een assistent die weet hoe het is op de CL te winnen: Die is niet gekomen.
Ajax zoekt een type Neres of Antony: Dat zou dus nu zomaar Traore kunnen worden die dat dus niet is.

Gaat lekker daar.
These users thanked the author Massimo for the post (total 4):
SensationTijnDe RealistMithras
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Massimo wrote: 11 Jul 2024, 15:54
RPSV94 wrote: 11 Jul 2024, 15:40 Beuker zocht een type Neres of Antony op rechtsbuiten, komt uit bij Traoré. Dat is een beetje alsof je een picanha op de BBQ wilde bereiden, maar uiteindelijk maar voor een diepvries Hamburger van de Aldi bent gegaan.
Er staat in het artikel dat het nog als een buitenkans gezien wordt ook...

Wat dat betreft gaat het wel lekker met Beuker en Kroes met wat ze van te voren roepen en wat de daadwerkelijke uitkomst is.

Ajax wil een ervaren manager: Men komt uit bij een 35 jarige trainer met een paar jaar ervaring.
Van Ajax mag de trainer 1 eigen assistent meenemen: Op Dave Vos na zijn alle assistenten nu met Farioli meegegaan.
We willen een assistent die weet hoe het is op de CL te winnen: Die is niet gekomen.
Ajax zoekt een type Neres of Antony: Dat zou dus nu zomaar Traore kunnen worden die dat dus niet is.

Gaat lekker daar.
Jep, die halen straks Kramer in plaats van Weghorst he?
These users thanked the author Robson de Souza for the post:
RIO
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik maak me dus écht geen zorgen om concurrentie van deze club de komende jaren :D
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zullen ze ook een hengeltje uitwerpen bij Ramos, Modric, Ochoa, Vertonghen en Di Maria?
Als die dan niet komen, kunnen ze daar vast wel weer een mooi verhaaltje van spinnen...
La vida és massa curta per no fer broma
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 11 Jul 2024, 15:59 Ik maak me dus écht geen zorgen om concurrentie van deze club de komende jaren :D
Ik maak me wel écht zorgen om de concurrentie van deze club voor de komende jaren
► Show Spoiler
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 11 Jul 2024, 15:47 Picanha, lekker man!

Ja dit zijn Bursaspor achtige aankopen. Keep it up! Mooie is dat die jongen ook weer 2-3 miljoen wilt verdienen. Als ze gekd blijven verbrassen aan Hendo, Traore, Berghuis, Rosario en Weghorst, dan kopen ze een hoop ervaring, maar spelers die over hun top heen zijn en toch een behoorlijk salaris vragen zonder restwaarde. Ga je dan weer 4e of lager worden, dan komt de natte droom van de Shoving eindelijk uit. En dat succes gunnen we hem allemaal natuurlijk.
Ösdörpspör
These users thanked the author koetje for the post (total 5):
SKERLAMenno1MithrasDutch CowboyBram
User avatar
Balinho
Internationale topspeler
Posts: 3,875
Joined: 08 Apr 2018, 11:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hun lekkerste aankoop sinds jaren staat op hoog vuur, en de nieuwe stropdassen zijn ook eindelijk voorhanden. Niet met een pontificale één erop, maar met het nieuwste stukje vlees buiten de Kuip.

Image
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Traore. Haha. Die bakt er al jaren niks van. Ze gaan waarschijnlijk net doen alsof ze Messi hebben binnengehengeld straks.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wedden dat ze Traore als eigen jeugd gaan presenteren?
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dus een beetje obv de geruchten/berichten tot nu toe:

Ramaj
Rensch Rugani Kaplan Hato
Rosario Taylor Henderson
Traore Brobbey/Weghorst Bergwijn

Zoiets? :tear: subtopniveau met weinig kapitaal, prima.
Last edited by Persepolis on 11 Jul 2024, 16:54, edited 2 times in total.
Harminator
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 764
Joined: 30 Aug 2023, 12:13
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik krijg Feyenoord vibes toen ze ook allemaal gearriveerde spelers haalden.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Veel salaris, weinig kwaliteit en restwaarde. Als het dan niet lukt is de volgende stap dat ze nog drie stappen terug moeten doen. Dan zijn ze jaren kwijt voor ze weer aan kunnen sluiten. Ik zeg doen!
These users thanked the author Robson de Souza for the post (total 2):
11 TinusBram
Prof_napo
Internationale topspeler
Posts: 4,619
Joined: 23 Feb 2022, 09:56
Clubvoorkeur: v.v. UNA
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Harminator wrote: 11 Jul 2024, 16:53 Ik krijg Feyenoord vibes toen ze ook allemaal gearriveerde spelers haalden.
gearriveerde of gepasseerde?
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Persepolis wrote: 11 Jul 2024, 16:53 Dus een beetje obv de geruchten/berichten tot nu toe:

Ramaj
Rensch Rugani Kaplan Hato
Rosario Taylor Henderson
Traore Brobbey/Weghorst Bergwijn

Zoiets? :tear: subtopniveau met weinig kapitaal, prima.
Ik denk dat ze hier voor zouden tekenen. Realistischer is dat Bergwijn, Taylor en Rensch nog weg moeten om die nieuwe prutsers te financieren. Krijgt Fitz-Jim eindelijk zijn basis plaats en Regeer ook (of is die al weg?)
RPSV94
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 792
Joined: 29 Jul 2022, 12:16
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Joenepsv wrote: 11 Jul 2024, 16:35 Traore. Haha. Die bakt er al jaren niks van. Ze gaan waarschijnlijk net doen alsof ze Messi hebben binnengehengeld straks.
Bij VI draait de redactie nu overuren om te laten zien hoe Traoré DE perfecte rechtsbuiten is voor het typische Farioli spel.
Locked