Optie?
Interessante spelers
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
- Ardbeg
- Mister PSV
-
- Nationale topspeler
- SKERLA
- Legende
- SKERLA
- Legende
Klopt hoor, maar een rechtsbenige speler zal toch duidelijk de voorkeur hebben (al staat kwaliteit op één).
-
- Lid 2e elftal
Aangezien iedereen me afschiet en ik niet het fijne ervan weet, doe ik het in deze (dit) topic.
Geruchten uit makelaarskringen dat PSV (en een rits andere clubs) contact heeft gehad met zaakwaarnemer van Reuell Walters, verdediger.
Geruchten uit makelaarskringen dat PSV (en een rits andere clubs) contact heeft gehad met zaakwaarnemer van Reuell Walters, verdediger.
- These users thanked the author Olai for the post (total 25):
- DeBruyne • Maikel • Tijn • DonyellMalen • Ardbeg • SomeOne • SKERLA • FritskePhilips • ComeOnPSV • Hatseflats • Carnelito • Ittot • Bossche bol • Thijs • DaveB • Smeets14 • Jordi • Araavos • Voijke • Ren Höek • psvgouda • Noosa • Dutch Cowboy • Bromalho • SchoonGenoeg
-
- Legende
Transfervrij zie ik. Back-up voor Teze?
- Ardbeg
- Mister PSV
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Aantal keer hier genoemd, maar gaat dus naar Brighton.Voormalig KG wrote: ↑02 Jul 2024, 15:39 Is hier vaker genoemd en officieel transfervrij.
Als Bakayoko vertrekt een speler die ik graag hier zou willen zien. Arteta was niet voor niets een fan en er gebeurd wat als hij aan de bal komt, netals bij Baka.
Ik kan mij goed voorstellen dat Arsenal fans balen dat beiden vertrekken, omdat ze willen spelen.“Amario is very exciting and Mikel [Arteta] likes him,” Wilshere told The Athletic last year. “He reminds me of Bukayo Saka, plays in the same position as him, needs to get better with his decision-making like Bukayo did, but he’s definitely exciting.
“In some moments he’s unplayable. You give him the ball and he can make things happen. You can set up a team and have a game plan, but when you’ve got individuals like that you’ve got a chance.”
- LucieNilis
- Jeugdspeler
- Favoriete speler: Nilis
Laat die verkrachter maar lekker naar duivendrecht gaan, daar houden ze wel van de criminelen.
- These users thanked the author LucieNilis for the post:
- Ardbeg
-
- Meervoudig international
-
- Bankzitter
Karol Borys, waar we blijkbaar erg concreet voor waren, is eerder dit jaar naar Westerlo vertrokken. Vorige week is die uitgeleend aan NK Maribor (Slovenie). Beetje aparte carriere-planning als je het mij vraagt.
En nu we het toch over Westerlo hebben:
Kroatisch toptalent Luka Vuskovic (ook een paar keer benoemd op het forum) komt op huurbasis over van Split/Spurs.
En nu we het toch over Westerlo hebben:
Kroatisch toptalent Luka Vuskovic (ook een paar keer benoemd op het forum) komt op huurbasis over van Split/Spurs.
-
- Lid scoutingsteam
Kota Takai, 19 jaar 1.93cm en een van de grootste beloftes uit Japan. Een centrale verdediger die zijn mannetje staat. Heeft de.mogelijkheden om uit te groeien tot een beest als Kim, die nu bij Bayern speelt.
Zou hem graag voor Jong zien komen en dan binnen twee jaar door. Lijkt mij in ieder geval wel interessant.
Zou hem graag voor Jong zien komen en dan binnen twee jaar door. Lijkt mij in ieder geval wel interessant.
- These users thanked the author Voormalig KG for the post (total 8):
- Massimo • OrdemeProgresso • Peer71 • DoubleUCoolman • FritskePhilips • ruuddevil • Ren Höek • SchoonGenoeg
-
- Basisspeler
Dit zijn nou nog eens prachtige namen.Voormalig KG wrote: ↑11 Jul 2024, 17:09 Kota Takai, 19 jaar 1.93cm en een van de grootste beloftes uit Japan. Een centrale verdediger die zijn mannetje staat. Heeft de.mogelijkheden om uit te groeien tot een beest als Kim, die nu bij Bayern speelt.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
Letterlijk en figuurlijk een van de grootste Japanners.Voormalig KG wrote: ↑11 Jul 2024, 17:09 Kota Takai, 19 jaar 1.93cm en een van de grootste beloftes uit Japan. Een centrale verdediger die zijn mannetje staat. Heeft de.mogelijkheden om uit te groeien tot een beest als Kim, die nu bij Bayern speelt.
We can't change the world until we change ourselves.
-
- Internationale topspeler